[O2] 1.4TSI manual - juz cos moge napisac

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • loyd
    RS
    • 2010
    • 2342

    100 kkm to troszkę mało. Mam ałto od 3 miesiące i zrobiłem +/- 7kkm.

    Zatem 100 kkm teoretycznie zrobię w ok. 3.5 roku a mam zamiar pojeździć do co namjmniej 200 kkm.

    [ Dodano: Pon 21 Cze, 10 22:26 ]
    Zamieszczone przez theOne
    Ja również bym się skusił, ale na 100% pewny przebieg, bo te 100k z allegro to wiadomo ile mają najczęściej, dlatego jest nówka + gwarancja.
    Tak jakoś wyszło konstruktorom na desce.

    Komentarz

    • paweł2
      L&K
      • 2010
      • 1405

      Witam.Panowie znajomy ma nalatane w golfieV 170kkm i zero problemow.A ma motor tsi 140km.Wiec nie ma obaw.
      Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

      Komentarz

      • Octa-vian
        Ambiente
        • 2010
        • 122

        a TSI (1.4/1.2) ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
        Chyba się tak "nie oblepiają" w przypadku PSJ jak w TDI ? (no bo "trochę" inne paliwo)... ?

        Komentarz

        • jacekha
          Classic
          • 2010
          • 34

          Moim zdaniem 100kkm to w ogóle śmieszny przebieg i jeśli ktoś kupuje auto, żeby tyle wyjeździć to w ogóle nie powinien się martwić. Problemy w większości modeli zaczynają przy przekroczeniu liczby 200-250kkm.

          Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji przeczytać to polecam: http://vwszrot.pl/

          Auto co prawda inne, ale od tego samego producenta, więc obawiam się, że ich polityka odnośnie "jakości w czasie" może być podobna.
          www.autozapytanie.pl - szukasz nowej Octavii? Sprawdź jakie rabaty na Skodę oferują dealerzy.

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            Zamieszczone przez Octa-vian
            a TSI (1.4/1.2) ma zmienną geometrię łopatek turbiny?
            nie

            Zamieszczone przez Octa-vian
            Chyba się tak "nie oblepiają" w przypadku PSJ jak w TDI ? (no bo "trochę" inne paliwo)... ?
            zgadza się
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • theOne
              Ambiente
              • 2010
              • 177

              Zamieszczone przez jacekha
              Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji przeczytać to polecam: http://vwszrot.pl/
              odnośnie "jakości w czasie" może być podobna.
              Na forum passata, jakiś czas temu często ludzie wklejali po milion razy ten link. Na potwierdzenie, że to info można traktować bardzo z przymrużeniem oka - auto było kupione używane!!! Śmieszne jest to, że ktoś narzeka na auto używane, skoro to najprawdopodobniej wina poprzedniego użytkownika, która miał gdzieś samochód i pałował ile wlezie, albo licznik przekręcany itp. itd. Aczkolwiek był test passata w AŚ czy Motorze, na dystansie 100k, diesel 2.0 tdi i jak pamiętam wynik był żałosny, głównie przez silnik, ale to była oficjalna wpadka VW, auto było z lat 2005-2006 czyli pękające głowice itp. Inna sprawa, że z 1.4 tsi 160 km też były/są jakieś problemy, na szczęście 1.4 tsi 122 i 1.8 tsi mają w miarę dobre opinie.
              Witam

              Passat 1.8 TSI R-Line MY2010

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                Zamieszczone przez theOne
                Zamieszczone przez jacekha
                Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji przeczytać to polecam: http://vwszrot.pl/
                odnośnie "jakości w czasie" może być podobna.
                Na forum passata, jakiś czas temu często ludzie wklejali po milion razy ten link. Na potwierdzenie, że to info można traktować bardzo z przymrużeniem oka - auto było kupione używane!!! Śmieszne jest to, że ktoś narzeka na auto używane, skoro to najprawdopodobniej wina poprzedniego użytkownika, która miał gdzieś samochód i pałował ile wlezie, albo licznik przekręcany itp. itd. Aczkolwiek był test passata w AŚ czy Motorze, na dystansie 100k, diesel 2.0 tdi i jak pamiętam wynik był żałosny, głównie przez silnik, ale to była oficjalna wpadka VW, auto było z lat 2005-2006 czyli pękające głowice itp. Inna sprawa, że z 1.4 tsi 160 km też były/są jakieś problemy, na szczęście 1.4 tsi 122 i 1.8 tsi mają w miarę dobre opinie.
                ten napęd smarowania na szczęście nie dotyczy Skody, tylko silników montowanych wzdłużnie :idea:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • Hanz2k
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 522

                  szkoda, w Passacie B6 silnik był/jest montowany poprzecznie. To co gość opisuje czyli pękająca głowica dotyczyło silników BKD - ergo było też przypadłością Skody. Co do wału się nie wypowiadam.
                  Hanz2k
                  1,8 T by MT
                  :admin: bo nie użyłem Szukaj

                  Komentarz

                  • loyd
                    RS
                    • 2010
                    • 2342

                    Nie chciałbym mieć takich przejść ze swoim autem

                    Masakra normalnie.

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      Zamieszczone przez Hanz2k
                      To co gość opisuje czyli pękająca głowica dotyczyło silników BKD - ergo było też przypadłością Skody.
                      ergo (o kurde ) jak najbardziej, może za blisko tego smarowania się poruszamy, bo w tych pękających głowicach ZTCW chodzi o kanaliki olejowe, i akurat mnie tego nie trzeba tłumaczyć bo mi w BKD pękła była
                      zresztą tym to chyba każdy gupi wie

                      natomiast znowu ZTCW to ta zębatka dotyczyła silników montowanych wzdłużnie, już abstrahując od passata, bo taką stronę może sobie zrobić każdy i napisać dowolne pierdoły, więc w to nie wnikam.
                      tak czy inaczej nie słyszałem jeszcze u nas, żeby akurat w BKD komukolwiek się coś takiego przydarzyło, ale być może źle słuchałem.

                      embargo
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • Hanz2k
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 522

                        szkoda, a mamy jakieś BKD z przebiegiem 240 tys. na forum?
                        Hanz2k
                        1,8 T by MT
                        :admin: bo nie użyłem Szukaj

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          Zamieszczone przez Hanz2k
                          szkoda, a mamy jakieś BKD z przebiegiem 240 tys. na forum?
                          cholera wie, ale od 2004 roku te samochody juz jednak trochę nalatały, te starsze powinny przynajmniej do tych 200kkm się zbliżać.
                          się zobaczy.
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • AdamB
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 8033
                            • Octavia IV (NX3)
                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                            Zamieszczone przez szkoda
                            ten napęd smarowania na szczęście nie dotyczy Skody, tylko silników montowanych wzdłużnie :idea:
                            Tu jest połowa prawdy, ponieważ silniki 2.0TDI 140KM w Passatach B6 są poprzecznie montowane, Audi ma wzdłużnie montowany. Link do przykładowego ogłoszenia http://moto.allegro.pl/item107625913...enon_navi.html
                            W Passatach silniki miały dodatkowo wałki wyrównoważające i to właśnie przy tej konstrukcji była ta wada. Wada ta dotyczyła również A4 z tym samym motorem tylko wzdłużnie montowanym do roku 2006.
                            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              Zamieszczone przez AdamB
                              W Passatach silniki miały dodatkowo wałki wyrównoważające i to właśnie przy tej konstrukcji była ta wada. Wada ta dotyczyła również A4 z tym samym motorem tylko wzdłużnie montowanym do roku 2006.
                              aaaaaaa, no to jasne :kciukgora
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              Pracuję...