Z tego co pamiętam to Eurol robi oleje dla Xado oczywiście z Revitalizantami Xado.
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisZ tego co pamiętam to Eurol robi oleje dla Xado oczywiście z Revitalizantami Xado.
Noack jak na tę grupę jest naprawdę dobry...ale reszta parametrów już pasuje do tego: http://www.oil-club.ru/forum/topic/18379-18379/ a ten olej kosztuje już sporo mniej, choć bazy HC.
A ze Specolem....hmm oni tam mają niezły....bałagan w normach....i najlpiej prostować to u źródła albo u dobrze poinformowanych dealerów. Po co 0w40, nie lepiej 0w30?
Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
A ze Specolem....hmm oni tam mają niezły....bałagan w normach....i najlpiej prostować to u źródła albo u dobrze poinformowanych dealerów. Po co 0w40, nie lepiej 0w30?
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisVolkswagen zaleca 5w40 (i tak się trzymam tej 40) 505.01 i nic innegoZałączone pliki
Komentarz
-
-
U mnie się sprawdza tylko tak mało osób go leje i mało jest info na jego temat,nawet nie mogłem się dowiedzieć czegoś więcej od przedstawiciela Gulfa .Nie mam danych o Noack,nie mam danych jakie bazy są użyte a jak widzę na tym wiekszość bazuje oceniając jakość oleju.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
http://gulfoilsupply.com.mt/SDS/extr...2_SDS_EN_F.pdf
5 min szukania, technologia HC. Noacka mało firm pokazuje, a to że mało osób go leje to akurat zaleta, nie podrabiają bo mało popularny.
Jak się sprawdza nie ma co kombinować, jak szukasz lepiej (drożej) tu masz spis:
https://erwin.volkswagen.de/erwin/do...0500_50501.pdf
lepkości masz już podane, a z normy 507.00 masz jeszcze to:
Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpishttp://gulfoilsupply.com.mt/SDS/extr...2_SDS_EN_F.pdf
5 min szukania, technologia HC. Noacka mało firm pokazuje, a to że mało osób go leje to akurat zaleta, nie podrabiają bo mało popularny.
Jak się sprawdza nie ma co kombinować, jak szukasz lepiej (drożej) tu masz spis:
https://erwin.volkswagen.de/erwin/do...0500_50501.pdf
lepkości masz już podane, a z normy 507.00 masz jeszcze to:
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j...DwaQKhjZgqT1_Q
Tak analizując ERWIN natknąłem się na rodzynka:
To dobrze znana wszystkim firma bardzo popularna .... z reszta to jedyny taki olej o takiej lepkości z norma 504.00/507.00Migros Miocar MX Syntra SAE 5W-40 50400/50700
Ale musi dobrze chronić w upały
Komentarz
-
-
cytrynowiec;n2510282]W Etce znajdują się 3 lepkości z normami do tego silnika, podaję dla ilości 1L:
GVW052195M2 - 5w30 507.00
G052183M2 - 0w30 506.01
G052167M2 - 5w40 505.01
Wyprowadzcie mnie z błędu jeśli się mylę chodzi o treść uwagi ,że olejów Long Life 504.00/507.00 5w30 nie mozna stosować min w 4 i 3 cylindrowych silnikach Diesla bez DPF, Czyli jednak ta norma 507.00 nie jest odpowiednia do mojego 3 cylindrowego Diesla?
Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpiscytrynowiec;n2510282]W Etce znajdują się 3 lepkości z normami do tego silnika, podaję dla ilości 1L:
GVW052195M2 - 5w30 507.00
G052183M2 - 0w30 506.01
G052167M2 - 5w40 505.01
Wyprowadzcie mnie z błędu jeśli się mylę chodzi o treść uwagi ,że olejów Long Life 504.00/507.00 5w30 nie mozna stosować min w 4 i 3 cylindrowych silnikach Diesla bez DPF, Czyli jednak ta norma 507.00 nie jest odpowiednia do mojego 3 cylindrowego Diesla?
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO się odezwie to powie skąd to źródło. Norma 505.01 została zastąpiona 507.00. Różnica polega na tym, że ta nowsza jest do systemu Long-Life bez i z DPF- i to może tłumaczyć kwestię żółtej tabelki odnośnie maksymalnego interwału 15 kkm. Etka dla Twojego silnika pokazuje od. 2004 dla przedłużonych interwałów 507 / 506.01 , a dla stałych 505.01. W młodszych rocznikach już rozdziela z dpf 507 / bez dpf 505.01. Tu może być klucz aczkolwiek norma 507.00 zastąpiła 505.01 i jest z nią kompatybilna : http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly...owy-dobor.html
Jednak nie rozumiem co to ma do rzeczy odnośnie oleju jaki używasz?Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.
Komentarz
-
-
Odnośnie 505.01 i 507.00 z tego co wiem teraz oba są co najwyżej mid-saps lub low-saps zależnie od producenta, kiedyś 505.01 faktycznie były to oleje full-saps ale od jakiegoś czasu się to zmieniło. Zresztą nawet można przeczytać np w olejach motul z normą 507.00 (specific 0w30 i 5w30) że mogą być używane tam gdzie wymagana jest norma 505.01, 506.01 z wyjątkiem silnika TDI V10 i r5 do jakiegoś tam rocznika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisandrzej1962 - nie załapałeś żartu
Komentarz
-
Komentarz