Zamieszczone przez Owrone
Gdzie tankujemy paliwo do TDI?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Maicroft
Jesli auto jezdzi na jakims paliwie i nie ma z nim problemow, to nie ma co kombinowac. Ja mierzylem auto na paliwie na jakim jezdze i trzyma spokojnie parametry, a wielokrotnie byl juz przewalkowany temat uszlachetnionych paliw, ktore ze wzgledu na wyzsza temp spalania ograniczaly moc w takim BMNie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez Owrone
105hz mi by sie nie chciało dla 20gr...
PS. na piwo i tak nie starczy
[ Dodano: Pon 27 Gru, 10 23:28 ]
Zamieszczone przez Owronenigdy nie tankowałem tego eko... powiedz jak cena za litr! eko diesel czym sie rozni od zwykłego ON?
Jest jeszcze bio diesel, ale go nie próbowałem bo mam przekreślone bio na klapce od wlewu paliwa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Owrone105hz, OK dzieki.. bo z tego co sie orientuję to w KIA zalecają bio bo podobno jest bardzo dobre...Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Masz tutaj skan, przeczytaj pod napisem Ostrożnie co pisze :wink:
NA wlewie paliwa mam przekreślone bio nafta dodatkowo.
Czyli bio diesla lac nie można
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xploEkodiesel to jest standardowy olej napędowy, to tylko nazwa jak Diesel Extra, Supradiesel itd Cena zależy od stacji ale u mnie równo z Diesel Extra shellawww.mechanic.pl - Najlepszy warsztat samochodowy w Warszawie !
Komentarz
-
-
ale te ich umowy są bez znaczenia, wiadomo, że na wipałerze jest lepiej, i jak fajnie mruczy :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Kurde, no masz Na ostatnim tankowaniu zatankowałem v power diesel. Pierwszy raz ops: (i raczej jedyny), tak eksperymentalnie, bo swoim dieslem jeżdżę od 1,5 roku. Jest taki jeden nowy shell w centrum Rybnika i właśnie na nim. Wrażenia: stabilniej pracuje na wolnych obrotach (na poprzednim baku z carrefoura motor szedł odrobinę inaczej na wolnych obr.) I raczej mniej dymi (kilka wieczornych przegazówek poza miastem). Takie wrażenia.
Patrząc na dyskusję w tym wątku pojawia się kilka rzeczy:
1. Wiadomo, że 90% paliwa jest z orlenu i lotosu.
2. Pozostała cześć z mniejszych rafinerii (czechowice, trzebinia, itp.) lub z importu przygranicznego. No i malutki import v pover racing.
3. Pojawiają się (na rożnych forach) informacje że np. w orlenie do zakupu są 3 gatunki paliwa. Pytanie kto co bierze.
4. Stacje są firmowe (inaczej: sieciowe, partnerskie) i ajenckie (w różnej formie) oraz niezależne. Uważa sie, że sieciówki zwykle przykładają sie bardziej do czyszczenia i uszlachetniania (bo to przecie na stacji dolewka).
5. Czyszczenie zbiorników. Może być to powiązane z tematyką pkt. 4.
Trudno o proste, jednoznaczne wnioski, bo jedni twierdzą, że na oranżadzie jeżdżą od tysięcy km i jest ok, a inni że da się odczuć jednak uszlachetnione paliwa, a jeszcze inni dolewają mixolu lub dodatków. I są jeszcze tacy co tankują zwykłą ropę na firmowych stacjach i tu jest mi najbliżej. Cóż, life is life
OT: trafiłem ostatnio na forum pracowników stacji paliw: http://nastacji.easyisp.pl/index.php Warto zajrzeć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragsterKurde, no masz Na ostatnim tankowaniu zatankowałem v power diesel. Pierwszy raz ops: (i raczej jedyny), tak eksperymentalnie, bo swoim dieslem jeżdżę od 1,5 roku. Jest taki jeden nowy shell w centrum Rybnika i właśnie na nim. Wrażenia: stabilniej pracuje na wolnych obrotach (na poprzednim baku z carrefoura motor szedł odrobinę inaczej na wolnych obr.) I raczej mniej dymi (kilka wieczornych przegazówek poza miastem). Takie wrażenia..
Komentarz
-
Komentarz