1K0 953 549 CQ to stary moduł i nie obsługuje on MF. Można go zastąpić CF lub CH.
Enriquez, wiem, że wiesz lepiej, ale ... CQ to midline bez G85 (taki miałem), więc nie można go zastąpić CH (z G85), a zamiast CF-a teraz należy kupić CD :wink: . Przynajmiej u mnie takie było właśnie zastępstwo.
Co znaczy nalezy? Wydaje mi sie ze CF spelnia wszystkie wymagania zeby zastapic CQ. Co do CH to z tabelki ross-tech wynika, ze nie nadaje sie na podmianke do CQ.
Niestety, nigdy nie miałem u siebie CH, pamiętasz jak testowaliśmy CF-a, który w ogóle był uwalony? Jako zamiennik za CQ w rachubę wchodzą teoretycznie tylko CF lub CD, ja mam CD ściągniętego z Chin
kri100f,
Co znaczy nalezy? Wydaje mi sie ze CF spelnia wszystkie wymagania zeby zastapic CQ. Co do CH to z tabelki ross-tech wynika, ze nie nadaje sie na podmianke do CQ.
Wiem kolego co wynika z tabelki ross-tech`a, rozmawiałem nawet na ten temat z Dana z ross-tech`a. U mnie i zdaje się, że nie tylko u mnie, na CF nie działał klakson przy MF, na CD wszystko jest OK. Poza tym, CF został podobno oficjalnie zastąpiony CD (to informacja z ASO VW, więc piszę podobno :lol: )
Witam ponownie
Interesuje mnie ilu osobom udala sie zakonczona pełnym sukcesem wymiana zwyklej kierownicy na multifunkcyjna w OII FL. Z tego co wiem w kilku przypadkach mimo doboru odpowiednich czesci operacja sie nie powiodla. Bardzo prosze o ujawnienie sie szczesliwcow.
Nie chodzi mi o statystyke, ani o kase, ale w przypadku np. Se@l'a (mam nadzieje, ze nie bedziesz mial mi tego za zle) nie dziala klakson. Chodzi mi o to zeby ustrzec sie bledow.
pozdro
Koledzy mam teraz w swojej OII 2006 zwykłą kierę z modułem pod kolumną 1K0953549BC a chciałbym założyć kierę multi.
Co będę potrzebował? ETKA mówi, że pasujący moduł to AK, natomiast według tabelki (podawanej gdzieś tu na forum) powinny pasować takie: AG, AJ, AK, AL, AQ, AS, BD.
Teraz moje pytanie czy mam szukać AK? Czy może być którykolwiek z tych powyższych modułów? I czy oprócz kierownicy i modułu trzeba jeszcze coś? Taśmę/zwijacz pod kierownicą?
A może ktoś z forum posiada taki moduł, to chętnie ponegocjuję na PW
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Witam
W zwiazku z tym, ze przymierzam sie do podmiany kierownicy na MF i konieczna jest wymiana modułu CQ na CD nurtuje mnie pytanie, ktory moduł CD bedzie odpowiedni do skody: 1K0 953 549 CD, HW:855 SW:0111, czy 1K0 953 549 CD, HW:056 SW:0111 ???
[ Dodano: Pon 04 Kwi, 11 23:33 ]
Witam
Dzis podmienilem zwykla kierownice na multifunkcje, w moim aucie siedzial modul CQ, ktory zastapilem CF. Gdzies na forum widzialem wpis, ze CF nie bedzie pasowal bo sa problemy z klaksonem. Mimo wszystko postanowilem sprobowac, efekt jest taki, ze wszystko dziala tak jak nalezy.
Mam pytanie do obytych w temacie.
Czekam właśnie na nową Ocvtavie II FL (podobno ma się wyprodukować w tym tygodniu). Będzie miała fabryczny komputer, maxidot, tempomat. Nie będzie miała kierownicy multifunkcyjnej.
Z jakim prawdopodobieństwem będę musiał wymieniać moduł przy zakładaniu kierownicy multifunkcyjnej w wersji po FL? Ma obsługiwać komputer i radio swing (w przyszłości może nawigację). Nie myślę o obsłudze telefonu.
Z jakim prawdopodobieństwem będę musiał wymieniać moduł przy zakładaniu kierownicy multifunkcyjnej w wersji po FL? Ma obsługiwać komputer i radio swing (w przyszłości może nawigację). Nie myślę o obsłudze telefonu.
Dosyc sporym. Chyba ze auto to Elegance, takze prawdopodobienstwo koniecznosci wymiany spada. Jednak co Ci zamontuja, to dowiesz sie dopiero po odbiorze auta. Ostatnio widzialem szczesliwca z produkcja 2011 ze starym typem przelacznikow i modulem CH - powiedzialem mu, ze moze sie czuc, jakby trafil w totka
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
misiek^wro, dobrze, że nie gram w Lotka :diabelski_usmiech czyli pozostaje czekać na koniec gwarancji a orientujesz się może ile za takiego BJ można wziąć i czy jest to sprzedawalne ?
misiek^wro, czyli znowu nie wystarczy kupić trzeba byłoby sprzedać aby kupić zespoloną eh cholerka jak nie pod górkę to wiatr w oczy jaki koszt +/- takiej zespolonej ?
UWAGA trywialne pytanie
Czy do montażu nowej kierownicy MLF (np. od SuperB) przy założeniu, że NIE CHCĘ aby działało mi MLF (bo nie może działać) muszę dokupić coś jeszcze czy tylko kierownica wystarczy ... ?
Dosyc sporym. Chyba ze auto to Elegance, takze prawdopodobienstwo koniecznosci wymiany spada. Jednak co Ci zamontuja, to dowiesz sie dopiero po odbiorze auta. Ostatnio widzialem szczesliwca z produkcja 2011 ze starym typem przelacznikow i modulem CH - powiedzialem mu, ze moze sie czuc, jakby trafil w totka
Spodziewałem się, ze zamontowanie tej kierownicy będzie łatwiejsze. Plan jest taki, że dostarczam do ASO kupioną wcześniej kierownicę i oni mi ją montują. Rozumiem, że może się okazać, że moduł jest zły i w ASO mi powiedzą, że albo nie montujemy, albo trzeba u nich kupić sterownik za jakieś straszne pieniądze (podejrzewam, że inna opcja nie wchodzi w grę z uwagi na gwarancję na samochód...?).
To chyba zrobię tak, że jak tylko samochód pojawi się w salonie to poproszę ich o sprawdzenie wersji modułu, która jest zamontowana w moim samochodzie. Jak powinienem zadać mądrze pytanie? Używam tu słowa moduł, ale w zasadzie kiepsko się jeszcze w tym orientuje i nie mam pojęcia do czego to jest i co obsługuje.
moskwicz, może po prostu zadaj pyt. wprost o możliwość zamontowania kierownicy MLF do swojego pojazdu i jaki będzie koszt .... powinni po nr VIN sprawdzić sterownik i już .... zapewne jest szansa, że jeszcze "coś" Ci wymyślą odnośnie Twojej kiery, że im nie pasuje albo że jest za okrągła tak więc się nie przejmuj .... u mnie za samo zamontowanie krzyczą sobie 60 pln (bez MLF)
moskwicz, z doswiadczenia i przejsc z ASO wiem, ze oni zawsze korzystaja z polaczenia magicznego "gwarancja i kupic+u+nas"
Generalnie sterownik CH kosztuje jakies 800 zl + kiera i inne tez chore pieniadze.
Ja sterownik ostatnio przywiozlem za 480 pln i kiere MF z kablem za 600. Klient mial to u siebie kurierem za 1080 zl.
W ASO jak dasz 1600 - to najmniejsza kasa.
I teraz pojawia sie szkopul - ASO nie wbija w system ani w papiery, ze cos takiego Ci montowalo ... Wiec przy najblizszej wizycie w Polskim serwisie puszczasz im tekst, ze calosc byla montowana w czeskim serwisie w okolicach np costamcostam - numeru nie masz innych danych tez nie, bo paragon wywaliles, a myslales ze oni gdzies to wpisali.
Koniec i kropka - poniewaz zamontowanie tego wszystkiego nie wymaga ciagniecia kabli, tylko podpiecia sie juz pod gotowe wtyczki nikt do Ciebie nie bedzie mial pretensji, a co najlepsze nikt Ci za to nie zabierze gwarancji.
Jak chcecie profi ( a przede wszystkim niedrogi ) montaz zapraszam do siebie do Wroclawia.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Komentarz