Witam.
Posiadam O2FL Mint XII2008r i jak w temacie chciałbym mieć tempomat i MFA
sterowane z manetek.
Niestety jak większość jestem pechowym posiadaczem modułu pod kierownica
1K0953549CS.
Przewalam net wszerz i wzdłuż (allegro, ebay i inne) i z tych modułów
1K0953549CN
1K0953549CM
1K0953549CH
1K0953549CK
nie mogę dostać żadnego, a według tej strony
to tylko te które wymieniłem pasują.
W związku z tym mam pytania:
1. Czy do mojego auta faktycznie oprócz tych
które wymieniłem, żadne inne nie pasują??? :?:
2.A o co chodzi z tym "poziomem programowania" o którym jest
wzmianka w tej tabelce znajdującej się pod tym w/w linkiem ??? :?:
3.A może ma ktoś na sprzedaż jeden z tych czterech w/w prze ze mnie
modułów pod kierownicę ??? :?: :wink:
Przechodziłem ten sam ból i w końcu skończyłem z zakupami w ASO. Niestety. Ostatecznie możesz napisać do kolegi Grygy z tego forum, ale w tym przypadku cena wychodzi taka sama lub niewiele niższa jak w ASO. Więc musisz się uzbroić w cierpliwość na Allegro albo do ASO. Co gorsza nowe Ambiente wychodzą z modułami CQ, które do Ciebie nie pasują stąd wniosek, że dawcami modułów mogą być samochody z roku modelowego 2009 w wersji Ambiente i wyżej, więc nie spodziewałbym się wysypu tych modułów na Allegro.
znalazłem moduły opisane jako do golfa V ale pewnie to samo co do O IIFL. Potrzebuje mieć tylko kompa. Będzie chodził na którymś z nich:
1K0 953 549 BF
1K0 953 549 F
1K0 953 549 Q
Z góry dziękuję za informacje.
człowiek u którego znalazłem moduły ma jeszcze kilka sztuk CQ.
Możecie mi powiedzieć czy będzie chodził? Gdzieś widziałem ale nie mogę tego odgrzebać, że CQ coś zastąpiło.
Bardzo prosze o radę bo chciałem już zakończyć ten "wyczerpujący" temat
Mayki, wybacz, że wcześniej nie zadzwoniłem, ale wakacje, badmington - kobieta zabroniła siedzieć przy kompie więc tylko na sekundę.
Przekazuję Wam ciekawego linka do opisu sterowników koła kierownicy montowanych w autach VAG wraz z opisami co i jak i czy jest zamontowany czujnik skrętu kierownicy.
Teraz na przykładzie Mayki'ego (mam nadzieję, że się nie obrazi): ma on sterownik 1K0-953-549-DA czyli jest to sterownik typu 2 (chodzi o ten pierścień na który jest nałożony) w wersji LOWLINE (czyli najtańszej), bez czujnika kąta kierownicy. U góry jest napisane, który wariant co obsługuje:
Jeśli Mayki jest zainteresowany sterownikiem, który obsługuje tylko tempomat i komputer to musi sobie znaleźć coś z wersji MIDLINE, jeśli dodatkowo kierownica multifunkcyjna, to tylko wersja HIGHLINE. Oczywiście cały czas należy szukać sterownika, który (akurat w tym przykładzie) ma slip ring typu 2, ma tą samą wersję firmware'u oraz nie posiada zamontowanego czujnika kąta kierownicy (bo aktualny sterownik też tego nie ma). Na już można określić, ze te warunki spełnia sterownik 1K0-953-549-CQ (najnowszy), bądź wcześniejszy 1K0-953-549-CP.
Mam nadzieję, że tym postem rozwiązałem problem sterowników kierownicy w Octaviach FL (i nie tylko) :-) :-) Wcześniej już w innym poście pisałem o sterownikach w O2 przedliftowych, więc to stanowi całkiem obszerne kompendium o pozostałych furkach :-)
kropeck właśnie to co napisałeś wydaje się logiczne, ale zastanawiało mnie co jest LIN Version ? Wg tego co napisałeś to do auta z CQ żeby mieć multikiere, tempomat i komputer musi być CD lub CE lub CF?Może napiszesz jeszcze raz na moim przykładzie jaki dokładnie moduł prasuje, oczywiście nie obrażę się a nawet będę wdzięczny
Enriquez, ech .... no tak ... nie chciało mi się lecieć przez cały wątek :-) przepraszam
[ Dodano: Wto 20 Lip, 10 12:12 ]
Zamieszczone przez kross12
kropeck właśnie to co napisałeś wydaje się logiczne, ale zastanawiało mnie co jest LIN Version ? Wg tego co napisałeś to do auta z CQ żeby mieć multikiere, tempomat i komputer musi być CD lub CE lub CF?Może napiszesz jeszcze raz na moim przykładzie jaki dokładnie moduł prasuje, oczywiście nie obrażę się a nawet będę wdzięczny
CQ to wariant MIDLINE, co jak czytamy u samej góry strony, obsługuje komputer i tempomat i komputer pokładowy. Nie musisz niczego zmieniać. Ale przy kierownicy multifunkcyjnej to faktycznie te trzy, które napisałeś. Nie wiem jeszcze tylko co to jest ten LIN, ale to pewnie jakaś magistrala danych i niestety nie wiem aktualnie ma to znaczenie w aucie :-)
Komentarz