[O2] Multifunkcje mam i ja :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • picia136
    odpowiedział(a)
    ciekawi mnie tylko czy kabelek potrzebnie nabyłem czy może mam takowy zainstalowany wg was lepiej odłączyć akumulator wyjmując poduche?

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Nie będzie. Zrób jak Ci wygodnie.

    Zostaw komentarz:


  • picia136
    odpowiedział(a)
    a jak manetka zostanie ta ze sterowaniem to będzie walić błędami ? czy nie

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Napisałem, że jak nie masz maxi-dota to manetki nie wymieniaj.

    Jak masz maxi to zmień manetkę i licznik powinien Ci działać z kierownicy.

    Aukcja wyżej jest przykładowa. Da się ją wyrwać taniej.

    Np.:

    Zostaw komentarz:


  • picia136
    odpowiedział(a)
    Nabyłem kierownicę, kabelek 1k0.971.584.c zczytałem moduł i mam moduł 1k0.953.549 Ak czyli dobry i zadziała z nim.

    Zostaw komentarz:


  • picia136
    odpowiedział(a)
    mam maxi dota dokładałem.Na prawej manetce mam sterowaniem maxi dot. Tempomat mam orginalnie. czyli prawej manetki nie zmieniam

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez picia136 Zobacz wpis
    Macie moze nr katalogowy manetki



    Jak nie masz maxi-dota to prawej nie wymieniaj.

    Zostaw komentarz:


  • marbab
    odpowiedział(a)
    picia136 w prawej manetce masz sterowanie Maxi Dotem lub komputeram. Nie to zwiazku z kierownica. Jesli chcialbyc tempomat to musisz lewa manetke zmienic.

    Zostaw komentarz:


  • picia136
    odpowiedział(a)
    Mam do was pytanie wlasnie jestem.na etapie dokladania.mf do o2 przed fl. Mam juz kiere kabelek bo.nie chce przerabiac, mod ktory mialem obsluzy kiere. Ale doszly mnie sluchy ze jeszcze manetka do wymianay jest prawa bo mam w niej sterowanie, prawda ? Macie moze nr katalogowy manetki
    Ostatnio edytowany przez picia136; 17202.

    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    W końcu doszedłem o co biega nie mając tej oryginalnej wtyczki.
    Tak jak myślałem numeracja pinów zaczyna się w gnieździe przycisków w kierownicy od lewej strony, zaraz za tym pustym.
    Miałem podłączone odwrotnie,od prawej do lewej. Myślałem, że skoro brakuje jednego pinu z lewej to powinno to lecieć od prawej do lewej.
    Tak wygląda prawidłowa numeracja.



    Kierownica ożyła, tzn działa zmiana stacji, wyszukiwanie, włączenie podświetlenia.
    Niestety nie działa wyciszenie radia. Żadnych błędów już nie ma.
    W grupie 009 po wciśnięciu przycisku wyciszania pojawia się cyfra 43.



    Prawidłowy schemat dla kierownicy z O2 (2004-2008) wygląda w takim razie tak.
    Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.

    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    Wtyczka będzie jutro

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    O rzesz...
    To ja tu myślę co tam jest nie tak a Ty nie masz odpowiedniej wtyczki nawet. Ech...

    Jak ją będziesz miał to podłącz tak jak na rysunku i wtedy jak nie będzie działać to pisz. A pewnie będzie działać. Więcej cierpliwości


    Oryginał to chyba to:


    Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.

    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    Wtyczki jeszcze nie mam, czekam na dostawę. W wiązce przycisków jest 5 pinów, w tym jedno miejsce z lewej strony jest wolne bez pinu. Wykorzystałem do testów na razie wtyczkę z forda.
    Znalazłem na tej stronce https://www.drive2.com/l/5940134/ opis ze zdjęciami i widać tam wtyczkę, tylko piny są wpięte od lewej strony wtyczki, a ja mam z prawej. Ten brązowy to zapewne masa. Czyli wychodziłoby, że mam nie z tej strony wtyczki wpięte przewody.

    Gdybym chciał założyć całą wiązkę to z jakim numerem szukać?
    Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    dieselinside1900, niby masz to dobrze połączone jeśli jest tak jak na rysunku.
    Jedyne co mi nie pasuje to wtyczka. Na zdjęciu jest do kierownicy poliftowej. Nie wiem jak Ci się udało to połączyć bo poliftowa ma 6 pinów a przedliftowa 5 pinów.

    Zamieszczone przez picia136 Zobacz wpis
    Koles modul jest pod kierownica? Wystarczy zdjac oslone?
    Tak. Moduł kierownicy jest od spodu. Wystarczy zdjąć obudowę i nie trzeba zdejmować kierownicy.

    Zostaw komentarz:


  • picia136
    odpowiedział(a)
    Koles modul jest pod kierownica? Wystarczy zdjac oslone? Ktora kierownica bedzie ok do o2 z 2005 przed liftem i nie bedzie problemow z montazem az takiego

    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    Nic mi nie mówią takie schematy niestety.
    Kierownica jest taka



    Moduł 1K0-953-549-AK jest od tej kierownicy wyciągnięty z auta, niestety wiązki już nie było. Wcześniej miałem moduł z końcówką 1K0-953-549-BC
    Teraz mam podłączone tak i nie działa sygnał, nie ma podświetlenia przycisków, żadnej reakcji tylko błąd w kompie 01426
    Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Może pomogą Ci te schematy:


    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    Nie wiem co źle robię, mam błąd 01426. Obstawiam że coś z tymi panami w tej wtyczce. Kontrolki zgasly tempomat działa. Kierownicę mam z 2006

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez dieselinside1900 Zobacz wpis
    PIN8 zostawić tam gdzie jest, czy wpiąć w PIN4 czarnej wtyczki?
    8 z żółtej do 4 w czarnej.
    Zamieszczone przez picia136 Zobacz wpis
    Podłącze się do tematu o2 z 2005r przed lift. Chciał bym dołozyć multifunkcyjną kierownicę. Potrzebuje kierownice moduł czy coś jeszcze? Macie jakieś nr cześci ?
    Zacznij od sprawdzenia jak masz moduł obecnie. Na bank nie masz highline ale pomoże to w ustaleniu jaki potrzebujesz.
    Będzie też potrzebny kabelek, o którym wyżej piszemy. Oryginalny lub przerobiony ten co masz teraz.
    No i jaką kierownicę chcesz zamontować?

    Zostaw komentarz:


  • picia136
    odpowiedział(a)
    Podłącze się do tematu o2 z 2005r przed lift. Chciał bym dołozyć multifunkcyjną kierownicę. Potrzebuje kierownice moduł czy coś jeszcze? Macie jakieś nr cześci ?

    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    PIN8 zostawić tam gdzie jest, czy wpiąć w PIN4 czarnej wtyczki?
    Czy wystarczy po prostu spiąć te piny PIN1 --> PIN7 (srebrny konektor klaksonu) PIN3 --> PIN9, a reszty nie ruszać?
    Ostatnio edytowany przez dieselinside1900; 43793.

    Zostaw komentarz:


  • low-raider
    odpowiedział(a)
    PIN1 --> PIN7 (srebrny konektor klaksonu)
    PIN3 --> PIN9

    Zostaw komentarz:


  • dieselinside1900
    odpowiedział(a)
    Aktualnie czekam na wtyczkę, ale chciałem zrobić testy kierownicy i interesuje mnie kolejność pinów w czarnej wtyczce do multifunkcji, który pin będzie pierwszy, ten z prawej?

    Czy ten opis dla kiery O2 FL będzie dobry dla kiery O2?

    Łączymy PIN1 z wtyczki poz.1 z PIN 9 żółtej wtyczki
    Łączymy PIN2 z wtyczki poz.1 z pin 10 żółtej wtyczki
    Usuwamy taśmę do formowania wiązki - tą czarną i wypinamy z żółtej wtyczki pin 8
    Wypięty PIN 8 wkładamy do PIN 4 wtyczki poz. 1
    Wpinamy PIN3 do wtyczki poz. 1 i ucinamy drugą zbędną część
    Dolutowujemy skrócony PIN3 do kabla srebrnego konektora klaksonu




    Zostaw komentarz:


  • staniusek
    odpowiedział(a)
    super, dzieki za info, pomogl mi magik od radia tego typu, wgralem soft, nizszy niz moj, MF ozyla :-) . Jedyny myk który musiałem zrobić to trzymając długo setup w ustawieniach systemu pozwolić na downgrade, inaczej dostawałem błąd, magik od radia sugerował jeszcze żeby robić to na wyłączonej stacyjce.

    Zostaw komentarz:


  • marbab
    odpowiedział(a)
    staniusek, zeby Ci kiera dzialala z Columbusem musisz wgrac latke w zaleznosci jaki soft radia posiadasz. Tutaj masz odpowiednie oprogramowanie i info jak to wykonac. Byc moze trzeba bedzie tez zmienic kodowanie radia.
    Jesli chodzi o bluetooth to sterownik 5N0 035 730 z koncowka A,B i C napewno dziala z Columbusem i starymi zegarami. Jest to wersja Premium z rSap.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...