Zamieszczone przez leonn
Diesel <kontra> benzyna + gaz.....wasze opinie
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
w mieście myślałeś ..no to pojechałeś trochę. normalna droga to normalna szosa po jednym pasie w każdym kierunku , o to mi chodziło . gdzie się zwalnia co chwile i przyśpiesza , wtedy są inne średnie i inne spalanie . a autostrada to jednostajna jazda więc sa wtedy inne wartości , nieporównywalne do jazdy po normalnych naszych drogach. uważam że pisząc o swoich wynikach powinieneś zaznaczyć że było to na autostradzie , i tyle.Zamieszczone przez leonnKto o zdrowych zmysłach, osiągnie taką średnią przejazdu 112km/h w mieście? A dieslem to tylko, w miście taką średnią robisz?
Co rozumiesz przez normalną drogę?
gratulacje . jeździłem parę tygodni temu O2 bse/gaz.Zamieszczone przez leonnCzy jadę sam, czy z pełnym obciążeniem, jak dla mnie dynamika 1.6MPI+Lpg jest wystarczająca.
ale chodzi Ci o autostradę czy normalną szosę ?
oczywiście że benzyna jest przyjemniejsza dojazdy , tylko żeby miała dobre przyśpieszenia musi mieć większą pojemność niż 1.6 .A jeśli miałbym już wybrać silnik co do przyśpieszenia, to napewno nie diesel, tylko inny benzynowy albo TSI
nigdzie nie demonizowałem przyśpieszenia :roll: , a o oszczędności to już wogóle nie wspominałem ponieważ nie o to mi chodziło . nie muszę patrzeć ile kosztuje ropal , ile benzyna , o cenie gazu nawet nie mam pojęcia. oczywiście nie mówię żebym nie założył gazu do samochodu gdyby to miało uzasadnienie np. ekonomiczne . miałem kiedyś dwa auta na gaz i jakoś się jeździło , choć były to stare instalacje które czasami się psuły.Zamieszczone przez leonnA z tym demonem przyśpieszenia, super mocy i super oszczędności paliwa w dieslu to już nie przesadzaj. Ekonomia w dieslu?
w tej chwili dobra insatlacja kosztuje około 3,5tyś , dopłata za jakiś przyzwoity silnik w benzynie też jest niemała więc sądzę że jakbym miał kupować nowy samochód i wybierać między mocnym dieslem a mocną benzyną+gaz to jednak wybrał bym ropę , tym bardziej że nie robię teraz więcej jak 16tyś rocznie.
ale jak będe zmieniał auto to będę wybierał /mam nadzieję/ między mocnym dieslem a mocną benzyną.
no proponował bym tak do 165KM raczej .Zamieszczone przez witachuchipa mam w planach, i mysle ze z tego 2.0 TDI BKD w połaczeniu z DSG uda się zrobić około 170 KM bez duzego obciązenia dla tego motoru i skrzyni
a kolega wilq ma silnik fsi który jest chyba sporo dynamiczniejszy od bse.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dla 1.4 będzie demonem szybkości w O2, dla innego O2RS będzie minimum do zaakceptowania. Poza tym czy to nowy TDI czy TSI to i tak bezawaryjne to one nie są, jak zresztą wszystkie nowe silniki, mają się doczłapać do końca gwarancji i tyle, a i to im się nie zawsze udaję jak widać. Dodatkowo oba mają turbo itd, więc przywileje beztroski N/A i tak odpada.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
no może być, ale to zrobie pewnie jakis czas po zakupieZamieszczone przez leszekmwno proponował bym tak do 165KM raczej
ale dzięki za podpowiedz, w przyszłości napewno bede się bardziej przyglądał tej kwestii
i sorrki za mały OT
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Na trasie pali między 9-11litr lpg/100km w zależności od tempa jazdy. Czasem sam, czasem dwie osoby, pełny bagażnik i załadowana tylna kanapa. Ile waży nie powiem, bo nie ważyłem auta.Zamieszczone przez AdamBA jakie masz spalanie przy tych przelotach w ile osób i jaki ładunek??
Zamieszczone przez leszekmww mieście myślałeś ..no to pojechałeś trochę.Jak nie w tasie NIBY, to w mieście chyba?Zamieszczone przez leszekmwże to w trasie niby ?
Jazda testowa u dilera?Zamieszczone przez leszekmwjeździłem parę tygodni temu O2 bse/gaz.
Jażdziłem dislami z grupy VW, ale żadnym nie przejechałem 100, czy 200tyś.km, więc się nie wypowiadam.
No właśnie między innymi, chyba o ekonomii jest tu mowa.Zamieszczone przez leszekmwnie muszę patrzeć ile kosztuje ropal , ile benzyna , o cenie gazu nawet nie mam pojęcia. oczywiście nie mówię żebym nie założył gazu do samochodu gdyby to miało uzasadnienie np. ekonomiczne
Bardzo mnie cieszy, twoje zadowolenie z posiadanego silnika diesla. życzę przyjemnej, bezawaryjnej i taniej eksploatacji.
A ja jestem bardzo zadowolony z silnika 1.6 Pb/Lpg i wybrał bym go ponownie.
I właśnie z tego powodu BSE 1.6+lpg sie wybiera. Czy to na krótkie trasy w mieście, czy dalekie na autostradzie. Każdemu go polecam.Zamieszczone przez UdeskyPoza tym czy to nowy TDI czy TSI to i tak bezawaryjne to one nie są, jak zresztą wszystkie nowe silniki, mają się doczłapać do końca gwarancji i tyle, a i to im się nie zawsze udaję jak widać.
Komentarz
-
-
Ciekawe jak długo ten dinozaur będzie jeszcze w ofercie. Oby jak najdłużej bo do ekonomicznej, taniej i bezawaryjnej jazdy bez fajerwerków nadaję się doskonale.Zamieszczone przez leonnI właśnie z tego powodu BSE 1.6+lpg sie wybiera. Czy to na krótkie trasy w mieście, czy dalekie na autostradzie. Każdemu go polecam.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
silnik trzyman przez skode tylko ze wzgledu na lpg.Zamieszczone przez UdeskyCiekawe jak długo ten dinozaur będzie jeszcze w ofercie. Oby jak najdłużej bo do ekonomicznej, taniej i bezawaryjnej jazdy bez fajerwerków nadaję się doskonale.Zamieszczone przez leonnI właśnie z tego powodu BSE 1.6+lpg sie wybiera. Czy to na krótkie trasy w mieście, czy dalekie na autostradzie. Każdemu go polecam.
gdyby ogarneli tsi plus lpg to pewnie by wywalili 1.6mpi z oferty
ale skoro nabija im duza sprzedaz to nie wywala zlotej kury z cennika
Komentarz
-
-
Panowie, co wy piszecie????Zamieszczone przez leonnI właśnie z tego powodu BSE 1.6+lpg sie wybiera. Czy to na krótkie trasy w mieście, czy dalekie na autostradzie. Każdemu go polecam.Zamieszczone przez UdeskyPoza tym czy to nowy TDI czy TSI to i tak bezawaryjne to one nie są, jak zresztą wszystkie nowe silniki, mają się doczłapać do końca gwarancji i tyle, a i to im się nie zawsze udaję jak widać.
Jeżdżę już drugim TDI Skody i łacznie zrobiłem nimi prawie 200 kkm i jeszcze oprócz wymiany olejów, filtrów i raz świec żarowych to jeszcze nie dołożyłem ani grosza. Skąd takie poglądy, że TDI ma się doczołgać do końca gwarancji?????????If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Chyba bardziej tam pasuje 1.6MPI zamiast TDI :wink:Zamieszczone przez leonnPopełniam plagiat, ale ma nadzieje że kolega rkb nie będzie mi miał za złe.
Taki żart :szeroki_usmiech Albo i nie :!:
Kroki poczyniłem w propagowaniu tej idei :diabelski_usmiech
[ Dodano: Sro 29 Lut, 12 07:35 ]
Opinie wypowiadane przez użytkowników którzy słyszeli gdzieś o awariach TDI :szeroki_usmiechJeżdżę już drugim TDI Skody i łacznie zrobiłem nimi prawie 200 kkm i jeszcze oprócz wymiany olejów, filtrów i raz świec żarowych to jeszcze nie dołożyłem ani grosza. Skąd takie poglądy, że TDI ma się doczołgać do końca gwarancji?????????Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Ja mam TDI i nie wiem dlaczego tak zawzięcie niektórzy się wypowiadają, że tam się nic nie psuje, jak miałem AX 1.5 to tam faktycznie się nic nie psuło, bo nie miało co
, chyba że dla kogoś po 150k km 3k za turbo i 2k za dwumas to eksploatacja, to sorry, tylko dlaczego 5 lat temu nie było takiej eksploatacji. Pompowtryskiwacze, według zeszytów VAGowskich to też niby oszczędność, tylko dziwnym trafem auta na PD palą więcej niż poprzednia generacja, średnio 1l :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
a na co liczyłeś?!Zamieszczone przez natashTo pada między 150k - 200k km, co jak na TDI i jego nieśmiertelność to raczej mało
do tych 200kkm jestem pewien, że 80% jeżeli nie więcej, wymieni i sprężarkę i dwumasę, a jeżeli na poważnie nie zajmie się silnikiem to może spodziewać się dalszych napraw IMO.
trzeba było się wcześniej orientować a nie po fakcie zżymać, ale to Ty zdaje się tak lubisz wiedzieć ile co kosztuje, to już teraz będziesz doskonale wiedział
:szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Myślałem, że natash, między wierszami się domyśli z moich postów , że o to mi chodzi.Zamieszczone przez szkodajeszcze drobna uwaga: jak dla mnie ktoś kto kupił używkę z niewiadomym przebiegiem, na dobrą sprawę nie powinien się wypowiadać (z wiadomym zasadniczo też :lol: )Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBOpinie wypowiadane przez użytkowników którzy słyszeli gdzieś o awariach TDINo tak, pękające głowice, wycierające się wałki w PD, padające pompy oleju przez jeden mały pierdolnik (głownie VW, Audi), oczywiście o dwumasach i turbinach niema co wspominać.Zamieszczone przez aro_40Jeżdżę już drugim TDI Skody i łacznie zrobiłem nimi prawie 200 kkm i jeszcze oprócz wymiany olejów, filtrów i raz świec żarowych to jeszcze nie dołożyłem ani grosza. Skąd takie poglądy, że TDI ma się doczołgać do końca gwarancji?????????
Temat o korbowodach znasz z tego co wiem.Zamieszczone przez AdamBNie wiem, ja mam auto 5 lat i 118kkm przebiegu i nic z tych rzeczy nie wymieniałem i nie zanosi się abym wymieniał.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
Komentarz