Problem z szumem podczas spadku obrotów w octavi TDI ASV!!!

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Czyli co sie dzieje, dzialo?? Przyszla wadliwa partia turbinek do ASV ktora dostala Skoda lub dostala specjalnie no bo to tylko Skoda, a teraz dyrekcja uwaza ze wszystko jest OK a klient i tak glupi to pewnie zaplaci.
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • karolz
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2004
      • 823

      Zamieszczone przez Maicroft
      Czyli co sie dzieje, dzialo?? Przyszla wadliwa partia turbinek do ASV ktora dostala Skoda lub dostala specjalnie no bo to tylko Skoda, a teraz dyrekcja uwaza ze wszystko jest OK a klient i tak glupi to pewnie zaplaci.
      no na to wyglada, ze robia z klienta idiote :evil:
      trzeba by to naglosnic w prasie moto ... :roll:
      NajtFukinPatrol North-West

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        Zamieszczone przez Maicroft
        Czyli co sie dzieje, dzialo?? Przyszla wadliwa partia turbinek do ASV ktora dostala Skoda lub dostala specjalnie no bo to tylko Skoda, a teraz dyrekcja uwaza ze wszystko jest OK a klient i tak glupi to pewnie zaplaci.
        Mniej więcej tak z tego co zrozumiałem... Dodatkowo Warszawskie ASO absolutnie nie chcą słyszeć o wymianie na gwarancji, a z tego co zrozumiałem bratu kolegi z TDIRacing wymieniona została właśnie na gwarancji :evil:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • Sebastian_SComp
          Drive
          • 2004
          • 78

          Umówiłem sie z serwisem na czwartek na kolejne sprawdzenie skąd wydobywa się ten dzwięk, ale juz na wstępie uzyskałem informację, że "tak ma być". Jutro jadę oglądać nowego passta to postaram się pojeździć także wersją TOUR z ASV octavii i sprawdzę czy w tych nowszych modelach występuje ten efekt, czy juz coś w nich wymienili

          Komentarz

          • JanuszP
            Drive
            • 2005
            • 65

            Jutro jadę oglądać nowego passta to postaram się pojeździć także wersją TOUR z ASV octavii i sprawdzę czy w tych nowszych modelach występuje ten efekt, czy juz coś w nich wymienili
            Nie ma po co jechać,mam ten model (Tour, XII 2004)i razem z nim ten szum!
            L&K

            Komentarz


            • mam ten model (Tour, XII 2004)i razem z nim ten szum!
              chodzi wam o te nowsze modele ?? ja u siebie nigdy nie przysluchiwalem sie przy `odpuszczaniu`, natomiast lubie jak sprezareczka sie włącza i ten cudowny gwizd heh jak cos `wysłysze` to dam znac
              pozdrowki

              Komentarz

              • Martinez
                L&K
                • 2004
                • 1366
                • Audi

                Widze że podejście ASO do tego typu sytuacji jest dosyć jednakowe cyt: "jeździj a jak coś się rozpierdoli to przyjedź, przynajmniej będzie wiadomo co to" - to tekst jaki usłyszałem w ASO co prawda w innej sprawie, ale oni chyba naprawiają dopiero jak to coś z samochodu wypadnie.

                Spalić ich w pi....
                Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                czarna AR 156 1.8 T.Spark

                Komentarz

                • Jackal
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 758

                  Zamieszczone przez adik_s
                  chodzi wam o te nowsze modele ?? ja u siebie nigdy nie przysluchiwalem sie przy `odpuszczaniu`, natomiast lubie jak sprezareczka sie włącza i ten cudowny gwizd heh jak cos `wysłysze` to dam znac
                  pozdrowki
                  w innym watku napisales ze masz 90 koni czyli silnik AGR... ASV ma 110 km, wiec mozesz nigdy nie uslyszec tego "chrupania"
                  bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                  Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                  Perfect service by DobryGrzesWawa

                  Komentarz

                  • Sebastian_SComp
                    Drive
                    • 2004
                    • 78

                    Zamieszczone przez Martinez
                    Widze że podejście ASO do tego typu sytuacji jest dosyć jednakowe cyt: "jeździj a jak coś się rozpierdoli to przyjedź, przynajmniej będzie wiadomo co to" - to tekst jaki usłyszałem w ASO co prawda w innej sprawie, ale oni chyba naprawiają dopiero jak to coś z samochodu wypadnie.
                    Wszystkie serwisy mają takie podejście. Wtedy nie mają przynajmniej problemu z diagnozowaniem usterki . Ja ten tekst tez usłyszałem kilka razy w różnych serwisach.

                    W takim razie po co ta gwarancja ??!! Za cene nowego samochodu z salonu przyprowadzam z zachodu półroczny full wypas albo model wyższy.

                    Komentarz

                    • karolz
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 823

                      odpowiedz z SAP :/

                      dostalem odpowiedz z SAP na moje pismo, sami looknijcie
                      i mam pytanie, czy zna ktos jakiegos dobrego, konkretnego rzeczoznawce, ktory moglby wypowiedziec sie na temat turbiny w ASV ? Sprobujemy podejsc ASO/SAP od dupy strony ... :evil:
                      Załączone pliki
                      NajtFukinPatrol North-West

                      Komentarz

                      • Sebastian_SComp
                        Drive
                        • 2004
                        • 78

                        No i kółko się zamyka. Zobaczymi co mi się uda wywalczyć w czwartek.

                        Komentarz


                        • w innym watku napisales ze masz 90 koni czyli silnik AGR... ASV ma 110 km, wiec mozesz nigdy nie uslyszec tego "chrupania"
                          owszem ale nikt nie powiedzial, ze w tych silnikach cos takiego nie wystepuje
                          tak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??

                          Komentarz

                          • MiKruS
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 7976

                            Zamieszczone przez adik_s
                            owszem ale nikt nie powiedzial, ze w tych silnikach cos takiego nie wystepuje
                            Jakbys uwaznie przeczytal ten temat to bys zaskoczyl, ze chodzi o ASV w innych TDI problem jak na razie nie wystepuje.


                            Zamieszczone przez adik_s
                            tak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??
                            Domysl sie.
                            TDI 205PS

                            Komentarz


                            • A tak się zastanawiam, czym się różni ASV od AHF???

                              Komentarz

                              • MiKruS
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7976

                                Zamieszczone przez Emil
                                A tak się zastanawiam, czym się różni ASV od AHF???
                                Wtryskami.
                                TDI 205PS

                                Komentarz

                                • Purchawa
                                  Admin
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 8007

                                  Zamieszczone przez adik_s
                                  owszem ale nikt nie powiedzial, ze w tych silnikach cos takiego nie wystepuje
                                  Problemem szumu w ASV, sa prawdopodobnie kierownice powietrza w sprezarce. W AGRze na 100% ten sam problem nie wystapi, bo turbina nie ma zmiennej geometri lopatek

                                  Zamieszczone przez adik_s
                                  tak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??
                                  To sa symbole silnikow i chyba najlatwiej sie nimi poslugiwac ? Wystarczy chyba podac symbol i wiadomo o jaki silnik chodzi. :roll:
                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez MiKruS
                                    Zamieszczone przez Emil
                                    A tak się zastanawiam, czym się różni ASV od AHF???
                                    Wtryskami.
                                    Mikrus a dokładniej te wtryski czym się różnią?

                                    Komentarz

                                    • Purchawa
                                      Admin
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 8007

                                      Zamieszczone przez Emil
                                      a dokładniej te wtryski czym się różnią?
                                      Cisnieniem wtrysku.
                                      AHF - 190bar
                                      ASV - 220bar
                                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                      STOP ECO-TERRORISM!

                                      Komentarz

                                      • _tm_
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 2333
                                        • Superb III (3V3)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        Zamieszczone przez adik_s
                                        tak wlasciwie to jaki ma cel te skracanie wyrazow i symbole typu AGR, ASV ??
                                        Bo jak powiesz, ze masz 1.9TDI to nikt za cholere sie nie domysli jaki masz dokladnie silnik, a symbol identyfikuje go bezblednie.
                                        S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                        Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                        -------------------------------------------------------------------------
                                        O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                        O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                        O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                        Komentarz


                                        • Moja Octa też ma efekt opisywany w tym wątku. Pojawiło się około 5kkm przejechanych i wtedy sie niepokoiłem. Uspokoilem sie troche jak przejechalem sie autem znajomego tez z ASV i bylo to samo. Obaj kupilismy auto w marcu 2004 i oba tak samo charczą przy spadku obrotów. Wtedy powiedziałem sobie ten typ tak ma, ale teraz to mi rura mięknie...

                                          Zastanawia mnie czy to nie rzeczywiście nie zwiastuje końca turbiny. Ostatnio miałem jeszcze atrakcje w postaci wskakiwania turniny w NOTLAUF - fajna nazwa podana przez szanownych kolegow o czym pisałem/pytałem w http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=947
                                          Może to ma jakiś związek...

                                          Pozdrawiam,

                                          Komentarz

                                          • MiKruS
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 7976

                                            O ja pier...le to prawdziwa plaga poprostu jest!! :shock: :shock:
                                            TDI 205PS

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez MiKruS
                                              O ja pier...le to prawdziwa plaga poprostu jest!! :shock: :shock:
                                              potencjalni przyszli właściciele octavek po przeczytaniu naszych postów zrezygnowali by z zakupu :diabelski_usmiech

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                Zamieszczone przez Emil
                                                Zamieszczone przez MiKruS
                                                O ja pier...le to prawdziwa plaga poprostu jest!! :shock: :shock:
                                                potencjalni przyszli właściciele octavek po przeczytaniu naszych postów zrezygnowali by z zakupu :diabelski_usmiech
                                                Kupia Octe I 90 PS lub 130PS tam nic nie swiszczy, albo Octe II i problem rozwiazany.

                                                A wracajac do tematu, z tego co piszecie wyglada ze caly rocznik 2004 z turbinkami ASV ma cos nie tak.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • misiekwaw
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 7715
                                                  • Ford

                                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                                  Kupia Octe I 90 PS lub 130PS tam nic nie swiszczy, albo Octe II i problem rozwiazany
                                                  130PD jest niedostępny od jesieni :roll:
                                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                  http://www.disi-tune.pl
                                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                  Był WRX
                                                  Była Octa

                                                  Komentarz

                                                  • henio
                                                    Rider
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 631

                                                    Witam!
                                                    Panowie chyba wiem co to jest, miałem to u siebiejak sprowadziłem oktavie .. Objaw był taki że po wciśnięciu sprzęgła w miarę cicho, po puszczeniu to tak jakby jakieś sprężynki latały w skrzyni lub w okolicach. Do wymiany koło zamachowe dwumasowe.Mechanik mówił że mogą być różne objawy.Jak wyciągnołem koło to są tam w nim takie taśiemki metalowe które amortyzują drgania i właśnie one były trochę rozsypane.Podejzewam że im więcej rozsypane tym bardziej je słychać, tak samo może i z prędkością. Dodam że kilku mechaników stawiało na łożysko dociskowe , a wyszło niestety to koło, może coś pomogłem 8)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...