Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pinów do czarnej mam mnóstwo a jak do żółtej są takie same to nie maproblemu.
Nie rozumiem jednak jak mam przylutować pin nr 4 z czarnej do klaksonu. krzynol możesz to objaśnić?
Chciałbym zapytać jeszcze o moduł pod kierownicą.
Obecnie jest 1K0-953-549-CN SW 0111 Midline
Czy w grę wchodzą tylko:
1K0-953-549-CH SW 0111 Highline
1K0-953-549-CJ Highline
1K0-953-549-CK SW 0111 Highline
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Będę zmieniał kiero na multi trójramienną, ale wg Etki do OIIFL trójramienna jest tylko z telefonem natomiast z kółkiem jest tylko czteroramienna (pomijam kierownice z łopatkami).
Znalazłem w necie kiero od YETI trójramienną z kółkiem i trójramienną z telefonem. Wg Etki ta z telefonem jest też stosowana w OIIFL natomiast tej z kółkiem nie ma. I tu nasuwa mi się pytanie czy ma ktoś doświadczenie i ta od YETI z kółkiem podejdzie do OIIFL (chodzi mi o sterownik w kole kierownicy YETI czy różni się czymś od tego jaki jest w OIIFL czteroramiennej).
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Znalazłem w necie kiero od YETI trójramienną z kółkiem i trójramienną z telefonem. Wg Etki ta z telefonem jest też stosowana w OIIFL natomiast tej z kółkiem nie ma. I tu nasuwa mi się pytanie czy ma ktoś doświadczenie i ta od YETI z kółkiem podejdzie do OIIFL (chodzi mi o sterownik w kole kierownicy YETI czy różni się czymś od tego jaki jest w OIIFL czteroramiennej).
Potwierdzam to co mówi marbab, kolega ma z Yeti z kólkiem w OIIFL :wink:
Znalazłem w necie kiero od YETI trójramienną z kółkiem i trójramienną z telefonem. Wg Etki ta z telefonem jest też stosowana w OIIFL natomiast tej z kółkiem nie ma. I tu nasuwa mi się pytanie czy ma ktoś doświadczenie i ta od YETI z kółkiem podejdzie do OIIFL (chodzi mi o sterownik w kole kierownicy YETI czy różni się czymś od tego jaki jest w OIIFL czteroramiennej).
Potwierdzam to co mówi marbab, kolega ma z Yeti z kólkiem w OIIFL :wink:
Dzięki Panowie. W takim razie dzisiaj zamawiam tą z YETI.
Panowie a jak bym wymienił 4ramiona z kółkiem na 3 ramiona z telefonem?
Jakieś komplikacje?
Bo fabryczny bt w koncu i tak dołożę a to kółko w mojej to i tak nie wiem do czego służy :P
myślę, że będziesz musiał. Aczkolwiek nie próbowałem czegoś takiego jak multikiera + MFA + zwykła manetka bo u mnie proces zakupowy występował w innej kolejności. Przy zamontowanej manetce i MFA nie umiałem zakodować, żeby MFA chodziło z kierownicy (poza resetem). Być może jak się jej nie zamontuje to się da...
Witam,
Czy ktoś już próbował w ten sposób? Multikiera+MFA+zwykła manetka (bez TRIP) = MFA sterowany z kiery?
Ja Was trochę nie ogarniam, po co kombinować, robić sobie pod górę i jeszcze za to płacić
Przecież zwykła manetka, bez sterowania kompem kosztuje 30-40zł. Stara z obsługą kompa można sprzedać za 100zł
Czyli wymieniamy manetki i zostaje 60zł na kabel czy flaszkę...
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Mam pytanie co dokładnie obsługuje MLF ? Pytam ponieważ zakładałem MLF kierownice wraz z modułem. Wymieniłem moduł na CH, kiera MLF, radio SWING. Działa mi tylko lewa rolka - głośniej ciszej, lewe strzałki zmiana utworu/zaprogramowanej stacji. Z prawej strony działa mi tylko "kółeczko" ale zmienia tylko CD/RADIO. Nie zmienia na AUX ....
Witam,
mam podobną sytuację - lewa strona kiery bez zarzutu, ale w prawej kółeczko zmienia radio/CD i brak przejścia na AUX. Jeżeli ręcznie na SWINGU zmienię na AUX to kółkiem przejdę na radio ale w drugą stronę już nie da rady. Mam podejrzenia co do kolejności w panelu MEDIA w SWINGU. Zauważyłem, że kolejność jest taka: CD/puste/AUX/BT. Czy przypadkiem to puste pole nie jest winowajcą, czy przypadkiem żeby sterownie było OK to AUX powinno być w miejscu pustego pola. Może ktoś zna rozwiązanie?
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Witam
Posiadam Skodę z 2005 roku.Na pokładzie od nowości kierownica multifunkcyjna,maxi-dot,czujnik deszczu,zmierzchu,park tronik,tempomat.Miałem zamontowany moduł 1K0953549B.Zmieniłem na 1K0953549CH oraz taśmę do poduszki o numerze 1K0959653C.Jeżeli chodzi o manetkę do tempomatu,to zrobiłem mostek pomiędzy pinami 5 i 10.Po zamontowaniu wszystkiego przyciski od regulacji głośności ożyły,ale reszta nadal nie działa-tzn.zmiana stacji i obsługa telefonu.Ponadto cały czas jest błąd nieprawidłowo zakodowanego sterownika.Wszelkie próby zmiany kodowania nie pomagały.Nie mogłem też skalibrować czujnika kąta skrętu(czujnik ma numer 1K0 959 654).Walczyłem z tym kilka godzin,ale to nic nie zmieniło.W akcie desperacji założyłem z powrotem wszystkie stare części i błędy znikły,a kalibracja trwała dosł0wnie parę chwil.Wiem,że moja kierownica pracuje na linii LIN 1,3;a przecież ów sterownik działa z 1,3 i 2.0.Jaka może być przyczyna tych niepowodzeń?Co do kodowania to już zabrakło mi koncepcji.Próbowałem 0000734;0010534;0010734;i ..... Jedyne kodowanie,które generowało tylko jeden błąd to 0000314.Szczerze powiedziawszy to nie rozumiem tego.Może spróbujecie mi pomóż w tym ciężkim temacie.Zapomniałbym o dosyć ważnej kwestii:cały ten mod chciałem zrobić ze względu na COLUMBUSA(brak sterowania z kierownicy),z radiem BOLERO kierownica"żyła".Columbus ma soft 4020 dlatego też nie chciałem dogrywać"łatek"tylko zrobić to po BOŻEMU.
Krzynol no i przy takim kodowaniu"wali" błędami,a między innymi ,że błędnie zakodowany sterownik i brak informacji ze sterownika kierownicy na szynie CAN napędu-czyżby uszkodzony moduł?
Nie wiem czy chodzi o przyciski do sterowani telefonem.Nie pamiętam przy którym kodowaniu,ale na pewno działała tylko i wyłącznie funkcja przyciszania i podgłaśniania radia.Reszta przycisków była"martwa"
[ Dodano: Czw 06 Mar, 14 23:09 ]
o do błędów w języku angielskim-VCP edytuje błędy po polsku.
Komentarz