Zamieszczone przez Purchawa
zamarzłam :((((
Zwiń
X
-
Perfee
149 KM / 313 Nm by Masters Tuning
-
-
Zamieszczone przez KmabZnalazłem informację o prostej rozbudowie Webasto w TDI. Podobno najtaniej rozbudowa ta wychodzi w AGR'ach, bo jest tam elektryczna pompa wody. za 800 pln można rozbudować do pełnej postojówki wtedy. Dodatkowo dowiedziałem się, ze w AGRach pompa ta służy też do odprowadzania ciepła z turbiny do kabiny. Wygląda na to, że w AGRach powinno być cieplej przy szybszej jeździe :-)
[ Dodano: 25 Sty 2006 01:43 pm ]
Zamieszczone przez PerfeeJasne, masz rację, jest cieplej...
Zamieszczone przez PerfeeDziwi mnie to, bo jeżdżąc do tej pory tylko autami benzynowymi nigdy nie obserwowałem takiego zjawiska"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaA zauwazyles, ze dzisiaj bylo tak o 10C cieplej ?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaA skad to takie rewelacyjne informacje? :shock: :roll:
O webasto - od człowieka który to montuje.
Jest w stanie po numerze VIN stwierdzić, czy jest webasto bazowe w samochodzie i czy będzie wtedy potrzebna tylko rozbudowa (800 PLN), czy montaż całości (2500 PLN).
Podobno webasto bazowe było montowane tylko w niektórych modelach i dotyczy to tylko TDI (od 1999 roku)
O pompie w AGR od znajomego majstra
:wink:Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
Dzis rano mialem -15. Wsiadlem odpalilem, pochodzil ze dwie minuty jak codzien na odrapania szyb otwarcie zamkniecie bramy. Tektura wlozona. Przejechalem jakies 4,5km w tym ze dwa razy stalem na swiatlach kolo 1minuty i silnik mial rowne 90'C. Oczywiscie ogrzewanie bylo na OFF. Przy 90'C wlaczylem ogrzewanie i juz nic nie dyglo w dol.
Ale jak ja mam marznac, tak ze kierownicy nie da sie dotknac to dziekuje. A w rekawiczkach nie lubie jezdzic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KmabO pompie w AGR od znajomego majstra
Jednyny znany mi TDI w ktorym jest elektryczna pompa wody, to V10. Ale tam sa one dwie, jako dodatkowe.
[ Dodano: 25 Sty 2006 08:59 pm ]
Zamieszczone przez PerfeeTwardo stoisz przy swoim :lol: Wczoraj zainstalowałem tekturę, a cieplej jest dzisiaj :diabelski_usmiech Ważne, że jestem zadowolony
Co do zaslaniania chlodnicy to nie ma ono sensu, gdyz chlodnica jest wlaczana do obiegu, po osignieciu pewnej temp silnika. ZTCW to 57C."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
ale pomijajac FMIC w O2, nie uwazacie, ze zimne powietrze wpadajace bez ograniczen do komory silnika jest niebagatelnym czynnikiem chlodzacym, zwlaszcza jak bylo tak kurewsko zimno jak ostatnio i tektura moze jednak troche pomoc? :roll:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaCo do zaslaniania chlodnicy to nie ma ono sensu, gdyz chlodnica jest wlaczana do obiegu, po osignieciu pewnej temp silnika. ZTCW to 57C.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWpowiem tak... terefere :terefere zamiast teoretyzowac zakasałbyś rękawy, wziął kawał tektury i sprawdził :P jak ja :zlosnik: i już jej nie wyjmę 8) bo dzisiaj wprawdziwe było tylko -11 jak jechałem do pracy, ale 90 stopni osiągniętego w takim tempie to dawno nie widziałem kObecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KmabA ile zasłoniłeś? Pół? Zasłoniłeś też IC?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kmab
Które?
O webasto - od człowieka który to montuje.
Jest w stanie po numerze VIN stwierdzić, czy jest webasto bazowe w samochodzie i czy będzie wtedy potrzebna tylko rozbudowa (800 PLN), czy montaż całości (2500 PLN).
Podobno webasto bazowe było montowane tylko w niektórych modelach i dotyczy to tylko TDI (od 1999 roku)
O pompie w AGR od znajomego majstra
:wink:
[ Dodano: Sob 28 Sty, 06 11:38 ]
Zamieszczone przez pantolMAm je od nowości (czyli od lipca 2003r) - oryginalna Varta. Jeśli tak to jakie aku polecacie do OCty 1,9 TDI (ktoś tu pisał o Centrze Futura) Czy "toto" pasuje do Octy hot-swap? A może coś innego?
P.S. Przy wyjmowaniu aku przy -30 st C popękały mi prawie wszystkie plastyki obudowujące go. Kruszyły się jakby miały ze 20 lat
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiotrusIMO obaj są w błędzie : aż do momentu wprowadzenia OII w żadnej Skodzie (chodzi mi o nowe modele typu Octa, Fabia i Superb) nie było fabrycznie montowane webasto więc może sobie sprawdzać VIN'y do usranej śmierci. W żadnym AGR'ze w Skodzie nigdy nie było fabrycznie elektrycznej pompki wody.
Natomiast co do pompy wody to faktycznie majster się pomylił. Purchawa ma rację.Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D
Komentarz
-
-
Wyjaśniły się dziś w ASO moje problemy z dziwną pracą silnika po uruchomieniu, VAG pokazuje błędy czujnika temperatury paliwa pompy wtryskowej. Koszt czujnika to ok. 50zł ale wymiana 150zł.
Co o tym myślicie??PerfectService by DGW
Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bogumil na tdi-tuning.plWitam
Pisałem o tym podgrzewaczu podczas dyskusji dotyczącej podobnego tematu.
Ten podgrzewacz działa od kilku do kilkunastu minut w zależności od wychłodzenia silnika.
Jego pracą steruje jednostka centralna, która wysterowuje grupowo podgrzewacze.
Na schemacie widać zasadę działania przdekaźników.
Nawiasem mówiąc ta wiedza nie jest tajemną, jednak należy czasami pomyśleć, że Ci którzy ją posiadają nie są wykładowcami, lecz przekazują ją w chwilach wolnych od zajęć i robią to z pasji :idea:
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Re: Ja pomimo...
Zamieszczone przez mariobros..., że tankuję Verva ON, zaleję Xeramic Diesel Protector przy tankowaniu w sobotę. Doleję też koncentratu płynu do spryskiwaczy, bo nie mam wiary w to, że poniżej -20 stopni to, co mam w zbiorniku i w zbiorniczku spryskiwaczy wytrzyma próbę temperaturową... Zimno będzie :roll:
"Szanowni klienci : informujemy że tempteratura krystalizacji parafiny / blokady filtra paliwa w ON Verva wynosi -32 °C"
Czyli teoretycznie nic nie trzeba dolewać, ale.... i tak dolałem specyfiku Shell'a
Tak na wszelki wypadek :lol: :lol:
pozdrawiamJarecki
Octavia II, 2.0 TDI, Elegance
Komentarz
-
Komentarz