Obecny 1.4 16V 80km no to faktycznie słaba alternatywa dla najmniejszego tsi, po prostu jest bardzo wolny. ja bym sobie życzył, żeby w OII był dostępny taki 1.4 16V wolnossacy ale 95-100km przy niskim spalaniu, taki nowy, średniej wielkości nowoczesny wolnossący. Mysle że by się bardzo dobrze sprzedwał. Dynamika była by oki, oraz w miarę prostota konstrukcji
czy 1.2 TSI rzeczywisie powinno zastapic 1.6 ???
Zwiń
X
-
milosz.k, poczytaj w linku tam jest pasek opisany na cng
tu masz tego paska to powiedz mi jak to zrobili
bo ja już nic nie rozumiemOto najlepsze modele w poszczególnych kategoriach:
VW Passat Variant 1.4 TSI EcoFuel Highline DSG (zasilany gazem ziemnym) - zasięg 658 km (model najwyżej oceniony za parametry ekologiczne w rankingu EcoTest)
a jeszcze bardziej jak to fiat zrobił
Oto najlepsze modele w poszczególnych kategoriach:
Fiat Panda 1.2 8V Natural Power (zasilany gazem ziemnym) - zasięg 724 km (najlepszy wynik w łącznej klasyfikacji)
Komentarz
-
-
VW jednak idzie zdecydowanie w dałnsajzingowoZamieszczone przez krzysiek83wprObecny 1.4 16V 80km no to faktycznie słaba alternatywa dla najmniejszego tsi, po prostu jest bardzo wolny. ja bym sobie życzył, żeby w OII był dostępny taki 1.4 16V wolnossacy ale 95-100km przy niskim spalaniu, taki nowy, średniej wielkości nowoczesny wolnossący. Mysle że by się bardzo dobrze sprzedwał. Dynamika była by oki, oraz w miarę prostota konstrukcjisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Bo to nie jest zasieg na baku tylko zasieg na 120 zlZamieszczone przez djczastu masz tego paska to powiedz mi jak to zrobili
bo ja już nic nie rozumiemOto najlepsze modele w poszczególnych kategoriach:
VW Passat Variant 1.4 TSI EcoFuel Highline DSG (zasilany gazem ziemnym) - zasięg 658 km (model najwyżej oceniony za parametry ekologiczne w rankingu EcoTest)
Komentarz
-
-
Zatankowali za 30 zl przejechali 150 km itd az wydali cale 120zlZamieszczone przez djczast271828, to wiem ale przecież na powietrzu nie jechali
BTW na powietrze (sprezone) tez da sie jezdzic
Drugie BTW Panda CNG ma zasieg okolo 270km (na CNG) kosztuje cennikowo
14 tys. drozej niz wersja benzynowa
Komentarz
-
-
Jest to jakis wspolny mianownik dla roznych rodzajow paliwa o roznychZamieszczone przez milosz.kJaki zatem sens ma podawanie "zasięgu" na 30-tu Euro.
wartosciach energetycznych i sprzedawanych w roznych jednostkach
Oczekujac, ze test w gazecie wniesie cos w rozwoj motoryzacji masz zbyt duze oczekiwania.Zamieszczone przez milosz.kTen test nic nie wnosi w rozwój motoryzacji. Udowadnia tezę że auto które pali najmniej najtańszego paliwa jest najbardziej oszczędne. Też mi nowość.

Komentarz
-
-
może i racja.Zamieszczone przez t271828Oczekujac, ze test w gazecie wniesie cos w rozwoj motoryzacji masz zbyt duze oczekiwania.
Nie dziwi zatem fakt że wygrał najlżejszy, mający najmniejszy apetyt na paliwo zasilany najtańszym paliwem : Fiat Panda.
Nie mniej do powodzenia określonego typu paliwa istotny jest przynajmniej jeszcze jeden parametr: zasięg.
Gdyby w zestawieniu znalazł się samochód na sprężone powietrze wygrałby bijąc konkurentów o kilka długości.
Chyba trochę zeszliśmy na OT tym wątkiem. :lol:Skoda Octavia Tour 1.6 BFQ+LPG


Komentarz
-
-
Nie dziwi - ale juz minimalna przewaga nad passatem daje do myslenia - bo to jednak jest kawal auta a koszt podobnyZamieszczone przez milosz.kNie dziwi zatem fakt że wygrał najlżejszy, mający najmniejszy apetyt na paliwo zasilany najtańszym paliwem : Fiat Panda.
Nie tylko - rowniez cena, stopien skomplikowania konstrukcji - tu polegaja hybrydy. Ale takze i moda albo opinia szwagra ktory twierdzi, ze diesel to jest traktor a gazZamieszczone przez milosz.kNie mniej do powodzenia określonego typu paliwa istotny jest przynajmniej jeszcze jeden parametr: zasięg.
nadaje sie tylko do zapalniczek.
Niekoniecznie by wygral. W koncu prad do sprezarki tez kosztuje. Ale OT rzeczywiscie sakramenckieZamieszczone przez milosz.kGdyby w zestawieniu znalazł się samochód na sprężone powietrze wygrałby bijąc konkurentów o kilka długości.
Chyba trochę zeszliśmy na OT tym wątkiem. :lol:
Komentarz
-
-
dlatego napisałem "przynajmniej".Zamieszczone przez t271828Nie tylko - rowniez cena, stopien skomplikowania konstrukcji
Kwestia stopnia skomplikowania oraz ceny instalacji jest wtórna wszystko zależy od ilości chętnych.
Inna jest cena wyprodukowania 100 a inna 100 000 instalacji.
CNG tez trzeba sprężyć. Sądzę że powietrze by wygrało.Zamieszczone przez t271828Niekoniecznie by wygral. W koncu prad do sprezarki tez kosztuje.
Daje. Co z pewnością może być zasługą silnika 1.4 ale spalanie w małym aucie jakim jest Fiat Panda na poziomie 6l nie jest wcale jakąś rewelacją.Zamieszczone przez t271828ale juz minimalna przewaga nad passatem daje do myslenia
Pozdrav.
M.
ps. a może można by prosić o wyodrębnienie wątku.Skoda Octavia Tour 1.6 BFQ+LPG


Komentarz
-
-
panowie wracajac do 1,6 mpi
wg mnie to dobry ruch
zostanie w ofercie stary 1,4 mpi
zamiast 1,6 mpi 102 km i 148 nm przy 3800 bedzie 1,2 tsi 102 km i chyba 180 nm ale w wiekszym zakresie
jedyna wada to to ze do tego 1,6 mpi wkladalo sie LPG a do TSI narazie nie
spalanie tez jest mneijsze mam jette wlasnie z mpi i spalanie zawsze mielm ok 10 lpg
bryny ok 9 teraz jezdze scirocco i mam spalanie 8,1 a autko ciezsze o jakies 100 kg
Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zaraz sprawdzę jakie oznaczenia ma silnik w YetiZamieszczone przez rkbCaly czas czekam na oznaczenie silnika, a jesli jakis moderator ma wiedze to prosze dodac do profilu wyboru silnikow
ja swoja odbieram za miesiac
EDIT: sprawdziłem - CBZB
Komentarz
Komentarz