ja nic niechce mówic ale jakby sie który uparł to z krakowa do gdanska w 6 godzin ale w nocy ja tam wole chillout
Pociąg nie przekracza, żadnych przepisów drogowych, (i nikogo nie potrąca) można sobie pochodzić, rozporostować kości, coś zjeść, wypić, wysikać się i to wszystko bez zatrzymywania się
Komfort, bezpieczeństwo i wygoda :szeroki_usmiech
Power is nothing without control !
"Samochód nie powinien wyglądać na szybszy niż jest" - zasłyszane na forum (napisał paulm)
ja nic niechce dalej mówic ale teoretycznie 1/4 drogi jest o predkości maks 100 km na godzine
1/4 90 km na godzine
troche jest odcinków z dop 130 a resta to teren zabudowany wiec teoretycznie bez łamania przepisów sie wyrobi
Pociąg nie przekracza, żadnych przepisów drogowych, (i nikogo nie potrąca) można sobie pochodzić, rozporostować kości, coś zjeść, wypić, wysikać się i to wszystko bez zatrzymywania się
Komfort, bezpieczeństwo i wygoda :szeroki_usmiech
Jak komuś bardzo zalezy na czasie polecam Intercity
Kraków-Gdańsk robi w niecałe 7 godzin,
Czy ktoś z Was to potrafi ?
Ja i to na luzach. Zakopane-Gdynia 7h!!!
Ale tym twoim pociągiem ciężko później z gratami pod wyciąg podjeżdzać. Myślę że chyba LIFE nie potrzebujesz auta co?
Na studiach miałem takich co nawijali o ograniczniu potrzeb transportowych i o tym żeby każdy poruszał się komunikacją zbiorową. Ale to śpiweka z porzedniej epoki...
A wracając do tematu. Co kto lubi i na co Go stać. Dla jednych silnik 1,4 jest wystarczjący inni nie wyobrażają sobie silnika poniżej 100 kM. Dlatego w naszych pięknych Octach są silniki od 68 (bodajrze tyle ma SDI) do 180 KM. WIec jest w czym wybierać i chwała Skodzie za to!!
[ Dodano: Wto 12 Lip, 05 14:47 ]
Zamieszczone przez LIFE
Niech Admin zamknie ten wątek bo to nie ma sensu, to już dawno nie jest na temat :diabelski_usmiech
A czego się spodzewałeś? Ocena możliwości silnika z definicji jest subiektywana!!!
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Moze zróbmy ankietę kto jest za tym zeby zanabyć 1.4, a kto nie, albo czy to rozsądny wybór :lol: .
Jeżdzę służbową fabką 1.4 i nie porównuje do mojego SDI, ale naprawdę czuję się pewniej jak mam mozliwosć przebywania na lewym pasie jak najkrócej (to najbardziej cenie w trasie), i wcale na trasie nie zamykam zegara, jadę raczej standardowo jak inni. Nie rozchodzi sie oto czy da sie kilnąc mocna benzynę na światłach, czy tez Warszawa Białystok przejade 15 minut wcześniej, lecz o to żeby bezpiecznie podróżować, i niestety w trasie miałem sytuacje że gdyby nie mocny motor to mogłoby być gorąco.
A stwierdzenia że odsetek wypadków jest mniejszy lub wiekszy ze słabszym czy mocniejszym motorem mozna sobie darować.
Wszystko zależy od kierownika auta-jego temperamentu, jak jest wariat to i rowerem się zabije.
Przekonywanie kogoś żeby dołożył kopiejki i kupił sobie TDI-ka, a on twierdzi że 1.4 to wystarczy jest bezcelowe, kupi co chce.
Kwestia jest kompromisu pomiedzy kopiejką, komfortem jazdy,głebokością potrfela, a ja wolałem dołozyć i teraz jestem happy.
O, albo u nas dużo jest classików na taryfkach, cenia sobie sałacierze te auta zagazowane, fura wygodna i bagażnik spory-do wozenia klientów po miescie samo rychtyk ( jak to mówią).
Więc, jezeli potrzebny obszerny dupowóz z duzym bagażnikiem, niekoniecznie mocnym silnikiem, przemieszczający sie głównie po mieście, dla kierowcy bez ambicji szumachera to Octawia 1.4 to jest TO.
A wiec watek zostal wyczerpany.
Podalismy ile pala silniki 1.4 1.6. Wypowiedzialy sie osoby ktore takie maja jak i te ktore nigdy by takiego nie kupily.
Komentarz