dolozyc 200zł , przekodowac, przelozyc reszte z org i jest całkiem fajny licznik
Niestety, wyświetlacz nie ma maxidota - dzwoniłem do właściciela - ma zwykły komputer
[ Dodano: Czw 02 Paź, 14 22:59 ]
Koledzy, patrzę na zdjęcie i widzę ,że zegary mają srebrną ramkę pomiędzy sobą czyli jak gdzieś doczytałem - takie miały te z maxi dotem - więc może właściciel nie wie co ma ???
Witam.
Panowie ja również się podepnę do tematu.
Moje auto to O2FL z końca 2010 elegance. Tempomat, komputer, maxidot i skrzynia automat moduł kiery 5K0 953 569.
Już mnie głowa boli od czytania tych wszystkich postów odnośnie przekładki na MF.
To co wiem na pewno to że inny moduł muszę kupić z literką E, H, T, B, AK(ten ostatni w skodzie mi podali) te manetki z obsługą kompa niby mogę zostawić. Kierownicę znalazłem taką http://allegro.pl/skoda-octavia-supe...647631769.html i tu jest pytanie odnośnie poduszki. Czy z 4 ramiennej jest ta sama co w 3 ramiennej ? I patrząc po tym co w tym temacie zostało napisane to ten sterownik J453 musi być do kierownicy dokupiony. No i inny kabelek z poduchy trzeba kupić.
Jeżeli coś pokręciłem to mnie poprawcie.
I problem mam ze znalezieniem tego sterownika J453 koła kierownicy bo w tej kierownicy z aukcji go najwidoczniej nie ma. W Etce niby jest on pod nr.28 na ilustracji 953-051 ale jest odnośnik do ilustracji 419-020 i nigdzie nie jest podany nr katalogowy
dolozyc 200zł , przekodowac, przelozyc reszte z org i jest całkiem fajny licznik
Niestety, wyświetlacz nie ma maxidota - dzwoniłem do właściciela - ma zwykły komputer
[ Dodano: Czw 02 Paź, 14 22:59 ]
Koledzy, patrzę na zdjęcie i widzę ,że zegary mają srebrną ramkę pomiędzy sobą czyli jak gdzieś doczytałem - takie miały te z maxi dotem - więc może właściciel nie wie co ma ???
Jutro będę miał nr licznika i sprawa się wyjaśni. Rozumiem że wymieniam tarczki z licznika ,który mam + kodowanie i jest ok - nie ma problemu że to od diesla ??? Bo nowa kiera z MF już czeka
[ Dodano: Nie 05 Paź, 14 08:43 ]
No i już wszystko jasne licznik ma nr 1Z0920803s więc niema maxidota - widocznie były jakieś podmianki albo licznik od wersji spoza kraju.
Jako ze to moj pierwszy wpis na OCP, witam serdecznie wszystkich forumowiczow.
Mam dziwna sytuacje, ktorej sam nie do konca potrafie wytlymaczyc.
Troche eksperymentowalem u siebie o2fl 2009 z wymiana sterownika kierownicy.
Moj sterownik 1k0 953 549 DA wymienilem na 1k0 953 549 CF, manetke kierunkowskazow 1k0 953 513 E na taka z koncowka G.
Po zlozeniu i zakodowaniu (0000034 narazie jeszcze na kierownicy bez multifunkcji) plus aktywacja tempomatu przez jakis czas wszystko (kierunkowskazy,tempomat, swiatla, wycieraczki, klakson) dzialalo okej.
Ale po jakims czasie od jazdy probnej "zwariowaly" kierunkowskazy, wylaczenie bylo na pozycji "lewy kierunek" lewy kierunek na pozycji "0" a prawy na wlasciwym miejscu. co ciekawe nastepnego dnia rano wszytko bylo jak trzeba, ale popoludniu juz znowu zle i to inaczej niz wczesniej bo lewy kierunek na pozycji "0" a prawy na pozycji zarowno lewej jak i prawej.
VCDS nie wywawla zadnych bledow.
Moje podejzenia w pierwszej kolejnosci padly na sterownik, ale jest to juz 2gi (wczesniej probowalem na 1k0 953 549 CP i to samo - wariujace kierunkowskazy)
Powrot do starego sterownika i wszystko wraca do normy i to zarowno na na nowej jak i starej manetce.
Czy ma ktos jakis pomysl? bo ja szczerze mowiac troche zglupialem
kombinacja nowy sterownik + stara manetka tez nie dzialaja kierunki.
nawet sam sterownik bez manetki i migal lewy kierunek, tyle ze tu vcds bledami sypnal
enemik dzieki za podpowiedz.
co prawda problemu problemu mi nie rozwiazala, ale po zmianie kodowania (na takie jak na starym module) streownik wywalil blad:
Kierunki wylaczone w pozycji prawej, w pozycji lewej i srodkowej (wylaczenia) miga kierunek prawy.
Zawsze to jakis punkt zaczepienia.
Jesli cos jest nie tak(jak sugeruje blad) z manetka kierunkowskazow/tempomatu to dalej nie pasuje mi to ze po pierwszym zamontowaniu ona dzialala dobrze, zepsula sie dopiero pozniej, no i ze na starym sterowniku tez dziala okej. Oczywiscie stara manetka (bez tempomatu) na nowym sterowniku wywala ten sam blad.
Manetka tempomatu ma zmostkowane piny bodajze 5 z 10 (zolte przewody) zastanawiam sie czy to w jakis sposobmi nie namacilo.
Manetka tempomatu ma zmostkowane piny bodajze 5 z 10 (zolte przewody) zastanawiam sie czy to w jakis sposobmi nie namacilo.
bez tego nie zadziała tempomat
w każdym razie jakieś dziwne rzeczy się dzieją...
Zakoduj jak ma byc, a nie tak jak miales stary
Nowe manetki tak mają bo w modułach jest jedna masa. W starych manetkach byly 2 masy i dwa osobne kable.
MASA jest MASA i tyle
Nie masz błędu CCS tylko Migaczy.
Obadaj sobie guziki od tempomatu w blokach pomiarowych i będziesz miał jasność.
Tak samo zrób z Migaczami.
Komentarz