Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
LPG do TSI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
mariuszdlu, zadzwoń sobie do firmy nagaz.pl tam zakładali LPG do Golfa VI z 1,4 TSi i podpytaj jak ta instalacja ( chyba Vialle ) działa. Z tego co się orientuje minał juz ponad rok od montażu jesli sie nie mylę ,wiec juz powinni coś wiedzieć na temat instalacji w TSi.
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez mariuszdluDAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
http://www.acon.com.pl/pl/nowosci
oraz
http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct
Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)
[ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
Zamieszczone przez MaicroftJak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
Pozdrawiam serdecznie
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez mariuszdluDAJ MOŻE JAKIEŚ NAMIARY TELEFON STRONĘ CZY COKOLWIEK[/size] na te firmę bo szukałem i nie moge znaleźć
http://www.acon.com.pl/pl/nowosci
oraz
http://www.acon.com.pl/pl/produkty/1...33-agis-direct
Na ostatnim Gas Show Agis Direct był prezentowany w Oplu Insignii 2.0T (oczywiście bezpośredni wtrysk)
[ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 14:56 ]
Zamieszczone przez MaicroftJak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem
Zostaw komentarz:
-
Panowie Panowie.. !
to kwestia gustu jeden lubi TDI i w życiu nie zamieni na nic innego a drugi kocha TSI... kwestia gustu a wiadomo o gustach się nie dyskutuję bo każdy ma swoje plusy i minusy.
Ja mam TSI (pewnie jak większość Octavowiczów) i mi z tym dobrze w robocie jeżdżę KIA w dieslu więc mam porównanie ale nie będę tutaj mówił że diesle są do dupy bo tak naprawdę to silniczki bardzo udane. Ktoś mi kiedyś powiedział ( i w sumie miał rację ) cytuję : "Jak stać Cię na konia to i stać Cię na siano dla niego". Ja w swoim Golfie mam 1.4 122 km i średnie spalanie jakie mam to 8-9l/100 więc sami widzicie że lubię czasem sobie "pierdolnąć w gazzz" ( przepraszam od razu za przekleństwo )
[ Dodano: Nie 08 Wrz, 13 11:58 ]
Zamieszczone przez Northeuszmariuszdlu, jeśli nie spieszy Ci się z montażem to poczekaj może na Agisa Direct. Ma się ukazać w listopadzie w sprzedaży. Polska instalacja, działająca identycznie jak Vialle LPDi i o wiele od Vialle tańsza . Jak rozmawiałem z przedstawicielem Agisa to największy nacisk podczas opracowywania instalacji położyli właśnie na silniki TSI VAG-a, ponieważ jeździ ich najwięcej. Są również pomni problemów Vialle i na to też ponoć zwrócili uwagę. Co do ceny, to tutaj nie wypowiadam się, bo pewnie będzie to zależało od zakładu, ale doskonale wiedzą, że Vialle za 8 tys nie jest produktem, który zawojuje polski rynek i cena ma być skalkulowana sporo taniej.
Zostaw komentarz:
-
U nas to juz tylko kwestia roznicy ceny paliwa i podatku. Te 6-8 lat temu w takiej O2 wyboru nie bylo :lol:
Instalacji przybywa, ale ceny instalacji dotryskowych wcale nie spadaja, a sa juz na rynku przynajmniej 2-3 lata
Zostaw komentarz:
-
kwestią czasu jest iż będzie coraz to więcej dostępnych tych instalacji lpg i fajnych cenach bo silników przybywa, diesel to już przeżytek tylko w polsce myślenie ciężko zmienić.
Zostaw komentarz:
-
Jak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem. Wtedy jak kogos nie boli ze jezdzi kuchenka i musi tankowac co 400-500km raczej nic nie przekona do zakupu diesla.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Northeuszmariuszdlu, jeśli nie spieszy Ci się z montażem to poczekaj może na Agisa Direct. Ma się ukazać w listopadzie w sprzedaży. Polska instalacja, działająca identycznie jak Vialle LPDi i o wiele od Vialle tańsza . Jak rozmawiałem z przedstawicielem Agisa to największy nacisk podczas opracowywania instalacji położyli właśnie na silniki TSI VAG-a, ponieważ jeździ ich najwięcej. Są również pomni problemów Vialle i na to też ponoć zwrócili uwagę. Co do ceny, to tutaj nie wypowiadam się, bo pewnie będzie to zależało od zakładu, ale doskonale wiedzą, że Vialle za 8 tys nie jest produktem, który zawojuje polski rynek i cena ma być skalkulowana sporo taniej.
dzięki za podpowiedź
Zostaw komentarz:
-
mariuszdlu, jeśli nie spieszy Ci się z montażem to poczekaj może na Agisa Direct. Ma się ukazać w listopadzie w sprzedaży. Polska instalacja, działająca identycznie jak Vialle LPDi i o wiele od Vialle tańsza . Jak rozmawiałem z przedstawicielem Agisa to największy nacisk podczas opracowywania instalacji położyli właśnie na silniki TSI VAG-a, ponieważ jeździ ich najwięcej. Są również pomni problemów Vialle i na to też ponoć zwrócili uwagę. Co do ceny, to tutaj nie wypowiadam się, bo pewnie będzie to zależało od zakładu, ale doskonale wiedzą, że Vialle za 8 tys nie jest produktem, który zawojuje polski rynek i cena ma być skalkulowana sporo taniej.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez rezonmariuszdlu, gratuluję odwagi , jak "Pan" się zna i będzie montował pierwszy raz, to tak jak świeżo upieczony absolwent akademii medycznej - dałbyś zoperować własne serce? Brak osoby, która PRAKTYCZNIE zna się na regulacji to sprawa, która wyklucza u mnie LPG. Już miałem w O2 problemy z check engine co chwilę, bo jeden chłopak się zwolnił z autoryzowanego zakładu BRC, a pozostali to potrafili - ale tylko montować. TSI to jednak wymaga "trochę" dokładniejszej regulacji niż stary poczciwy MPI
Zamieszczone przez WaśkaZamieszczone przez mariuszdluWitam !
Dziś udało mi się porozmawiać z Panem, który zajmuję się faktycznie instalacjami Vialle, udało mi się również ustalić termin w którym, instalacja będzie montowana (to już poniedziałek) ponieważ Pan z warsztatu będzie to robił pierwszy raz dał mi duży upust na instalację i montaż wyjdzie mnie ona na "czysto" jakieś 5,5 tyś. Myślę że to dobra cena. Faktycznie Pan zna się i moje "wypunktowanie" go nic nie dało gdyż znał wszystkie niuanse tej instalacji. Tak jak Wasz kolega JanuszD będę jego królikiem doświadczalnym
trzymam kciuki i czekam na kolejne wpisy co i jak się potoczyło.
Zamieszczone przez JanuszDmariuszdlu, sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale trochę jeździłem po świecie i nie sprawdzałem forum.
Decyzja o montażu jest moim zdaniem jak najbardziej uzasadniona, jeśli roczny przebieg wynosi ok. 30tkm i chcesz zachować auto jeszcze przez kilka lat.
Co do samego montażu, jak już pisałem wlew jest u mnie we wlewie, przełącznik ukryty w schowku pod regulatorami klimatyzacji i nawiewów, moduł Vialle trochę nieszczęśliwie, ale takie miejsce wybrał inżynier Vialle, przymocowany do prawego kielicha amortyzatora przedniego. Przewody z listwy LDPi są sprytnie ukryte tak, że nie przeszkadzają pod maską.
Zwróć uwagę monterowi, żeby Ci podniósł podłogę w bagażniku, bo inaczej będziesz miał góry i doliny - mnie to strasznie wpieniło, jak zobaczyłem taką fuszerkę i obciąłem monterowi zapłatę za niedoróbkę.
Autem powinieneś się przejechać dość dynamicznie i z dużą prędkością, aby sprawdzić, czy w całym zakresie obrotów instalacja działa poprawnie i z czasem nie zaczyna wariować (moja niestety padła po 30 min. jazdy).
Koniecznie weź również adapter tankowania z filtrem, nie zwykły z cienką rurką, tylko taki grubszy.
Zmień sobie również świece i po wstępnych testach zostaw auto na ok. 2 dni. Spróbuj odpalić, jeśli nie będzie problemów, wszystko powinno być ok.
Cena jest ok, ale do 1.4 ceny były trochę niższe (nie aż tyle, ale niższe). POWODZENIA
ja rocznie jeżdżę jakieś 20 tkm czy to mało czy dużo kwestia gustu dla mnie to dużo a i auto będę miał z jakieś 8-10 lat więc powinno się to mi spokojnie zwrócić :-)
Co do podłogi w bagażniku.... jak sami pewnie wiecie Golfa 6 ma (gówniany bagażnik) przepraszam za inwektywy ale tak to jest.. więc jak podniosę bagażnik nie będzie już z niego nic, ale dziękuje za spostrzeżenia. A i najważniejsze jak JanuszD odpala to w zimie ?
Na stronie VIALLI jest taki warsztat
Link
i teraz pytanie do forumowiczów zakładał tam kiedyś ktoś instalację ? jak z fachowością tych Panów ?! Bo jak zadzwonię to mogą mi powiedzieć cuda i dziwy, a jak ktoś robił u nich instalację to wie jacy są i może się podzielić opinią na ich temat
Pozdrawiam Octavioviczów :-)
Zostaw komentarz:
-
mariuszdlu, sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale trochę jeździłem po świecie i nie sprawdzałem forum.
Decyzja o montażu jest moim zdaniem jak najbardziej uzasadniona, jeśli roczny przebieg wynosi ok. 30tkm i chcesz zachować auto jeszcze przez kilka lat.
Co do samego montażu, jak już pisałem wlew jest u mnie we wlewie, przełącznik ukryty w schowku pod regulatorami klimatyzacji i nawiewów, moduł Vialle trochę nieszczęśliwie, ale takie miejsce wybrał inżynier Vialle, przymocowany do prawego kielicha amortyzatora przedniego. Przewody z listwy LDPi są sprytnie ukryte tak, że nie przeszkadzają pod maską.
Zwróć uwagę monterowi, żeby Ci podniósł podłogę w bagażniku, bo inaczej będziesz miał góry i doliny - mnie to strasznie wpieniło, jak zobaczyłem taką fuszerkę i obciąłem monterowi zapłatę za niedoróbkę.
Autem powinieneś się przejechać dość dynamicznie i z dużą prędkością, aby sprawdzić, czy w całym zakresie obrotów instalacja działa poprawnie i z czasem nie zaczyna wariować (moja niestety padła po 30 min. jazdy).
Koniecznie weź również adapter tankowania z filtrem, nie zwykły z cienką rurką, tylko taki grubszy.
Zmień sobie również świece i po wstępnych testach zostaw auto na ok. 2 dni. Spróbuj odpalić, jeśli nie będzie problemów, wszystko powinno być ok.
Cena jest ok, ale do 1.4 ceny były trochę niższe (nie aż tyle, ale niższe). POWODZENIA
Zostaw komentarz:
-
A ja czekam, kiedys beda instalacje do nowych 1.4 i 1.8TSI, tych aut bedzie naprawde bardzo duzo jezdzic. Wiekszosc Golfow to 1.4
Zostaw komentarz:
-
mariuszdlu, gratuluję odwagi , jak "Pan" się zna i będzie montował pierwszy raz, to tak jak świeżo upieczony absolwent akademii medycznej - dałbyś zoperować własne serce? Brak osoby, która PRAKTYCZNIE zna się na regulacji to sprawa, która wyklucza u mnie LPG. Już miałem w O2 problemy z check engine co chwilę, bo jeden chłopak się zwolnił z autoryzowanego zakładu BRC, a pozostali to potrafili - ale tylko montować. TSI to jednak wymaga "trochę" dokładniejszej regulacji niż stary poczciwy MPI
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez mariuszdluWitam !
Dziś udało mi się porozmawiać z Panem, który zajmuję się faktycznie instalacjami Vialle, udało mi się również ustalić termin w którym, instalacja będzie montowana (to już poniedziałek) ponieważ Pan z warsztatu będzie to robił pierwszy raz dał mi duży upust na instalację i montaż wyjdzie mnie ona na "czysto" jakieś 5,5 tyś. Myślę że to dobra cena. Faktycznie Pan zna się i moje "wypunktowanie" go nic nie dało gdyż znał wszystkie niuanse tej instalacji. Tak jak Wasz kolega JanuszD będę jego królikiem doświadczalnym
trzymam kciuki i czekam na kolejne wpisy co i jak się potoczyło.
Zostaw komentarz:
-
Witam !
ja akurat znalazłem się u Was ponieważ tez mam silnik TSI 1.4 CAXA ale w Golfie :-) Czytałem z zaciekawieniem Wasze opinie uwagi i zarzuty co do tej instalacji. Okazało się że na stronie Warsztaty Vialle | LTA Polonia Import Export Monika Wojtala jest coraz więcej warsztatów które zakładają taką instalację Vialle LDpi. Mam namiary na śląsku na gościa, który zakłada instalację w cenie 4 tyś. Dziwne bo pisaliście Panowie, że taka instalacja kosztuje koło 8 tyś. W rozmowie z sympatycznym Panem z zakładu uzyskałem informację, że te instalację są ściągane z Holandii w ramach jakiejś promocji z aut po leasingowych. Dopytałem Pana chyba po raz 6-sty czy to aby na pewno instalacja która nie ma dotrysku, Pan odpowiedział że nie !!. Ale pod koniec rozmowy powiedział że wie o czym mówi i ta instalacja działa że jak się auto zagrzeje to się przełącza na gaz..... Więc albo nie wiedział o czym mówię albo ma tylko instalację z dotryskiem bo sugerowałem mu że instalacji Vialle LDpi działa tylko i wyącznie na gazie. Jeśli ktoś "mądry" chce numer telefonu do tego Pana aby dowiedzieć się coś więcej ( bo może nie jestem tak obeznany w temacie tak jak co niektórzy tutaj ) to chętnie udostępnię i podzieli się później z nami spostrzeżeniami :diabelski_usmiech i czy t nie przypadkiem kolejny naciągacz....
[ Dodano: Pią 26 Lip, 13 18:46 ]
Witam ponownie !
Dziś udało mi się porozmawiać z Panem, który zajmuję się faktycznie instalacjami Vialle, udało mi się również ustalić termin w którym, instalacja będzie montowana (to już poniedziałek) ponieważ Pan z warsztatu będzie to robił pierwszy raz dał mi duży upust na instalację i montaż wyjdzie mnie ona na "czysto" jakieś 5,5 tyś. Myślę że to dobra cena. Faktycznie Pan zna się i moje "wypunktowanie" go nic nie dało gdyż znał wszystkie niuanse tej instalacji. Tak jak Wasz kolega JanuszD będę jego królikiem doświadczalnym, tzn Pan poprosił mnie abym zostawił u niego auto po instalacji tak na 2-3 dni (wiem wiem powiecie że to źle że będzie robił to pierwszy raz z moim autem ) ale co tam kiedyś musi być pierwszy raz. Warsztat w którym będę to zakładał istnieje już 20 lat więc nie jest to jakiś Pan "Mietek" spod chmurki który zwinie warsztat po 2 dniach. Raczej jak ta instalacja będzie montowana będę chciał być przy tym. I tutaj pytanie do JanuszaD na co powinienem zwrócić uwagę ? Nie ukrywam ze chce aby był wlew we "wlewie". Bo ładniej to wygląda i czy praktyczniejsze też chyba, tak mi się wydaję, jeśli macie jeszcze jakieś uwagi na co powinienem zwrócić to poproszę o sugestie.
Pozdrawiam wszytstkich
P.S. Pan gazownik jest ode mnie jakieś 10 km !
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez Rafal_ZZamieszczone przez lukaszztsi z lpg na otomoto:
Pol Mot Auto S.A. | OTOMOTO
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez lukaszztsi z lpg na otomoto:
Pol Mot Auto S.A. | OTOMOTO
Zostaw komentarz:
-
zamontować to można do wszystkiego - tylko jak to później chodzi?
Zostaw komentarz:
-
Northeusz, dzieki za info. Wiadomo, że nie można brać tego mocno pod uwagę.
Osobiście myślę nad TSI i gdyby się to potwierdziło to chyba nie miał bym już wątpliwości, jeśli jeszcze cenowo będzie dobrze.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez BiliNortheusz, rozmawiałeś teraz może jakoś czy też na gaz show?
Przekazuję co się dowidziałem w rozmowie, więc proszę nie brać moich słów jako wiążących, bo w czasie od rozmowy mogło się wiele pozmieniać . Vialle jak nie spuści z ceny, to raczej ludzie nie będą się zabijać o ich instalację. BRC również ma swój wtrysk ciekły, ale z taką ceną pozostanie on raczej ciekawostką technologiczną, dlatego tutaj Agis ceną może nieco namieszać. I oby to było pozytywne mieszanie
Zostaw komentarz:
-
rozwiązanie ma być w miarę uniwersalne bez katalogowania na kody silnika...ale miało być na przełomie maj/czerwiec...teraz, że październik/listopad może...podejrzewam, że 2013 roku można nie brać pod uwagę...
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez sadzikZ tego co mówił mi przedstawiciel APP Studio to 5-6 tyś
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez MaicroftAle to nie 400DPI, bo to jest to co teraz
Niech pracuja, obserwujac rynek to po wypuszczeniu Q-Boxa rozwoj firmy stanal
poczytaj
Nowości na GasShow 2013 | gazeo.pl
"Instalację wtrysku gazu w fazie ciekłej prezentowała także firma AC S.A. System STAG 400 DPI w tej wersji był pokazywany w Skodzie Roomster 1,2 TSI."
nazwa jak widać roboczo ta sama :szeroki_usmiech
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: