Dlatego w turbodoladowanych silnikach pytam zawsze jak zostal przeprowadzony proces strojenia silnika na LPG. To po montazu jest najwazniejszy parametr
LPG do TSI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
No bo jaka jest interpretacja wlaczenia dotrysku na wysokich obrotach. Mieszanka za uboga, bo reduktor pada cisnieniowo, wiec mieszanka uboga=mieszanka wypalajaca gniazda zaworowe - czyz nie ??
Pierwsze instalacje Skody do Octavii mialy IG1, a nowe maja IG1S czy jakos tak Dodatkowo kompletny brak strojenia. Auto po autokalibracji wyjezdza na droge :diabelski_usmiech
Oczywiscie wszystko w odniesieniu do dotryskow w sekwencji 1.6, a nie dotryskow w dotryskowym STAGu 400DPI
Komentarz
-
-
Fakt, faktem... dzwoniłem dziś do przedstawicielstwa firmy AC, rozmawiałem z Regionalnym Doradcą Technicznym (tak to się nazywa), który poinformował mnie że taka sytuacja jest niedopuszczalna co gorsza potwierdził fakt, że wypalenie cylindrów i stopienie tłoków miało już miejsce przez dodanie BOX-a do instalacji gazowej. Stąd moje zaniepokojenie w tej kwestii, a co gorsza mój kolega który miał GTI tak właśnie zarżnął silnik.... żal...
Więc strzeżcie się nieuczciwych gazowników... moja spraw, jeśli to potwierdzę skończy się to sprawą w sadzie cywilnym.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariuszdluFakt, faktem... dzwoniłem dziś do przedstawicielstwa firmy AC, rozmawiałem z Regionalnym Doradcą Technicznym (tak to się nazywa), który poinformował mnie że taka sytuacja jest niedopuszczalna co gorsza potwierdził fakt, że wypalenie cylindrów i stopienie tłoków miało już miejsce przez dodanie BOX-a do instalacji gazowej. Stąd moje zaniepokojenie w tej kwestii, a co gorsza mój kolega który miał GTI tak właśnie zarżnął silnik.... żal...
Więc strzeżcie się nieuczciwych gazowników... moja spraw, jeśli to potwierdzę skończy się to sprawą w sadzie cywilnym.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo bo jaka jest interpretacja wlaczenia dotrysku na wysokich obrotach. Mieszanka za uboga, bo reduktor pada cisnieniowo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariuszdluZamieszczone przez MaicroftAle jak to jest, zeby uzytkownik auta musial walic do centrali, zeby przyjechal regionalny przedstawiciel i pokazal jak ustawic auto warsztatowi :roll:Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81Zamieszczone przez MaicroftNo bo jaka jest interpretacja wlaczenia dotrysku na wysokich obrotach. Mieszanka za uboga, bo reduktor pada cisnieniowo
Czemu na starych IG1 i czarnych MEDach auta przejezdzaly 100-200kkm bez problemow, a na nowych ciagle problemy, a to wtryski sie sypia, a to glowice padaja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo to czemu podpieraja sie benzyna ?? Uboga mieszanka, a co ja powoduje ??
Czemu na starych IG1 i czarnych MEDach auta przejezdzaly 100-200kkm bez problemow, a na nowych ciagle problemy, a to wtryski sie sypia, a to glowice padaja
Z wtryskami się zgadza były miernej jakości i sie sypały. Nowe, poprawione na razie są OK.
Niestety ale serwis nie może założyć "gotowej instalacji z gotową mapą" i twierdzić że to będzie działało. Oczywiście jakiś % aut będzie jeździł "bez problemów" na mapie nie do końca dobrej tzn. "zdrowej" dla silnika.
Głowica zawsze może paść. % padnietych głowic w skodzie jest dla mnie znikomy i na pewno nie jest wyznacznikiem ( lub jednym z wielu ) sugerujacym ze montaz LPG w Skodzie równa sie z powaznymi problemami.
Moim zdaniem wina leży i po stronie Skody, brak rzetelnej informacji dla klienta co to w ogóle jest i po stronie Landi za źle skonfigurowana instalacje, dostarczanie wadliwych wtryskiwaczy oraz brak konkretnej pomocy dla serwisu Skody w przypadku problemow z pracą instalacji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez mariuszdluZamieszczone przez MaicroftAle jak to jest, zeby uzytkownik auta musial walic do centrali, zeby przyjechal regionalny przedstawiciel i pokazal jak ustawic auto warsztatowi :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszSzkoda tylko Twojego czasu, nerwów, kasy i samochodu. Jeśli już musiałoby dojśc do sądu, to może byś ich wyciągnął na demontaż + zwrot kosztów + Twoje koszty, czas itd to wyszłoby na czysto na LPDi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez NortheuszSzkoda tylko Twojego czasu, nerwów, kasy i samochodu. Jeśli już musiałoby dojśc do sądu, to może byś ich wyciągnął na demontaż + zwrot kosztów + Twoje koszty, czas itd to wyszłoby na czysto na LPDi
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez szkopa117Tyle ze w lpdi wystarczy wgrać gotowy program, a nie samemu ustawiać.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonJak nie ma ktoś zaufanego bliskiego gazownikaPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Dla montujących instalację np. w LTA w Kielcach zalecam kontakt z tym serwisem. Właściciel ma gospodarstwo agroturystyczne, więc pewnie będzie można się u niego przespać. Montaż i testowanie auta z instalacją zajmie najprawdopodobniej 1,5 dnia.
Odnośnie adaptera tankowania z filtrem, wpadł mi przez przypadek w ręce, jak odwiedziłem swojego gazownika. Można go normalnie kupić na stronie f-my CERTOOLS:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jasiek81Kilka informacji statystycznych:
Na benzynie: przejechałem niecałe 19 000km. Tankowałem 43 razy. Najtaniej zapłaciłem 4,96zł/l najdrożej 7,04zł/l (Niemcy). Spalanie z dystrybutora wyniosło od 6,2l/100km (spokojna trasa) do 11l/100km (zima w mieście). Średnie spalanie 8,3l/100km. Znacząca większość z tych 19 000km zrobiłem w trasie (przez ten czas byłem szczęśliwym posiadaczem biletu na zbiorkom w cenie 220zł/3 miesiące – metro, autobusy, tramwaje, pociągi). Średnia koszt paliwa to 45,58zł/100km.
Na gazie: przejechałem około 2 000km. Tankowałem 9 razy. Najtaniej zapłaciłem 2,20zł/l najdrożej 2,49zł/l. Spalanie z dystrybutora wyniosło od 9,5l/100km do 12,9l/100km (pierwsze tankowanie więc jest to raczej niemiarodajne). Średnie spalanie 10,7l/100km. Większość przejechałem na trasie Warszawa – Katowice. Średni koszt paliwa to 25,57zł/100km
Zatem na każde 100km jestem 20zł do przodu. I to mnie cieszy.
Zamieszczone przez Przemol1982ale chce zapytac o lpg
gdzie najlepiej zalozyc w poblizu Rybnika
bo do Warszawy na serwis lpg mialbym raczej daleko
moze ktos wie gdzie zakladaja instalacje LPDi i inne
Następny krok to mimo wszystko udać się do tych warsztatów i zadać im jedno ważne pytanie, zajebiście ważne pytanie: ile samochodów zrobili? (w tym momencie należy zwrócić uwagę w którą stronę mają skierowany wzrok oraz czy zawahali sie przy udzielaniu odpowiedzi). Podejrzewam że niektórzy mogli widzieć jak to się robi ale nie robili a chcieliby spróbować... Reszta to już Twoje decyzje.
P.S. Tak jak poprzednicy uważam że dotrysk nie ma sensu. Przejechałem 2 000km i wskazówka poziomu benzyny w zbiorniku nie drgnęła. Niby fajnie ale czuję jakiś niepokój co z pompą benzyny? Z drugiej strony dotrysk do dodatkowe wtryskiwacze i w ogóle skomplikowana instalacja w porównaniu do LPdi.
Komentarz
-
Komentarz