Ja w mieście palę ok. 9 l/100 więc zakladam, że słynne tdi spali te 6,5 l/100.
[O2] 1.6CR vs. 1.4TSI - pytanie o opinie
Zwiń
X
-
bierz 1.4TSI
miałem okazję porównać 1.6TDI CR (Vw Jetta) vs. 1.4TSI (O2FL)kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
po 1 nie wierze w 7 litrow w tsi po miescie.
po 2 . cudowne perpetum mobile jakim jest tsi przez 5 lat sie oczywiscie nie pospuje i nie bedzie generowac kosztow.
koledzy mamy kilka fabii 1.2 tsi w klubie105konne . po miescie chlopaki nieraz robia w korku ponad 10L i mowia ze nie jest problemem zrobic takie spalanie. octavia jest ciezsza i dodatkowo mowimy o 1.4 a nie o 1.2
w tdi 1.6 ciezko mi jest po miescie zrobic wiecej niz 7 - 7,5
co do napraw . wtryski do 1.6 sa tansze niz do 1.9. dpf narazie 0 problemow po roku jazdy 100% w miescie . wiec kolejny mit.
nawali to sie wytnie, dwumasy w fabii nie mam, regeneracja turbo miesci sie w 1000zl
[ Dodano: Pon 14 Lis, 11 22:46 ]
Zamieszczone przez loydże słynne tdi spali te 6,5 l/100.
Komentarz
-
-
loyd - zapomniałeś doliczyć różnicy w cenie sprzedaży, gdzie może się okazać, iż za 1.6TDI dostaniemy więcej niż za 1.2TSI.
do 100tys przebiegu to "koło dwumasowe, wtryski, DPF i turbo" mogą ale nie muszą się zepsuć. To nie jest oczywista oczywistość.
Dalej 1.8TSI, co prawda nie piszemy tutaj o nich, ale mocniejsze turbo benzyny mają już też dwumasę , więc różnica pozostaje jedynie we wtryskach oraz DPFie.
PS Jak dla mnie (przy 15tys km rocznie) to kasa na samochód ucieka poprzez: (od największego do najmniejszego)
- koszty zakupu vs zyski z lokaty
- utrata wartości
- koszty ubezpieczenia
- koszty eksploatacji typu opony zimowe, przeglądy, foteliki, śr. czystości, żarówki, wycieraczki itd...
- paliwo
- koszty autostrad (już niedługo)
więc kosztami paliwa tak bardzo się nie przejmuję. Gdyby 3.0TSI był dostępny w O2 w cenie 1.8TSI to jeździłbym 3.0.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pskoszWłaśnie oglądałem Turbo Kamerę i była mowa o padających silnikach 1.4 TSI w Skodzie i VW.
I z tego co mówili to oficjalnie problemu nie ma, a nieoficjalnie wszyscy o tym wiedzą :!:Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Northeusz, problem z 1.4 tsi dotyczy wersji 160 km (problem z blokiem silnika).
Nasze 1.4 tsi mają problem z nastawnikiem rorządu, który zaniedbany również może prowadzić w ostateczności do konieczności wymiany silnika. Ale nie jest to problem "konstrukcyjny" tylko problem wadliwej części.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrGdyby 3.0TSI był dostępny w O2 w cenie 1.8TSI to jeździłbym 3.0.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Psycho Dad 2.5 TFSI
Zamieszczone przez misiulA ja słyszałem, że od MY 2011 żadnych problemów póki co nie ma (wyeliminowali te z nastawnikiem). Więc przy zakupie nowego nie ma się co martwić.
misiul
Zamieszczone przez maselek2Usterka dotyczy wszystkich 1.4 TSI produkowanych do 05.2010.
wszystko w temacie loyd o 1.4TSI:
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
OFFTOP
Zamieszczone przez FlameZamieszczone przez ZorrGdyby 3.0TSI był dostępny w O2 w cenie 1.8TSI to jeździłbym 3.0.
to taka octa sporo by przytyła. (>1550kg)
Wracając do tematu:
Wybrałbym 1.4TSI ponieważ wydatek +10 000zł za słabszy samochód wg mnie (czytaj moich przebiegów) jest nieuzasadniony.
Przy okazji, co w TDI tyle więcej kosztuje, ktoś wie?Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
diesel zawsze jest droższy od benzyny.
Zamieszczone przez FlameGdyby 3.0TSI był dostępny w O2 w cenie 1.8TSI to jeździłbym 3.0.
Myslę że to wynik marketingu i kierunek dla kogo auto ma być.
Kolega ma Audi A4 nowe i w 2010r. był 5x w serwisie z jakimiś głupotami, łącznie zostawił tam 6500zł, jaki w tym sens skoro kuzyn jeździ rocznikowo taką samą toyoty D4D i zostawił tylko 2500zł.Dziękuje i pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JurekWKolega ma Audi A4 nowe i w 2010r. był 5x w serwisie z jakimiś głupotami, łącznie zostawił tam 6500zł, jaki w tym sens skoro kuzyn jeździ rocznikowo taką samą toyoty D4D i zostawił tylko 2500zł.
Porównywanie Audi do Toyoty do niczego nie pasuje, bo te marki w każdym elemencie dzieli przepaść.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JurekWdiesel zawsze jest droższy od benzyny.
Jureczku, nie będziemy bazować naZamieszczone przez JurekWbył 5x w serwisie z jakimiś głupotami
Pozdrawiam Podhale :!:
EOT.
Komentarz
-
-
po jakiego chu.a robicie OT :!:
1.6TDI CR vs. 1.4TSI :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKI1.6TDI CR vs. 1.4TSI :!:
A co do ekonomii to dziś ON po 5.49O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez LUKI1.6TDI CR vs. 1.4TSI :!:
A co do ekonomii to dziś ON po 5.49Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
loru
wczesniej jeździłem 1,9 TDI ASV 110 koni teraz 1,4 TSI 122 konie. jest różnica bodajże 35 Nm ale generalnie silniki bardzo porównywalne. 1.4 TSI pali mi 1 - 1,5 litra/100km więcej, w dole może trochę słabiej ciągnie ale u góry juz zasuwa elegancko, nie muszę sie stresowac jakościa paliwa i i napewno turbo mi będzie łapało notlaufu.
1.6 TDI nie miałem w rękach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loru
obydwa gówniane silniki do pierdzikółek tylko się nadają, ani z tego mocy ani przyjemności z jazdy, jedynie co można rozważać to ekonomia przy tych potwornie mocnych silnikach.
A co do ekonomii to dziś ON po 5.49Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2no tak tylko przy tym 1.4tsi moglbys sie lekko zdziwic
Zamieszczone przez zbigniew147ale u góry juz zasuwa elegancko,
Zamieszczone przez zbigniew147nie muszę sie stresowac jakościa paliwa
Zamieszczone przez zbigniew147i napewno turbo mi będzie łapało notlaufu.
Zamieszczone przez piocielRozumiem, że oba te silniki nie mogą być porównywane do twojego "dynamicznego" BXEchcesz się spróbować swoim bolidem
chyba nie rozumiesz przesłania, ani TDI ani TSI przy takich mocach to nie żadne szybkie strzały które potrafią wszystkich i wszystko zadziwić na drodze, to są zwykłe dupowozy które pozwalają się przemieścić z puntu A do punktu B bez emocji.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
Komentarz