Zamieszczone przez leonn
Diesel <kontra> benzyna + gaz.....wasze opinie
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez leonnKto o zdrowych zmysłach, osiągnie taką średnią przejazdu 112km/h w mieście? A dieslem to tylko, w miście taką średnią robisz?
Co rozumiesz przez normalną drogę?
Zamieszczone przez leonnCzy jadę sam, czy z pełnym obciążeniem, jak dla mnie dynamika 1.6MPI+Lpg jest wystarczająca.
ale chodzi Ci o autostradę czy normalną szosę ?
A jeśli miałbym już wybrać silnik co do przyśpieszenia, to napewno nie diesel, tylko inny benzynowy albo TSI
Zamieszczone przez leonnA z tym demonem przyśpieszenia, super mocy i super oszczędności paliwa w dieslu to już nie przesadzaj. Ekonomia w dieslu?
w tej chwili dobra insatlacja kosztuje około 3,5tyś , dopłata za jakiś przyzwoity silnik w benzynie też jest niemała więc sądzę że jakbym miał kupować nowy samochód i wybierać między mocnym dieslem a mocną benzyną+gaz to jednak wybrał bym ropę , tym bardziej że nie robię teraz więcej jak 16tyś rocznie.
ale jak będe zmieniał auto to będę wybierał /mam nadzieję/ między mocnym dieslem a mocną benzyną.
Zamieszczone przez witachuchipa mam w planach, i mysle ze z tego 2.0 TDI BKD w połaczeniu z DSG uda się zrobić około 170 KM bez duzego obciązenia dla tego motoru i skrzyni
a kolega wilq ma silnik fsi który jest chyba sporo dynamiczniejszy od bse.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dla 1.4 będzie demonem szybkości w O2, dla innego O2RS będzie minimum do zaakceptowania. Poza tym czy to nowy TDI czy TSI to i tak bezawaryjne to one nie są, jak zresztą wszystkie nowe silniki, mają się doczłapać do końca gwarancji i tyle, a i to im się nie zawsze udaję jak widać. Dodatkowo oba mają turbo itd, więc przywileje beztroski N/A i tak odpada.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwno proponował bym tak do 165KM raczejOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBA jakie masz spalanie przy tych przelotach w ile osób i jaki ładunek??
Zamieszczone przez leszekmww mieście myślałeś ..no to pojechałeś trochę.Zamieszczone przez leszekmwże to w trasie niby ?
Zamieszczone przez leszekmwjeździłem parę tygodni temu O2 bse/gaz.
Jażdziłem dislami z grupy VW, ale żadnym nie przejechałem 100, czy 200tyś.km, więc się nie wypowiadam.
Zamieszczone przez leszekmwnie muszę patrzeć ile kosztuje ropal , ile benzyna , o cenie gazu nawet nie mam pojęcia. oczywiście nie mówię żebym nie założył gazu do samochodu gdyby to miało uzasadnienie np. ekonomiczne
Bardzo mnie cieszy, twoje zadowolenie z posiadanego silnika diesla. życzę przyjemnej, bezawaryjnej i taniej eksploatacji.
A ja jestem bardzo zadowolony z silnika 1.6 Pb/Lpg i wybrał bym go ponownie.
Zamieszczone przez UdeskyPoza tym czy to nowy TDI czy TSI to i tak bezawaryjne to one nie są, jak zresztą wszystkie nowe silniki, mają się doczłapać do końca gwarancji i tyle, a i to im się nie zawsze udaję jak widać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnI właśnie z tego powodu BSE 1.6+lpg sie wybiera. Czy to na krótkie trasy w mieście, czy dalekie na autostradzie. Każdemu go polecam.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez UdeskyZamieszczone przez leonnI właśnie z tego powodu BSE 1.6+lpg sie wybiera. Czy to na krótkie trasy w mieście, czy dalekie na autostradzie. Każdemu go polecam.
gdyby ogarneli tsi plus lpg to pewnie by wywalili 1.6mpi z oferty
ale skoro nabija im duza sprzedaz to nie wywala zlotej kury z cennika
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez UdeskyPoza tym czy to nowy TDI czy TSI to i tak bezawaryjne to one nie są, jak zresztą wszystkie nowe silniki, mają się doczłapać do końca gwarancji i tyle, a i to im się nie zawsze udaję jak widać.
Jeżdżę już drugim TDI Skody i łacznie zrobiłem nimi prawie 200 kkm i jeszcze oprócz wymiany olejów, filtrów i raz świec żarowych to jeszcze nie dołożyłem ani grosza. Skąd takie poglądy, że TDI ma się doczołgać do końca gwarancji?????????If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnPopełniam plagiat, ale ma nadzieje że kolega rkb nie będzie mi miał za złe.
Taki żart :szeroki_usmiech Albo i nie :!:
[ Dodano: Sro 29 Lut, 12 07:35 ]
Jeżdżę już drugim TDI Skody i łacznie zrobiłem nimi prawie 200 kkm i jeszcze oprócz wymiany olejów, filtrów i raz świec żarowych to jeszcze nie dołożyłem ani grosza. Skąd takie poglądy, że TDI ma się doczołgać do końca gwarancji?????????Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Ja mam TDI i nie wiem dlaczego tak zawzięcie niektórzy się wypowiadają, że tam się nic nie psuje, jak miałem AX 1.5 to tam faktycznie się nic nie psuło, bo nie miało co , chyba że dla kogoś po 150k km 3k za turbo i 2k za dwumas to eksploatacja, to sorry, tylko dlaczego 5 lat temu nie było takiej eksploatacji. Pompowtryskiwacze, według zeszytów VAGowskich to też niby oszczędność, tylko dziwnym trafem auta na PD palą więcej niż poprzednia generacja, średnio 1l :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez natashTo pada między 150k - 200k km, co jak na TDI i jego nieśmiertelność to raczej mało
do tych 200kkm jestem pewien, że 80% jeżeli nie więcej, wymieni i sprężarkę i dwumasę, a jeżeli na poważnie nie zajmie się silnikiem to może spodziewać się dalszych napraw IMO.
trzeba było się wcześniej orientować a nie po fakcie zżymać, ale to Ty zdaje się tak lubisz wiedzieć ile co kosztuje, to już teraz będziesz doskonale wiedział :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodajeszcze drobna uwaga: jak dla mnie ktoś kto kupił używkę z niewiadomym przebiegiem, na dobrą sprawę nie powinien się wypowiadać (z wiadomym zasadniczo też :lol: )Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBOpinie wypowiadane przez użytkowników którzy słyszeli gdzieś o awariach TDIZamieszczone przez aro_40Jeżdżę już drugim TDI Skody i łacznie zrobiłem nimi prawie 200 kkm i jeszcze oprócz wymiany olejów, filtrów i raz świec żarowych to jeszcze nie dołożyłem ani grosza. Skąd takie poglądy, że TDI ma się doczołgać do końca gwarancji?????????
Zamieszczone przez AdamBNie wiem, ja mam auto 5 lat i 118kkm przebiegu i nic z tych rzeczy nie wymieniałem i nie zanosi się abym wymieniał.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
Komentarz