Zamieszczone przez JanuszD
					
				
				
			
		Chyba, że coś źle zrozumiałem :szeroki_usmiech
Dobrze, że już wszystko chodzi jak należy.
  
  
 Tyle spala mój 2.0 8V ale niestety zależnie od stylu jazdy
 raczej w strone spokojnej jazdy bym się skłaniał, co w porównaniu z TSI w ogóle ciężko "jazdą" nazwać 
. Jeśli to naprawdę dopracują , szkoda że niestety robią to na samochodach klientów , i cena z czasem spadnie do tych 4-5tys za instalkę to naprawdę zacznie się nowy bum na lpg.
							
						

. 
							
						
 - napisałem, że od czasu ostatniego serwisu przejechałem 3000 km, a (niestety) nie od momentu instalacji - miałem z moim LPdi  spore problemy i oby już to pozostało w czasie przeszłym.
 - napisałem, że od czasu ostatniego serwisu przejechałem 3000 km, a (niestety) nie od momentu instalacji - miałem z moim LPdi  spore problemy i oby już to pozostało w czasie przeszłym.

 
. Ważne jest to, że firmy ruszają ścieżką Vialle, która chyba jest najlepszą i coś będzie się ruszać w temacie.
 
 
. U nas na forum jest O2 RS TFSI z instalacją dotryskową (jak np Stag 400 DPI) oraz O2 1.8 TSI z Vialle LPDi (nie twierdzę oczywiście, że tylko te). Teraz widać, że zaczyna się ruszać do przodu to wszystko. Jak tylko ceny instalacji nieco spadną...  :diabelski_usmiech. Na necie była kiedyś informacja, że w późniejszym okresie pojawi się w ofercie O3 z fabryczną instalacją LPG, ciekawe jaka firma i oby była to instalacja w stylu LPDi.
							
						
Komentarz