Problem z szumem podczas spadku obrotów w octavi TDI ASV!!!

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jackal
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2004
    • 758

    heniu ku... ty masz AGR.... wiec nawet nie wiesz o czym mowisz :?

    Czy dzis jeszcze ktos z AGR powie nam co jest nie tak z ASV :?:
    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
    Perfect service by DobryGrzesWawa

    Komentarz

    • Sebastian_SComp
      Drive
      • 2004
      • 78

      Zamieszczone przez MisiekWAW

      130PD jest niedostępny od jesieni :roll:
      A szkoda bo chciałem teraz taką kupić.

      Komentarz

      • wasyl
        L&K
        • 2005
        • 1084

        Zapytam wprost posiadaczy ASV !!! Czy komuś oprócz hałasu , z biegiem czasu coś się wysrało ???? :?: :|
        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
        www.wasilewski-foto.pl
        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

        Komentarz

        • karolz
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2004
          • 823

          Zamieszczone przez wasyl
          Zapytam wprost posiadaczy ASV !!! Czy komuś oprócz hałasu , z biegiem czasu coś się wysrało ???? :?: :|
          przed ostani post w
          tym wątku
          NajtFukinPatrol North-West

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            Zamieszczone przez MisiekWAW
            Zamieszczone przez Maicroft
            Kupia Octe I 90 PS lub 130PS tam nic nie swiszczy, albo Octe II i problem rozwiazany
            130PD jest niedostępny od jesieni :roll:
            No niestety, pozostaly tylko te na rynku wtornym, sadze jakby dobrze poszukal to znajdzie taka poltoraroczna w ktorej bedzie jeszcze poltora roku lub 2 lata gwarancji, wiec ewentualne problemy nie byly by problemem.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • henio
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 631

              Niestety , takie życie ,zero tolerancji nawet w takim gronie , ludzie czy wy wiecie co to znaczy pomoc ? :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech chyba nie

              Komentarz

              • Jackal
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2004
                • 758

                henio, powyzszy post mial na celu tylko jedno... zebys zwrocil uwage na to co piszesz, bo inaczej mozna zrobic jeden duzy watek i kazdy tam bedzie pisal co wie... pliz, po prostu na temat... nic wiecej
                bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                Perfect service by DobryGrzesWawa

                Komentarz


                • Byłem w serwisie odnośnie wątku

                  czyli wchodzenia turbiny w NOTLAUFA, ale zagadałem o ten odgłos.
                  Co ciekawe mechanicy zdiagnozowali problem z "zaworem ciśnienia doładowania" i ten chatkot przy puszczaniu gazu tłumaczyli też problemami z tym zaworem. Myślę, że się trochę wkręcili. Oczywiście ustrek żadnych nie stwierdzili i wpisali mi w papier "praca silnika poprawna". Jak panu kierownikowi tłumaczyłem, że charkot nie jest normalną pracą silnika to mi powiedział, że silnik nie będzie chodził cały czas jak nowy, a turbina to już wogóle. Znaczy się tekst w stlu ten typ tak ma i poczekajmy, aż się coś naprawdę zepsuje...

                  Ręce opadają, licze na wasze owocne inwestygacje w kwesti charczenia.

                  Pozdrawiam,

                  Komentarz

                  • wasyl
                    L&K
                    • 2005
                    • 1084

                    przed ostani post w
                    tym wątku
                    ale gość nie napisał czy szum zniknał, po wymianie turbinki...? :|
                    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                    www.wasilewski-foto.pl
                    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      Zamieszczone przez wasyl
                      przed ostani post w
                      tym wątku
                      ale gość nie napisał czy szum zniknał, po wymianie turbinki...? :|

                      A to co??

                      Bo Braciak nową turbinkę w ten sam sposób "sprawdzał" i twierdzi, że nie ma teraz takiego odgłosu.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • henio
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 631

                        :roll: nic nie powiem.

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          Zamieszczone przez henio
                          :roll: nic nie powiem.
                          to nie mów
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • Aligator
                            Ambiente
                            • 2004
                            • 162

                            Panowie, wpadłem przypadek na ten temat i chyba wiem co jest winą takiego zachowania się silnika ASV. Z tego samego powodu w niektórych silnikach ASV po chipsie padały turbawy u niektórych forumowiczów. ASV ma seryjnie (moim zdaniem) złe mapy sterowania turbiną, które powodują że przy zdjęciu gazu po butowaniu silnik utrzymuje ciśnienie (ekologia..) - sprawdźcie sobie to jeśli macie VAGa - ciśnienie po odpuszczeniu gazu nie spadnie do wartości ok. 1000-1100mbar ale będzie bardzo powoli spadało, najpierw 1600-15000, potem długo 1400mbar itd. Na seryjnym sofcie nie zabije to turbiny szybko, ale po założeniu chipsa, gdzie ciśnienie przy bucie jest o 0.2-0.3 bara wyższe takie utrzymywanie cisnienia może spowodować szybki zgon sprężary.
                            Na problem ten wpadłem przypadkowo obserwując zachowanie się turbiny w seryjnym ASV i patrząc na mapy w sofcie. Mała zmiana w sofcie i wszystko wraca do normy obojętnie czy w auto chipsowane czy seryjne.
                            www.dynosoft.pl

                            Komentarz

                            • MiKruS
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7976

                              Brawo Wojtek!

                              No to Panowie dzis chyba latacie na spocie po trasie torunskiej z podpietymi vagami....
                              TDI 205PS

                              Komentarz

                              • Purchawa
                                Admin
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 8007

                                Qzwa :twisted:
                                Jezeli to co pisze Ali okarze sie faktycznym problemem, to trzeba zrobic niezly raban w SAP :!: :!: :!:
                                Bo jezeli SAP wie o tym i nie moga zmienic ludziom programow, tylko na dzewo spuszczaja to wola o pomste do nieba. :evil:
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz

                                • Aligator
                                  Ambiente
                                  • 2004
                                  • 162

                                  Najlepiej sprawdzić na jakimś seryjnym ASV.

                                  Robiłem ostatnio Toledo ASV w którym zauważyłem ten problem na serii - po przeciągnięciu do 4000 obrotów na 3 lub 4 biegu i puszczeniu gazu (bez sprzęgła) turbina trzyma ciśnienie bardzo bardzo długo...
                                  Po zrobieniu chipsa i odpowiednim skorygowaniu map mimo że pompuje 2200mbar to po odpuszczeniu gazu ciśnienie spada poprawnie
                                  www.dynosoft.pl

                                  Komentarz

                                  • karolz
                                    Elegance
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 823

                                    Zamieszczone przez Purchawa
                                    Qzwa :twisted:
                                    Jezeli to co pisze Ali okarze sie faktycznym problemem, to trzeba zrobic niezly raban w SAP :!: :!: :!:
                                    Bo jezeli SAP wie o tym i nie moga zmienic ludziom programow, tylko na dzewo spuszczaja to wola o pomste do nieba. :evil:
                                    juz dawno mowilem zeby naglosnic ten temat w prasie moto, bo skoda generalnie wali sobie w chu.... :evil: mysle ze znalazlo by sie pare autek w polsce z szumem turbawki ...
                                    mysle jeszcze zeby napisac do mlada boleslaw moze tam jakos to potraktuja powaznie, ale niestety ostatnio niemam czasu zeby sie tym zajać :?
                                    NajtFukinPatrol North-West

                                    Komentarz


                                    • Dobra, ale czy było to charczenie w Toledo przed a zniknęło po operacji?

                                      Komentarz

                                      • Aligator
                                        Ambiente
                                        • 2004
                                        • 162

                                        Zamieszczone przez BioBogon
                                        Dobra, ale czy było to charczenie w Toledo przed a zniknęło po operacji?
                                        Nie wiem czy było czy nie, był tylko problem z odpuszczaniem ciśnienia.

                                        Trzeba by to sprawdzić na jakimś charczącym aucie. Zapraszam jakiegoś ochotnika na testy
                                        www.dynosoft.pl

                                        Komentarz


                                        • Szkoda, że do Katowic mam 200km i z czasem kiepsko, bo bym chętnie dał pokexperymentowac...

                                          Komentarz

                                          • Jackal
                                            Elegance
                                            S_OCP Member
                                            • 2004
                                            • 758

                                            dzis na spocie bedzie laptop z VAGiem i interfejsem, wszystkich chetnych sprawdzimy...
                                            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                            Perfect service by DobryGrzesWawa

                                            Komentarz

                                            • misiekwaw
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 7715
                                              • Ford

                                              Zamieszczone przez Aligator
                                              Nie wiem czy było czy nie, był tylko problem z odpuszczaniem ciśnienia.

                                              Trzeba by to sprawdzić na jakimś charczącym aucie. Zapraszam jakiegoś ochotnika na testy
                                              przypomnij mi lepiej w którym bloku to sprawdzić :wink:
                                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                              http://www.disi-tune.pl
                                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                              Był WRX
                                              Była Octa

                                              Komentarz

                                              • Jackal
                                                Elegance
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 758

                                                chyba w 003 jest aktualne doladowanie :roll:
                                                bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                                Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                                Perfect service by DobryGrzesWawa

                                                Komentarz

                                                • Aligator
                                                  Ambiente
                                                  • 2004
                                                  • 162

                                                  kanał 11
                                                  www.dynosoft.pl

                                                  Komentarz

                                                  • misiekwaw
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 7715
                                                    • Ford

                                                    Zamieszczone przez Aligator
                                                    kanał 11
                                                    dzięki :!:
                                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                    http://www.disi-tune.pl
                                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                    Był WRX
                                                    Była Octa

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...