Zamieszczone przez Tymon
Max moc w 2.0TDI DPF 170KM
Zwiń
X
-
Tymon, nie od oleju silnikowego i vw nie umie sobie z tym poradzić problem ten występuje w mokrym i nawet wstrzymali produkcje tych silników własnie z powodów dpf tak było w skodzie że superby nie były sprzedawane ponoć ten problem został rozwiązany ale trza by zapytać kolegi Iron ona ma takiego 170 koni i pytanie jeszcze jedno czy te jednostki problematyczne nie miały coś dłubane :roll:
Komentarz
-
-
Tymon, są dwa filtry DPF jeden ma jakiś związek który wtryskuje sie do komory filtra i on oczyszcza sadze zbiorniczek jest w bagażniku i z tym były jaja bo sie zatykał co 15 kkm wymiana filtra koszt około 15tys zł wiec na przegląd po gwarancji by kosztował właściciela VW wiecej niz maybacha bo koszt przeglądu wynosił by około 18tys zł
Komentarz
-
-
RS kolegi jest 100 % seria, ale faktycznie jeden z pierwszych egzemplarzy. Nie wiadomo jak jest w aktualnych. Ale ponoc w paskach i audi jest z tym spokoj. Moze probnie ladowali te silniki do skody ? Albo wsadzili tam te egzemplarze ktore im zostaly z felernej serii ?
PozdrowkiGolf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
Komentarz
-
-
To nie jeden przypadek, można mieć na 99 % pewność problemów
W VW jest inaczej umieszczony filtr.www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
To nie jeden przypadek, można mieć na 99 % pewność problemów
Napisz cos wiecej. Nie wiesz czasem czy w samochodach do produkcji '07 cos poprawiono?
Qrwa przeciez to jakies dno - kupujesz smietnik za ponad 100 patykow, ktory sciaga laweta jak jakiegos starego rumpla...
Jesli w nowych jest to samo, to ja odpuszczam temat - nie zamierzam sie uzerac z samochodem...
Popytam dzis na forum w GB - jak bede mial jakies info, to tez dam znac.TDI 205PS
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez KruPinDowiedzialem sie, jak sie standardowo dlubie ten silnik i jest to calkiem ciekawa sprawa. Nie podnosi sie wartosci, tylko zdejmuje ograniczniki i juz jest 200KM i 440Nm
Komentarz
-
Kaszana
Tak nawiasem mówiąc, te problemy z tymi silnikami to po prostu rozpacz.
Widzę też po Passacie 2,0 TDI 140KM ( bez dpf ), który jeździ u mnie firmie, że hasło
"VW robi najlepsze diesle" to już chyba historia.
Komentarz
-
a wiec tak sjeli chodzi o DPF to salon z którym współpracuje ma opracowany system na dpf w RS jest tzw DPF suchy i z nim nie ma problemów mogą być jak ktoś jeździ stylem kapelusznika ale i na to są juz sposoby nie powiedzieli mi dokładnie co sie robi bo to ich tajemnica lae jest mały wyk który powoduje że elektronika widzi dpf ale on nie działa jeszcze zapytam w jednym serwisie o VW i AUDI i będe miał jasnośc wracając do RS to ten salon w którym ja załatwiam sprzedał ich już kilkanaści i je serwisjuą i nie ma wiekszych problemów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasa wiec tak sjeli chodzi o DPF to salon z którym współpracuje ma opracowany system na dpf w RS jest tzw DPF suchy i z nim nie ma problemów mogą być jak ktoś jeździ stylem kapelusznika ale i na to są juz sposoby nie powiedzieli mi dokładnie co sie robi bo to ich tajemnica lae jest mały wyk który powoduje że elektronika widzi dpf ale on nie działa jeszcze zapytam w jednym serwisie o VW i AUDI i będe miał jasnośc wracając do RS to ten salon w którym ja załatwiam sprzedał ich już kilkanaści i je serwisjuą i nie ma wiekszych problemówMoże kumplowi pomogą...
PozdrówkiGolf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
Komentarz
-
-
Tak dopiero mnie naszlo - chyba 1.9 AXR tez ma filtr czastek stalych -pewien tego nie jestem ale wiem ze zostal przystosowany do normy Euro 4. Pisze o tym bo w ksiazce serwisowej nie ma raczej wzmianki o jakichs procedurach czyszczenia a ja trybem mieszanym (raz kapelusz raz ogien) przeturlalem sie juz 20 tysiecy w tym 15 tys na wirusie i nie ma problemow...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskichyba 1.9 AXR tez ma filtr czastek stalychnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez MaicroftDodam, ze jak za olej placisz mniej niz 500zl to nie masz FAP-a
Komentarz
-
bezduszny
Maicroft, czy ten do FAP'a ma jakąś specyfikacje/normę/aprobatę ?
[ Dodano: Wto 06 Lut, 07 22:58 ]
czy chodzi o VW 504.00/507.00, ACEA A3 oraz ze względu na niską zawartość popiołu siarczanowego siarki i fosforu (MID SAPS).......... ?
[ Dodano: Wto 06 Lut, 07 23:05 ]
Troche poszukałem i znalazłem....
Chodzi jednak o VW 504.00/507.00 LL 5W-30
Komentarz
-
Zamieszczone przez markowskiTak dopiero mnie naszlo - chyba 1.9 AXR tez ma filtr czastek stalych -pewien tego nie jestem ale wiem ze zostal przystosowany do normy Euro 4. Pisze o tym bo w ksiazce serwisowej nie ma raczej wzmianki o jakichs procedurach czyszczenia a ja trybem mieszanym (raz kapelusz raz ogien) przeturlalem sie juz 20 tysiecy w tym 15 tys na wirusie i nie ma problemow...Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasmogą być jak ktoś jeździ stylem kapelusznika
BTW: Problemy dotyczą zarowno starszych RS-ow jak i takich zupelnie nowych - nie ma to znaczenia.
Generalnie one wywalają błąd jak sie jezdzi na krotkich dystansach i/lub delikatnym stylem.
To jest jakas kpnia. Przykladowo nie wyjezdzam z miasta przez jakies 2-3 tygodnie, tylko smigam sobie do pracy i z powrotem, odwioze syna do szkoly, a ze w miescie jezdze spokojnie, to wywali mi checka???
I to ma byc niby ekologia? Trzeba zapieprzac samochodem i na sile wypalac wiecej paliwa, zeby sie DPF oczyscil?? To jest jakis zart. :|TDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz