eds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?
Szpera
Zwiń
X
-
danielpoz -
Powtarzam. EDS się nie wyłancza po wciśnięciu przycisku ASR. Działa dalej. Sprubujcie wyłaczyć na śliskim i dać w rurę. Dalej wali zaciskami.... To badziewie a nie szpera...Zamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zachęcam do lektury instrukcji i testów na śliskim....Zamieszczone przez MaicroftE cos chyba nie tak, przeciez jak sie wylaczy to powinna zapalic sie lampka na "szafie" i isc pelnym poslizgiem.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Chyba wiem o co chodzi...bo mam coś podobnego, niby po wyłaczeniu ASRu autem można się poślizgać ale słychać czasami charakterystyczne skrobotanie jak przy włączonym ASrze - może to EDS wyrównuje prędkości na poszczególnych kołach...?Maicroft napisał:
E cos chyba nie tak, przeciez jak sie wylaczy to powinna zapalic sie lampka na "szafie" i isc pelnym poslizgiem.
Zachęcam do lektury instrukcji i testów na śliskim....
Komentarz
-
-
wyłącznik ASRu nie wyłącza "szpery" - sprawdzone na torze :zlosnik: :wink:Zamieszczone przez MaicroftPrzeciez naciskasz klawisz na desce z napisem ASR jedno dalej niz otwieracz baku i mozesz ruszac do woli jak tylko Ci sie podoba :szeroki_usmiech
No chyba, ze o cos innego chodzi. :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
a co ma EDS do zacisków? :lol: :lol:Zamieszczone przez MasmoPowtarzam. EDS się nie wyłancza po wciśnięciu przycisku ASR. Działa dalej. Sprubujcie wyłaczyć na śliskim i dać w rurę. Dalej wali zaciskami.... To badziewie a nie szpera...Zamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?
Komentarz
-
-
klockami :P lepiej :?: :wink:Zamieszczone przez EŁa co ma EDS do zacisków? :lol: :lol:Zamieszczone przez MasmoPowtarzam. EDS się nie wyłancza po wciśnięciu przycisku ASR. Działa dalej. Sprubujcie wyłaczyć na śliskim i dać w rurę. Dalej wali zaciskami.... To badziewie a nie szpera...Zamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
oj nie jestem pewien czy EDS działa na zasadzie hamowania koła :roll: ....wiem ze info bierze z czujników ABS......ale w Ibizie np EDS odlaczylem odpinając kostke na skrzyni biegów...wiec to chyba tam coś było za to odpowiedzialne...pozatym skąd ten hałas?
EDIT: faktycznie masz racje koło jest lekko przyhamowywane zeby mech róznicowy mógł przenieśc moment na drugie koło..ale to chyba nie klocki tak hałasuja tylko cos w skrzyni?
Komentarz
-
-
IMO wrażenie jest tak idiotyczne jak by normalnie zaciskał hamulec na ułamek sekundy :?Zamieszczone przez EŁoj nie jestem pewien czy EDS działa na zasadzie hamowania koła :roll: ....wiem ze info bierze z czujników ABS......ale w Ibizie np EDS odlaczylem odpinając kostke na skrzyni biegów...wiec to chyba tam coś było za to odpowiedzialne...pozatym skąd ten hałas?
EDIT: faktycznie masz racje koło jest lekko przyhamowywane zeby mech róznicowy mógł przenieśc moment na drugie koło..ale to chyba nie klocki tak hałasuja tylko cos w skrzyni?
Może Marek (Masters) napisze jak to naprawde działa :?: :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
danielpoz
a czy ja napislaem ze przyciskiem sie go wyl???????? kolego uwazniej czytaj :wink:Zamieszczone przez MasmoPowtarzam. EDS się nie wyłancza po wciśnięciu przycisku ASR. Działa dalej. Sprubujcie wyłaczyć na śliskim i dać w rurę. Dalej wali zaciskami.... To badziewie a nie szpera...Zamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?
[ Dodano: Pią 22 Kwi, 05 16:14 ]
tak wlasnie dziala ASR ze przyhamowuje lekko kolo i odejmuje paliwo(rozne marki roznie to stosuja paliwo/hamulce lub to i to) a EDS jak sie nie myle to elektromagnetyczna blokada w skrzyni ktora tyle daje co kot naplakal bo i tak sie odrazu wyl.Zamieszczone przez MisiekWAWIMO wrażenie jest tak idiotyczne jak by normalnie zaciskał hamulec na ułamek sekundy :?Zamieszczone przez EŁoj nie jestem pewien czy EDS działa na zasadzie hamowania koła :roll: ....wiem ze info bierze z czujników ABS......ale w Ibizie np EDS odlaczylem odpinając kostke na skrzyni biegów...wiec to chyba tam coś było za to odpowiedzialne...pozatym skąd ten hałas?
EDIT: faktycznie masz racje koło jest lekko przyhamowywane zeby mech róznicowy mógł przenieśc moment na drugie koło..ale to chyba nie klocki tak hałasuja tylko cos w skrzyni?
Może Marek (Masters) napisze jak to naprawde działa :?: :roll:
Komentarz
-
danielpoz
to znaczy? bo nie moge skumac co masz na mysli "odwrotna zasada"Zamieszczone przez MaicroftTen EDS dziala wtedy na zasadzie odwrotnej do ABS-u. Tak mi sie wydaje i tak ja rozumie jego dzialanie.
Komentarz
-
Mówmy o naszych Octaviach. ASR zmniejsza moment na silniku jakgdyby odejmując gaz. Można go wyłaczyć! Działa w całym zakresie prędkości. Jak daje ostro to zwłąszca na śliskiej nawierzchni to wyłanczam, bo kilka razu mało mnie nie zabił. (Wyprzedzam daje w palik, koła łapią śiliskie ASR dusi silnik, turbina zwalnia i brakuje mi powera by zakończyć wyprzedznie)Zamieszczone przez danielpoztak wlasnie dziala ASR ze przyhamowuje lekko kolo i odejmuje paliwo(rozne marki roznie to stosuja paliwo/hamulce lub to i to) a EDS jak sie nie myle to elektromagnetyczna blokada w skrzyni ktora tyle daje co kot naplakal bo i tak sie odrazu wyl.
EDS zapobiega buksowaniu jednego koła przy ruszniu zwalniając koło które mieli w miejscu hamulcami. Działa tylko przy ruszaniu (chyba do 40 km/h). Niestety nie można tego wyłączyć. Moim zdaniem system ten jest może w zamyśle bardzo sprytny, ale sposób jego dziąłanie (b gwałtowny) może doprowadzić do rozwalenia przeiesienia napędu (półosie, mech. różnicowy. Naprężnienia przy takim walnieciu hamulcami w buksujące koło muszą być traumatycznym doznaniem dla auta....
Wieć będe zobowiazany gdy ktoś wymyśli sposób na wyłączenie trwałe lub czasowe EDS-u. No i będe zobowiazany firmie VW AG za dopracowanie tego systemu coby w następnej bryce którą kupie działało ok.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
danielpoz
ale EDS sie wl. tylko na chwile po czym juz nie dziala!!!!! przeczytaj instrukcje od octavi
i to ta blokada wydaje takie dziwne dzwieki jak by cos tam sie tarlo lub juz mielilo :wink: i nawet swiatla lekko przygasaja tyle to musi pobierac pradu
ASR jak sie zal.to dopiero w ostatniej fazie odejmie paliwo ale zanim tak sie stanie to zaczyna lekko heblowac zeby nie doprowadzac do zbytniego poslizgu kol lub jednego kola
EDIT: chcialem wlasnie sobie przeczytac o tych bajerach ale nie moge poszukac tej ksiazki
Komentarz
-
EDS działa chyba tylko przy ruszaniu, albo jest włączany razem z ASR. Sprawdziłem na śliskim przy jakiś 40 albo 50, przy włączonym ASR i wjachaniu jednym kołem na lód było słychać wyraźne schamowanie i zmniejszenie momentu, ale jak wyłączyłem ASR to koło wyraźnie buksowało. więc albo tylko przy ruszaniu albo można to wyłączyć razem z ASR. trzeba by sprawdzić jak rusza z jednym kołem na piachu i wył. ASR.
Pozatym do poganiania sie po śniegu zawsze wył. ASR bo inaczej auto nie jedzie, żeby jeszcze dało się lewą nogą hamować.COMBI ELEGANCE'03 ASV
Komentarz
-
-
Marek twierdzi, ze da sie zrobic zmiany w sofcie tak by mozna bylo hamowac lewa noga.Zamieszczone przez mario_opPozatym do poganiania sie po śniegu zawsze wył. ASR bo inaczej auto nie jedzie, żeby jeszcze dało się lewą nogą hamować."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
nie blokada tylko klocki hamulcowe przyhamowujace buksujace koło w sytacji gdy jedno koło buksuje. Owszem dziła tylko przy ruszaniu, ale mnie skutecznie zniechęca do rwania kapci. Boję się że EDS rozwali mi półosie.Zamieszczone przez danielpozale EDS sie wl. tylko na chwile po czym juz nie dziala!!!!! przeczytaj instrukcje od octavi
i to ta blokada wydaje takie dziwne dzwieki
ASR zmiejsza moment obrotowy jak buksują oba koła i działa również przy dużych prędkościach. W zimie mi to cały czas miga. :wink:Zamieszczone przez danielpozASR jak sie zal.to dopiero w ostatniej fazie odejmie paliwo ale zanim tak sie stanie to zaczyna lekko heblowac zeby nie doprowadzac do zbytniego poslizgu kol lub jednego kolaByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
W ostatnia ulewe mialem okazje to poczuc :evil: bez nadziejne uczucie ,predkosc 120-130km/h wjezdzam w koleine po tirze i jedno kolo traci przyczepnosc ,zaczyna dzialac ta niby blokada ,czuc szarpniecia na aucie ,a po probie wcisniecia pedalu hamulca czuc jak pedal pracuje , i nie moglem zwolnic jak ten uklad dzialal :roll: :evil:Zamieszczone przez Masmonie blokada tylko klocki hamulcowe przyhamowujace buksujace koło w sytacji gdy jedno koło buksuje.
Komentarz
-
-
poczuć mogłes conajwyżej ASR a nie "szpere" bo ona działa do 40km/hZamieszczone przez SamiecW ostatnia ulewe mialem okazje to poczuc :evil: bez nadziejne uczucie ,predkosc 120-130km/h wjezdzam w koleine po tirze i jedno kolo traci przyczepnosc ,zaczyna dzialac ta niby blokada ,czuc szarpniecia na aucie ,a po probie wcisniecia pedalu hamulca czuc jak pedal pracuje , i nie moglem zwolnic jak ten uklad dzialal :roll: :evil:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Misek ma rację. Pedał Ci pracował bo włączył Ci się ABS (koła wpadły w aquaplaning).Zamieszczone przez SamiecTylko dlaczego pedal hamulca pracowal? :roll:Zamieszczone przez MisiekWAWpoczuć mogłes conajwyżej ASR a nie "szpere" bo ona działa do 40km/h
A swoją drogą silnik Ci zdechł (turbo zwolniło) co też powoduje hamowanie.....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
A skąd wiesz że pracował skoro go nie dotknąłeś? Nie mów mi że patrzyłeś na pedał dając 120km/h i wpadając w poślizg. W takiej sytacji żadko kto racjonalnie potrafi analizować sytację. Wykonujemy raczej odruchowo jakieś dardziej lub mniej racjonalne odruchy... Ale te całe EDS-y i ASR nie współgrają z moimi odruchami. Może jest to dobre dla kogoś kto nie umie jeżdzić i w sytacji zerwania przyczepności dawałby jeszcze w palnik zamiast zdjąc nogę.... W każdym razie ESP to bym nie kupił ...Zamieszczone przez SamiecPedal juz pracowal zanim dotknelem go noga :roll:Zamieszczone przez MasmoMisek ma rację. Pedał Ci pracował bo włączył Ci się ABS (koła wpadły w aquaplaning).Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
Komentarz