Xeramic Diesel Protector
zamarzłam :((((
Zwiń
X
-
juz wszystko wiem, dzwonilem do statoila, nie jest tak, ze ON "arktyczny" maja tylko te stacje wymienione na ich www, zalezy to od dostawy, gosc ma tam przed soba jakis system, ktory to wszystko monitoruje i rzeczywiscie ostatnia dostawa do "mojej" stacji to byla ta "arktyczna", teraz z kolei dali jakas slabsza i gosc twierdzi, ze ta mieszanka, na pewno wytrzyma do -25.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
chester121 napisał/a:
podczas uruchamiania i tak jest wylaczony pedal gazu nie wazne czy deptasz w niego czy tez nie autko i tak odpali po swojem gaz sie wlaczy dopiero po chwili od zalaczenia silnika
z tym, że nie dotyczy to Octavii z gazem na linkę
Pozdrawiam!
Bartek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftDzis redaktor Weiss swojego programu nie poprowadzil ze studia, tylko z ulicy. Bo okazalo sie ze jego samochod cenionej marki zatankowany na markowej stacji zapalil ujechal troche i stanal. Diagnoza ON zamarzl :twisted:Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz
-
-
MZD, Nie ma co panikowac - rozmarznie i bedzie dobrze. Mozna rozmrazac, ale nie wiem czy jest sens, skoro zaraz znowy zamarznie. Lepiej poczekac te pare dni - pozniej powinno byc okej.
Ciekawa sprawa - jak sie jedzie przez Polske, to co chwila gdzies stoja zamarzniete TIR-y. Widac, ze chlopaki generalnie nie oszczedzają na paliwie... :lol:
BTW: Mi Golfik odpala bez zarzutu - zupelnie nic nie robi sobie z obecnych temperatur.
Jesli komus zalezy na szybkim rozgrzaniu silnika to polecam nastawic temp nawiewu na minimum (wzglednie LO), predkosc wiatraka na najmniejszym biegu albo w ogole wylaczyc (chyba, ze szyby zaczna parowac) oraz wlaczyc jak najwiecej odbiornikow prądu, najlepiej ogrzewanie szyby.
Dzieki temu silnik w miare szybko sie nagrzeje, po czym bedzie mozna ogrzac wnetrze.TDI 205PS
Komentarz
-
-
mi 2 lata temu paliwio zamarzlo (ujechalem 15km i silnik mi stanol tuz przed przejazdem :| )
wujem odrazu powiedzial ze jest to wina paliwa wiec zaprowadzilem autko do garazu
wlaczylem farelke i chodzila tak cala noc (w arazu byla dodatnia temp)
po dobie wszedlem do garazu z mysla ze autko odpali zalaczylem swiece przekraema kluczyk i nic...
wrescie sie zdenerwowalem tel do skody ze auto nie chce mi odpalic.
przyjechali z laweta zaciagneli mnie do ASO a tam odrazu wyrzucili filtr paliwa
i zapalili autko bez problemu(jeszcze pukanie baku mi zafundowali :wink: )
kiedy sie spytalem czemu wymieniaja filtr (w koncu nowy ok misiaca)
powiedzieli ze byl tak zapchany parafina ze raczej z niego nic by nie bylo
ale dostalem upust na nowy i z zalozeniem wynieoslo mnie 50zl
pzdr
Komentarz
-
-
Dzisiaj wchodzę do samochodu, pokazuje -30 stopni. Przekręcam kluczyk, dusi się, drugi raz dusi się, trzeci raz - odpala, nie na wszystkie gary. Po 5 sekundach zaczął normalnie pracować. Tylko wyskoczyło mi STOP - Check Coolant -> Service Manual. Więc wyłączyłem silnik, zapaliłem ponownie i znowu wyskoczył komunikat, więc go zgasiłem i pojechałem do pracy z kolegą. Ponieważ jutro muszę ruszyć auto z parkingu... czy ten komunikat jest groźny? muszę poczekać do odwilży?
W zbiorniku płyn chłodniczy był gęsty. Czy jak zapalę i odjadę, nie zepsuje się pompa?dziwne, u mnie to działa
Komentarz
-
-
Kontrolka od ABS-u i ASR-u zaczela mi sie zapalac przy kreceniu ponizej -10. Dzis jak bylo kolo -25'C dodatkowo zaczal sie wlaczac alarm, ale za pierwszym razem i tak zapalilem.
Lacrima, Nie mam maxi-dota, ale wnioskuje, ze chodzi o plyn w zbiorniczku wyrownawczym. Ja tam dzis przejechalem jakies 20km zanim silnik zaczal normalnie chodzic, a swoja temperature osiagnal dopiero po 10-12km. Lampka swiecila przez jakis czas, potem zgasilem silnik zapalilem i juz nic sie nie swieci.
Ja bym sie nie martwil, ona dopiero jak zacznie sie swiecic na stale, to jest zle, a migajaca to tylko mowi, zeby sprawdzic.
BTW. Nasze forum juz jedna zime przezylo, ale rok temu takich cyrkow nie bylo. Jakos nikt nie narzekal, ze sie lampki co chwile jakies zapalaja, ze ropa zamarzla, jedynie akumulatory padaly, ale to norma.
Plyn G12 wlasnie doczytalem na opakowaniu NIE ROZCIENCZANY trzyma do -38'C. Dlatego jak ktos chcial dolewac wody, mowilem ze to nie jest dobry pomysl. Po drugie plyn z biegiem czasu traci swoje wlasciwosci i jego wymiana co kilka lat nie jest glupota i ma jakis cel. G12 rozcienczony w proporcji 1:2 zamarza przy -20 :!:
Komentarz
-
-
A mi się wydaje...
..., że być może producenci płynów chłodzących czy płynów zimowych do spryskiwaczy powinni podejść do zagadnienia nieco bardziej roztropnie. W końcu -38 stopni nie jest nie do wyobrażenia na naszej szerokości geograficznej (właśnie oglądałem Polsat i mieszkaniec Sulejowa mówił, że na termometrze miał -37 stopni), więc płyn chłodzący powinien trzymać temperaturę minimum -40 stopni. O -22 stopniach dla płynu do spryskiwaczy w ogóle się nie wypowiem. O kant d... można taki płyn rozbić. Ja profilaktycznie nie dotknę wycieraczek wcześniej, jak we środę, kiedy to ma nieco odpuścić. A co się przy tym okaże - nie mam pojęcia, ale nie wykluczam, że jednak coś mogło paść (dzisiaj było około -27 stopni)...Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Sam plyn to koszt maksymalnie 100zl, jakies renomowane specyfiki kosztuja tyle samo, robocizna to zalezy od wariantu czy ten bardziej czy ten mniej ekologiczny :roll:
Koncentraty plynow do spryskiwacza widzialem do -60'C za okolo 20zl za butelke 5l, wiec nie ma tragedii. Mozna mieszac pol na pol i powinno byc OK.
Komentarz
-
-
Mam taki płyn do spryskiwaczy z hipermarketu wytrzymuje u mnie do -7 choć napisane -22 (jak sie jedzie i się pryśnie to pod wpływem zimnego powietrza zamarza na szybie) i odziwo jak było -20 to jednak jakoś spryskałem szybe, więc niema strachu, w plasikowym zbiorniczku w większej kupie raczje nie zmarzł.
Komentarz
-
-
A ja jestem wściekły, że jeżdżę samochodem (O2), w którym po przejechaniu 20 km przez miasto mam zamarźnięte szyby od środka :x To jakiś kosmos. W Felicji po 5 km było już w środku ciepło, a po 10 km mógłbym się rozebrać :wink: A tu dmuchawka na 3 bieg i temperatura zaczyna spadać :lol: i tak spada do 50 stopni... :shock: Jutro zakładam na chłodnicę zasłonę z tektury jak w Polonezie kPerfee
149 KM / 313 Nm by Masters Tuning
Komentarz
-
-
ja sie wam troche dziwie
u mnie jak ustawie klime na 21 stopni
to napaoczatku jak jest zimy to nie dmucha wogole
pozniej jak zaczyna sie rozgrzewac to powoli zaczyna dmuchac i tak dalej
a jesli stoje w korku lub na swiatlach to klima sama mi reguluje przeplyw powietrza(zmiejsza dmuchawe)
i jeszcze nigdy nie zdazylo mi sie zeby wskazowka mi drgnela w dol
no chyba ze dam na HI wtedy wali cieplem na maxa i wskazowka delikatnie przesowa sie w dol
ale na AUTO zawsze idze tylko do gory
fakt faktem ze mojego climatronica programowal koles w piotrkowie trybunalskim
nie wnikalem co tam robil(nie znam sie ) ale powiedzial ze klima bedzie lepiej chodzic niz normalnie
i to sie sprawdza w 100% :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Dziwne...
Zamieszczone przez PerfeeA ja jestem wściekły, że jeżdżę samochodem (O2), w którym po przejechaniu 20 km przez miasto mam zamarźnięte szyby od środka :x To jakiś kosmos. W Felicji po 5 km było już w środku ciepło, a po 10 km mógłbym się rozebrać :wink: A tu dmuchawka na 3 bieg i temperatura zaczyna spadać :lol: i tak spada do 50 stopni... :shock: Jutro zakładam na chłodnicę zasłonę z tektury jak w Polonezie kSkoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
dziś jak odwożiłem żone do pracy na 6:30 do new targu to podrodze stało pare tirów co im olej zamarzł a wiekszość klekotów miała okropną zasłone dymną że na przeciw mgielnych musiałem jechać.
Moja chciała mi dizś powiedzieć że nie robie ale wytłumaczyłem jej że pora sie obudzić i jechać
i pd[a;iła bez problemów no może z małymi jękami
Komentarz
-
-
Mi tez chyba cos zamarzlo w baku
Od wczoraj mam bardzo duze problemy. Autko niby zapala, ale uda mi sie ujechac do rozgrzania silnika, czyli jakies 5 km i pozniej zaczyna szarpac i gasnie i nie mozna go zapalic. Wstawilem na noc do garazu, wymienilem filtr paliwa, dolalem tego specyfiku do baku Xeramic-a i 20 litrow nowego paliwa ze stacji BP, to dzis rano udalo sie przejechac 25km i pozniej to samo, auto zapala jedzie, pozniej zaczyna przerywac i gasnie, po czym nie da sie go zapalic.Pozdrawiam
Radek
Komentarz
-
-
25km.....to 5x więcej niż wczoraj....wyobraź sobie co bedzie jutro :wink:
Tak na poważnie to albo paliwo albo ....paliwo. Albo w czasie tych 25 km zaciągnęło ci jakiegoś syfu z przewodów i zbiornika, albo masz nieszczelność w układzie paliwowym i sie biedaczyna zapowietrza(sprawdź jeszcze raz monttaż filtra paliwa). Powtórz może ćwiczenie z grzaniem w garażu i zobaczysz czy stęka i gaśnie czy równo chodzi.
Komentarz
-
Komentarz