Wklej autoscan o ile VCP to potrafi
[O2] Multifunkcje mam i ja :)
Zwiń
X
-
no i co?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że kierownica poliftowa z obsługą telefonu na module CH i z poliftowymi zegarami nie zapewnia sukcesu - prawa rolka działa tylko w zakresie obsługi telefonu oraz w niektórych "głębszych" funkcjach MD
testy trwają(wczoraj było za późno)
zakodowany prot BAP
Witek 703, PLA 1,5 ruszyło
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
No właśnie panowie "przerabiacze" ciekawa sprawa z tą kierą u piotrek_gdy... Naciśnięcie rolki działa o ile pamiętam w całym MENU, ale przewijanie już nie. Ale jak starą manetką wejdzie się głębiej w MENU np. w Ustawienia to rolka dalej nie przewija, ale po wejściu w Telefon przewijanie działa bezproblemowo. Gdzie może leżeć powód takiego zachowania? Niby moduł pod kierą CH więc nie "czysto" po FL-owy. Z drugiej strony skoro rolka działa na przewijaniu w sekcji telefonu to by znaczyło, że moduł pod kierą sam w sobie nie krzaczy i puszcza sygnał sterowania dalej. Może to raczej problem z Gateway-em?
Zastanawiam się jak jest w ogóle realizowane "logicznie" przesyłanie tych informacji pomiędzy kierą a Maxi dot-em? Czy Maxi dot ( licznik ) ma zapisane gdzieś w pamięci wszystkie możliwe do wyświetlenia opcję menu i tylko w zależności od kodowania/odpytania Gateway-a o bieżący stan urządzeń wyświetla odpowiednie pozycje i po ich wybraniu wysyła ( poprzez Gateway ) do odpowiedniego urządzenia odpowiednie polecenie? Czy ( na przykładzie pozycji telefon ) działa to tak, że:
Opcja 1
Kręcę prawą gałką, sygnał z kiery trafia do sterownika pod kierą, potem do Gateway-a, potem idzie do licznika/Maxi dot-a, który mając zapisane w pamięci menu telefonu przeskakuje po jego pozycjach i w momencie, gdy wybieram np. pozycję "połącz" ( poprzez naciśnięcie gałki ) z licznika poprzez Gateway sygnał ( odpowiednie polecenie ) trafia do modułu telefonu.
Opcja 2
Kręcę prawą gałką, sygnał z kiery trafia do sterownika pod kierą, potem do Gateway-a, dalej idzie do modułu telefonu a dopiero ten wysyła informację poprzez gateway do licznika co Maxi Dot ma w danym momencie wyświetlać.
Opcja 3
Połączenie dwóch poprzednich czyli sygnał z kiery idzie do Gateway-a a ten wysyła równolegle odpowiednie polecenia do sterownika telefonu ( żeby coś tam wykonał ) i do Maxi Dota żeby coś tam wyświetlił.
Może najbardziej bruździ tutaj Gateway i trzeba by od razu ładować jakiś wysoki poliftowy model 7N0?
A może jednak to wina modułu pod kierą ( CH )?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
-
Zamieszczone przez marbabmoze trzeba tez manetki zmienic
tylko posuwamy się powoli do przodu :wink:
zaczęliśmy wczoraj od zegarów
zegary poliftowe 1z0 920 843t
moduł - 1k0 953 549ch
gateway 1k0 907 530aa
na początek pytania są takie jak wyżej sformuował to kowal 2002, - czemu częśc funkcji działa a część nieprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
zacząłbym od podmiany gatewaya na jakiś FLowy wysoki 7N0.....
to nam wykluczy błędy w ewentualnej translacji rozkazów->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
z dzisiejszych obserwacji- zmiana protokołu na BAP/ lub nie BAP niczego nie zmienia poza zachowaniem lewej strony
w protokole BAP dłuższe przyciśnięcie przycisków przód/tył powoduje przewijanie utworu - nez BAP tej funkcji nie ma
rolka prawa- pełna unkcjonalność jeśli chodzi o telefon, brak funkcjonalności jeśli chodzi o poruszanie sie po menu MD
powrót działa za każdym razem poza wyjściem z głownego menuprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Witam
Od wczoraj i u mnie zagościła multifunkcja poliftowa.Działa tak samo jak u większości z Was, tylko z tym wyjątkiem,że po lewej stronie nie działa również zmiana stacji radiowych(co za tym idzie zmiana utworu).Zagościł również błąd 01044 czyli błędnie zakodowany sterownik.Z tym błędem nie potrafię sobie poradzić,ale to już chyba urok modernizacji.Będę jeszcze próbował walczyć,ale prawdę powiedziawszy to już nie mam koncepcji.Taki sam błąd miał kolega maxpaynemm,ale nie wiem czy wybrnął z tego.Może to wina softu w Columbusie?Obecnie mam soft 4024 bez żadnych łatek.Ciekawa rzecz jaką zauważyłem-po odłączeniu zasilania i ponownym włączeniu przez 15 sekund działa zmiana stacji radiowych i zmiana utworów.
POMOŻECIE ?Witek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BoobassO.T.
Kupię nową lub mało używaną kierownicę przedliftową oczywiście multifunkcję.
Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WallyZamieszczone przez BoobassO.T.
Kupię nową lub mało używaną kierownicę przedliftową oczywiście multifunkcję.
lub
oczywiście u superbman -a pytaj o klubowe promocje cenowe, sam nie dawno kupowałem, polecam
Komentarz
-
-
Nawiązując do mojego postu z niedzieli 30 marca to udało mi się tylko uruchomić przyciski po lewej stronie kierownicy,ożył też przycisk po prawej stronie kierownicy(pod symbolem słuchawki).Przyczyną takiego stanu rzeczy był źle zakodowany gateway.Pozostał jeszcze jeden problem.Nadal w sterowniku gości błąd 01044-nieprawidłowo zakodowany sterownik.Z tym jak na razie nie umiem sobie poradzić.Witek
Komentarz
-
-
Witek 703, a tempomat?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Krzynol-tempomat działa,kontrolka jak i wcześniej na liczniku działa,wszystkie przyciski i dwie rolki działają.Jest tylko ten cholerny błąd :evil:
Patrząc na autoskany innych użytkowników tego forum w podsystemie raz mają kodowanie z końcówką 130,raz 131,a i znalazło się kodowanie z końcówką 129.Podczas diagnozy modułu16 nie ma możliwości zmiany kodowania podsystemu.Witek
Komentarz
-
-
podsystemu E221 nie koduje się zbytnio
C00,Steering Wheel Electronics (J527) Coding:
000?xxx: Transmission
0 = Manual Transmission
1 = Automatic Transmission
000x?xx: Multi-Function Steering Wheel (1-4 = LIN 1.3 / 5-8 = LIN 2.0)
0 = Multi-Function Steering Wheel not installed
1 OR 5 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed
2 OR 6 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and no Push-To-Talk (PTT) installed
3 OR 7 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed
4 OR 8 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed
000xx?x: Cruise Control System (CCS) and Adaptive Cruise Control (ACC)
0 = Cruise Control System (CCS) not installed
1 = Cruise Control System (CCS) with 6 Positions via separate Stalk installed
3 = Cruise Control System (CCS) with 4 Positions via Blinker Stallk installed
000xxx?: Rear Wiper and Board Computer
1 = Rear Wiper not installed / Board Computer via Wiper Stalk not installed
2 = Rear Wiper installed / Board Computer via Wiper Stalk not installed
3 = Rear Wiper not installed / Board Computer via Wiper Stalk installed
4 = Rear Wiper installed / Board Computer via Wiper Stalk installed
dużo opcji nie ma
auto w manualu z tylną wycieraczką i manetką komputera
z tempomatem i z kierownicą FL bez obsługi telefonu
0000534->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Wklejam autoscan:
Adressword : 01
Numer VAG :03G906021LD
Nazwa :Elektronika silnika
Opis ster. :R4 2,0L EDC G200SG
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=740
Wersja SW :9902
Kodowanie :0000072
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 12
Numer VAG :
Nazwa :Elektronika sprzęgła
Opis ster. :
Komunikacja :Brak komunikacji.
Wersja SW :
Kodowanie :
Znalezione bledy
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 42
Numer VAG :1T0959701
Nazwa :Elektronika drzwi kierowcy
Opis ster. :Tuersteuergeraet 09
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=310
Wersja SW :0165
Kodowanie :0000118
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 52
Numer VAG :1T0959702
Nazwa :Elektronika drzwi przedniego pasażera
Opis ster. :Tuersteuergeraet 09
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=312
Wersja SW :0165
Kodowanie :0000118
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 62
Numer VAG :1K0959703B
Nazwa :Elektronika tylnych lewych drzwi
Opis ster. :Tuersteuergeraet 06
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=314
Wersja SW :0219
Kodowanie :0000048
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 72
Numer VAG :1K0959704B
Nazwa :Elektronika tylnych prawych drzwi
Opis ster. :Tuersteuergeraet 06
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=316
Wersja SW :0219
Kodowanie :0000048
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 03
Numer VAG :1K0907379K
Nazwa :Elektronika hamulców
Opis ster. :ESP FRONT MK60
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=790
Wersja SW :0104
Kodowanie :0006786
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 04
Numer VAG :
Nazwa :Czujnik kąta skrętu
Opis ster. :
Komunikacja :Brak komunikacji.
Wersja SW :
Kodowanie :
Znalezione bledy
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 44
Numer VAG :1K1909144G
Nazwa :Układ wspomagania kierowania
Opis ster. :EPS_ZFLS Kl.2
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=7A8
Wersja SW :1401
Kodowanie :0000000
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 15
Numer VAG :1K0909605H
Nazwa :Poduszka bezpieczeństwa
Opis ster. :08 AIRBAG VW8 023
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=768
Wersja SW :0700
Kodowanie :0012344
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 25
Numer VAG :1Z0920842D
Nazwa :Immobiliser
Opis ster. :IMMO VD1
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=781
Wersja SW :1612
Kodowanie :0000000
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 16
Numer VAG :1K0953549CH
Nazwa :Elektronika kolumny kierownicy
Opis ster. :J0527 056
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=2FC
Wersja SW :0111
Kodowanie :0000734
Znalezione bledy
0414 Sterownik nieprawidłowo zakodowany
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 46
Numer VAG :1K0959433CR
Nazwa :Centralny moduł systemu Komfort
Opis ster. : KSG PQ35 G2 044
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=328
Wersja SW :0203
Kodowanie :01F8090851030C3F0002850560084F03003C80
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 56
Numer VAG :3T0035680B
Nazwa :Radio
Opis ster. :J0506RNS-MID
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4DA
Wersja SW :4024
Kodowanie :04000402020000010000
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 10
Numer VAG :1Z0919475E
Nazwa :Sygnalizacja przy parkowaniu 2
Opis ster. :J446 PARKHILFE 8K
Komunikacja :UDS, EV_EPHVA18SKxxx0000 001001
Wersja SW :0005
Kodowanie :108001
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 17
Numer VAG :1Z0920842D
Nazwa :Zestaw wskaźników
Opis ster. :KOMBIINSTRUMENT VD1
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=751
Wersja SW :1612
Kodowanie :0003101
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 37
Numer VAG :3T0035680B
Nazwa :System nawigacji
Opis ster. :J0506RNS-MID
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4D8
Wersja SW :4024
Kodowanie :04000402020000010000
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 57
Numer VAG :1TT000013
Nazwa :Tuner TV
Opis ster. :R0078 MA-DVB Tuner
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4F8
Wersja SW :SW05
Kodowanie :0000005
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 77
Numer VAG :5N0035730C
Nazwa :Telefon
Opis ster. :J412
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4F0
Wersja SW :8506
Kodowanie :0020221
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 08
Numer VAG :3T0907044BC
Nazwa :Elektronika układu klimatyzacji / ogrzewania
Opis ster. :J255 Climatronic
Komunikacja :UDS, EV_Climatronic A01006
Wersja SW :0401
Kodowanie :0101010002
Znalezione bledy
D11150 Ograniczenie działania z powodu braku informacji
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 09
Numer VAG :3C0937049AJ
Nazwa :Centralny układ elektroniczny
Opis ster. :Bordnetz-SG H54
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=339
Wersja SW :2202
Kodowanie :F18887001004140040050D303000000000A97F0F2100012C0 00000000000
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
Adressword : 19
Numer VAG :1K0907530AF
Nazwa :Interfejs diagnostyczny magistrali danych
Opis ster. :J533 Gateway H17
Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=32E
Wersja SW :0233
Kodowanie :E9A07F06C00602000302
Nie wykryto usterek.
Koniec odczytu sterownika
************************************************** **
[ Dodano: Pią 04 Kwi, 14 12:24 ]
A może jeszcze jakiś pomysł na błędy w mojej klimatyzacji ?Witek
Komentarz
-
-
Dlaczego dziwny autoskan?Jest to program VAG CAN PRO.Manetki od wycieraczek nie zmieniałem.Myślę,że po wymianie manetki nie mógłbym obsługiwać maxi-dota.Oczywiście nie mam manetek zespolonych,a jeżeli musiałbym już zmienić to jakim numerze szukać?
[ Dodano: Pią 04 Kwi, 14 21:25 ]
Sam sobie odpowiem-manetka z końcówką H,ale jak wspomniałem wcześniej nie obsłużę maxidota.Przypadek jak u piotrka_dgy :cry:Witek
Komentarz
-
Komentarz