Zamieszczone przez smer
[O2] DSG6 czy manual
Zwiń
X
-
smer, akurat Twoją to jechałem(jeśli to ta sama co oglądałem) co prawda z boku ale było
owszem DSG do szybszej jazdy jest ok nawet idealnie
natomiast do spokojnej to tak różnie bywało :roll:
[ Dodano: Nie 30 Paź, 11 14:57 ]
tak czytam i studiuję ten wątek, i nadal podtrzymuję to co pisałem czyli w tym przypadku nie zdecydował bym się
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwod dziecka mówię że dsg jest na najlepsze trasę
Plusy automatu doceniamy w miescie,ale skoro DSG szarpie w korku...to po co wydawac
7.000pln :roll:Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez leszekmwod dziecka mówię że dsg jest na najlepsze trasę
Plusy automatu doceniamy w miescie,ale skoro DSG szarpie w korku...to po co wydawac
7.000pln :roll:. Jak czytam, to coraz bardziej się zastanawiam, czy skłaniać się ku DSG, czy nie :roll:
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekPlusy automatu doceniamy w miescie,ale skoro DSG szarpie w korku...to po co wydawac 7.000pln
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoZamieszczone przez gebekPlusy automatu doceniamy w miescie,ale skoro DSG szarpie w korku...to po co wydawac 7.000plnTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Podejmowanie decyzji na podstawie takich wpisów jakie tutaj przeczytałem, będzie bardzo obiektywne))Wyszło na to że poruszam się samochodem/kangurem, drogim, nieekonomicznym, niewygodnym. Słowem jestem masochistą drogowym. A skrzynia w każdej chwili może mi wybuchnąć.
Ale skoro takie macie doświadczania z użytkowania DSG to przepraszam. Już nie polecam. Może miałem szczęście trafić na szczególny przypadek łagodnej, sprawnej i wygodnej skrzyni.
Jak ktoś się waha to niech odpuści zakup. Faktycznie czasem szarpnie, czasem stuknie. Zawału serca można wtedy dostać.
Pozdrawiam. V.Hokus-Pokus i dwumasa
Komentarz
-
-
gebek, Bo nasze trasy to swiatla co chwile i ruszanie jak w miescie. Tras gdzie wrzucisz 6 bieg i przejedziesz 400km praktycznie nie ma, bo to TIR, bo to wypadek itd.
Rownie dobrze mozna pytac po co komus klima, bo do miasta to bez sensu(nie zdarzy schlodzic) a na trase tez do bani, bo potem czlowiek wysiada do goracego i jest chory :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez smerNigdy nie zaobserwowałem żadnych szarpań
Zamieszczone przez abstinentsmer, akurat Twoją to jechałem(jeśli to ta sama co oglądałem) co prawda z boku ale było
Zamieszczone przez gebekMoze to kwestia przebiegu...testowka to nowka,a potem kto wie :roll:
Zamieszczone przez VoldemortPodejmowanie decyzji na podstawie takich wpisów jakie tutaj przeczytałem, będzie bardzo obiektywne))Wyszło na to że poruszam się samochodem/kangurem, drogim, nieekonomicznym, niewygodnym. Słowem jestem masochistą drogowym. A skrzynia w każdej chwili może mi wybuchnąć.
Ale skoro takie macie doświadczania z użytkowania DSG to przepraszam. Już nie polecam. Może miałem szczęście trafić na szczególny przypadek łagodnej, sprawnej i wygodnej skrzyni.
Jak ktoś się waha to niech odpuści zakup. Faktycznie czasem szarpnie, czasem stuknie. Zawału serca można wtedy dostać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekPlusy automatu doceniamy w miescie,ale skoro DSG szarpie w korku...to po co wydawac
7.000pln
to nie jest wybór pomiędzy manual czy automat tylko jaki rodzaj skrzyni mnie najbardziej odpowiada
manualna, zautomatyzowana (np. typu DSG), CVT czy tradycyjny automat
każda ma swoje zalety i wady
Komentarz
-
-
Panowie, a może jakaś sonda w stylu "Czy kupiłbyś ponownie auto z DSG ?" Ja bez zastanowienia kliknę TAK :-)
Te histerie dotyczące stukania, pukania i szarpania biorą się wyłącznie ze strachu przed ogromnymi kosztami ewentualnych napraw. Ale w końcu kupując samochód był czas na zastanowienie ;-)
Chociaż w odrębnym wątku zadałem pytanie o klikania podczas zmiany biegu DSG rozsądek mi podpowiada, że automatyczna skrzynia to mechanizm który może wydawać jakieś dźwięki. Szarpnąć również może, np. gdy hamuję silnikiem przed zakrętem, skrzynia postanawia wrzucić dwójkę a ja w tym momencie naciskam gaz - w efekcie dsg przygotowane do spokojnej zmiany biegu (2 i np. 1500 obrotów) trafia na podwyższone obroty silnika (przykładowo 2 i 2500).
Taki ze mnie filozof ;-)
Komentarz
-
-
Skoda Octavia II Laurin & Klement + DSG 2008r. ---> Octavia II 2.0 TDI BKD L&K + DSG by ZymiT
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez ZymiThttp://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/9583/ głosujcieSkoda Octavia II Laurin & Klement + DSG 2008r. ---> Octavia II 2.0 TDI BKD L&K + DSG by ZymiT
Komentarz
-
-
A ilu nas jest z DSG?? to by było całkiem ciekawe, bo pewnie ilość głosów przewyższyłaby ilość osób, które posiadają DSG i mają jakieś doświadczenie.
Drugi raz z pewnością kupiłabym auto w DSG. Może przebieg 68tyś jest mały, ale wystarczający żeby mieć jakieś doświadczenie i opinię na temat tej skrzyni
Komentarz
-
-
Zagłosowałem, aczkolwiek nie mam przekonania do ankiet i opinii wyciąganych na ich podstawie.
Zarówno odpowiedź TAK, jak i NIE, nie świadczą w zasadzie o niczym.
Przykładowo NIE może świadczyć o tym, że:
- nie kupiłbym, bo DSG jest totalnie do dupy,
- nie kupiłbym, bo pomimo, że DSG jest idealna i boska, to jednak lubię ręcznie zmieniać biegi...
TAK z kolei może świadczyć o tym, że:
- oczywiście że kupiłbym, bo to sprytny i niezawodny mechanizm,
- oczywiście że kupiłbym, bo pomimo iż jest to straszny szajs, to jednak jestem leniem i nie chce mi się wajhować, a poza tym lubię prawą ręką dłubać w czasie jazdy w nosie.....
Komentarz
-
-
Ja od trzech tygodni jeżdżę również Fabią 1.2 tsi+dsg,i w porównaniu do Octavii w której mam starą czterobiegową asb ,dsg ma jedną wadę-nie ciągnie na postoju(hamulcu) przy załączonym oczywiscie trybie D.
Sprzęgło hydrokinetyczne w tym przypadku jest górą.
Wiem,że to jest całkowicie inna konstrukcja,ale tego mi brakuje bo właśnie wolne ruszanie,zaciąganie,wjeżdżanie pod krawężnik itp,są w asb bardziej płynne.
Jest to szczegół,bo i tak nie zmieniłbym ASB lub DSG na manual.Jaro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jlupinodsg ma jedną wadę-nie ciągnie na postoju(hamulcu) przy załączonym oczywiscie trybie D
w DSG6 ciągnie :szeroki_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Trzeba uscislij DSG 6 ciagnie, bo ma inna konstrukcje ktora na to pozwala.
DSG7 nie ciagnie.
Dlatego warto w opisach rozrozniac DSG 6 i 7, bo to inne skrzynie i nie roznia sie jedynie iloscia przelozen.
Nie wiem tylko jak fizycznie wyglada skrzynia DSG7 do 4Motion, bo watpie ze siedzi tam taka malutka jak u nas
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez jlupinodsg ma jedną wadę-nie ciągnie na postoju(hamulcu) przy załączonym oczywiscie trybie D
w DSG6 ciągnie :szeroki_usmiech
A,że w DSG6 ciągnie,to faktycznie nie wiedziałem. :roll:
Tzn,że DSG6 nie rozsprzęgla na postoju przy wciśniętym hamulcu jak DSG7 i nie ma tej charakterystycznej zwłoki przy ruszaniu co w DSG7?Jaro
Komentarz
-
-
Nie ma, tez bylem zdziwiony po przesiadce do DSG7 i mnie to wkurzalo, teraz jakos sie z tym nauczylem juz jezdzic. Tu jest zwloka m.in dlatego ze jest to cale HHC fabrycznie i na pochylonych odcinkach drogi zaczyna dzialac. W DSG6 tego nie bylo i ono ruszalo zaraz po puszczeniu hamulca.
IMO moze to ulzyc dwumasie, zobaczymy za kilka lat, jakie beda opinie na ten temat.
Komentarz
-
Komentarz