taaa, po czasie już wiem, nie kodowaliśmy tego.
Obecnie mam założony tempomat i centralkę CD, zobaczymy czy się uda wszystko uruchomić, muszę tylko podjechać na komputer. :szeroki_usmiech
[ Dodano: Wto 16 Lis, 10 22:35 ]
Załamka, dziś po prawie 2 godzinach nie udało się nam uruchomić MFA, tempomatu ani klaksonu. Jedyne co zadziałało to sterowanie z kierownicy radiem.
Wymieniłem centralkę DA na CD, dołożyłem tempomat i kierownicę multifunkcyjną. Ustawialiśmy kablem 912b i softem 912b wszystko co w tym wątku i nie działa.
Pierwsze co dziwne to że nie mogliśmy wejść w ustawienia silnika (login 11) bo przycisk zmienił się na szary po połaczeniu z silnikiem. Dlatego pewno nie dziala tempomat.
Nie działający klakson to już zmora. Jak ustawiliśmy kodowanie na 0000532 w module pod kierą to po wciśnięciu klaksonu nie wyłączał się i pojawiał się błąd (mechaniczne uszkodzenie klaksonu). Nie reagował też na przyciski od MFA (te z kierownicy).
Czy ktoś może coś podpowiedzieć?
P.S. Po co się robi adaptację nastaw w module adress 44 ?? Nie zrobiliśmy tego bo nie wiedzieliśmy o co chodzi i jak to ustawić.
[ Dodano: Sob 20 Lis, 10 15:14 ]
Tempomat już działa.
Ponieważ nie mogłem wejść w module silnika w LOGIN ani CODING II (11) musiałem przystosować silnik przez CODING (06). Z powodu braku opisów poszczególnych bitów porównałem kodowanie znalezione w sieci (notabene wstawione przez Enriqueza) z moim i wydedukowałem że za tempomat odpowiada bit 5 w bajcie 5 w sterowniku silnika (long coding)
Całe kodowanie dla 1.6 CR TDI dla silnika z tempomatem wygląda tak:
a bez tempomatu:
Obecnie mam założony tempomat i centralkę CD, zobaczymy czy się uda wszystko uruchomić, muszę tylko podjechać na komputer. :szeroki_usmiech
[ Dodano: Wto 16 Lis, 10 22:35 ]
Załamka, dziś po prawie 2 godzinach nie udało się nam uruchomić MFA, tempomatu ani klaksonu. Jedyne co zadziałało to sterowanie z kierownicy radiem.
Wymieniłem centralkę DA na CD, dołożyłem tempomat i kierownicę multifunkcyjną. Ustawialiśmy kablem 912b i softem 912b wszystko co w tym wątku i nie działa.
Pierwsze co dziwne to że nie mogliśmy wejść w ustawienia silnika (login 11) bo przycisk zmienił się na szary po połaczeniu z silnikiem. Dlatego pewno nie dziala tempomat.
Nie działający klakson to już zmora. Jak ustawiliśmy kodowanie na 0000532 w module pod kierą to po wciśnięciu klaksonu nie wyłączał się i pojawiał się błąd (mechaniczne uszkodzenie klaksonu). Nie reagował też na przyciski od MFA (te z kierownicy).
Czy ktoś może coś podpowiedzieć?
P.S. Po co się robi adaptację nastaw w module adress 44 ?? Nie zrobiliśmy tego bo nie wiedzieliśmy o co chodzi i jak to ustawić.
[ Dodano: Sob 20 Lis, 10 15:14 ]
Tempomat już działa.
Ponieważ nie mogłem wejść w module silnika w LOGIN ani CODING II (11) musiałem przystosować silnik przez CODING (06). Z powodu braku opisów poszczególnych bitów porównałem kodowanie znalezione w sieci (notabene wstawione przez Enriqueza) z moim i wydedukowałem że za tempomat odpowiada bit 5 w bajcie 5 w sterowniku silnika (long coding)
Całe kodowanie dla 1.6 CR TDI dla silnika z tempomatem wygląda tak:
Kod:
Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG Component: 1,6l R4 CR td H23 5697 Revision: -------- Serial number: Coding: 00114014032400080000
Kod:
Coding: 00114014030400080000
Komentarz