Sprawdzilem i konfigurator w przypadku O1 zawiera specjalne rabaty (na czerwono) jak np ten na gaz za darmo, czy tez pakiety z klimatyzacja, ktore sa w zasadzie odpowiednikiem wersji w O2.
Jak widac konfigurator do O1 i O2 ma inne podejscie, stad roznie licza sie te rabaty. Jak policze cene Tour Ice+ metalik z gazem bez jakichkolwiek rabatow to wychodzi 62 tys zl...
To taniej wychodzi O2 Mint z identycznym silnikiem (bez gazu ale za to z ESP)...
Jak widac konfigurator do O1 i O2 ma inne podejscie, stad roznie licza sie te rabaty. Jak policze cene Tour Ice+ metalik z gazem bez jakichkolwiek rabatow to wychodzi 62 tys zl...
To taniej wychodzi O2 Mint z identycznym silnikiem (bez gazu ale za to z ESP)...
Warto się przejechać do Krakowa.

Pali wiecej, bo ciut wiecej wazy, no i nie ma silnikow od kosiarki czyli te ponad 100KM jest, co do cen napraw no coz to dalej jest VW i koszty podstawowych rzeczy sa jak w innym Golfie czy Passacie. Wiele elementow jest przeciez wspolne.
Komentarz