Światła do jazdy dziennej o których piszę, zamawiałem bezpośrednio u producenta- "WESEM" 32 020 Wieliczka, ul. Grottgera 4 tel. 12 2781295 12 2781295 fax 12 2786966, www.wesem.pl e-mail, [email protected] nr katalogowy 4HM.23800 . Wchodzimy do sklepu on-line i klikamy po lewej stronie lampy sygnałowe . Nie ma potrzeby kupywać całych kompletnych halogenów , bo po co ? jak mozna zmienić wkład z żarówką halogenową na wkład z lampą dzienną RL .
[O2] Halogeny jako dzienne
Zwiń
X
-
Mr0czny, tu masz zdjęcia:
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Karta techniczna lamp tutaj:
Szeroki wybór lamp i reflektorów. Oferta dla producentów i dystrybutorów. Najlepsza jakość za przystępną cenę. Fabryki w Polsce. Nowoczesny park maszynowy.
Wszystko fajnie tylko, że one nie mają przecież homologacji jako dzienne więc co to za różnica czy będę jeździł na takich bez homologacji czy na standardowych bez homologacji? :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Na szkłach lamp jest oznaczenie RL (napewno ) światło z tych lamp jest bardziej rozproszone niż halogen .Myśle że policja rozróznia halogen od drogowego (raczej napewno ) więc napewno jest różnica na jakich jeżdzisz . przypomina mi sie stara zasada że szef ma zawsze racje , w tym przypadku moderator . PozdrawiamOctavia 2 FL 2.0BKD DSG L&K
Komentarz
-
-
Lampy do jazdy dziennej
Zamieszczone przez bogdancbrŚwiatła do jazdy dziennej o których piszę, zamawiałem bezpośrednio u producenta- "WESEM" 32 020 Wieliczka, ul. Grottgera 4 tel. 12 2781295 12 2781295 fax 12 2786966, www.wesem.pl e-mail, [email protected] nr katalogowy 4HM.23800 . Wchodzimy do sklepu on-line i klikamy po lewej stronie lampy sygnałowe . Nie ma potrzeby kupywać całych kompletnych halogenów , bo po co ? jak mozna zmienić wkład z żarówką halogenową na wkład z lampą dzienną RL .
Czy wymieniłeś same środki ?
Komentarz
-
-
bogdancbr, shado.
Gwoli ścisłości chciałbym sprostować, a raczej 'dokończyć' to kodowanie, które pokazaliście. Otóż dopiero dziś miałem czas zejść do auta i właśnie wróciłem :-)
Ja mam sterownik 21 bajtowy, więc nie mam doświetlania zakrętów, ale za to mogę mieć przeciwmgielne jako dzienne, Aby uzyskać ten efekt, należy najpierw [jak obaj pokazaliście na swoich screenach] włączyć tryb skandynawski bądź amerykański - czym się różnią oba, wszyscy wiedzą, a jak nie wiedzą, to zapraszam do szukajki. Natomiast są potem dwie rzeczy do uzupełnienia. Po włączeniu powyższego, da się zakodować opcję "ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ WŁĄCZANE PRZEZ ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE". I tu należy wyjaśnić pewną sprawę: w O2 światła mijania (czyli zwykłe lampy) są traktowane jako światła dzienne. Włączenie tej opcji świateł przeciwmgielnych spowoduje, że przy włączniku świateł w pozycji 0 (zero) będą się świeciły i światła mijania i przeciwmgielne. Żeby świeciły się TYLKO przeciwmgielne, trzeba wyłączyć światła mijania (podejrzewam, że jest w sterowniku jakiś 'haczyk' do zaznaczenia, tyle że nikt nie wie gdzie on jest, ale kiedyś przy tym posiedzę i znajdę :-) :-) ). Aby CAŁKIEM wyłączyć światła mijania w trybie świateł dziennych należy w bajcie 8 zgasić je poprzez przyciemnienie ich do 0%. Natomiast aby przyciemnić światła PRZECIWMGIELNE w trybie dziennych, to można je przygasić w bajcie 20 - na załączonym obrazku ustawiłem na 50%.
Jak się włączy normalne światła, to wtedy włączenie przeciwmgielnych powoduje się ich włączenie z mocą 100% - mijania też się włączają w 100% :-) powyższe ustawienia dotyczą tylko świateł w trybie DZIENNYM!
Oczywiście przypominam, że jeżdżenie na standardowych przeciwmgielnych w O2 jest niestety niezgodne z prawem :-)Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marbabkropeck, tez mam sterownik 21 bitowy. Daloby sie u mnie zrobic to powyzsze ale z opcja czujniku zmierzchu jak ma Maciek_H :?:
Czy u Ciebie postoje sie swieca w trybie p. mgielnych jako dzienne :?:
Co do postojowych, to w trybie amerykańskim się NIE ŚWIECĄ - same przeciwmgielne. Tak nakazuje samo rozporządzenie o warunkach technicznych pojazdu - przy dziennych świecą się TYLKO dzienne, bez postojówek.
Dokładnie różnicę między trybem amerykańskim i skandynawskim opisałem w poście do którego link wrzuciłem na pierwszej stronie tego tematu.
shado, być może u Ciebie tak działa bez dodatkowego ściemniania, bo:
1. masz sterownik 30 bitowy i on już inaczej reaguje na włączenie przecwmgielnych jako dziennych,
2. masz ksenony.Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Jak nie miałem ksenonów to też tak działało. Więc to zapewne kwestia sterownika.
Co do czujnika zmierzchu to on nie będzie w żaden sposób przełączał z dziennych na mijania. Do tego potrzebny jest włącznik świateł z trybem auto i pociągnięcie dodatkowego kabla z przełącznika do sterownika elektryki.
Tak to wygląda:
Komentarz
-
-
kropeck,
witam jetem tutaj nowy,ale bawiłem się kodowaniem świateł
obecnie mam mijania jako dzienne o mocy 70% tryb amerykanski(zapalają pozwolnieniu ręcznego) Testowałem też p.mgielne jako dzienne ustawione na 50%
w mojej octavce mam lampy zwykłe i tu jest kodowanie p/m jako dzienne
11080F020004100000110C000000000000187F0732
Komentarz
-
Komentarz