Zamieszczone przez paweł2
ale to moje zdanie :twisted:
ale to moje zdanie :twisted:


, żeby wyczuć różnice w prowadzeniu się tych aut !!! Przeciętny kierowca dla którego auto to po prostu przyrząd do przemieszczania się, nie odczuje żadnych różnic. Naprawdę wielowachaczowe zawieszenie z przodu i z tyłu w Hondzie nie daje aż tak wielkiej róznicy w prowadzeniu tego auta - owszem Honda prowadzi się lepiej ale nie na tyle żeby O II stawiać na straconej pozycji. Jakość wykoania wewnątrz też w O II nie odbiega rażąco od Hondy (czuć że w Hondzie jest troche lepiej ale to naprawde jest tylko TROCHĘ) a znacznie przewyższa Insygnię. Nie widzę więc najmniejszych powodów aby odrzucać O II w tym zestawianiu.
ops: ). Kolor aut i lakier super, wyposażenie auta duży+ , szczególnie że ma w standardzie ESP
wygląd-rzecz gustu jak dla mnie bardzo ładne auto, naprawdę polecam oglądnąć je w realu. Wykończenie auta wewnątrz bez zastrzeżeń, plastiki w niczym nie ustępują jakościowo innym markom, baaaa w porównaniu z ASX-em Sportag'e bije je na głowę (wg. mnie !). Więcej miejsca z tyłu dla pasażerów. Jakościowo wykonanie jak dla mnie przemawia za Kia a nie za Mitsubishi. Akurat jestem w trakcie wyboru między ASX-em, Sportag'e a Hyundaiem Ix35 ...cenowo , stylistycznie i jakościowo wygrywa Kia (zastanawiam się jedynie nad wyborem nowego silnika 1,7 w dieslu a sprawdzonym 2,0 CRDI ) :roll: za 2-3 tygodnie umawiam się na jazdy testowe wszystkimi tymi autami... :wink:
w ASO Mitsu kosztowałoby pewnie 6kzł






hahaha ja też o nim myślę :szeroki_usmiech
Komentarz