Aby furka miała 200KM
Musisz pomyśleć o :
wtryski 0.230 + TURBO arl (do 195KM mniejsze koszty) lub Gt22 i kolektor (większe koszty)+ POMPA 11, hybryda silnik dół od pd z głowicą vp, zewnętrzna chłodnica oleju (bedzie się gotowało jak tkoś dowali buta)
FMIC (Iveco DAILYwystarczy jest wydajniejszy niz większość chinoli) + ORUROWANIE dolot od asz/arl + kolektor z egr od asz/arl, zaślepiony egr
wydech dobrze by było 2,5 cala na dwóch tlumikach
Do kontroli silnika. zestaw wskaźników voltomierz, doładowanie boost, temp. oleju.egt
UKŁAD NAPĘDOWY: JEDNOMAS + SPRZĘGŁO VR6 tylko sachsa (miałem luka valeo i się ślizgało sachs da rade nawet i 430nm BEZ UŚLIZGU)
nie zapomnij o hamulcach to już 312mm czasem mogą sie już spocić.
półosie skrzynia to zniesie oczywiście
Wszystko organoleptycznie sprawdzone
koszt około 10tys wiec moze lepiej zastanowić sie na swap Arl kompletnego plus duże turbo koszt ten sam a potencjał większy.
Musisz pomyśleć o :
wtryski 0.230 + TURBO arl (do 195KM mniejsze koszty) lub Gt22 i kolektor (większe koszty)+ POMPA 11, hybryda silnik dół od pd z głowicą vp, zewnętrzna chłodnica oleju (bedzie się gotowało jak tkoś dowali buta)
FMIC (Iveco DAILYwystarczy jest wydajniejszy niz większość chinoli) + ORUROWANIE dolot od asz/arl + kolektor z egr od asz/arl, zaślepiony egr
wydech dobrze by było 2,5 cala na dwóch tlumikach
Do kontroli silnika. zestaw wskaźników voltomierz, doładowanie boost, temp. oleju.egt
UKŁAD NAPĘDOWY: JEDNOMAS + SPRZĘGŁO VR6 tylko sachsa (miałem luka valeo i się ślizgało sachs da rade nawet i 430nm BEZ UŚLIZGU)
nie zapomnij o hamulcach to już 312mm czasem mogą sie już spocić.
półosie skrzynia to zniesie oczywiście
Wszystko organoleptycznie sprawdzone
koszt około 10tys wiec moze lepiej zastanowić sie na swap Arl kompletnego plus duże turbo koszt ten sam a potencjał większy.
Komentarz