eds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?
Szpera
Zwiń
X
-
danielpoz
-
Zamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftE cos chyba nie tak, przeciez jak sie wylaczy to powinna zapalic sie lampka na "szafie" i isc pelnym poslizgiem.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Maicroft napisał:
E cos chyba nie tak, przeciez jak sie wylaczy to powinna zapalic sie lampka na "szafie" i isc pelnym poslizgiem.
Zachęcam do lektury instrukcji i testów na śliskim....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftPrzeciez naciskasz klawisz na desce z napisem ASR jedno dalej niz otwieracz baku i mozesz ruszac do woli jak tylko Ci sie podoba :szeroki_usmiech
No chyba, ze o cos innego chodzi. :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁZamieszczone przez MasmoZamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
oj nie jestem pewien czy EDS działa na zasadzie hamowania koła :roll: ....wiem ze info bierze z czujników ABS......ale w Ibizie np EDS odlaczylem odpinając kostke na skrzyni biegów...wiec to chyba tam coś było za to odpowiedzialne...pozatym skąd ten hałas?
EDIT: faktycznie masz racje koło jest lekko przyhamowywane zeby mech róznicowy mógł przenieśc moment na drugie koło..ale to chyba nie klocki tak hałasuja tylko cos w skrzyni?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁoj nie jestem pewien czy EDS działa na zasadzie hamowania koła :roll: ....wiem ze info bierze z czujników ABS......ale w Ibizie np EDS odlaczylem odpinając kostke na skrzyni biegów...wiec to chyba tam coś było za to odpowiedzialne...pozatym skąd ten hałas?
EDIT: faktycznie masz racje koło jest lekko przyhamowywane zeby mech róznicowy mógł przenieśc moment na drugie koło..ale to chyba nie klocki tak hałasuja tylko cos w skrzyni?
Może Marek (Masters) napisze jak to naprawde działa :?: :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
danielpoz
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez danielpozeds i tak sie odrazu wyl.wiec czym ty sie martwisz?
[ Dodano: Pią 22 Kwi, 05 16:14 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez EŁoj nie jestem pewien czy EDS działa na zasadzie hamowania koła :roll: ....wiem ze info bierze z czujników ABS......ale w Ibizie np EDS odlaczylem odpinając kostke na skrzyni biegów...wiec to chyba tam coś było za to odpowiedzialne...pozatym skąd ten hałas?
EDIT: faktycznie masz racje koło jest lekko przyhamowywane zeby mech róznicowy mógł przenieśc moment na drugie koło..ale to chyba nie klocki tak hałasuja tylko cos w skrzyni?
Może Marek (Masters) napisze jak to naprawde działa :?: :roll:
Komentarz
-
danielpoz
Zamieszczone przez MaicroftTen EDS dziala wtedy na zasadzie odwrotnej do ABS-u. Tak mi sie wydaje i tak ja rozumie jego dzialanie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez danielpoztak wlasnie dziala ASR ze przyhamowuje lekko kolo i odejmuje paliwo(rozne marki roznie to stosuja paliwo/hamulce lub to i to) a EDS jak sie nie myle to elektromagnetyczna blokada w skrzyni ktora tyle daje co kot naplakal bo i tak sie odrazu wyl.
EDS zapobiega buksowaniu jednego koła przy ruszniu zwalniając koło które mieli w miejscu hamulcami. Działa tylko przy ruszaniu (chyba do 40 km/h). Niestety nie można tego wyłączyć. Moim zdaniem system ten jest może w zamyśle bardzo sprytny, ale sposób jego dziąłanie (b gwałtowny) może doprowadzić do rozwalenia przeiesienia napędu (półosie, mech. różnicowy. Naprężnienia przy takim walnieciu hamulcami w buksujące koło muszą być traumatycznym doznaniem dla auta....
Wieć będe zobowiazany gdy ktoś wymyśli sposób na wyłączenie trwałe lub czasowe EDS-u. No i będe zobowiazany firmie VW AG za dopracowanie tego systemu coby w następnej bryce którą kupie działało ok.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
danielpoz
ale EDS sie wl. tylko na chwile po czym juz nie dziala!!!!! przeczytaj instrukcje od octavi
i to ta blokada wydaje takie dziwne dzwieki jak by cos tam sie tarlo lub juz mielilo :wink: i nawet swiatla lekko przygasaja tyle to musi pobierac pradu
ASR jak sie zal.to dopiero w ostatniej fazie odejmie paliwo ale zanim tak sie stanie to zaczyna lekko heblowac zeby nie doprowadzac do zbytniego poslizgu kol lub jednego kola
EDIT: chcialem wlasnie sobie przeczytac o tych bajerach ale nie moge poszukac tej ksiazki
Komentarz
-
EDS działa chyba tylko przy ruszaniu, albo jest włączany razem z ASR. Sprawdziłem na śliskim przy jakiś 40 albo 50, przy włączonym ASR i wjachaniu jednym kołem na lód było słychać wyraźne schamowanie i zmniejszenie momentu, ale jak wyłączyłem ASR to koło wyraźnie buksowało. więc albo tylko przy ruszaniu albo można to wyłączyć razem z ASR. trzeba by sprawdzić jak rusza z jednym kołem na piachu i wył. ASR.
Pozatym do poganiania sie po śniegu zawsze wył. ASR bo inaczej auto nie jedzie, żeby jeszcze dało się lewą nogą hamować.COMBI ELEGANCE'03 ASV
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mario_opPozatym do poganiania sie po śniegu zawsze wył. ASR bo inaczej auto nie jedzie, żeby jeszcze dało się lewą nogą hamować."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez danielpozale EDS sie wl. tylko na chwile po czym juz nie dziala!!!!! przeczytaj instrukcje od octavi
i to ta blokada wydaje takie dziwne dzwieki
Zamieszczone przez danielpozASR jak sie zal.to dopiero w ostatniej fazie odejmie paliwo ale zanim tak sie stanie to zaczyna lekko heblowac zeby nie doprowadzac do zbytniego poslizgu kol lub jednego kolaByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Masmonie blokada tylko klocki hamulcowe przyhamowujace buksujace koło w sytacji gdy jedno koło buksuje.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecW ostatnia ulewe mialem okazje to poczuc :evil: bez nadziejne uczucie ,predkosc 120-130km/h wjezdzam w koleine po tirze i jedno kolo traci przyczepnosc ,zaczyna dzialac ta niby blokada ,czuc szarpniecia na aucie ,a po probie wcisniecia pedalu hamulca czuc jak pedal pracuje , i nie moglem zwolnic jak ten uklad dzialal :roll: :evil:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez MisiekWAWpoczuć mogłes conajwyżej ASR a nie "szpere" bo ona działa do 40km/h
A swoją drogą silnik Ci zdechł (turbo zwolniło) co też powoduje hamowanie.....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez MasmoMisek ma rację. Pedał Ci pracował bo włączył Ci się ABS (koła wpadły w aquaplaning).Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
Komentarz