mozgwiem
Pan KIEROWCA mnie dzisiaj osłabił
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez hubert78Pare dni temu nie potrafiłeś na prostym formularzu wypełnić swoich danych do zdjęcia hipoteki, a tu mi wyskakujesz z takim tekstem.
edit:
sam se elastyczniej rusz mozgwiem
Nie ład nie :evil:pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekb1Tak czytam i czytam...ręce opadają... Baran ma zachować taki odstęp, żeby nawet przy gwałtownym hamowaniu poprzedniego auta zdążył wyhamować. Koniec i kropka. Zrzucanie winy na kierowcę stosującego się do przepisów jest śmieszne.
[ Dodano: Sob 21 Wrz, 13 11:44 ]
Zamieszczone przez hubert78czy ty jesteś gupi czy tylko udajesz ?
Człowieku zastanów się proszę troszkę zanim zaczniesz teoretyzować ,bo to że jesteś posiadaczem w miarę mocnego auta (bo kierowcą nazwać ciebie nie można ) nie upoważnia ciebie do czegokolwiek.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorZamieszczone przez tomekb1Tak czytam i czytam...ręce opadają... Baran ma zachować taki odstęp, żeby nawet przy gwałtownym hamowaniu poprzedniego auta zdążył wyhamować. Koniec i kropka. Zrzucanie winy na kierowcę stosującego się do przepisów jest śmieszne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekb1Na drodze może zaskoczyć wszystko. Mogę gwałtownie zahamować nawet przed wiewiórką. Jak nie będziesz się trzymał blisko mojej dupy, tylko zachowasz bezpieczny odstęp, nie będziesz mieć problemu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorZamieszczone przez tomekb1Na drodze może zaskoczyć wszystko. Mogę gwałtownie zahamować nawet przed wiewiórką. Jak nie będziesz się trzymał blisko mojej dupy, tylko zachowasz bezpieczny odstęp, nie będziesz mieć problemu.
Komentarz
-
-
Panowie, generalnie przy normalnej jeździe jak ktoś przed nami depnie do zera to szanse na dzwona są bardzo duże nie ze względu na bliskość pojazdów ale ze względu na zaskoczenie :!:
Jeżdżąc dużo człowiek bardzo rzadko musi shamować do zera przez to kierowca nie spodziewa się takiej sytuacji i nie jest skupiony na tym żeby być w ciągłej gotowości do nagłego hamowania stąd kolega Prekompilator ma rację.
Nie jest możliwe być ciągle w napięciu i skupiać się głównie na pojeździe przed maską, tak samo podczas podróży nigdy człowiek nie jedzie przez cały czas w bezpiecznej odległości przed poprzedzającym pojazdem.
Z życia wzięte, wracam z Wawy do Krakowa, przede mną jedzie tir prawym pasem, za raz przed nim na wzniesieniu kończy się lewy pas przechodząc na prawy, za wzniesieniem stoi fotoradar, gość osobówką zapierdala lewym co by zdążyć wbić się przed tirem, zdążył z tym że wystraszył się fotoradaru i depnął po hamulcach po czy tir zaparkował gościowi w dupę :!:
Dodam, jeżdżąc szybko a nawet agresywnie kierowca jest skupiony na jeździe i bardziej czujny na sytuacje awaryjne, czasami lubię pocisnąć i widzę jak organizm reaguje na różne sytuację, jeżdżąc spokojnie częściej kierowca się dekoncentruję, zajmuje się pierdołami typu zmiana stacji radiowej, telefon, podzwianie widoków itp i przez to łatwiej o nieuwagę, da się to zauważyć w korkach gdzie często dochodzi do najechania na tył poprzedzającego pojazdu, zaznaczę ze prędkości są znikome a mimo to dochodzi do kolizji.
Reasumując, zawalidrogi często powodują większe zagrożenie dla innych użytkowników drogi niż osoby poruszające się z godnie z przepisami lub jeżdżący szybciej, do tego też zauważyłem znieczulicę innych kierowców niestosujących się do ograniczeń prędkości bo one w większości przypadków są po prostu bez sensu zaniżone i stawiane w bezsensownych miejscach :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidajeżdżąc szybko a nawet agresywnie kierowca jest skupiony na jeździe i bardziej czujny na sytuacje awaryjne
Zamieszczone przez piramidajeżdżąc spokojnie częściej kierowca się dekoncentruję
Zamieszczone przez piramidazawalidrogi często powodują większe zagrożenie dla innych użytkowników drogi niż osoby poruszające się z godnie z przepisami lub jeżdżący szybciej
Zamieszczone przez piramidaprzede mną jedzie tir prawym pasem, za raz przed nim na wzniesieniu kończy się lewy pas przechodząc na prawy, za wzniesieniem stoi fotoradar, gość osobówką zapierdala lewym co by zdążyć wbić się przed tirem, zdążył z tym że wystraszył się fotoradaru i depnął po hamulcach po czy tir zaparkował gościowi w dupę
Wiem czepiam się itp. IMHO trochę zły przykład podałeśPaweł
Komentarz
-
-
maksiu, w ostatnim przez ciebie zacytowanym zdaniu miałem na mysli to że jadąc nawet przepisowo i w odpowiedniej odległości może się zdarzyć sytuacja na drodze że dojdzie do zdarzeniasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78a co to znaczy "zaskoczy fotoradar"? Przecież one są wyraźnie oznakowane.
Zamieszczone przez westwi78A Ty masz jechać z takim odstępem, żeby zdążyć zahamować nawet gdyby tamten stanął w miejscu.
Gdy piszę, jak pewne realia wyglądają, to od razu jestem posądzany o "niebycie kierowcą" a stwierdzenie oczywistego faktu iż ograniczenia prędkości i ogólnie oznakowanie jest amatorskie i nieprzemyślane, kwitowane jest opowieściami o mordercach drogowych i "brakiem pytań". Czy wy w ogóle jeździcie po polskich drogach, czy tylko KD znacie wyrywkowo na pamięć?
Skoro tylu świętych na tym forum, to gdzie jesteście, bo na drogach was nie widać?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorNawet wtedy, gdy ktoś mnie wyprzedza i zjeżdża mi przed samą maskę?
Zamieszczone przez PrekompilatorKierowca też ma jakiś czas reakcji na rozpoznanie czy to prawdziwy śmietnik
Zamieszczone przez Prekompilatorzy wy w ogóle jeździcie po polskich drogach, czy tylko KD znacie wyrywkowo na pamięć?
[ Dodano: Nie 22 Wrz, 13 10:16 ]
Zamieszczone przez Prekompilatormasz jechać z takim odstępem".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez PrekompilatorNawet wtedy, gdy ktoś mnie wyprzedza i zjeżdża mi przed samą maskę?
Co robisz wtedy? Hamujesz gwałtownie, żeby utrzymać odstęp?
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez PrekompilatorKierowca też ma jakiś czas reakcji na rozpoznanie czy to prawdziwy śmietnik
Co do oceny znaków - teoretycznie masz rację, ale w praktyce znaki ustawia urzędnik zza biurka wg własnego widzimisię, a nie określonej procedury. Chaos i burdel powstały w wyniku tego widać gołym okiem, więc całkiem naturalne jest, że kierowcy do oznakowania nie mają szacunku, mimo że "mają jechać tak, jak im znaki nakazują". Powtarzanie tego banału bez zrozumienia powodu tego stanu rzeczy może co najwyżej spowodować u ciebie trochę lepsze samopoczucie na zasadzie "powiedziałem co wiedziałem".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorCo do oceny znaków - teoretycznie masz rację, ale w praktyce znaki ustawia urzędnik zza biurka wg własnego widzimisię, a nie określonej procedury.
.Zamieszczone przez PrekompilatorCo robisz wtedy? Hamujesz gwałtownie, żeby utrzymać odstęp?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Poczytaj sobie jakie i ile przepisów reguluje ustawianie znaków. Żadnego "widzimisię" tam nie ma
Dla formalności czystej dodam, że w takich zazwyczaj miejscach pojawia się najwięcej "interpretujących", którzy jeżdżą tak, jak gdyby zarządcy przestrzegali prawa, a tymczasem są wściekle zwalczani przez "stróży porządku" oficjalnie w imię bezpieczeństwa. Totalna parodia i żenada, ale kasa do budżetu płynie.
Kilka ewidentnych przykładów z życia, gdzie ograniczenie jest tylko z powodów polityczno-urzędniczych, a nie z powodu warunków drogowych, mogę podać. I znowu nie będzie dla nikogo zaskoczeniem, że w tych właśnie miejscach policja bywa wyjątkowo gorliwa, a odsetek "interpretujących" szybuje niepomiernie do 100%.
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez PrekompilatorCo robisz wtedy? Hamujesz gwałtownie, żeby utrzymać odstęp?
Delikwent wjeżdża 2m przed ciebie z prędkością minimalnie większą. Ze musisz zwolnić, to oczywiste, pytanie tylko, jak gwałtownie.
Komentarz
-
-
Prekompilator jaki ty masz problem? Nie możesz na potwierdzenie teorii jakoby jazda zgodna z przepisami stwarzała zagrożenie, jako przykład podawać kierowcy, który przepisy łamie. Bo takie wyjechanie przed maskę to po prostu wymuszenie. Stluczka w takim przypadku spowodowana bedzie nie przez przepisową jazdę, ale przez kierowcę łamiącego przepisy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorDelikwent wjeżdża 2m przed ciebie z prędkością minimalnie większą.
Zamieszczone przez PrekompilatorZe musisz zwolnić, to oczywiste, pytanie tylko, jak gwałtownie.
Z tym że nie wiem, co to ma do rzeczy.
Komentarz
-
-
Kurde, szkoda że dalej kamery w Skodzie nie zamontowałem, bo dobre nagrania bym miał z dzisiaj. Gościu wyprzedzający poboczem dosłownie na żyletki, po czym skręcający w prawo na czerwonym i robiący nawrocik na ręcznym i pędzący pod prąd ponownie na czerwonym rozwalił system.... Autokar który się zatrzymał na czerwonym po czym po prostu ruszył wymuszając pierwszeństwo na pojazdach znajdujących się na 3 pasach też wcale nie lepszy :lol: Poza tym jadąc 60 na ograniczeniu do 50 czułem się jak debil bo wszyscy mnie wyprzedzali. Kocham jazdę po Wawie. :lol: A wisienką na torcie był gość w drodze powrotnej w którego prawie wjechałem bo nagle stwierdził że fajnie będzie zajechać na dziwki i tak dał po hamulcach że prawie mu BMW zrobiło fikołka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKA wisienką na torcie był gość w drodze powrotnej w którego prawie wjechałem bo nagle stwierdził że fajnie będzie zajechać na dziwki i tak dał po hamulcach że prawie mu BMW zrobiło fikołkasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekb1Prekompilator jaki ty masz problem? Nie możesz na potwierdzenie teorii jakoby jazda zgodna z przepisami stwarzała zagrożenie, jako przykład podawać kierowcy, który przepisy łamie. Bo takie wyjechanie przed maskę to po prostu wymuszenie.
[ Dodano: Nie 22 Wrz, 13 20:14 ]
Zamieszczone przez westwi78Zamieszczone przez PrekompilatorZe musisz zwolnić, to oczywiste, pytanie tylko, jak gwałtownie.
[ Dodano: Nie 22 Wrz, 13 20:16 ]
Zamieszczone przez PieTrzaKKurde, szkoda że dalej kamery w Skodzie nie zamontowałem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKA no byłaby... :evil: I na tym pewnie zakończyłoby się wjeżdżanie w dupsko tego dnia :lol:
Każdy ma swój rozum i nim powinien się kierować a żadne przepisy tego nie uregulują. A przepis jest przepis, a czy mądry to już inna bajka i tutaj zawsze będą różne opinie w zależności od punktu widzenia/siedzenia.
Skupmy się na "konkretnych osłabieniach" bez dorabiania do nich głębszych teorii, bo nikomu z nas do "sprzątania" tematu się nie pali...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz