Podepnę się pod temat .. kupiłem sobie Philips NG http://allegro.pl/zarowka-philips-h7...708493378.html ... no właśnie z literką S - a odnoszę wrażenie że jednak nie mam reflektora soczewkowego - pytanie oślepia to jakoś np kierowców z naprzeciwka ? - bo dla mnie widoczność w stosunku do zwykłych żarówek i tak jest super.
Polecam żarówki!!!
Zwiń
X
-
W mojej O1, H4 Bosch plus 60 Extralife, wytrzymał rok - (nie mam dziennych) Całkiem nieźle. :?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Luk@sPodepnę się pod temat .. kupiłem sobie Philips NG http://allegro.pl/zarowka-philips-h7...708493378.html ... no właśnie z literką S - a odnoszę wrażenie że jednak nie mam reflektora soczewkowego - pytanie oślepia to jakoś np kierowców z naprzeciwka ? - bo dla mnie widoczność w stosunku do zwykłych żarówek i tak jest super.
-----
od siebie: po ~40kkm / 13mc życia philipsy ng dl H4 wyziąneły ducha - tzn. jedna padła, druga po wyciągnięciu miała już mocno koślawy drucik od krótkich. z żarówek byłem naprawdę zadowolony - naprawdę dobrze świeciły, również w deszczu czy lekkiej mgle; dodatkowo rewelacyjnie doświetlają pobocza, więc znów kupiłem takie same i nie zapowiada się, abym rozstał się z tym modelem do końca użytkowania mojej o1 czy w ogóle jakiegokolwiek auta z reflektorami na H4 - żadne niebieskie/niebieskawe bańki nie pasują mi, a z mocnych konkurencyjnych żarówek wszystko ma niebieskie wstawki - philips x, x-vision czy tungsram +90%. tungsramy +60% nie liczą się, bo MZ są zauważalnie słabsze - słabiej na poboczach oraz ogólnie w deszczu.
co do H7 - małżonka b. zadowolona z philipsów ecovision w chevy lacetti'm jeśli chodzi o światło oraz trwałość - w tym aucie wszystkie seryjne wytrzymywały 4-5 tygodni, a eco-v dokonały żywota po 15mc /~25kkm (jazda 80% miejska, włącz/wyłącz 15x dziennie)
Komentarz
-
-
witam.
założyłem sobie philips ng - h7s (te ze zwieszona żywotnością).
jakoś specjalnie nie widzę tych 3ch kolorów.
i teraz moje pytanie czy żarówka h7 wkładana do lampy posiada tylko jedne prawidłowe położenie? to znaczy nie jestem pewien czy dobrze są założone.
ta blaszka która dociska żarówkę jest spasowana idealnie.
zastanawiam się czy można założyć żarówkę do góry nogami żeby te kolory świeciły odwrotnie? (niebieskie, białe, żółte)?
i drugie pytanie to czy są jakieś lepsze żarówki do jazdy dziennej? może jakieś ledowe?
O2FL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pio_wwazałożyłem sobie philips ng - h7s (te ze zwieszona żywotnością).
jakoś specjalnie nie widzę tych 3ch kolorów.OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik
Komentarz
-
-
pio_wwa, jeśli to pytanie, to tak, można na LED do dziennych: http://sklep.motohid.pl/pl/p/BA15s-1...1.5W-biala/255
To jeden z przykładów.
Niezbędne kodowanie VCDS'em po montażu.
Komentarz
-
-
TUNGSRAM +50%
Podpinam się pod mój poprzedni post
Więc tak: żarówki pzrednie zmieniłem na TUNGSRAMY +50% w połowie marca, pod koniec lipca (po przejechaniu ok 25 tys km) przepaliła mi się prawa żarówka - nie mam lamp do jazdy dziennej, jeżdżę na światłach mijania.
Zakupiłem zatem NB +90%, wymieniłem żarówkę i nie zauważyłem absolutnie żadnej różnicy między jasnością, siłą świecenia czy zasięgiem między nowo założoną NB a już jeżdżącą w aucie żarówką TUNGSRAM.
Po kilku dniach przepalił się i drugi TUNGSRAM więc teraz mam obie NB.
Dam znać, jak z trwałością w przypadku NB.
Niestety, TUNGSRAMY mnie trochę rozczarowały, jeśli chodzi o trwałość, natomiast widoczność w stosunku do zwykłych marketowych żarówek, jakie miałem wcześniej, dość mocno się poprawiła.
Zamieszczone przez schmidtkeZamieszczone przez vazZamieszczone przez cortez841Witam chciałbym założyć do swojej Octavii żarówki Tungsram H4 Megalight Ultra + 90% czy są jakieś przeciwwskazania??Czytałem trochę opinii i zdania są podzielone . Ogólnie jest na + ale jak np. to działa na układ elektryczny?
w obecnym aucie mam reflektory soczewkowe z żarówkami H7. Do tej pory jeździłem na najzwyklejszych żarówkach - markowych - ale kupowanych za kilka złotych. Ponieważ wczoraj spaliła się jedna z żarówek dzisiaj rano był zakup nowych i wymiana. Poczytałem trochę ten wątek - jak i na innych forach - i szedłem do sklepu z nastawieniem, że kupię NB + ale z obawą, że krótko mi wytrzymają. W ciągu sześciu miesięcy przejadę ok. 35 tys km, a komuś padły już po 8 tysiącach.
W każdym razie zaporą nie do przejścia okazała się cena - 90 zł za dwie H7 OSRAM NB+. Wiem, że można kupić dużo taniej, ale dzisiaj miałem nocną trasę, i zostałem bez możliwości manewru z miejscem zakupu. Ale w sklepie stały też żarówki TUNGSRAM Megalite +90. Cena 52 zł za dwie H7. Kupiłem właśnie takie i po pierwszej jeździe nocnej mogę je polecić bez wahania. Porównując do poprzednich tanich żarówek, jakich używałem, różnica w jasności i ilości światła padającego na drogę - kolosalna. Zobaczymy jak z trwałością.
dla Tungsramabyła: OI 1,9 TDI 170 tys km w dwa lata z hakiem
potem: OII FL 1,9 TDI 17 tys km od 23.04 do 29.07
teraz: Passat B5 1,9 TDI - mimo wszystko wolę Octavki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainpio_wwa, jeśli to pytanie, to tak, można na LED do dziennych: http://sklep.motohid.pl/pl/p/BA15s-1...1.5W-biala/255
To jeden z przykładów.
Niezbędne kodowanie VCDS'em po montażu.
a czy ktoś już robił coś takiego?
co dokładnie ma być zakodowane? i jak?
czy nie ma takich co świecą na biało ale nie są żółte? bo przy wyłączonych dziennych będzie widać te żółte żarówki.
czy one się nie grzeją jakoś bardziej niż org? są bezpieczne dla reflektorów
pozd.
thx
Komentarz
-
-
Mam pytanie, może głupie, ale nigdy nie miałem auta z ksenonami
Posiadam Octavie 1 i ma taki problem iż jeden ksenon powoli się wypala. Nie chciałbym korzystać z usług ASO, aby nie zbankrutować i postanowiłem poszukać żarówek sam. I tu pojawia się moje pytanie, na stronie Intercarsu, żarówka do tego modelu kosztuje prawie 390zl, na Allegro znalazłem chyba takie same za 179.- i 85.- ( linki poniżej). Mam pytanie, czym one się różnią i jakie żarówki powinienem kupić i co najważniejsze, czy jest jakaś specjalna procedura wymiany żarówek ksenonowych?
Żarówka 1
Żarówka 2
Z góry dziękuje za pomoc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pio_wwawitam.
założyłem sobie philips ng - h7s (te ze zwieszona żywotnością).
jakoś specjalnie nie widzę tych 3ch kolorów.
i teraz moje pytanie czy żarówka h7 wkładana do lampy posiada tylko jedne prawidłowe położenie? to znaczy nie jestem pewien czy dobrze są założone.
ta blaszka która dociska żarówkę jest spasowana idealnie.
zastanawiam się czy można założyć żarówkę do góry nogami żeby te kolory świeciły odwrotnie? (niebieskie, białe, żółte)?
i drugie pytanie to czy są jakieś lepsze żarówki do jazdy dziennej? może jakieś ledowe?
O2FL
W weekend przepaliła się jedna i włożyłem z zapasu zwykłego osrama i świeci jaśniej od philips ng h7s :/
a teraz kupiłem sobie TUNGSRAM H7 MEGALIGHT + 90%Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
mam pytanie, tutaj są niebieskie główki, czy mocno rzuca tym niebieskim ??była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
konkon, dzięki za radę
Mieli na stanie postojowe Osram Cool Blue to wziąłem - fajne są
Relacja u mnie w temacie: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=794286#794286
Komentarz
-
-
Od wiosny mam zestaw H7 NB+ (mijania), H1 NB+ (drogowe) i W5W Osram CoolBlue (pozycje). Trwałości jeszcze nie ocenię, poprzednie H7 NB (nie plus) wytrzymały 7 m-cy / 15kkm. Nie jest to jednak dla mnie wada, bo na bezpieczeństwo nie zamierzam dziadować.
Jeśli chodzi o wrażenia, to NB+ są warte stosowania. Jeździ mi się na nich naprawdę komfortowo, świecą znacznie jaśniej niż byle co. Dobrym ruchem okazało się wrzucenie ich także na drogowe. Strumień jest naprawdę jasny - choć teraz wyraźnie widać "snopy" światła - rozkład jest raczej kiepski - ale to raczej wada projektu reflektora (O2 przedlift), a na jasnej żarówce łatwiej ją zaobserwować.
Żarówki Cool Blue W5W dodałem po założeniu NB+ po raz drugi. Bez nich reflektor wyglądał co najmniej dziwnie - strasznie żółte wydawały się fabryczne postojówki. Po zmianie na CoolBlue jest już akceptowalnie, wszystko do siebie pasuje i cieszy oko.
Mam porównanie pomiędzy swoją O2 i Vectrą C żony, która ma na wyposażeniu bixenony skrętne + drogowe H1 (również NB+). Przyznam, że po mieście wolę sprawność reflektorów Octavii z H7 NB+ niż xenonów w Vectrze. NB+ dają jasne światło, a xenony docenia się dopiero za miastem - światło jest bardziej mdłe, mniej intensywne (o dziwo), ale za to dużo lepiej i równomiernie rozłożone. Drogowe w tej Vectrze (połączenie bixenonu i H1) to bajka, ale jak muszę jechać na noc Octavią to nie stękam - po zmianie na komplet NB+ czuję się także komfortowo. Przed zmianą było tak sobie. Jasność jest bez zarzutu, tylko rozkład dość słaby, ale ogólnie słowa złego nie powiem. Jak na zwykłe reflektory, w dodatku przepisowe, to zestaw NB+ na obu mijania+drogowych pozwala na bezpieczną jazdę. Polecam, o ile ktoś nie liczy się ze zwiększonymi kosztami.
Jeszcze co do W5W Cool Blue - w zestawieniu z xenonem wypada także duzo lepiej niż zwykła "żółtawa" żarówka. Nazwa "blue" niech nikogo nie zmyli - pomimo niebieskiej bańki światło jest białe, tyle że jaśniejsze i chłodne.
M.666 4U
Komentarz
-
-
Biszczu, wg mnie do cornerów nie należy dawać nadmiernie wysilonych żarówek. Częste włączanie/wyłączanie zapewne nie przysłuży się ich trwałości. Fabryczne świecą naprawdę nieźle. Zasięgu te światła nie mogą mieć wielkiego z racji konstrukcji, a jasność fabrycznych H8 jest absolutnie OK. To są światła doświetlające, niemal statyczne. Nie potrzebujesz w nich widzieć szybciej niż jedziesz, o ile nie jedziesz zbyt szybko
M.666 4U
Komentarz
-
Komentarz