A co wybrać w przypadku jeśli auto ma jeszcze 4 lata gwarancji fabrycznej?
-Brać LPDi i utracić gw.
- czy też brać LR z salonu za ~5500 i mieć gw.
-czy tez czekać na upływ 4 lat co jest raczej bez sensu...?
orzel720, najłatwiej zaproponować:
-Brać LPDi i utracić gw.
W przypadku:
- czy też brać LR z salonu za ~5500 i mieć gw.
dowiedz się i koniecznie NIE W ASO, jak wygląda proporcja spalania paliw przy tej instalacji. Bo tutaj w zależności od warunków jazdy może być, że czasami "przełączy" Ci się na LPG przez cały czas ciągnąc oczywiście PB. Latając gdzieś po trasach masz spokój, ale jazda w mieście, stanie w korkach itp bardzo wpływa na wzrost udziału PB w ogólnym rozrachunku. A wtedy zwrot kosztów masz dłuższy niż wspomniane przez Ciebie 4 lata do końca gwarancji .
hej
dzięki za odpowiedź
właśnie czytam to: http://autonagaz.com.pl/WP/Auto_Swiat.pdf strony:38-41 ze strony LTA Polonia...
jest napisane dokładnie to co piszesz.... ciekawe porównanie LPDi i zwykłej typu "z ASO"
BTW zeskanowali cały poradnik ...
Ale montaz tej LR w ASO nie spowoduje utrzymania gwarancji na auto. Przeciez tam na kazdy kroku pisze, ze jak auto ma dolozony LPG to gwarancja max na 2 lata. Do tego ciekaw jestem ktore ASO to zalozy, jak wiekszosc twierdzi, ze nikt takiego auta nie zamowil.
Czyli nawet jakbym chciał założyć z ASO w ich cenie to da się? czy tylko przy zakupie auta (auto mam 2 miechy). Bo jak się nie da to pozostaje albo Pb i gw 4 lata albo poza ASO i poza gwarancją?
dzieki za informacje dotyczace lokalizacji instalatorow tych instalacji LPdi
trzeba bedzie sie zastanowic co bedzie lepsze i ekonomiczniejsze do zalozenia
kiedy sie taka instalacja splaci, musze to przemyslec,
z gory dziekuje za podpowiedzi
trzeba bedzie sie zastanowic co bedzie lepsze i ekonomiczniejsze do zalozenia
kiedy sie taka instalacja splaci, musze to przemyslec,
Przede wszystkim zastanów się, kto CI to będzie serwisował. Ja po przejechaniu 230kkm na LPG ani myślę psuć 1,8TSI gazem pomimo tego, że instalka zwróciła by się w niespełna rok. Jak mam jeździć z byle duperelą 150km to dziękuję - stać mnie było na konia, stać i na siano Gdybym miał w pobliżu +/-15km dobrego i zaufanego gazownika to może zdecydowałbym się i to pod wielkim znakiem zapytania.
Ja eksploatuję moją instalację LDPi bezproblemowo (od jakiegoś czasu). Miałem drobną nieszczelność, ale nic nadzwyczajnego, więc przy okazji podjechałem do serwisu i mi to usunęli. Instalacja już mi się zwróciła (po przejechaniu 35 kkm).
Auto przy obecnych temperaturach i w cyklu mieszanym pali 8,90 l/100km (LPG) - na trasie jeżdżę dynamicznie, nie przesadzam z prędkością. Komputer pokazuje średnie spalanie Pb ok. 6,90 l/100 (na odcinku 550 km), co w praktyce oznacza ok. 7,4 l/100 realnego zużycia Pb.
Pompa w butli pracuje uciążliwie tylko chwilę po uruchomieniu silnika, później jest prawie niesłyszalna, na pewno nie narzuca się jej odgłos w kabinie.
[ Dodano: Czw 06 Cze, 13 21:40 ]
Maicroft, jak sprawuje się Twoja instalacja? FSU na zdjęciu jest umieszczone w dość nieciekawym miejscu (temperatura). Mój instalator twierdził, że FSU musi być umieszczone możliwie najdalej od źródła ciepła.
Przede wszystkim zastanów się, kto CI to będzie serwisował.
Generalnie LPdi jest instalacją bezobsługową i nie wymagającą serwisowania. Nie mniej zawsze może sie coś zepsuć lub będzie trzeba podjechac żeby zaktualizować oprogramowanie...
...przedstawicieli na Polskę. Wyszło dwóch: Warszawa i Kielce. Po rozmowie telefonicznej Warszawa odpadła.
Witajcie
Dobrze, że tu trafiłem. Jutro jadę obejrzeć O2 1.8TSI i mam zamiar ją zagazować.
W pierwszej kolejności dowiedziałem się, że wypada w niej wymienić rozrząd bo one padają, podobno była akcja serwisowa. To tak na marginesie, na szczęście wymiana mieści mi się w budżecie.
Druga kwestia to LPG. Wiedziałem, że można zrobić z dotryskiem ale dzięki Wam wiem już że można bez a że auto kupuję mam nadzieję na jakieś 5l i zrobię około 140-150kkm to LPG bez dortysku będzie jak ulał.
Starałem się znaleźć info o instalatorze z Warszawy ale jakoś nie ogarnąłem
I stronę wcześniej przeczytałem, że kolega Jasiek81 wyżej cytowany nie podjął tematu z Warszawą. Możesz napisać dlaczego? Mieszkam aktualnie w Warszawie i przydało by się coś pod ręką, mam wypad na S8 w 3 min więc jak by co to do Swarzędza mi wygodniej niż do Kielc.
Dzięki za cały wątek, dziś zbyt zmęczony na całość ale strony 1-5 i 8-9 przeczytane środek łyknę jutro
W pierwszej kolejności dowiedziałem się, że wypada w niej wymienić rozrząd bo one padają, podobno była akcja serwisowa. To tak na marginesie, na szczęście wymiana mieści mi się w budżecie.
Nigdy nie było (niestety) żadnej akcji serwisowej na rozrząd. A wymianą zainteresuj się dopiero wtedy, gdy zaczną się - opisane w wielu wątkach na naszym forum - objawy problemów z rozrządem.
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
ryjeks miał na myśli - jeśli komp mi pokazuje spalanie PB 7l/100km to jak będę jechał na LPG (LDPi) to realne spalanie LPG będzie te 7l/100km co pokazuje komp powiększone o 20%.
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Przejrzałem spritmonitor pod kątem 1.4 TSI 122 160 i 180 KM i sporo tego tam jest.
Przebiegi niektórych aut już powyżej 100kkm, a na samym gazie powyżej 60 kkm.
Prins lub Vialle.
Niemiecki znam tyle co nic, ale w "dymkach" można wyczytać pewnie sporo.
Jeśli ktoś zna niemiecki i jest zainteresowany tematem, to niech będzie tak miły i nam streści co nieco
Piszą też o awariach chyba ale ja nie panimaju ops:
Starałem się znaleźć info o instalatorze z Warszawy ale jakoś nie ogarnąłem
I stronę wcześniej przeczytałem, że kolega Jasiek81 wyżej cytowany nie podjął tematu z Warszawą. Możesz napisać dlaczego? Mieszkam aktualnie w Warszawie i przydało by się coś pod ręką, mam wypad na S8 w 3 min więc jak by co to do Swarzędza mi wygodniej niż do Kielc.
Chodzi o to, że na stronie Vialle są dwa autoryzowane przedstawicielstwa: Kielce i Warszawa. Po telefonie do Warszawy powiedzieli mi że i owszem są ale LPdi nie robili. Po kontakcie z Kielcami powiedzieli mi, że jest w Warszawie warsztat który robi LPdi pod ich "patronatem". Warsztat nazywa się MCC Gas i znajduje się na uliczy Szpaczej 2, tel 501 131 813 (wjazd od Okularowej na przeciwko Bluszczowej). Oni zrobili kilka samochodów. W sobotę byłem u nich bo miałem mikro wyciek (wymieniliśmy podkładkę i wszystko gra) i powiedział mi, że w zeszłym tygodniu robili LPdi do BZB. Ja jestem zadowolony z ich pracy, ale najlepiej sam podjedź i pogadaj.
A może kolega który robił LPdi do BZB jest forumowiczem??
gazownik musi być w zasięgu ręki, bo inaczej to byle regulacja stanowi problem. Tylko nie piszcie, że w LPDi nie ma co się psuć, bo tak nie jest jak pokazują Niemcy.
Zamieszczone przez ryjeks
.czyli 300 i 450 km ode mnie
i właśnie dlatego przestałem myśleć o zagazowaniu TSI. Chodzi jak zegarek i nie będę go psuł.
Otrzymałem info, że polecany warsztat na tą chwilę najbliżej mnie to Swarzędz lub Warszawa...czyli 300 i 450 km ode mnie
Entuzjam na tą chwilę opadł
Na porzedniej stronie zapuściłem link do warsztatów które zostały przeszkolone przez LTA Polonia: http://autonagaz.com.pl/nasze-zaklady/ Zerknij czy nie ma w Twojej okolicy a potem zrób rozeznanie, ważne żeby zrobili już kilka LPdi. A kto Ci polecił Swarzędz??
Otrzymałem info, że polecany warsztat na tą chwilę najbliżej mnie to Swarzędz lub Warszawa...czyli 300 i 450 km ode mnie
Entuzjam na tą chwilę opadł
Na porzedniej stronie zapuściłem link do warsztatów które zostały przeszkolone przez LTA Polonia: http://autonagaz.com.pl/nasze-zaklady/ Zerknij czy nie ma w Twojej okolicy a potem zrób rozeznanie, ważne żeby zrobili już kilka LPdi. A kto Ci polecił Swarzędz??
ja czekam z niecierpliwością na rodzimą nowość z APP Studio...czyli Agis Direct...odpowiednik LPdi Vialle...
miało być na przełomie maj/czerwiec...najnowsze newsy to dopiero październik
cytat z samego źródła:
"Niestety projekt 'troszkę' się opóźnia ze względu na dodatkowe testy które musimy przeprowadzić w lecie kiedy jest gorąco.
Planujemy zamknąć testy i projekt do końca października i prawdopodobnie wtedy
pojawią się pierwsze zestawy."
Komentarz