Czyli co sie dzieje, dzialo?? Przyszla wadliwa partia turbinek do ASV ktora dostala Skoda lub dostala specjalnie no bo to tylko Skoda, a teraz dyrekcja uwaza ze wszystko jest OK a klient i tak glupi to pewnie zaplaci.
Problem z szumem podczas spadku obrotów w octavi TDI ASV!!!
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
no na to wyglada, ze robia z klienta idiote :evil:Zamieszczone przez MaicroftCzyli co sie dzieje, dzialo?? Przyszla wadliwa partia turbinek do ASV ktora dostala Skoda lub dostala specjalnie no bo to tylko Skoda, a teraz dyrekcja uwaza ze wszystko jest OK a klient i tak glupi to pewnie zaplaci.
trzeba by to naglosnic w prasie moto ... :roll:NajtFukinPatrol North-West
Komentarz
-
-
Mniej więcej tak z tego co zrozumiałem... Dodatkowo Warszawskie ASO absolutnie nie chcą słyszeć o wymianie na gwarancji, a z tego co zrozumiałem bratu kolegi z TDIRacing wymieniona została właśnie na gwarancji :evil:Zamieszczone przez MaicroftCzyli co sie dzieje, dzialo?? Przyszla wadliwa partia turbinek do ASV ktora dostala Skoda lub dostala specjalnie no bo to tylko Skoda, a teraz dyrekcja uwaza ze wszystko jest OK a klient i tak glupi to pewnie zaplaci.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Umówiłem sie z serwisem na czwartek na kolejne sprawdzenie skąd wydobywa się ten dzwięk, ale juz na wstępie uzyskałem informację, że "tak ma być". Jutro jadę oglądać nowego passta to postaram się pojeździć także wersją TOUR z ASV octavii i sprawdzę czy w tych nowszych modelach występuje ten efekt, czy juz coś w nich wymienili
Komentarz
-
-
AWARIA!
chodzi wam o te nowsze modele ?? ja u siebie nigdy nie przysluchiwalem sie przy `odpuszczaniu`, natomiast lubie jak sprezareczka sie włącza i ten cudowny gwizd hehmam ten model (Tour, XII 2004)i razem z nim ten szum!
jak cos `wysłysze` to dam znac 
pozdrowki
Komentarz
-
Widze że podejście ASO do tego typu sytuacji jest dosyć jednakowe cyt: "jeździj a jak coś się rozpierdoli to przyjedź, przynajmniej będzie wiadomo co to" - to tekst jaki usłyszałem w ASO co prawda w innej sprawie, ale oni chyba naprawiają dopiero jak to coś z samochodu wypadnie.
Spalić ich w pi....Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
w innym watku napisales ze masz 90 koni czyli silnik AGR... ASV ma 110 km, wiec mozesz nigdy nie uslyszec tego "chrupania"Zamieszczone przez adik_schodzi wam o te nowsze modele ?? ja u siebie nigdy nie przysluchiwalem sie przy `odpuszczaniu`, natomiast lubie jak sprezareczka sie włącza i ten cudowny gwizd heh
jak cos `wysłysze` to dam znac 
pozdrowkibylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Wszystkie serwisy mają takie podejście. Wtedy nie mają przynajmniej problemu z diagnozowaniem usterkiZamieszczone przez MartinezWidze że podejście ASO do tego typu sytuacji jest dosyć jednakowe cyt: "jeździj a jak coś się rozpierdoli to przyjedź, przynajmniej będzie wiadomo co to" - to tekst jaki usłyszałem w ASO co prawda w innej sprawie, ale oni chyba naprawiają dopiero jak to coś z samochodu wypadnie.
. Ja ten tekst tez usłyszałem kilka razy w różnych serwisach.
W takim razie po co ta gwarancja ??!! Za cene nowego samochodu z salonu przyprowadzam z zachodu półroczny full wypas albo model wyższy.
Komentarz
-
-
odpowiedz z SAP :/
dostalem odpowiedz z SAP na moje pismo, sami looknijcie
i mam pytanie, czy zna ktos jakiegos dobrego, konkretnego rzeczoznawce, ktory moglby wypowiedziec sie na temat turbiny w ASV ? Sprobujemy podejsc ASO/SAP od dupy strony ... :evil:Załączone plikiNajtFukinPatrol North-West
Komentarz
-
-
AWARIA!
owszem ale nikt nie powiedzial, ze w tych silnikach cos takiego nie wystepujew innym watku napisales ze masz 90 koni czyli silnik AGR... ASV ma 110 km, wiec mozesz nigdy nie uslyszec tego "chrupania"
tak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??
Komentarz
-
Jakbys uwaznie przeczytal ten temat to bys zaskoczyl, ze chodzi o ASV w innych TDI problem jak na razie nie wystepuje.Zamieszczone przez adik_sowszem ale nikt nie powiedzial, ze w tych silnikach cos takiego nie wystepuje
Domysl sie.Zamieszczone przez adik_stak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??TDI 205PS
Komentarz
-
-
AWARIA! -
Problemem szumu w ASV, sa prawdopodobnie kierownice powietrza w sprezarce. W AGRze na 100% ten sam problem nie wystapi, bo turbina nie ma zmiennej geometri lopatekZamieszczone przez adik_sowszem ale nikt nie powiedzial, ze w tych silnikach cos takiego nie wystepuje

To sa symbole silnikow i chyba najlatwiej sie nimi poslugiwac ? Wystarczy chyba podac symbol i wiadomo o jaki silnik chodzi. :roll:Zamieszczone przez adik_stak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
AWARIA!
Mikrus a dokładniej te wtryski czym się różnią?Zamieszczone przez MiKruSWtryskami.Zamieszczone przez EmilA tak się zastanawiam, czym się różni ASV od AHF???
Komentarz
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Bo jak powiesz, ze masz 1.9TDI to nikt za cholere sie nie domysli jaki masz dokladnie silnik, a symbol identyfikuje go bezblednie.Zamieszczone przez adik_stak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??
Komentarz
-
AWARIA!
Moja Octa też ma efekt opisywany w tym wątku. Pojawiło się około 5kkm przejechanych i wtedy sie niepokoiłem. Uspokoilem sie troche jak przejechalem sie autem znajomego tez z ASV i bylo to samo. Obaj kupilismy auto w marcu 2004 i oba tak samo charczą przy spadku obrotów. Wtedy powiedziałem sobie ten typ tak ma, ale teraz to mi rura mięknie...
Zastanawia mnie czy to nie rzeczywiście nie zwiastuje końca turbiny. Ostatnio miałem jeszcze atrakcje w postaci wskakiwania turniny w NOTLAUF - fajna nazwa podana przez szanownych kolegow
o czym pisałem/pytałem w http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=947
Może to ma jakiś związek...
Pozdrawiam,
Komentarz
-
AWARIA!
potencjalni przyszli właściciele octavek po przeczytaniu naszych postów zrezygnowali by z zakupu :diabelski_usmiechZamieszczone przez MiKruSO ja pier...le to prawdziwa plaga poprostu jest!! :shock: :shock:
Komentarz
-
Kupia Octe I 90 PS lub 130PS tam nic nie swiszczy, albo Octe II i problem rozwiazany.Zamieszczone przez Emilpotencjalni przyszli właściciele octavek po przeczytaniu naszych postów zrezygnowali by z zakupu :diabelski_usmiechZamieszczone przez MiKruSO ja pier...le to prawdziwa plaga poprostu jest!! :shock: :shock:
A wracajac do tematu, z tego co piszecie wyglada ze caly rocznik 2004 z turbinkami ASV ma cos nie tak.
Komentarz
-
-
130PD jest niedostępny od jesieni :roll:Zamieszczone przez MaicroftKupia Octe I 90 PS lub 130PS tam nic nie swiszczy, albo Octe II i problem rozwiazanyTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Witam!
Panowie chyba wiem co to jest, miałem to u siebiejak sprowadziłem oktavie .. Objaw był taki że po wciśnięciu sprzęgła w miarę cicho, po puszczeniu to tak jakby jakieś sprężynki latały w skrzyni lub w okolicach. Do wymiany koło zamachowe dwumasowe.Mechanik mówił że mogą być różne objawy.Jak wyciągnołem koło to są tam w nim takie taśiemki metalowe które amortyzują drgania i właśnie one były trochę rozsypane.Podejzewam że im więcej rozsypane tym bardziej je słychać, tak samo może i z prędkością. Dodam że kilku mechaników stawiało na łożysko dociskowe , a wyszło niestety to koło, może coś pomogłem 8)
Komentarz
-
Komentarz