jak coś będzie wiadomo to pisz co było
LPG do TSI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
z tego co mi wiadomo jest to niemożliwe, bo jest to instalacja dedykowana
jak chcesz coś mocniejszego, to widziałem, gdzieś, że jest instalacja jtg hp, która obsługuje nawet 5.2 fsi v10 tylko kosztuje ona odpowiednio więcej (w zależności od silnika) może ktoś więcej wie o tym i się podzieli wiedzą
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkopa117z tego co mi wiadomo jest to niemożliwe, bo jest to instalacja dedykowana
jak chcesz coś mocniejszego, to widziałem, gdzieś, że jest instalacja jtg hp, która obsługuje nawet 5.2 fsi v10 tylko kosztuje ona odpowiednio więcej (w zależności od silnika) może ktoś więcej wie o tym i się podzieli wiedzą
a na forum passata króluje STAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkopa117z tego co mi wiadomo jest to niemożliwe, bo jest to instalacja dedykowana
jak chcesz coś mocniejszego, to widziałem, gdzieś, że jest instalacja jtg hp, która obsługuje nawet 5.2 fsi v10 tylko kosztuje ona odpowiednio więcej (w zależności od silnika) może ktoś więcej wie o tym i się podzieli wiedząPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
widziałem tą listę wcześniej...
Ja ogólnie nie potrzebuje nie wiem czego ale 1.8TSi chciałbym dłubnąć na jakieś 200km i 300nm (i czy tu Vialle da rade czy już będą zgrzyty bo tylko fabryczny soft...?), patrząc na wykresy z hamowni niektórych ludzi często w standardzie mają ~180km i ~265nm więc na upartego taka seria też by wystarczyła ale:
1 Przymierzam się do zakupu auta używanego = nie mam pojęcia czy program będzie fabryczny czy może ktoś juz coś dłubał a sprzedający może napisać wszystko = nie mam 100% pewności że instalacja będzie w 100% dobrze zestrojona
2 W grę wchodzi Ocatvia/Passat/Superb kombi (jeśli się trafi w dobrej cenie 4x4) - o ile w octavii ta moc daje radę to przy cięższej budzie już będzie pewien niedosyt (jeśli udałoby mi się zachować osiągi obecnej octavii będę szczęśliwy)
3 12k to sporo, szczególnie że nie znalazłem rzetelnych opinii o tych instalacjach
[ Dodano: Nie 31 Sie, 14 17:00 ]
Zamieszczone przez szkopa117jeśli chodzi o dotryski to chyba tylko stag się nadaje, bo ma stałe proporcje paliw ok. 90% lpg/10% pb, bo reszta potrafi w niektórych zakresach pół na pół albo sama wacha
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkopa117jeśli tak, poszukaj w necie kontaktu do tych z Icoma od jtg, chyba w Radomiu się znajdują i zapytaj ile by chcieli, bo jak pisałem swego czasu maile to niekiedy odpowiadali ludzie, którzy powiedzmy są malokompetentni i daja spory przedział cenowy
Komentarz
-
-
w mojej pracy w poniedziałki nie ma czasu na prywatne telefony... zresztą co tu dużo mówić: wolę to mieć na piśmie :wink:
w zasadzie spytałem o 3 rzeczy a było to mniej więcej tak:
[...] na Państwa stronie znalazłem wykaz aut/silników:
Jednak mam kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:
1 Czy mogę przyjąć że jeśli Superb z silnikiem CDAA jest na waszej liście to bez problemu ogarniecie również Passata/Octavię z tym samym silnikiem? (jeśli się nie mylę BZB wkładali tylko do połowy 2009r – póżniej praktycznie samo CDAA)
2 Czy instalacja działa tylko z fabrycznym oprogramowaniem auta czy obsługuje również auta po chip-tuningu (np CDAA przeważnie bez problemu się kręci na 200~220km i ~300nm)?
3 Jaki jest koszt i czas montażu instalacji do wyżej wymienionych aut ( Octavia / Passat / Superb 1.8Tsi + chip lub 2.0Tsi (bez chipa)) i który zakład w Polsce polecacie? (mieszkam w Łodzi ale jestem w stanie dojechać w dowolne miejsce grunt żeby zrobiono to solidnie i aby później nie było problemów z instalacją)
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 14 13:19 ]
robi się coraz ciekawiej:
From: [email protected] [mailto:[email protected]]
Sent: Tuesday, September 02, 2014 12:13 PM
Witam,
Na chwile obecną montaz instalacji z wtryskiem bezpośrednim został wstrzymany.
Komentarz
-
-
wysłałem maila z zapytaniem o instalację direct liquid max prinsa do Insignii 2.0turbo 220 koni (ciekawe czemu dostępna jest do sedana i kombi, a hatchbacka nie), oto odpowiedź:
Witam Pana.
Koszt instalacji do tego samochodu to 9400 zł brutto z montażem.
Instalacja jest dostępnaw terminie 2-3 tygodni. Do końca września trwa
promocja, w której przy okazji montażu otrzyma Pan od nas rower. W razie
dalszych pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
ok - dzwoniłem do LTA Polonia w Kielcach, porozmawiałem sobie bardzo rzeczowo z osobą która montuje te instalacje i powiedział mi że jeśli 1.8TSi byłby miękko stuningowany (wspomniałem o 200km i 300nm) to na 99% instalacja będzie chodzić prawidłowo (CDAA i tak przeważnie fabrycznie mają ~180km a całością zarządza ECU auta) jedyny problem jaki widzi to wydajność pompy gazu która jest ustawiona na +27% w stosunku do ciśnienia PB, teoretycznie powinna wydołać - w najgorszym wypadku w przypadku ostrego butowania będzie przełączał na PB - zastrzelił mnie za to ceną - liczyłem że to ok 8500zł a usłyszałem 2750 euro (czas montażu 2~3 dni)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Geraltzastrzelił mnie za to ceną - liczyłem że to ok 8500zł a usłyszałem 2750 euroPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
nie wiem jak z jakością montażu ale jakiś czas temu dostałem taką wycenę w Abart z Wrocławia
Zapytanie nr.:767549
Sz. P. Adam W.
dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
W odpowiedzi na zapytanie o instalację gazową do samochodu Skoda Octavia Combi 1,8 TSI proponujemy następujące rozwiązania:
Instalacja gazowa Vialle LPDi4
Cena podstawowa 8490 zł
Zbiornik toroidalny 65 l. w cenie
Cena całkowita 8490 zł
wyposażenie dodatkowe Cena
Montaż zaworu tankowania pod klapką wlewu benzyny 100 zł
Tankowanie gazu po montażu (za litr) 2.78 zł
Poniżej przedstawiamy galerię zdjęć związaną z Państwa samochodem
Home. Witamy na stronach zajmujących się tematyką instalacji gazowych. Proponujemy Brc Sequent, Landi Renzo, Prins Vsi, Agis
W cenę wliczone jest:
- instalacja gazowa dobrana do mocy i rodzaju silnika,
- profesjonalny montaż wraz z regulacją,
- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
- gwarancja producenta 24 miesiące,
- podatek VAT 23%.
Instalację można zakupić w systemie sprzedaży ratalnej Santander Banku z oprocentowaniem około 8% w skali roku.
Termin montażu:
Prosimy o wskazanie dogodnego Państwu terminu montażu. Z reguły czas oczekiwania nie przekracza 3 dni.
Czas montażu:
Montaż wraz z regulacją trwa 2-4 dni robocze.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Podczas kontaktów z nami prosimy podawać numer wyceny 767549.
Pozdrawiamy,
zespół firmy Abart
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Geraltżeby nie było - nie reklamuje (nie mam pojęcia jak z jakością montażu) ale ~3500zł różnicy piechotą nie chodzi
Home. Witamy na stronach zajmujących się tematyką instalacji gazowych. Proponujemy Brc Sequent, Landi Renzo, Prins Vsi, Agis
lub
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Razem z kumplem ( ma Golfa 1.4 TSI 160KM a ja 2.0 FSI ) , założyliśmy w siebie instalacje dedykowane pod bezpośredni wtrysk ZENIT PRO DIRECT, Auto gaz centrum. Jeźdze na gazie od roku i jak na razie to tylko leje płyny, w ogóle nie czuć pracy na gazie; nie szarpie i moc jak na pb. Polecam.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKDołączył: Dzisiaj 2:26Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alli07Razem z kumplem ( ma Golfa 1.4 TSI 160KM a ja 2.0 FSI ) , założyliśmy w siebie instalacje dedykowane pod bezpośredni wtrysk ZENIT PRO DIRECT, Auto gaz centrum. Jeźdze na gazie od roku i jak na razie to tylko leje płyny, w ogóle nie czuć pracy na gazie; nie szarpie i moc jak na pb. Polecam.
Komentarz
-
-
W kwestii instalacji dotryskowej STAG400 DPI.
Konkretne silniki, wiec i konkretne spalanie.
A6 3.2FSI AUK/BHK 255KM
Zamieszczone przez SebastianSParametry zużycia paliw są bardzo podobne - benzyny idzie od 2,2 litra na trasie do blisko 3 w mieście na każdą setkę kilometrów, gazu - od 9 w trasie (tempomat 140) po 16-17l w mieście przy ciężkiej nodze (wcześniejsze deklarowane zużycia samej benzyny w tych warunkach to nawet 18l.) Kultura pracy na gazie: niepogorszona.
Zamieszczone przez SebastianSAuto średnio spalało Klientowi ok 16l benzyny. Obecnie pali 2,5-2,7 litra benzyny i około 15+ litrów gazu.
Zamieszczone przez SebastianSAuto w ramach strojenia przejechało ze mną za kierownicą trasę Zbrosławice-Warszawa-Zbrosławice, zużywając średnio na każde 100km 1,7l. benzyny, oraz 12,1l LPG - przeciętna szybkość w trasie pomiędzy 140 a 150km/h. Komputer pokazał średnie 11,1.
Komentarz
-
Komentarz