Zamieszczone przez Maicroft
[O2] Redukcja masy O2
Zwiń
X
-
[O2] Redukcja masy O2
Jako, że raczej z silnika swojego więcej nie osiągnę przyszła mi do głowy myśl coby zacząć redukować masę Teresy (redukcja masy kierowcy na tą chwilę jest nie realna :diabelski_usmiech )
Teraz seria pytań
1) Fotele kubełkowe ktoś szukał może, które by pasowały p&p do O2
2) Ktoś może ważył seryjne fotele zwykłe bez skóry i elektryki ?
3) Ile może ważyć seryjne wygłuszenie drzwi ? (przód i tył)
4) Może macie jakieś pomysły co jeszcze można wyrzucić/zastąpić czymś lżejszym
5) Może ktoś zna jakąś sprawdzoną firmę gdzie mogą zrobić przednią maskę z lekkiego tworzywa za jakieś przyzwoite pieniądze.
Wszystkie sugestie mile widziane, no i zapraszam do dyskusji, pomóżcie koledze zejść poniżej 13.7 :diabelski_usmiechBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
-
-
sesik
co do maski, to pogadaj z żeglarzami. Na przystaniach zawiązują się t.z. "maszoperie". Jest to grupa ludzi, która buduje "kopyto" kadłłuba łodzi, by później laminować, kilka kadłubów.
Jedno "kopyto" masz, wynik mówi za siebie :diabelski_usmiech
Drugiego Ci chłopie, potrza :diabelski_usmiech
[ Dodano: Wto 09 Sie, 11 11:21 ]
a jak dogadasz sprawę z DGW, to i koszta będą, mniejsze :?:
Paczke landrynek, za pomysła, mogą być w spirytusie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
4)
Parę lat temu na sr.pl vel rf.pl rozprawiano na temat zdjęcia masy z felunku.
Niektórzy utrzymują, że coś na tym urwali z czasu.
=> http://www.racingforum.pl/lofiversio...hp?t60697.html
Próbowałeś startować z "napiętego" napędu?
Komentarz
-
-
Przykładowy fotel + mocowanie pasujące do O2:
Akcesoria rajdowe, wyścigowe i kartingowe Sparco, OMP, Alpinestars, Stilo i innych. Najbogatsza oferta, najszybsza dostawa, największy salon sprzedażowy. Rallyshop.pl
Akcesoria rajdowe, wyścigowe i kartingowe Sparco, OMP, Alpinestars, Stilo i innych. Najbogatsza oferta, najszybsza dostawa, największy salon sprzedażowy. Rallyshop.pl
Mocowania foteli sportowych przeznaczone do Volkswagena Golfa V. Wykonane ze stali, posiada homologację FIA.
a co do zdjęcia kilku kilogramów to nie mam doświadczenia w temacie ale tak na szybko przychodzi mi do głowy:
- lżejsza kierownica bez airbagu,
- mniejszy i lżejszy akumulator
- płyn do spryskiwaczy w zbiorniczku :diabelski_usmiech (jak masz duży zbiorniczek zalany do pełna to jest ok. 5 kg).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Le-Ceco do maski, to pogadaj z żeglarzami. Na przystaniach zawiązują się t.z. "maszoperie". Jest to grupa ludzi, która buduje "kopyto" kadłłuba łodzi, by później laminować, kilka kadłubów.
Zamieszczone przez Le-CePaczke landrynek, za pomysła, mogą być w spirytusie :diabelski_usmiech
4)
Parę lat temu na sr.pl vel rf.pl rozprawiano na temat zdjęcia masy z felunku.
Niektórzy utrzymują, że coś na tym urwali z czasu.
=> http://www.racingforum.pl...php?t60697.html
Zamieszczone przez goraltoPróbowałeś startować z "napiętego" napędu?Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
"Napięty" napęd to bodajże patent Hondziarzy.
Jakby to opisać... półsprzęgło? ćwierćsprzęgło?
Utrzymując obroty na pożądanym poziomie odpuszczasz odrobinę sprzęgło, by ułamek mocy był już przenoszony na koła, a za razem, by była to zbyt mała wartość, aby pociągnąć całą masę auta.
Napęd napięty, ale auto stoi.
W trakcie startu, odpuszczenia sprzęgła, nie ma takiego udaru/uderzenia na skrzyni, co redukuje możliwość uślizgu kół.
Krąży mit, że w fwd to pomaga.
Nie wiem czy to wystarczająco jasno wytłumaczyłem :?
Komentarz
-
-
goralto, no to tak robię :diabelski_usmiech I fakt pomaga :szeroki_usmiechBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez goraltoA na którym biegu kończysz ćwiartkę?
Może ktoś wymyśli jakąś alternatywę dla tylnej kanapy ? :diabelski_usmiech Bo mi nic sensownego nie przychodzi do głowy.Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Akurat pytanie o biegi było pod kątem modyfikacji.
Na 5 biegu? (nie potrafię znaleźć odpowiedniego emota, by wyrazić swoje przerażenie) :x
Może zamiast skupiać się na urywaniu dziesiątych części kilograma warto rozpatrzyć wymianę skrzyni lub części przełożeń?
Być może kojarzysz niejakiego "bullita" powożącego niegdyś A4 B5 1.8T quattro 350+ KM.
Miał tam zamontowaną skrzynię od S4 i dzięki temu wpadał na metę na samym końcu 3-go biegu.
Mimo, iż zdarzało się, że auto łapało odcinkę tuż przed metą to twierdził, że bardziej mu się to opłaca niż wbijanie 4.
IMO oszczędzając 1 bieg urywasz ćwierć sekundy spokojnie.
Może w tą stronę warto by pójść?
Komentarz
-
-
Wole na razie ze skrzynią nie kombinować, bądź co bądź jest to auto do jazdy na co dzień.
Może kiedyś się pomyśli ale na tą chwilę zmiana skrzyni nie wchodzi w grę, no chyba, że ta się rozsypie, zresztą nie jestem jedyny który wbija 5 ;pBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Gość
jeśli chodzi o felgi stalowe to popatrz na strukturalne od Opla. Są 5 ramienne i mają wycięte duże otwory - być może lżejsze niż zwykłe stalówki (nie znam rozstawu śrub Octavii)
Np.: http://allegro.pl/opel-corsa-astra-v...710969803.html
Komentarz
-
Zamieszczone przez S-E-B-E-Bjeśli chodzi o felgi stalowe to popatrz na strukturalne od Opla. Są 5 ramienne i mają wycięte duże otwory - być może lżejsze niż zwykłe stalówki (nie znam rozstawu śrub Octavii)
Np.: http://allegro.pl/opel-corsa-astra-v...710969803.html
Przykładowo ATS DTC Superlight 7,5x17 = 7,4kg (i to nie jest felga z gatunku super-drogich)
Komentarz
-
-
Gość
Panowie robi się powoli małe OT.
Nie napisałem, że ma zakładać takie felgi - tylko, aby się przyjrzał bo BYĆ MOŻE są warte uwagi.
Komentarz
-
Wydaje mi się, że na zmianie stalówek na jakieś alu czy inne stalówki to urwie się mało kg, głównie chodzi mi urwanie wielokrotności 10 kg niż kilku kilo bo to wielkiej różnicy nie zrobi.(chyba, że się mylę)
Np. mimo, że nie ważyłem fotel kierowcy wydaje mi się waży ~25-30 kg zamieniając go na kubełek który waży ~8kg(można kupić takie co ważą i 5kg ale cena jest powalająca) przy 2 fotelach robi się 30-40kg różnicy a tu już jest cośBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
a może lepiej przerobić brzuch na mięśnie i pchać teresę :wink: ?:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
joke...
a na serio to myślę, że idea foteli to dobry pomysł, ale chyba wywalenie tapicery też by pomogło (bo to waży), ale to już wtedy tylko auto do racingu w zasadzie
Komentarz
-
-
No tak, Alzheimer i nie artysta Paweł z Bródna :diabelski_usmiech
Przypomniałem, bo wiem, sobie, iż w dawnych czasach "Rzemiechy" robiły kase na plastikowych błotnikach. :!:
Sam, kupowałem takowe, gdym naruszył urodę, swemu ślicznemu Garbusowi, aż mu ślipko wypadło :cry: , zaliczając barierkę na podjeździe na Grota.
Śmiem twierdzić, iż załatwiło by to, też parę kilo, zbędnej masy
Pozostają, jeszcze wysuwane płaty nośne i jak nic DS 19 z Fantomasa, ale z awioniką to raczej do ahmeda799 i eaglemirka, bądź co bądź Fachowcy :!:
:diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikWydaje mi się, że na zmianie stalówek na jakieś alu czy inne stalówki to urwie się mało kg, głównie chodzi mi urwanie wielokrotności 10 kg niż kilku kilo bo to wielkiej różnicy nie zrobi.(chyba, że się mylę)Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
Komentarz