Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Multifunkcje mam i ja :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Wojtenio
    r0mek, Zdejmij górną osłonę od kolumny kierownicy , nie ma tam śrub tylko zatrzaski 5 sekund roboty i wszystko wiesz , ściągniesz bez żadnych narzędzi.
    Ok jutro ściągnę i zobaczę jak z manetkami. Manetki zespolone można ewentualnie zamienić na te pojedyncze? Z tego co czytałem manetka od komputera nie będzie mi potrzebna (komputer będzie obsługiwany przez kierownicę?
    Mógłby mi ktoś podać nr kabla do kierownicy MF? Lub ewentualnie ma ktoś taki na zbyciu?
    Jeżeli chodzi o moduł to pasuje również
    Kod:
    1K0-953-549-CD	 Type 2	 SW 0111	 Highline	 No	 2.0	 -
    1K0-953-549-CE	         Type 2	 SW 0111	 Highline	 No	 2.0	 -
    1K0-953-549-CF	         Type 2	 SW 0111	 Highline	 No	 2.0	 #2
    wg Ross-tech czy coś źle sprawdziłem?
    Pzdr

    EDIT:

    Nie wytrzymałem i zdjąłem właśnie osłonę kierownicy. Wychodzi chyba na to, że mam dwie manetki
    Lewa: 1K0 953 513 E
    Prawa: 1K0 953 519 J
    Zastanawia mnie tylko jedno - dlaczego na obu jest napisane Q1, w wątku o wymianie kierownicy widziałem, że jedna była Q1 a druga Q2?
    Aby mieć tempomat przy okazji wymiany kierownicy wystarczy mi zamienić manetkę na 1K0 953 513 A?

    Pzdr
    Był...

    Komentarz


    • Tempomat to końcówka G, chyba że chcesz kombinować te z Golfa/Tourana - da się, jest taniej itp... ale potrzebne lutowanie.
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz


      • Witam. Muszę się pochwalić, że CH, multikiera i tempo również u mnie zagościły. Martwi mnie tylko jedna rzecz, macher zakodował mi sterownik na 532 (VCDS 11), ale niestety nie działa mi prawa strona kiery i board computer (mam Minta FL 1,6 z 2008 r.) Nie wiem czym to może być spowodowane. Gościu powiedział mi, że może mam zły licznik, ale z tego co czytałem, to Enriquez u siebie aktywował to na liczniku bez Maxi. Zaznaczam, że nie mam prawą manetkę bez obsługi board computer. HELP !!!
        _____________________________
        1,4 TSI Combi Ambition + Amazing

        Komentarz


        • hej, bez Maxi akurat mi się nie udało...
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz


          • U mnie też już wszystko siedzi, prawa rolka działa tylko jako przełączanie pomiedzy pamięciami kompa, ale z tego co wyczytałem bez Maxi Dota tylko tak da się zrobić.
            Teraz zostało zakodować tempomat i mam nadzieję, że wszystko będzie latało. Myślałem, że wymiana będzie trudniejsza. Miło się zaskoczyłem
            Pzdr
            Był...

            Komentarz


            • Enriquez, czy po zamontowaniu prawej manetki z kompem, można będzie aktywować board computer na liczniku bez MaxiDota - no i czy nie będzie błędu. Może ktoś to już ćwiczył?

              [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 21:40 ]
              Zamieszczone przez r0mek
              U mnie też już wszystko siedzi, prawa rolka działa tylko jako przełączanie pomiedzy pamięciami kompa, ale z tego co wyczytałem bez Maxi Dota tylko tak da się zrobić.
              Teraz zostało zakodować tempomat i mam nadzieję, że wszystko będzie latało. Myślałem, że wymiana będzie trudniejsza. Miło się zaskoczyłem
              Pzdr
              Co oznacza, że to przełączanie pomiędzy pamięciami kompa, jakie dane widnieją na liczniku? Jakieś specjalne kodowanie użyłeś, czy 532?
              PZDR
              _____________________________
              1,4 TSI Combi Ambition + Amazing

              Komentarz


              • Co oznacza, że to przełączanie pomiędzy pamięciami kompa, jakie dane widnieją na liczniku? Jakieś specjalne kodowanie użyłeś, czy 532?
                PZDR
                532 - rolka działa jako przycisk rset na manetce - przełącza miedzy 1 i 2 pamięcią MFA.

                U mnie pojawił sie problem po wymianie modułu i kiery. Myślałem, że aktywowanie tempomatu tu tylko formalność, a tu zaczęło sadzić błędami.
                Kod:
                Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
                   Part No SW: 03G 906 021 TB    HW: 03G 906 021 AN
                   Component: R4 1,9l EDC G000SG  2047  
                   Revision: --H11---    Serial number:               
                   Coding: 0000071
                   Shop #: WSC 31414 790 00001
                   VCID: 72EFDEFB118B
                
                2 Faults Found:
                005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics 
                               P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded
                             Freeze Frame:
                                    Fault Status: 01100001
                                    Fault Priority: 0
                                    Fault Frequency: 1
                                
                
                             Freeze Frame:
                                    RPM: 798 /min
                                    Speed: 0.0 km/h
                                    Load: 0.0 %
                                    Voltage: 14.21 V
                                    Bin. Bits: 11101000
                                    Bin. Bits: 00000000
                                    (no units): 0.0
                
                005782 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Steering Column Controller 
                               P1696 - 004 - No Signal/Communication
                             Freeze Frame:
                                    Fault Status: 01100100
                                    Fault Priority: 0
                                    Fault Frequency: 1
                            
                
                             Freeze Frame:
                                    RPM: 798 /min
                                    Speed: 0.0 km/h
                                    Load: 0.0 %
                                    Voltage: 14.21 V
                                    Bin. Bits: 11101000
                                    Bin. Bits: 00000000
                                    (no units): 0.0
                
                ddress 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
                   Part No SW: 1K0 937 087 D    HW: 1K0 937 087 D
                   Component: BCM PQ35  H   103 0541  
                   Revision: 00103 AE    
                   Coding: 48180AB8B80538C040080080150081E4032800AE424D81605C0440000000
                   Shop #: WSC 31414 790 00001
                   VCID: 326F1EFBD10B
                
                   Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C
                   Component: Wischer 04090  22  0601 
                   Coding: 00DFB7
                
                1 Fault Found:
                00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 
                            004 - No Signal/Communication - Intermittent
                             Freeze Frame:
                                    Fault Status: 00100100
                                    Fault Priority: 6
                                    Fault Frequency: 1
                                    Reset counter: 86
                          
                
                             Freeze Frame:
                                        Term 15 Off
                                    Voltage: 12.45 V
                                        OFF 
                                        ON 
                                        Term 50 Off
                                        OFF 
                                        OFF 
                
                Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
                   Part No SW: 1K0 953 549 CD    HW: 1K0 953 549 CD
                   Component: J0527           054 0111  
                   Coding: 0000534
                   Shop #: WSC 00028 028 00001
                   VCID: 76E7E2EB7DE3
                
                   Subsystem 1 - Part No: 3T0 959 537 
                   Component: E221__MFL-URO   H07 0011  
                   Coding: 00000128
                   Shop #: WSC 00000  
                
                No fault code found.
                
                -------------------------------------------------------------------------------
                Address 17: Instruments (J285)       Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
                   Part No SW: 1Z0 920 803 D    HW: 1Z0 920 803 D
                   Component: KOMBI         H21 0110  
                   Serial number: 00000000000000
                   Coding: 110B00
                   Shop #: WSC 31414 790 00001
                   ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040
                   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
                   VCID: 356525E72065
                
                1 Fault Found:
                12718592 - Function Restricted due to Missing Message(s) 
                          U1111 00 [008] -  - 
                             Freeze Frame:
                                    Fault Status: 00000001
                                    Fault Priority: 6
                                    Fault Frequency: 1
                                    Reset counter: 86
                               
                
                
                -------------------------------------------------------------------------------
                Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
                   Part No SW: 1K0 907 530 AA    HW: 1K0 907 951 
                   Component: J533  Gateway   H16 5223  
                   Revision:   H16       Serial number: 4120K098310030
                   Coding: E9A07F46000202003302
                   Shop #: WSC 20840 456 71625
                   VCID: 66C7B2AB2D43
                
                1 Fault Found:
                00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 
                            004 - No Signal/Communication - Intermittent
                             Freeze Frame:
                                    Fault Status: 00100100
                                    Fault Priority: 2
                                    Fault Frequency: 1
                                    Reset counter: 86
                                    Time Indication: 0
                Orientuje się ktoś ocb?
                Był...

                Komentarz


                • skasować błędy,
                  wyłączyć zapłon
                  zamknąć pojazd
                  >>> tu dowolna ilość czasu <<<
                  otworzyć
                  odpalić
                  powinno banglać.

                  [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 22:31 ]
                  Zamieszczone przez tureck2
                  Enriquez, czy po zamontowaniu prawej manetki z kompem, można będzie aktywować board computer na liczniku bez MaxiDota - no i czy nie będzie błędu. Może ktoś to już ćwiczył?
                  no przecież cały wątek jest właśnie o tym, wystarczy poczytać, wiem ma 46 stron, ale zaraz będzie miał 100 jak się wszyscy będą pytać zamiast czytać.

                  Odpowiadając na Twoje pytanie, jak masz odpowiedni moduł to zadziała, potrzebne będzie zakodowanie VCDS oprócz montażu manetki.
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz


                  • Enriquez ja mam 1K0-953-549-AH czy mam założyć 1K0-953-549-AJ z SW 0070 czy mogę również 1K0-953-549-CH z SW 0111 i czy będzie problem że są różne SW. O2 MY2008 przed FL.
                    Jest: OIII 1.4 TSI 4K4K
                    Była: OII FL 1.6 MPI 4K4K

                    Komentarz


                    • waldek73, a kierę od O2, czy FL?
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz


                      • kiera przed fl
                        Jest: OIII 1.4 TSI 4K4K
                        Była: OII FL 1.6 MPI 4K4K

                        Komentarz


                        • waldek73, to wystarczy, AG, AJ, AK, AL - z tych niższych wersji
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Enriquez
                            skasować błędy,
                            wyłączyć zapłon
                            zamknąć pojazd
                            >>> tu dowolna ilość czasu <<<
                            otworzyć
                            odpalić
                            powinno banglać.
                            I bangla wszystko chodzi jak trzeba. Na poczatku sie wystraszylem bo po wlaczeniu tempo nie zapalila sie korolka. Myslalem, ze jest jak w starszych vw czyli po wlaczeniu sie swieci a nie dopiero po ustawieniu. Dzieki za pomoc. Pzdr!
                            Był...

                            Komentarz


                            • krzynol a z tych wyższych np 1K0-953-549-CH czy mi to coś da jakieś opcje dodatkowe?
                              Jest: OIII 1.4 TSI 4K4K
                              Była: OII FL 1.6 MPI 4K4K

                              Komentarz


                              • waldek73, nie
                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                poprzednie modele:
                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                Komentarz


                                • tureck2, jaki masz w tym Mincie licznik ? Po FL ?

                                  r0mek, napisz jakie auto jest pacjente, bo jak przedFL to nic z tym nawet przy maxi nie zrobisz ...
                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez misiek^wro
                                    r0mek, napisz jakie auto jest pacjente, bo jak przedFL to nic z tym nawet przy maxi nie zrobisz ...
                                    Auto to OII FL z 2009. Trochę mnie zasmuciłeś mówiąc, że nic nie zrobię. Już powoli zastanawiałem się nad Maxi, żeby guziki ożyły :d
                                    Był...

                                    Komentarz


                                    • W FL z maxi dotem i kierownicą to jest zupełnie inna zabawa. Kupuj licznik i sie nawet nie zastanawiaj.
                                      Pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Enriquez
                                        W FL z maxi dotem i kierownicą to jest zupełnie inna zabawa. Kupuj licznik i sie nawet nie zastanawiaj.
                                        Czyli wszystko powinno grać? Narazie się wstrzymuję trochę o tym poczytałem i obawiam się, że w pobliżu nie znajdę osoby która zakoduje mi licznik i odczyta PIN (z tego co widziałem sama wymiana nie jest aż tak ciężka )
                                        Pzdr
                                        Był...

                                        Komentarz


                                        • Mam Octavie 2FL z 2012 roku, wersja family plus z tempomatem, maxi dotem, bluetoothem.
                                          Chcę zamienić kiere na MF z numerem seryjnym 3T0 419 091 K E74

                                          Czy jesteście w stanie mi powiedzieć czy muszę coś dokupić i wymienić, czy pójdzie gładko?

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez yelonec
                                            Czy jesteście w stanie mi powiedzieć czy muszę coś dokupić i wymienić, czy pójdzie gładko?
                                            Sprawdz nr sterownika pod kierownica i wszystko bedzie jasne.
                                            Był...

                                            Komentarz


                                            • Musisz sprawdzić jaki masz moduł pod kierownicą, czy obsługuje MF. Piszesz, że masz MaxiDota, to może masz sterownik Highline. Jeśli tak jest to wystarczy kierownica, zmiana kabelka w kierownicy, no i zakodowanie jej. Powodzenia
                                              _____________________________
                                              1,4 TSI Combi Ambition + Amazing

                                              Komentarz


                                              • tureck2, nie liczylbym na higline w 2012
                                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                Komentarz


                                                • He, he, racja wszystko obcinają z samochodów. Kiedyś czujniki parkowania były w standardzie. Ale to chyba nie ten dział.

                                                  Krótkie pytanko, czy do wymiany prawej manetki na taką z obsługą "Board Computer" trzeba zdejmować kierę, czy da się bez zdejmowania? PZDR
                                                  _____________________________
                                                  1,4 TSI Combi Ambition + Amazing

                                                  Komentarz


                                                  • yelonec, tak po kolei :

                                                    Diagnostyka VCDS - aby dobrać sterownik. Z góry jednak strzelam, że będzie potrzebny taki z końcówką B - bo jest uniwersalny do O2

                                                    Następnie nalezy zamontowac sterownik wraz z kierownica i kablem i ewentualnie wymienic zespolone manetki - na takie bez przycisku do kompa - jednak to nie koliduje, mozna je wyciac kodowaniem.

                                                    Króka kalibracja, ponowne sprawdzenie i voilla.

                                                    Generalnie za pełen kompleks montażowy (w autach MR 2011+ ) jak w fabryce ( czyli z wymiana manetek, modułu, kiera oraz kablem )wraz z zaopatrzeniem w NOWE części ja krzyczę

                                                    - przy kierownicy 4 ramiennej MF - 1550 zł
                                                    - przy kierownicy 3 ramiennej MF - 1600 zł
                                                    - przy kierownicach 3 ramiennych RS MF DSG - 1850 zł
                                                    - przy kierownicach 3 ramiennych RS MF bez DSG ( to jest przerobka fabrycznej kiery na taka bez paddli do skrzyni w zwiazku z czym kiera i jej cena to masakra ) - 2050 zł

                                                    -350 zł jeśli ktoś rezygnuje z manetek zespolonych.

                                                    W zestawie nowa kiera, manetki zespolone bez kompa, kabel, moduł + montaż całości.
                                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X