Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Premiera AGIS Direct przesunieta najwczesniej na luty 2014 z tego co czytalem

    Zostaw komentarz:


  • szkopa117
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Jasiek81
    Chodzi o to, że na stronie Vialle są dwa autoryzowane przedstawicielstwa: Kielce i Warszawa. Po telefonie do Warszawy powiedzieli mi że i owszem są ale LPdi nie robili. Po kontakcie z Kielcami powiedzieli mi, że jest w Warszawie warsztat który robi LPdi pod ich "patronatem". Warsztat nazywa się MCC Gas i znajduje się na uliczy Szpaczej 2, tel 501 131 813 (wjazd od Okularowej na przeciwko Bluszczowej). Oni zrobili kilka samochodów. W sobotę byłem u nich bo miałem mikro wyciek (wymieniliśmy podkładkę i wszystko gra) i powiedział mi, że w zeszłym tygodniu robili LPdi do BZB. Ja jestem zadowolony z ich pracy, ale najlepiej sam podjedź i pogadaj.

    A może kolega który robił LPdi do BZB jest forumowiczem??
    Witam, sorki, że dopiero teraz piszę, ale to chyba o mnie mowa
    Auto używane, jak było kupione na blacie 122kkm, lpdi zakładałem przy 123kkm. Co do samej instalki: działa bezproblemowo. Awarii uległa u mnie pompa wysokiego ciśnienia (fabryczna, nie ta w butli) i właśnie ciężko powiedzieć co było tego przyczyną, ponieważ jest nierozbieralna. Jak się ją wciśnie ręką na siłę to działa, ale z dużym oporem. Wykluczam możliwość syfu w paliwach, bo są filtry. Obstawiam, że przy nawiercaniu mogły wpaść jakieś opiłki (ale z drugiej strony czy zrobiłbym wtedy na niej 5kkm?), albo nadeszła jej pora. Właściciel ze Szpaczej ogarnął mi nową (koszt 1000zł ze wszystkim, tyle że auto czekało na nią 1,5 miesiąca) i niech śmiga tak jak dotąd. Sam właściciel mówił, że mimo iż nie jest to popularna instalacja zakładał parę i tylko u mnie wystąpił problem z pompą.
    Spalania wychodzą z goła różne ponieważ jeżdzi nią moja siostra, tata i ja. Przy moim bucie gdy komp pokazuje 11-12l pb, gazu bierze 13-14l. Jedyny 'ekodrajwing' w jaki się bawie to założenie lpg (mam jeszcze xsare w sekwencji) Po co się męczyć żeby wyszło te 0,1l mniej:P Ostatnio gdy jeździła siostra wyszło jej 11l, ale gazu (na kompie nieco ponad 9l). Butle mam 51l, prawie na równo z bagażnikiem.
    Czy zastanawiałem się nad dotryskiem? Ani trochę, bo przy moim stylu praktycznie cały czas by chlał benzyne, więc wcale by się to nie zwróciło.
    Następna sprawa, że wątpie czy bym zdecydował się z rodzicami na lpdi gdyby nie fakt, że przy zakupie auta, udało się zejść o 5 tys. zł (wersja elegance). Wtedy szukałbym chyba auta na pośrednim i sekwencja, ale nie miałbym takiej przyjemności z jazdy jak obecnie.
    Jeśli są pytania to czekam A i z tą insignią moglibyście coś więcej?

    Zostaw komentarz:


  • beatnik
    odpowiedział(a)
    oj fajnie chlopaki powialo optymizmem.
    Juz myslalem ze jak sprzedam moja oktawke za pare lat, to nie bedzie co nowego zagazowac. Tak ze sledze watek i 3mam kciuki za gazowanie TSI.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    No to jeszcze dluzsza chwila, bo nowe sterowniki nie sa jeszcze rozpracowane.

    Zostaw komentarz:


  • Basik_
    odpowiedział(a)
    Ja czekam na pierwszą OIII RS na gaz :lol: skoro TSI już jest rozkminione to pewnie tylko kwesta czasu.

    Zostaw komentarz:


  • CirixX
    odpowiedział(a)
    Zakłada już ktoś instalkę do O3 ?

    Zostaw komentarz:


  • JanuszD
    odpowiedział(a)
    Aktualizacja spalania:
    spokojna jazda 75% trasa/25% miasto - 8,8 l/100 LPG
    dynamiczna jazda maks. 140 km/h 80% trasa - 9,5 l/100 LPG

    Odpalanie w temp. ok. 0C - bez problemów

    Przejechałem na LPG już ponad 50 TKM i jak na razie nie mam zastrzeżeń.

    Zostaw komentarz:


  • Northeusz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JanuszD
    Odnośnie Opla Insigni 2.0T według mojej wiedzy ma on silnik wolnossący bez wtrysku bezpośredniego, więc z instalacją LPG nie ma najmniejszego problemu - po prostu nie można oszczędzać i trzeba wybrać dobry typ, żeby nie było spadku mocy.
    Obecne 2.0T w Insignii jest to silnik doładowany z bezpośrednim wtryskiem. Mam tu na myśli silnik 220KM (bodajże od 2012 roku moc podniesiona do 250KM). Poprzednie Oplowe 2.0T (175KM, również doładowane) nadające się pod LPG sekwencyjne to było wcześniej w Vectrach C na przykład .

    Zostaw komentarz:


  • mariush19
    odpowiedział(a)
    Insignia 2.0T jak same oznaczenie wskazuje jest turbodoładowana, sprężarką typu twin scroll, na forach ludzie piszą że 2.8T można zagazować a 2.0T nie można, więc wychodzi że i wtrysk bezpośredni jest.

    Zostaw komentarz:


  • JanuszD
    odpowiedział(a)
    Moja instalacja nadal pracuje bezobsługowo. Przejechałem na niej już 50 tkm i mogę ją polecić. Pamiętajcie tylko o przypilnowaniu "fachowców", żeby nie odwalili jakiejś fuszerki.

    Osobiście drugi raz zakładałbym ją wyłącznie w Kielcach, ale ze Swarzędza też jestem zadowolony.

    Podawane spalanie na poz. 10l/100km w zakresie V=60-160km/h dotyczyło oczywiście średniego spalania. Kogo tak naprawdę interesuje spalanie chwilowe?

    Odnośnie Opla Insigni 2.0T według mojej wiedzy ma on silnik wolnossący bez wtrysku bezpośredniego, więc z instalacją LPG nie ma najmniejszego problemu - po prostu nie można oszczędzać i trzeba wybrać dobry typ, żeby nie było spadku mocy.

    Zostaw komentarz:


  • mariuszdlu
    odpowiedział(a)
    JanuszD

    jak tam nasza Octavia II się sprawuję !? Powróciłem do tematu LPG ponownie. Moje problemy okazały się (terkotanie) banalne więc dalej drążę temat TSI i LPG.
    Tak więc pytanko jak tam się sprawuje instalacja !? Czy dalej jest bezobsługowa !?
    Jakieś wieści :-)))

    Acha ile już przejechałeś na tej instalacji !?
    Rozumiem że teraz można powiedzieć już "zarabiasz" ?

    pozdrawiam

    [ Dodano: Pon 21 Paź, 13 17:56 ]
    podbijam temat....

    Link
    Firma powyżej którą polecił kolega z naszego forum faktycznie istnieje bo rozmawiałem z przedstawicielem firmy. I faktycznie mają te instalacje w Oplu Insignia 2.0T z bezpośrednim wtryskiem, faktycznie ma być tańsza teraz koszt ma wynieść około 6tyś nie uzależnione jest to od niczego żadnego kursy euro czy innych rzeczy np: Macierewicza który, stwierdzi iż faktycznie firma ACON jest zaplatana w katastrofę smoleńska tylko......

    W Listopadzie raczej nie dadzą rady odpalić tej instalacji choć jeżdżą Insignią i ja testują, może coś po nowym roku i jeśli tak to nie tutaj u mnie na wsi czyli na śląsku :-)

    Kolejna sprawa to kiedy i gdzie mieli by otworzyć przedstawicielstwo !? Tego Pan też nie był w stanie zdefiniować.

    Czyli nie Listopad tylko po nowym roku, czyli już jakieś średnio 3 miesiące, następnie, kiedy i gdzie przedstawicielstwo na śląsku !? Kolejne parę miesięcy....
    Czekać czy nie czekać..... oto jest pytanie

    P.S. Z drugiej strony tak sobie myślę jeździ już tych aut z Vialle i jakoś dobrze się to sprawuje, a Panowie z Acon dopiero raczkują czy warto wydać 2tyś za spokojną głowę ?!

    Instalacja Acon 6tyś instalacja Vialle 8tyś cena na dziś czyli 21.10.2K13r

    Zostaw komentarz:


  • Waśka
    odpowiedział(a)
    to chyba raczej spalanie średnie a nie chwilowe

    Zostaw komentarz:


  • tomekb1
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JanuszD
    Spalanie 10 l/100 (LPG) dotyczy jazdy z prędkościami 60-160 km/h.
    Straszny rozrzut. Wydaje mi się, że spalanie przy prędkości 160 będzie o wiele większe niż przy 90.

    Zostaw komentarz:


  • mariush19
    odpowiedział(a)
    Jeśli chodzi o porównanie spalania na LPG i porówniania go np z bierzacym wskazaniem z komputera, należy pamiętać o adaptacjach krótko i długoterminowych, które bezpośrednio mają wpływ na to co komputer wyświetla. Adaptacja na minusie mieszanka za bogata, komputer skraca czas wstrysku, zmniejsza spalania chwilowe i tym samym średnie, to samo przy ubogiej mieszance tylko w drugą stronę. Przy 4gen bardzo trudno ustawić instalkę aby adaptacje były np w granicach +/- 1%, to samo napewno jest w przypadku 5gen.

    Zostaw komentarz:


  • JanuszD
    odpowiedział(a)
    Spalanie 10 l/100 (LPG) dotyczy jazdy z prędkościami 60-160 km/h.
    Wiem, że przekracza to zasadę Pb+20%, ale widocznie tak już jest przy tej instalacji. Mimo wszystko oszczędności są ewidentne i dlatego nie mam zastrzeżeń.

    Zostaw komentarz:


  • sadzik
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Northeusz
    Zamieszczone przez mariuszdlu
    DAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
    a proszę bardzo ...

    http://www.acon.com.pl/pl/nowosci

    oraz

    http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct

    Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)

    [ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
    Zamieszczone przez Maicroft
    Jak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
    Właśnie podczas rozmowy padła kwota 5 tys, że na mniej więcej takim poziomie chcieliby wypuścić produkt. Rozmawialiśmy przed wakacjami. Oby im tak to wyszło, bo inaczej Agis podzieli karierę Vialle, czyli coś na zasadzie piorunów kulistych - wielu o nich czytało, ale na żywo zobaczą tylko wybrańcy

    z tym ACON – LPG CNG GLP GNV to jest w ogóle taki temat, że oni są tylko dystrybutorem...czegoś czego nie ma jeszcze

    producentem jest APP Studio...App Studio - Montaż SMT/THT
    i na targach GasShow2013 to App prezentowało produkt...
    co ciekawe APP nie koniecznie potwierdza zależność z AGISem...


    przełom października i listopada, kiedy ma się coś konkretnego pojawić w sprzedaży z APP już blisko...poczekamy- zobaczymy

    Zostaw komentarz:


  • Jasiek81
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mariush19
    ile pali jezdzac w trasie do 110km/h?
    8,4l/100km na trasie Białystok- okolice Ełku i z powrotem. Pomiar z dystrybutora.

    Zostaw komentarz:


  • mariush19
    odpowiedział(a)
    To znaczy, że lpg spala ponad 2 litry więcej na 100 km niż pb ?
    Zamieszczone przez JanuszD
    autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)
    tragedii nie ma.

    ile pali jezdzac w trasie do 110km/h?

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    No min 20% ma wiecej palic LPG, tak mowi fizyka

    Zostaw komentarz:


  • tomekb1
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez JanuszD

    Raport ze spalania:
    miasto + klima - 10,5 l/100 (LPG)
    trasa + klima - 10,0 l/100 (LPG)
    autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)

    Koszt LPG - 2,42
    Koszt 100 km na LPG - 24,20 PLN
    Koszt 100 km na Pb - 7,8 x 5,70 = 44,46 PLN
    To znaczy, że lpg spala ponad 2 litry więcej na 100 km niż pb ?

    Zostaw komentarz:


  • mariuszdlu
    odpowiedział(a)
    tak wiem wiem już czytałem.... na szczęście to nie rozrząd...

    Zostaw komentarz:


  • Northeusz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mariuszdlu
    Rozumiem że Octavki nie maja takiego problemu !?
    Zapoznaj się z tym wątkiem: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=44276

    Zostaw komentarz:


  • mariuszdlu
    odpowiedział(a)
    No JanuszD pięknie i to się nazywa spalanie :-) U mnie zaczęło się tzw "terkotanie na luzie" dla niewtajemniczonych problemy z rozrządem ( tak mi się wydaje ). Więc na razie temat LPG muszę odpuścić bo nie wiadomo co mnie czeka....

    Rozumiem że Octavki nie maja takiego problemu !?
    pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • JanuszD
    odpowiedział(a)
    Widzę, że kwestia podjęcia decyzji nurtuje paru z Was. Zalecam przeglądanie forów dyskusyjnych w internecie zamiast rozmów z niekompetentnymi monterami. Jeśli ktoś wybiera VIALLE, polecam montaż w Kielcach - czasem to daleko, ale czy wydatek dodatkowych 100-200 PLN i brak problemów nie są tańsze o pier...nia się z lokalnym grzebkiem, który nic na temat takich instalacji nie wie?

    Odpowiadając na pytanie dot. zimy, jak na razie nie miałem problemów. Trzeba tylko zwrócić uwagę, że podczas odpalania pedał gazu musi być delikatnie wciśnięty (z wyczuciem i tylko w przypadku zimnego silnika po postoju > kilka godzin).

    Z newralgicznych części VIALLE zwróćcie uwagę na przewód wysokiego ciśnienia LPG od listwy FSU do pompy paliwa - to na nim (w miejscach montażu) czasami może się pojawić nieszczelność. Sprawdźcie go przed odbiorem auta z serwisu LPG.

    Raport ze spalania:
    miasto + klima - 10,5 l/100 (LPG)
    trasa + klima - 10,0 l/100 (LPG)
    autostrada + klima (V=ca. 200 km/h) - 12 l/100 (LPG)

    Koszt LPG - 2,42
    Koszt 100 km na LPG - 24,20 PLN
    Koszt 100 km na Pb - 7,8 x 5,70 = 44,46 PLN
    Zwrot instalacji za 8500 PLN - ca. 42 tkm

    KALKULACJA, JAK DLA MNIE, JEST OCZYWISTA, DLATEGO WYBRAŁEM VIALLE.

    Zostaw komentarz:


  • mariuszdlu
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez yunior81
    mariuszdlu, zadzwoń sobie do firmy nagaz.pl tam zakładali LPG do Golfa VI z 1,4 TSi i podpytaj jak ta instalacja ( chyba Vialle ) działa. Z tego co się orientuje minał juz ponad rok od montażu jesli sie nie mylę ,wiec juz powinni coś wiedzieć na temat instalacji w TSi.
    wiem wiem dziękuje :-) jestem już obryty w temacie :szeroki_usmiech dzwoniłem do tego gościa z Katowic powiedział że wie o co chodzi i instalował już w sześciu autach taką instalację oczywiście mowa o VIALLE cena to około 8 tyś. Instalował to w Paskach Octawkach o w Insigni czy mu wierzyć nie wiem..... ale koszt... około 8 tyś robi wrażenie. Pan powiedział że daje gwarancje na to 200 tyś. Mowa pewnie o tej pompie wysokiego ciśnienia która jest w baku. bo wiadomo że instalacja jest najprostszą jaka może być. Dzwoniłem również do firmy ACON ale zero odzewu nagrałem się im na skrzynkę. Chyba jednak VIALLE wybiorę bo wiadomo firma zobowiązuję. Produktów ACON nie widziałem jeszcze na rynku i nie wiadomo czy im się uda.

    Zostaw komentarz:

POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X