plaga69, jakos sporo Ci to pali , może faktycznie musi sie dotrzeć , do 120powinno byc poniżej 7 , chyba że podczas przyśpieszania masz gaz wciśnięty dość mocno. ja w tej chwili , jeżdżąc do pracy z działki bocznymi drogami naprawdę pustymi, nie ścigam sie bo niema z kim , jeżdząc rekreacyjnie 90-110
ops: , powolne rozpędzanie na kompie mam 5,3-5,7 powtarzalne prawie co dzień . 7,6 to mi pali jak cisnę i jadę do 150.
olej fabryczny wylałem po 4tyś i zalałem motulem , ale nie pamiętam czy spalanie było dużo mniejsze , na pewno pierwsze 2-3tysiące spalnie było troszke podwyższone , musiałem się nauczyć troszkę jazdy z dsg ale kolega szkoda mi wyjasnił jedną rzecz którą faktycznie robiłem i od razu spalanie spadło.
ops: , powolne rozpędzanie na kompie mam 5,3-5,7 powtarzalne prawie co dzień . 7,6 to mi pali jak cisnę i jadę do 150. olej fabryczny wylałem po 4tyś i zalałem motulem , ale nie pamiętam czy spalanie było dużo mniejsze , na pewno pierwsze 2-3tysiące spalnie było troszke podwyższone , musiałem się nauczyć troszkę jazdy z dsg ale kolega szkoda mi wyjasnił jedną rzecz którą faktycznie robiłem i od razu spalanie spadło.
.



czy na poczatku trasy, czy na koncu
Z racji obecnej ceny ja czekam na Nowy Rok, może coś taniej będzie. Powiedz mi na początek, czy jednym z głównych powodów tego, że kupiłeś Ambiente (a nie np. Elegance) była cena czy też brałeś inne rzeczy pod uwagę? Czy dodawałeś coś do tej wersji czy kupiłeś dokładnie taką jaka jest w specyfikacji?
Komentarz