Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
LPG do TSI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Premiera AGIS Direct przesunieta najwczesniej na luty 2014 z tego co czytalem
-
Zamieszczone przez Jasiek81Chodzi o to, że na stronie Vialle są dwa autoryzowane przedstawicielstwa: Kielce i Warszawa. Po telefonie do Warszawy powiedzieli mi że i owszem są ale LPdi nie robili. Po kontakcie z Kielcami powiedzieli mi, że jest w Warszawie warsztat który robi LPdi pod ich "patronatem". Warsztat nazywa się MCC Gas i znajduje się na uliczy Szpaczej 2, tel 501 131 813 (wjazd od Okularowej na przeciwko Bluszczowej). Oni zrobili kilka samochodów. W sobotę byłem u nich bo miałem mikro wyciek (wymieniliśmy podkładkę i wszystko gra) i powiedział mi, że w zeszłym tygodniu robili LPdi do BZB. Ja jestem zadowolony z ich pracy, ale najlepiej sam podjedź i pogadaj.
A może kolega który robił LPdi do BZB jest forumowiczem??
Auto używane, jak było kupione na blacie 122kkm, lpdi zakładałem przy 123kkm. Co do samej instalki: działa bezproblemowo. Awarii uległa u mnie pompa wysokiego ciśnienia (fabryczna, nie ta w butli) i właśnie ciężko powiedzieć co było tego przyczyną, ponieważ jest nierozbieralna. Jak się ją wciśnie ręką na siłę to działa, ale z dużym oporem. Wykluczam możliwość syfu w paliwach, bo są filtry. Obstawiam, że przy nawiercaniu mogły wpaść jakieś opiłki (ale z drugiej strony czy zrobiłbym wtedy na niej 5kkm?), albo nadeszła jej pora. Właściciel ze Szpaczej ogarnął mi nową (koszt 1000zł ze wszystkim, tyle że auto czekało na nią 1,5 miesiąca) i niech śmiga tak jak dotąd. Sam właściciel mówił, że mimo iż nie jest to popularna instalacja zakładał parę i tylko u mnie wystąpił problem z pompą.
Spalania wychodzą z goła różne ponieważ jeżdzi nią moja siostra, tata i ja. Przy moim bucie gdy komp pokazuje 11-12l pb, gazu bierze 13-14l. Jedyny 'ekodrajwing' w jaki się bawie to założenie lpg (mam jeszcze xsare w sekwencji) Po co się męczyć żeby wyszło te 0,1l mniej:P Ostatnio gdy jeździła siostra wyszło jej 11l, ale gazu (na kompie nieco ponad 9l). Butle mam 51l, prawie na równo z bagażnikiem.
Czy zastanawiałem się nad dotryskiem? Ani trochę, bo przy moim stylu praktycznie cały czas by chlał benzyne, więc wcale by się to nie zwróciło.
Następna sprawa, że wątpie czy bym zdecydował się z rodzicami na lpdi gdyby nie fakt, że przy zakupie auta, udało się zejść o 5 tys. zł (wersja elegance). Wtedy szukałbym chyba auta na pośrednim i sekwencja, ale nie miałbym takiej przyjemności z jazdy jak obecnie.
Jeśli są pytania to czekam A i z tą insignią moglibyście coś więcej?
Zostaw komentarz:
-
oj fajnie chlopaki powialo optymizmem.
Juz myslalem ze jak sprzedam moja oktawke za pare lat, to nie bedzie co nowego zagazowac. Tak ze sledze watek i 3mam kciuki za gazowanie TSI.
Zostaw komentarz:
-
No to jeszcze dluzsza chwila, bo nowe sterowniki nie sa jeszcze rozpracowane.
Zostaw komentarz:
-
Ja czekam na pierwszą OIII RS na gaz :lol: skoro TSI już jest rozkminione to pewnie tylko kwesta czasu.
Zostaw komentarz:
-
Aktualizacja spalania:
spokojna jazda 75% trasa/25% miasto - 8,8 l/100 LPG
dynamiczna jazda maks. 140 km/h 80% trasa - 9,5 l/100 LPG
Odpalanie w temp. ok. 0C - bez problemów
Przejechałem na LPG już ponad 50 TKM i jak na razie nie mam zastrzeżeń.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez JanuszDOdnośnie Opla Insigni 2.0T według mojej wiedzy ma on silnik wolnossący bez wtrysku bezpośredniego, więc z instalacją LPG nie ma najmniejszego problemu - po prostu nie można oszczędzać i trzeba wybrać dobry typ, żeby nie było spadku mocy.
Zostaw komentarz:
-
Insignia 2.0T jak same oznaczenie wskazuje jest turbodoładowana, sprężarką typu twin scroll, na forach ludzie piszą że 2.8T można zagazować a 2.0T nie można, więc wychodzi że i wtrysk bezpośredni jest.
Zostaw komentarz:
-
Moja instalacja nadal pracuje bezobsługowo. Przejechałem na niej już 50 tkm i mogę ją polecić. Pamiętajcie tylko o przypilnowaniu "fachowców", żeby nie odwalili jakiejś fuszerki.
Osobiście drugi raz zakładałbym ją wyłącznie w Kielcach, ale ze Swarzędza też jestem zadowolony.
Podawane spalanie na poz. 10l/100km w zakresie V=60-160km/h dotyczyło oczywiście średniego spalania. Kogo tak naprawdę interesuje spalanie chwilowe?
Odnośnie Opla Insigni 2.0T według mojej wiedzy ma on silnik wolnossący bez wtrysku bezpośredniego, więc z instalacją LPG nie ma najmniejszego problemu - po prostu nie można oszczędzać i trzeba wybrać dobry typ, żeby nie było spadku mocy.
Zostaw komentarz:
-
JanuszD
jak tam nasza Octavia II się sprawuję !? Powróciłem do tematu LPG ponownie. Moje problemy okazały się (terkotanie) banalne więc dalej drążę temat TSI i LPG.
Tak więc pytanko jak tam się sprawuje instalacja !? Czy dalej jest bezobsługowa !?
Jakieś wieści :-)))
Acha ile już przejechałeś na tej instalacji !?
Rozumiem że teraz można powiedzieć już "zarabiasz" ?
pozdrawiam
[ Dodano: Pon 21 Paź, 13 17:56 ]
podbijam temat....
Link
Firma powyżej którą polecił kolega z naszego forum faktycznie istnieje bo rozmawiałem z przedstawicielem firmy. I faktycznie mają te instalacje w Oplu Insignia 2.0T z bezpośrednim wtryskiem, faktycznie ma być tańsza teraz koszt ma wynieść około 6tyś nie uzależnione jest to od niczego żadnego kursy euro czy innych rzeczy np: Macierewicza który, stwierdzi iż faktycznie firma ACON jest zaplatana w katastrofę smoleńska tylko......
W Listopadzie raczej nie dadzą rady odpalić tej instalacji choć jeżdżą Insignią i ja testują, może coś po nowym roku i jeśli tak to nie tutaj u mnie na wsi czyli na śląsku :-)
Kolejna sprawa to kiedy i gdzie mieli by otworzyć przedstawicielstwo !? Tego Pan też nie był w stanie zdefiniować.
Czyli nie Listopad tylko po nowym roku, czyli już jakieś średnio 3 miesiące, następnie, kiedy i gdzie przedstawicielstwo na śląsku !? Kolejne parę miesięcy....
Czekać czy nie czekać..... oto jest pytanie
P.S. Z drugiej strony tak sobie myślę jeździ już tych aut z Vialle i jakoś dobrze się to sprawuje, a Panowie z Acon dopiero raczkują czy warto wydać 2tyś za spokojną głowę ?!
Instalacja Acon 6tyś instalacja Vialle 8tyś cena na dziś czyli 21.10.2K13r
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez JanuszDSpalanie 10 l/100 (LPG) dotyczy jazdy z prędkościami 60-160 km/h.
Zostaw komentarz:
-
Jeśli chodzi o porównanie spalania na LPG i porówniania go np z bierzacym wskazaniem z komputera, należy pamiętać o adaptacjach krótko i długoterminowych, które bezpośrednio mają wpływ na to co komputer wyświetla. Adaptacja na minusie mieszanka za bogata, komputer skraca czas wstrysku, zmniejsza spalania chwilowe i tym samym średnie, to samo przy ubogiej mieszance tylko w drugą stronę. Przy 4gen bardzo trudno ustawić instalkę aby adaptacje były np w granicach +/- 1%, to samo napewno jest w przypadku 5gen.
Zostaw komentarz:
-
Spalanie 10 l/100 (LPG) dotyczy jazdy z prędkościami 60-160 km/h.
Wiem, że przekracza to zasadę Pb+20%, ale widocznie tak już jest przy tej instalacji. Mimo wszystko oszczędności są ewidentne i dlatego nie mam zastrzeżeń.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez mariuszdluDAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
http://www.acon.com.pl/pl/nowosci
oraz
http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct
Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)
[ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
Zamieszczone przez MaicroftJak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
z tym ACON – LPG CNG GLP GNV to jest w ogóle taki temat, że oni są tylko dystrybutorem...czegoś czego nie ma jeszcze
producentem jest APP Studio...App Studio - Montaż SMT/THT
i na targach GasShow2013 to App prezentowało produkt...
co ciekawe APP nie koniecznie potwierdza zależność z AGISem...
przełom października i listopada, kiedy ma się coś konkretnego pojawić w sprzedaży z APP już blisko...poczekamy- zobaczymy
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez mariush19ile pali jezdzac w trasie do 110km/h?
Zostaw komentarz:
-
To znaczy, że lpg spala ponad 2 litry więcej na 100 km niż pb ?Zamieszczone przez JanuszDautostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)
ile pali jezdzac w trasie do 110km/h?
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez JanuszD
Raport ze spalania:
miasto + klima - 10,5 l/100 (LPG)
trasa + klima - 10,0 l/100 (LPG)
autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)
Koszt LPG - 2,42
Koszt 100 km na LPG - 24,20 PLN
Koszt 100 km na Pb - 7,8 x 5,70 = 44,46 PLN
Zostaw komentarz:
-
tak wiem wiem już czytałem.... na szczęście to nie rozrząd...
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez mariuszdluRozumiem że Octavki nie maja takiego problemu !?
Zostaw komentarz:
-
No JanuszD pięknie i to się nazywa spalanie :-) U mnie zaczęło się tzw "terkotanie na luzie" dla niewtajemniczonych problemy z rozrządem ( tak mi się wydaje ). Więc na razie temat LPG muszę odpuścić bo nie wiadomo co mnie czeka....
Rozumiem że Octavki nie maja takiego problemu !?
pozdrawiam
Zostaw komentarz:
-
Widzę, że kwestia podjęcia decyzji nurtuje paru z Was. Zalecam przeglądanie forów dyskusyjnych w internecie zamiast rozmów z niekompetentnymi monterami. Jeśli ktoś wybiera VIALLE, polecam montaż w Kielcach - czasem to daleko, ale czy wydatek dodatkowych 100-200 PLN i brak problemów nie są tańsze o pier...nia się z lokalnym grzebkiem, który nic na temat takich instalacji nie wie?
Odpowiadając na pytanie dot. zimy, jak na razie nie miałem problemów. Trzeba tylko zwrócić uwagę, że podczas odpalania pedał gazu musi być delikatnie wciśnięty (z wyczuciem i tylko w przypadku zimnego silnika po postoju > kilka godzin).
Z newralgicznych części VIALLE zwróćcie uwagę na przewód wysokiego ciśnienia LPG od listwy FSU do pompy paliwa - to na nim (w miejscach montażu) czasami może się pojawić nieszczelność. Sprawdźcie go przed odbiorem auta z serwisu LPG.
Raport ze spalania:
miasto + klima - 10,5 l/100 (LPG)
trasa + klima - 10,0 l/100 (LPG)
autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)
Koszt LPG - 2,42
Koszt 100 km na LPG - 24,20 PLN
Koszt 100 km na Pb - 7,8 x 5,70 = 44,46 PLN
Zwrot instalacji za 8500 PLN - ca. 42 tkm
KALKULACJA, JAK DLA MNIE, JEST OCZYWISTA, DLATEGO WYBRAŁEM VIALLE.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez yunior81mariuszdlu, zadzwoń sobie do firmy nagaz.pl tam zakładali LPG do Golfa VI z 1,4 TSi i podpytaj jak ta instalacja ( chyba Vialle ) działa. Z tego co się orientuje minał juz ponad rok od montażu jesli sie nie mylę ,wiec juz powinni coś wiedzieć na temat instalacji w TSi.
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: