A może dałoby się więcej wycisnąć z TDI 140 km, skoro problemem jest tu filtr? Zdawało mi się, że są to te same silniki, różniące sie tylko ECU... Jak się mylę, to wdzięczny byłbym za odpowiedzi (ewentualnie odesłanie), bo sam jeżdżę taką furą i myślę sobie nad virusem i to coraz intesywniej, zwłaszcza od czasu, kiedy spod świateł łyknął mnie E36.
Max moc w 2.0TDI DPF 170KM
Zwiń
X
-
fernando, A w ktorym miejscu przeczytales ze Twoj 2.0TDI 140KM ma filtr czasteczek stalych w skrocie FAP, oraz ze roznica jest tylko ECU.
Na tym forum zalozylem taki dosc ciekawy temat, polecam tez zagladniecie tu: http://forum.tdi-tuning.pl/index.php?redir=1 i w szukajce zadanie 2.0TDI i wyskoczy cos o silniku 170KM, a potem spoglądniecie, choćby na turbinę u Siebie
Komentarz
-
-
Właśnie nie mam filtra cząsteczek stałych, dlatego myślałem, że ten silnik będzie można bardziej "wysilić". Niestety nie potrafię podać źródła, w którym wyczytałem, że silnik od RS ma tylko inny komputer, ale zdawało mi się, że tak jest. W końcu Forum jest po to, żeby ludzie, którzy się lepiej na czymś znają pomagali tym, którzy są w danej dziedzinie mniej poinformowani, nie?Dlatego mimo wszystko liczę na Twoją cierpliwość i wyrozumiałość w przyszłości, Maicroft. I dziękuję za linka, rzeczywiście jest napisane, że "wiele układów zostało zmienionych".
Zamieszczone przez QBAfernando napisał/a:
kiedy spod świateł łyknął mnie E36.
Wiesz, z 328, to nawet zawirusowana bedziesz mial problemyPewnie tak... Teraz to było właśnie 328i, ale przy 120 brakowało mi nieco ponad długość samochodu, więc odpuściłem. Moje szanse były pewnie większe dzięki śliskiej nawierzchni, ale na pewno gdybym miał pod maską 200 zamiast 140KM, byłoby jeszcze łatwiej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoZamieszczone przez QBAfernando napisał/a:
kiedy spod świateł łyknął mnie E36.
Wiesz, z 328, to nawet zawirusowana bedziesz mial problemyPewnie tak... Teraz to było właśnie 328i, ale przy 120 brakowało mi nieco ponad długość samochodu, więc odpuściłem. Moje szanse były pewnie większe dzięki śliskiej nawierzchni, ale na pewno gdybym miał pod maską 200 zamiast 140KM, byłoby jeszcze łatwiej.
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWa chipowana 2.0TDI przejezdza ten dystans powyzej 15.5 sekundynasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Byłem dziś u Mastersa, posiedzialem sobie troche i posluchalem ciekawostek na temat 2.0 170PS.
Generalnie moje obawy zostaly w duzej mierze rozwiane, a przy okazji dowiedzialem sie, ze 170-ka to "troche" inna bajka niz wersja 140-konna.
No i Masters porobil juz tyle doswiadczen z tym silnikiem, ze raczej mozna powiedziec, ze ma go w miare obcykanego.
Lacznie z ewentualnymi fiku-miku z filtrem jesli zajdzie taka potrzeba.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSGeneralnie moje obawy zostaly w duzej mierze rozwiane, a przy okazji dowiedzialem sie, ze 170-ka to "troche" inna bajka niz wersja 140-konna.
mozesz cos zdradzic, czy to nieudostepnialne know-how Marka :?: :twisted:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSLacznie z ewentualnymi fiku-miku z filtrem jesli zajdzie taka potrzeba.
Pytam ponieważ mam już przejechane ponad 4000km i tylko raz mi się zaświeciła kontrolka. 2 minuty 80KM/h na 3 biegu i wszystko jest wporząsiuOgólnie nie mam problemów z tym silnikiem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSOgolnie rzecz biorac silnik 170 dosc znacznie rozni sie od 140 - podobno na korzysc.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Co masz na myśli fiku-miku z FAP :?: :?: Jestem zaciekawiony. Czy chodzi ci o wywalenie go czy okłamanie komputera :?: :?:
Lacznie z programowa mozliwoscia jego deaktywacji, np. przy wycieciu.
Po prostu nie jest to sytuacja w ktorej jesli są jaja z filtrem, to jestes bezradny i samochod Ci checkuje non-stop, tylko w ostatecznosci mozesz zrobic z nim rozne rzeczy.
Zamieszczone przez IronPytam ponieważ mam już przejechane ponad 4000km i tylko raz mi się zaświeciła kontrolka. 2 minuty 80KM/h na 3 biegu i wszystko jest wporząsiuOgólnie nie mam problemów z tym silnikiem.
W momencie kiedy dojdzie do 75% i nie bedzie mogl sie oczyscic, to silnik zostaje unieruchomiony i pozostaje mozliwosc jedynie oczyszczenia go poprzez procedure serwisowa. Zreszta jest to napisane w linku, ktory wrzucil Maicroft.
Teraz mam pytanie do Ciebie, Iron.
Jak Ci sie zaswiecil check, to jak jezdziles w dniach poprzedzajacych jego zaswiecenie? Czy byly to rzeczywiscie jakies krotkie przejazdy, itp.?TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSJak Ci sie zaswiecil check, to jak jezdziles w dniach poprzedzajacych jego zaswiecenie? Czy byly to rzeczywiscie jakies krotkie przejazdy, itp.?
Super wiedzieć, że kwestia FAP jest rozgryziona :szeroki_usmiech
djczas wiem, wiem ... w razie czego się uśmiechnę do ciebie o namiary do tego serwisu ale na razie chcę zobaczyć jak będzie wyglądała jazda oraz maks dowiedzieć się o tym :szeroki_usmiech
[ Dodano: Wto 13 Lut, 07 19:51 ]
Właśnie przeczytałem sobie te zrzuty z linku od Miacroft i wszystko się wyjaśniło. Nie było odpowiednich warunków na regenerację pasywną przy takiej wariackiej jeździe jaką miałem :szeroki_usmiech oraz spokojnej w weekend :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez Iron2 minuty 80KM/h na 3 biegu i wszystko jest wporząsiu
[ Dodano: Wto Lut 13, 2007 20:14 ]
Zamieszczone przez IronTak jak pisałem 2 minuty 80 na 3-cim biegu i po strachu.
Komentarz
-
Zamieszczone przez IronWłaśnie przeczytałem sobie te zrzuty z linku od Miacroft i wszystko się wyjaśniło. Nie było odpowiednich warunków na regenerację pasywną przy takiej wariackiej jeździe jaką miałem :szeroki_usmiech oraz spokojnej w weekend :szeroki_usmiech
Czyli trzeba przyjac, ze kontrolka to nie jakis błąd i nie sygbalizuje usterki, tylko jest to jakby wskaznik, tego, ze filtr juz sie zapelnil i istnieje koniecznosc jego oczyszczenia, zeby uniknac "przypchania".TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bezdusznyZamieszczone przez Iron2 minuty 80KM/h na 3 biegu i wszystko jest wporząsiu
[ Dodano: Wto Lut 13, 2007 20:14 ]
Zamieszczone przez IronTak jak pisałem 2 minuty 80 na 3-cim biegu i po strachu.
[ Dodano: Sro 14 Lut, 07 08:17 ]
Zamieszczone przez MaicroftIron, Na jakim paliwie jezdzisz :?:
[ Dodano: Sro 14 Lut, 07 08:19 ]
Zamieszczone przez MiKruSZamieszczone przez IronWłaśnie przeczytałem sobie te zrzuty z linku od Miacroft i wszystko się wyjaśniło. Nie było odpowiednich warunków na regenerację pasywną przy takiej wariackiej jeździe jaką miałem :szeroki_usmiech oraz spokojnej w weekend :szeroki_usmiech
Czyli trzeba przyjac, ze kontrolka to nie jakis błąd i nie sygbalizuje usterki, tylko jest to jakby wskaznik, tego, ze filtr juz sie zapelnil i istnieje koniecznosc jego oczyszczenia, zeby uniknac "przypchania".ale to chyba ostateczność :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasZamieszczone przez IronNa 3-cim biegu 80KM/s
ciekaw jestem (tak zupelnie teoretycznie), czy takie oczyszczanie mozna zrobic na postoju - ze zwiekszonymi obrotami, czy trzeba jechac (inne obciazenie silnika) a jesli jechac to czy koniecznie na tym 3 biegu, czy mozna jakos inaczej kombinowac...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
bezduszny
szkoda, no właśnie też mnie interesuje czy zależy to tylko od utrzymania przez pewien okres określonych obrotów...
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyszkoda, no właśnie też mnie interesuje czy zależy to tylko od utrzymania przez pewien okres określonych obrotów...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz