U mnie podobny case był z zaciemnionym paskiem na przedniej szybie... Kilka tygodni temu dzwonił do mnie dealer z informacja, że od 2010 roku Skoda wycofała się z tej opcji... Musiałem niestety zrezygnować z tej funkcjonalności... Fabryki nie przeskoczysz...
[O2] O2\O2 Tour, zamówienia, daty i inne sprawy
Zwiń
X
-
Coraz więcej salonów zaczyna zdawać sobie sprawę z istnienia "Danielcia" i InterAuto.
Jak ja kupowałem moją O2 to nie było mowy o obniżce ceny o 4kpln a tyle dostałem w Krakowie, ale ostatnio mój kolega pytał o O2 u Danielcia i u mnie w mieście i ceny były identyczne (pani sprzedawczyni jak mnie zobaczyła z nim to odrazu dała taką cenę jak w Krakowie).
kolega kupił wprawdzie i30, ale cenę miał jak w InterAuto.
Komentarz
-
-
plnf, Witam poczytaj moj swieży temaciki witaj w klubie.Opoznienie w produkcji
Zamieszczone przez plnfże autko prawdopodobnie będzie do odbioru pod koniec Sierpnia i bez ogrzewania postojowego bo Skoda wycofa się od tego.
Jakiś obłęd.
Napisałem do Skody Auto Polska i czekam na ich zdanie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karpecikNaprawdę dostałeś dobrą ofertę od Wimaru??? Lepszą niż od Danielcia?
U mnie odpadli w przedbiegach. Nawet na autobus szkoda było kasy...
Z względu na opóźnienie mogę się wycofać bez utraty przedpłaty.
Czy któryś kolegów z kontaktuję mnie z Danielem.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydCoraz więcej salonów zaczyna zdawać sobie sprawę z istnienia "Danielcia" i InterAuto.
Jak ja kupowałem moją O2 to nie było mowy o obniżce ceny o 4kpln a tyle dostałem w Krakowie, ale ostatnio mój kolega pytał o O2 u Danielcia i u mnie w mieście i ceny były identyczne (pani sprzedawczyni jak mnie zobaczyła z nim to odrazu dała taką cenę jak w Krakowie).
kolega kupił wprawdzie i30, ale cenę miał jak w InterAuto.
Moi łódzcy dealerzy w negocjacjach traktowali mnie średnio poważnie, kiedy niejako z ulicy chciałem kupić Octavię. Kiedy im zaserwowałem cenę krakowską, jeden orzekł, że ktoś do tego dopłaca, a drugi zamilkł na kilka godzin. Po kilku godzinach wyrzucił z siebie: Niech Pan nie jedzie do Krakowa.
A wracając do ad remu, mnie też groził odbiór Skody pod koniec sierpnia (fabryka ma w wakacje jakiś przestój :| ), z uwagi na pakiet na bezdroża.
Chyba jednak uda się do końca czerwca odebrać.
pzdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodatu się możesz kompaktować:
http://forum.octaviaclub.pl/profile....profile&u=5900
Dziękuję kolegów za wspaniały kontakt.
Danielcio miał lepszą cenę.
Niestety 1,8 TSI 4*4 nie może mieć ogrzewanie postojowe zamontowane seryjnie jest to błąd konfiguratora.
Teraz tylko czekać do 31/08/2010.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Opóźnienia w zamówieniu.
Ja zamówiłem swoją Octavię 4 września 2010r termin był na 27 grudnia. Elegance bez kratki. Ale okazało się, że są małe szanse, że auto pojawi się w tym roku. I dealer dał mi trzy opcje:
1. Czekamy do końca grudnia i jak się uda to kupuje autko jak nie to zwraca zaliczkę.
2. Czekamy do końca grudnia, a jak autka nie będzie to wtedy luty (odbiór) i nowy rok produkcji po cenie już ustalonej + 1%VAT.
3. Kupujemy autko z nowym rocznikiem po cenie wynegocjowanej odbiór luty +1% VAT.
Wybrałem opcję 3.
PS. I miałem możliwość zerwania umowy już teraz i zwrot zaliczki.
Komentarz
-
-
Faktycznie to jest obłęd. Zamówione autko [1.4TSI] na początku września i jak do tej pory jeszcze nawet nie dzwoniłem się dowiedzieć kiedy auto będzie gotowe (salon ma dzwonić).
Martwi mnie jednak jedna rzecz. Od 1.01.2011 wchodzi przepis o rejestracji nowych aut spełniających normę emisji spalin EURO5. Dopuszcza się jednak możliwość rejestracji takich aut jeśli jest to końcówka z poprzedniego roku, ale nie więcej niż jakaś określona część całej rocznej produkcji.
Oby się wyrobili z realizacją zamówień... bo mój nie spełnia tej normy.
źródło: SAMAR
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez józiuNo nie stety nie do końca spełnia. Silnik 1.4 tsi spełnia tylko wymogi normy emisji spalin EU5, pozostałych kryteriów tejże normy już nie.
A wydawało mi sie że norma EURO5 dotyczy właśnie tylko emisji spalin.
Komentarz
-
-
Takie informacje podaje skoda w swoim katalogu.
Dane techniczne – Nowa ©koda Octavia
Silnik 1.4 TSI/90 kW
Benzynowy, turbodoładowany, rzędowy,
chłodzony cieczą, wtrysk bezpośredni, DOHC,
zamontowany poprzecznie z przodu
Liczba cylindrów/pojemność skokowa (cm3) 4/1 390
Moc maks./przy obr. (kW/min-1) 90/5 000
Maks. moment obr./przy obr. (Nm/min-1) 200/1 500-4 000
Norma emisji spalin EU4#
Paliwo Benzyna bezołowiowa
LO 95
?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????
Prędkość maks. (km/h) 203 (202)
Przyspieszenie 0–100 km/h (s) 9,7 (9,7)
Zużycie paliwa 80/1268/EWg (l/100 km)**
– w mieście 8,5 (8,0)
– poza miastem ) 5,0 (5,3)
– w cyklu mieszanym 6,3 (6,3)
Emisja CO2 (g/km) 148 (147)
Średnica zawracania (m) 10,2/10,85
?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????
Rodzaj Napędzane koła przednie
Suche, jednotarczowe, sterowane
hydraulicznie
(podwójne, współosiowe, suche,
sterowane elektrohydraulicznie)
Skrzynia przekładniowa Manualna,Manualna 6-stopniowa
(automatyczna 7-stopniowa DSg)
????????????????????????????????????????????
Masa własna (kg)** ) 1 250 (1 270)
Ładowność (kg)** 675
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1 925 (1 945)
Dop. masa bagażu na dachu 75
Dop. masa przyczepy bez hamulca (maks. kg) 600
Dop. masa przyczepy z hamulcem (maks. kg) 1 200
Nacisk na hak holowniczy (kg) 75
????????????????????????
Pojemność zbiornika paliwa (l) 55
????????????????????????????????
Współczynnik oporu powietrza CX 0,30
????????????????????????????????
Zawieszenie przednie Kolumny McPherson z dolnymi wahaczami trójkątnymi i stabilizatorem przechyłów
Zawieszenie tylne Wielowahaczowe z wzdłużnymi i poprzecznymi wahaczami oraz stabilizatorem przechyłów
Układ hamulcowy Hydrauliczny ze wspomaganiem podciśnieniowym, dwuobwodowy z diagonalnym podziałem obwodów
Hamulce kół przednich Tarczowe, wewnętrznie wentylowane, z jednotłokowymi zaciskami pływającymi
Hamulce kół tylnych Tarczowe
Układ kierowniczy Przekładnia zębatkowa z aktywnym wspomaganiem elektromechanicznym
Obręcze kół 6.0j x 15" – Classic i Ambiente, 6.5j x 16" – Elegance, 7.0j x 17" – RS i L&K
Opony 195/65 R15 – Classic i Ambiente, 205/55 R16 – Elegance, 225/45 R17 – RS i L&K
* Użycie benzyny o niższej liczbie oktanowej może wpłynąć negatywnie na obniżenie osiągów silnika.
** Wersja standardowa modelu.
( ) Dotyczy wersji z automatyczną przekładnią zmiany biegów.
# Silnik spełnia wymogi normy emisji spalin EU5.
Komentarz
-
Komentarz