LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ryjeks
    Rider
    • 2010
    • 488
    • Octavia III combi (5E5)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    Zamieszczone przez hotrain
    ryjeks, Ty który tak broniłeś spalania TSI i "jarasz się tak pozytywnie" Fabią RS szukasz gazu?
    No co za czasy...
    Oczywiście, że tak !

    Fabia średnio spala mi 7l/100km, jak na 180 KM to jest uważam mało.

    Tylko, że 7l to 40 zł/100 km.

    Jeśli gaz iałby nie stwarzać żadnych problemów to mam dalej 180 KM do dyspozycji,
    fajne auto i koszt ok. 20 zł/100 km.

    Przy większych przebiegach odkładałaby się konkretna kasa z tego.
    A są inne ciekawsze sposoby na zużycie pieniędzy niż na dojazdach do pracy

    Komentarz

    • Bili
      Rider
      • 2010
      • 373
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      Podali gdzieś może w jakiej cenie mniej więcej będzie dostępna instalacja Agis Direct?
      Ciekawie czy będzie cenowa alternatywa dla vialle?
      Pozdrawiam.
      Michał

      Komentarz

      • sadzik
        Rider
        • 2011
        • 377

        Zamieszczone przez Maicroft
        Tyle ze STAG to dotrysk, do tego stosunkowo drogi, bo komplet okolo 5tys wyjdzie.

        STAG pracuje obecnie nad 400 DPI z bezpośrednim podaniem fazy ciekłej na fabryczny wtryskiwacz...chwalili się na GAS SHOW 2013 w marcu

        [ Dodano: Sob 06 Lip, 13 12:16 ]
        Zamieszczone przez Bili
        Podali gdzieś może w jakiej cenie mniej więcej będzie dostępna instalacja Agis Direct?
        Ciekawie czy będzie cenowa alternatywa dla vialle?
        Z tego co mówił mi przedstawiciel APP Studio to 5-6 tyś...
        jest:
        Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
        były:
        OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
        Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          Ale to nie 400DPI, bo to jest to co teraz

          Niech pracuja, obserwujac rynek to po wypuszczeniu Q-Boxa rozwoj firmy stanal
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • sadzik
            Rider
            • 2011
            • 377

            Zamieszczone przez Maicroft
            Ale to nie 400DPI, bo to jest to co teraz

            Niech pracuja, obserwujac rynek to po wypuszczeniu Q-Boxa rozwoj firmy stanal

            poczytaj
            Jeśli chcesz poznać nowości zaprezentowane na targach GasShow 2013, przeczytaj ten tekst. Tegoroczna edycja naprawdę kipiała premierami!


            "Instalację wtrysku gazu w fazie ciekłej prezentowała także firma AC S.A. System STAG 400 DPI w tej wersji był pokazywany w Skodzie Roomster 1,2 TSI."

            nazwa jak widać roboczo ta sama :szeroki_usmiech
            jest:
            Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
            były:
            OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
            Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              Zamieszczone przez sadzik
              Z tego co mówił mi przedstawiciel APP Studio to 5-6 tyś
              W rozmowie z miłym Panem z APP Studio padła nawet kwota bliżej 5 tys dla klienta, ponieważ są świadomi tego, że Vialle jest przede wszystkim drogie i później dopiero fajne. Na pierwszy rzut idą silniki TSI
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • sadzik
                Rider
                • 2011
                • 377

                rozwiązanie ma być w miarę uniwersalne bez katalogowania na kody silnika...ale miało być na przełomie maj/czerwiec...teraz, że październik/listopad może...podejrzewam, że 2013 roku można nie brać pod uwagę...
                jest:
                Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
                były:
                OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
                Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała

                Komentarz

                • Bili
                  Rider
                  • 2010
                  • 373
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  Northeusz, rozmawiałeś teraz może jakoś czy też na gaz show?
                  Pozdrawiam.
                  Michał

                  Komentarz

                  • Northeusz
                    RS
                    • 2010
                    • 1677
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUM 1.8 20VT 150 KM

                    Zamieszczone przez Bili
                    Northeusz, rozmawiałeś teraz może jakoś czy też na gaz show?
                    Rozmawiałem mniej więcej nieco ponad miesiąc temu. Pan wspomniał właśnie o silnikach TSI (na nich były testy prowadzone) i że premiera nieco się opóźni bo pozostały im jeszcze jakieś szczegóły do dogrania, jak np. obudowa jakiegoś elementu, żeby było ładnie i estetycznie, no i jakieś końcowe testy. Nawiązałem do Vialle zarówno w temacie ceny jak i problemów z rozruchem. Cenę starają się skalkulować na pewno niżej niż Vialle, i pomni problemów Vialle z zapłonem w niskich temperaturach ponoć skupili się na tym, żeby to u nich nie występowało. Jak będzie - zobaczymy.
                    Przekazuję co się dowidziałem w rozmowie, więc proszę nie brać moich słów jako wiążących, bo w czasie od rozmowy mogło się wiele pozmieniać . Vialle jak nie spuści z ceny, to raczej ludzie nie będą się zabijać o ich instalację. BRC również ma swój wtrysk ciekły, ale z taką ceną pozostanie on raczej ciekawostką technologiczną, dlatego tutaj Agis ceną może nieco namieszać. I oby to było pozytywne mieszanie
                    Pozdrawiam
                    Northeusz

                    Komentarz

                    • Bili
                      Rider
                      • 2010
                      • 373
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      Northeusz, dzieki za info. Wiadomo, że nie można brać tego mocno pod uwagę.
                      Osobiście myślę nad TSI i gdyby się to potwierdziło to chyba nie miał bym już wątpliwości, jeśli jeszcze cenowo będzie dobrze.
                      Pozdrawiam.
                      Michał

                      Komentarz

                      • rezon
                        RS
                        • 2006
                        • 1894
                        • Volvo
                        • AKL 1.6 MPI 101 KM
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        zamontować to można do wszystkiego - tylko jak to później chodzi?

                        Komentarz

                        • Rafal_Z
                          Classic
                          • 2013
                          • 2

                          Zamieszczone przez lukaszz
                          kupiłem od nich 1.8 w beznynie. Na razie ok, o tym modelu też mi mówił wspomniany tam Pan Arkadiusz ale akurat nic nie mieli na stanie. Z tego co on mówił to jest to instalacja z dotryskiem paliwa więc nie ma szału. Chyba że się mylił.

                          Komentarz

                          • Northeusz
                            RS
                            • 2010
                            • 1677
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM

                            Zamieszczone przez Rafal_Z
                            Zamieszczone przez lukaszz
                            kupiłem od nich 1.8 w beznynie. Na razie ok, o tym modelu też mi mówił wspomniany tam Pan Arkadiusz ale akurat nic nie mieli na stanie. Z tego co on mówił to jest to instalacja z dotryskiem paliwa więc nie ma szału. Chyba że się mylił.
                            Nie mylił się - jest to pewnie LR Omegas Direct czyli zwykły dotrysk pracujący na PB i czasami pracujący również na LPG . Poza tym podjedź tym do ASO...miny panów bezcenne :haha:
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz

                            • mariuszdlu
                              Classic
                              • 2013
                              • 23

                              Witam !
                              ja akurat znalazłem się u Was ponieważ tez mam silnik TSI 1.4 CAXA ale w Golfie :-) Czytałem z zaciekawieniem Wasze opinie uwagi i zarzuty co do tej instalacji. Okazało się że na stronie http://autonagaz.com.pl/nasze-zaklady/ jest coraz więcej warsztatów które zakładają taką instalację Vialle LDpi. Mam namiary na śląsku na gościa, który zakłada instalację w cenie 4 tyś. Dziwne bo pisaliście Panowie, że taka instalacja kosztuje koło 8 tyś. W rozmowie z sympatycznym Panem z zakładu uzyskałem informację, że te instalację są ściągane z Holandii w ramach jakiejś promocji z aut po leasingowych. Dopytałem Pana chyba po raz 6-sty czy to aby na pewno instalacja która nie ma dotrysku, Pan odpowiedział że nie !!. Ale pod koniec rozmowy powiedział że wie o czym mówi i ta instalacja działa że jak się auto zagrzeje to się przełącza na gaz..... Więc albo nie wiedział o czym mówię albo ma tylko instalację z dotryskiem bo sugerowałem mu że instalacji Vialle LDpi działa tylko i wyącznie na gazie. Jeśli ktoś "mądry" chce numer telefonu do tego Pana aby dowiedzieć się coś więcej ( bo może nie jestem tak obeznany w temacie tak jak co niektórzy tutaj ) to chętnie udostępnię i podzieli się później z nami spostrzeżeniami :diabelski_usmiech i czy t nie przypadkiem kolejny naciągacz....

                              [ Dodano: Pią 26 Lip, 13 18:46 ]
                              Witam ponownie !
                              Dziś udało mi się porozmawiać z Panem, który zajmuję się faktycznie instalacjami Vialle, udało mi się również ustalić termin w którym, instalacja będzie montowana (to już poniedziałek) ponieważ Pan z warsztatu będzie to robił pierwszy raz dał mi duży upust na instalację i montaż wyjdzie mnie ona na "czysto" jakieś 5,5 tyś. Myślę że to dobra cena. Faktycznie Pan zna się i moje "wypunktowanie" go nic nie dało gdyż znał wszystkie niuanse tej instalacji. Tak jak Wasz kolega JanuszD będę jego królikiem doświadczalnym, tzn Pan poprosił mnie abym zostawił u niego auto po instalacji tak na 2-3 dni (wiem wiem powiecie że to źle że będzie robił to pierwszy raz z moim autem ) ale co tam kiedyś musi być pierwszy raz. Warsztat w którym będę to zakładał istnieje już 20 lat więc nie jest to jakiś Pan "Mietek" spod chmurki który zwinie warsztat po 2 dniach. Raczej jak ta instalacja będzie montowana będę chciał być przy tym. I tutaj pytanie do JanuszaD na co powinienem zwrócić uwagę ? Nie ukrywam ze chce aby był wlew we "wlewie". Bo ładniej to wygląda i czy praktyczniejsze też chyba, tak mi się wydaję, jeśli macie jeszcze jakieś uwagi na co powinienem zwrócić to poproszę o sugestie.

                              Pozdrawiam wszytstkich

                              P.S. Pan gazownik jest ode mnie jakieś 10 km !

                              Komentarz

                              • Waśka
                                Rider
                                • 2013
                                • 552
                                • Mitshibishi

                                Zamieszczone przez mariuszdlu
                                Witam !
                                Dziś udało mi się porozmawiać z Panem, który zajmuję się faktycznie instalacjami Vialle, udało mi się również ustalić termin w którym, instalacja będzie montowana (to już poniedziałek) ponieważ Pan z warsztatu będzie to robił pierwszy raz dał mi duży upust na instalację i montaż wyjdzie mnie ona na "czysto" jakieś 5,5 tyś. Myślę że to dobra cena. Faktycznie Pan zna się i moje "wypunktowanie" go nic nie dało gdyż znał wszystkie niuanse tej instalacji. Tak jak Wasz kolega JanuszD będę jego królikiem doświadczalnym
                                mam mieszane uczucia co do takich oszczędności, no ale...
                                trzymam kciuki i czekam na kolejne wpisy co i jak się potoczyło.
                                Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                                Komentarz

                                • rezon
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 1894
                                  • Volvo
                                  • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  mariuszdlu, gratuluję odwagi , jak "Pan" się zna i będzie montował pierwszy raz, to tak jak świeżo upieczony absolwent akademii medycznej - dałbyś zoperować własne serce? Brak osoby, która PRAKTYCZNIE zna się na regulacji to sprawa, która wyklucza u mnie LPG. Już miałem w O2 problemy z check engine co chwilę, bo jeden chłopak się zwolnił z autoryzowanego zakładu BRC, a pozostali to potrafili - ale tylko montować. TSI to jednak wymaga "trochę" dokładniejszej regulacji niż stary poczciwy MPI

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    A ja czekam, kiedys beda instalacje do nowych 1.4 i 1.8TSI, tych aut bedzie naprawde bardzo duzo jezdzic. Wiekszosc Golfow to 1.4
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • JanuszD
                                      Drive
                                      • 2012
                                      • 74

                                      mariuszdlu, sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale trochę jeździłem po świecie i nie sprawdzałem forum.
                                      Decyzja o montażu jest moim zdaniem jak najbardziej uzasadniona, jeśli roczny przebieg wynosi ok. 30tkm i chcesz zachować auto jeszcze przez kilka lat.
                                      Co do samego montażu, jak już pisałem wlew jest u mnie we wlewie, przełącznik ukryty w schowku pod regulatorami klimatyzacji i nawiewów, moduł Vialle trochę nieszczęśliwie, ale takie miejsce wybrał inżynier Vialle, przymocowany do prawego kielicha amortyzatora przedniego. Przewody z listwy LDPi są sprytnie ukryte tak, że nie przeszkadzają pod maską.

                                      Zwróć uwagę monterowi, żeby Ci podniósł podłogę w bagażniku, bo inaczej będziesz miał góry i doliny - mnie to strasznie wpieniło, jak zobaczyłem taką fuszerkę i obciąłem monterowi zapłatę za niedoróbkę.

                                      Autem powinieneś się przejechać dość dynamicznie i z dużą prędkością, aby sprawdzić, czy w całym zakresie obrotów instalacja działa poprawnie i z czasem nie zaczyna wariować (moja niestety padła po 30 min. jazdy).

                                      Koniecznie weź również adapter tankowania z filtrem, nie zwykły z cienką rurką, tylko taki grubszy.

                                      Zmień sobie również świece i po wstępnych testach zostaw auto na ok. 2 dni. Spróbuj odpalić, jeśli nie będzie problemów, wszystko powinno być ok.

                                      Cena jest ok, ale do 1.4 ceny były trochę niższe (nie aż tyle, ale niższe). POWODZENIA

                                      Komentarz

                                      • mariuszdlu
                                        Classic
                                        • 2013
                                        • 23

                                        Zamieszczone przez rezon
                                        mariuszdlu, gratuluję odwagi , jak "Pan" się zna i będzie montował pierwszy raz, to tak jak świeżo upieczony absolwent akademii medycznej - dałbyś zoperować własne serce? Brak osoby, która PRAKTYCZNIE zna się na regulacji to sprawa, która wyklucza u mnie LPG. Już miałem w O2 problemy z check engine co chwilę, bo jeden chłopak się zwolnił z autoryzowanego zakładu BRC, a pozostali to potrafili - ale tylko montować. TSI to jednak wymaga "trochę" dokładniejszej regulacji niż stary poczciwy MPI
                                        u nas na śląsku brak jest monterów VIALLI ehhh co dzwonie i pytam to każdy robi to "first time".... no ale cóż... kiedyś musi być ten pierwszy raz

                                        Zamieszczone przez Waśka
                                        Zamieszczone przez mariuszdlu
                                        Witam !
                                        Dziś udało mi się porozmawiać z Panem, który zajmuję się faktycznie instalacjami Vialle, udało mi się również ustalić termin w którym, instalacja będzie montowana (to już poniedziałek) ponieważ Pan z warsztatu będzie to robił pierwszy raz dał mi duży upust na instalację i montaż wyjdzie mnie ona na "czysto" jakieś 5,5 tyś. Myślę że to dobra cena. Faktycznie Pan zna się i moje "wypunktowanie" go nic nie dało gdyż znał wszystkie niuanse tej instalacji. Tak jak Wasz kolega JanuszD będę jego królikiem doświadczalnym
                                        mam mieszane uczucia co do takich oszczędności, no ale...
                                        trzymam kciuki i czekam na kolejne wpisy co i jak się potoczyło.
                                        właśnie Pan zrobił wała nie odbiera ode mnie telefonów... dziwne bo jest na stronie Autoryzowanych Warsztatów Vialli... i taka niekompetencja... Z Panem gadałem trzy razy za każdym razem "oddzwonie" więc odpuściłem go, bo nie dość że mam mu zapłacić to jeszcze się mam go prosić....

                                        Zamieszczone przez JanuszD
                                        mariuszdlu, sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale trochę jeździłem po świecie i nie sprawdzałem forum.
                                        Decyzja o montażu jest moim zdaniem jak najbardziej uzasadniona, jeśli roczny przebieg wynosi ok. 30tkm i chcesz zachować auto jeszcze przez kilka lat.
                                        Co do samego montażu, jak już pisałem wlew jest u mnie we wlewie, przełącznik ukryty w schowku pod regulatorami klimatyzacji i nawiewów, moduł Vialle trochę nieszczęśliwie, ale takie miejsce wybrał inżynier Vialle, przymocowany do prawego kielicha amortyzatora przedniego. Przewody z listwy LDPi są sprytnie ukryte tak, że nie przeszkadzają pod maską.

                                        Zwróć uwagę monterowi, żeby Ci podniósł podłogę w bagażniku, bo inaczej będziesz miał góry i doliny - mnie to strasznie wpieniło, jak zobaczyłem taką fuszerkę i obciąłem monterowi zapłatę za niedoróbkę.

                                        Autem powinieneś się przejechać dość dynamicznie i z dużą prędkością, aby sprawdzić, czy w całym zakresie obrotów instalacja działa poprawnie i z czasem nie zaczyna wariować (moja niestety padła po 30 min. jazdy).

                                        Koniecznie weź również adapter tankowania z filtrem, nie zwykły z cienką rurką, tylko taki grubszy.

                                        Zmień sobie również świece i po wstępnych testach zostaw auto na ok. 2 dni. Spróbuj odpalić, jeśli nie będzie problemów, wszystko powinno być ok.

                                        Cena jest ok, ale do 1.4 ceny były trochę niższe (nie aż tyle, ale niższe). POWODZENIA
                                        dzieki JanuszD za odpowiedź jak widzisz ja też tutaj długo nie byłem (problemy rodzinne) a i o instalacji tez jakoś zapomniałem teraz chce wrócić do tematu, dziękuję za rady.
                                        ja rocznie jeżdżę jakieś 20 tkm czy to mało czy dużo kwestia gustu dla mnie to dużo a i auto będę miał z jakieś 8-10 lat więc powinno się to mi spokojnie zwrócić :-)
                                        Co do podłogi w bagażniku.... jak sami pewnie wiecie Golfa 6 ma (gówniany bagażnik) przepraszam za inwektywy ale tak to jest.. więc jak podniosę bagażnik nie będzie już z niego nic, ale dziękuje za spostrzeżenia. A i najważniejsze jak JanuszD odpala to w zimie ?

                                        Na stronie VIALLI jest taki warsztat



                                        i teraz pytanie do forumowiczów zakładał tam kiedyś ktoś instalację ? jak z fachowością tych Panów ?! Bo jak zadzwonię to mogą mi powiedzieć cuda i dziwy, a jak ktoś robił u nich instalację to wie jacy są i może się podzielić opinią na ich temat
                                        Pozdrawiam Octavioviczów :-)

                                        Komentarz

                                        • Northeusz
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1677
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                          mariuszdlu, jeśli nie spieszy Ci się z montażem to poczekaj może na Agisa Direct. Ma się ukazać w listopadzie w sprzedaży. Polska instalacja, działająca identycznie jak Vialle LPDi i o wiele od Vialle tańsza . Jak rozmawiałem z przedstawicielem Agisa to największy nacisk podczas opracowywania instalacji położyli właśnie na silniki TSI VAG-a, ponieważ jeździ ich najwięcej. Są również pomni problemów Vialle i na to też ponoć zwrócili uwagę. Co do ceny, to tutaj nie wypowiadam się, bo pewnie będzie to zależało od zakładu, ale doskonale wiedzą, że Vialle za 8 tys nie jest produktem, który zawojuje polski rynek i cena ma być skalkulowana sporo taniej.
                                          Pozdrawiam
                                          Northeusz

                                          Komentarz

                                          • mariuszdlu
                                            Classic
                                            • 2013
                                            • 23

                                            Zamieszczone przez Northeusz
                                            mariuszdlu, jeśli nie spieszy Ci się z montażem to poczekaj może na Agisa Direct. Ma się ukazać w listopadzie w sprzedaży. Polska instalacja, działająca identycznie jak Vialle LPDi i o wiele od Vialle tańsza . Jak rozmawiałem z przedstawicielem Agisa to największy nacisk podczas opracowywania instalacji położyli właśnie na silniki TSI VAG-a, ponieważ jeździ ich najwięcej. Są również pomni problemów Vialle i na to też ponoć zwrócili uwagę. Co do ceny, to tutaj nie wypowiadam się, bo pewnie będzie to zależało od zakładu, ale doskonale wiedzą, że Vialle za 8 tys nie jest produktem, który zawojuje polski rynek i cena ma być skalkulowana sporo taniej.
                                            to by było cudownie... no nic poszukam ich strony i poczytam co nie co o nich :-)

                                            dzięki za podpowiedź

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              Jak ta instalacja bedzie za 4-5tys z butla i montazem, to bedzie hitem. Wtedy jak kogos nie boli ze jezdzi kuchenka i musi tankowac co 400-500km raczej nic nie przekona do zakupu diesla.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • diablo228
                                                Rider
                                                • 2013
                                                • 409
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BVY 2.0 FSI 150 KM

                                                kwestią czasu jest iż będzie coraz to więcej dostępnych tych instalacji lpg i fajnych cenach bo silników przybywa, diesel to już przeżytek tylko w polsce myślenie ciężko zmienić.
                                                Mastershine - Auto Detailing Studio

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratorr
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  U nas to juz tylko kwestia roznicy ceny paliwa i podatku. Te 6-8 lat temu w takiej O2 wyboru nie bylo :lol:


                                                  Instalacji przybywa, ale ceny instalacji dotryskowych wcale nie spadaja, a sa juz na rynku przynajmniej 2-3 lata
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...