[O2] Ksenony O2 FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • krzynol
    odpowiedział(a)
    polskie tłumaczenia to jakiś żart
    jutro podepnę swoje xeny i popatrzymy co i jak

    Zostaw komentarz:


  • gradek
    odpowiedział(a)
    Mam następujący problem. Okazało się, że ksenony w mojej O2 nie działają tak jak powinny, nie skręcają.
    VCDS nie pokazuje żadnych błędów:

    Adres 55: Zasięg świateł Plik etykiet: 5M0-907-357-V2.lbl
    Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
    Komponent: AFS-Steuergeraet 0142
    Weryfikacja: 00H04000 Numer seryjny:
    Kodowanie: 1441868
    Kod serwisu: WSC 01324 020 00200
    VCID: 3424FA9957EEA3E65E-8060

    Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 7L6 941 329 B Plik etykiet: 3D0-941-329.CLB
    Komponent: AFS-Lst.-Modul l 0004
    Kodowanie: 00000022

    Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 7L6 941 329 B Plik etykiet: 3D0-941-329.CLB
    Komponent: AFS-Lst.-Modul r 0004
    Kodowanie: 00000022

    Nie znaleziono błędów.


    Podczas uruchamiania samochodu światła wykonują test w górę i w dół, w pozycji dolnej pozostają przez dłuższą chwilę i wracają do pozycji spoczynkowej.
    Wykonałem testowanie ręczne. Poniżej zrzuty wychodzące podczas testów:
    pj573_test-gora.jpgfl354_test-dol.jpg
    ra381_test-lewo.jpgci375_test-prawo.jpg

    Gdzie wg was jest problem? Na chwilę obecną pogoda nie sprzyja rozbieraniu auta i kontroli wiązek układu poziomowania.

    Zostaw komentarz:


  • gradek
    odpowiedział(a)
    michalkazanice kumpel do O2 przed FL kupował na aledrogo. Wiązka dedykowana do Golf V, Jetta

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    do sprawdzenia bordnetza najlepiej vcds i komp
    w skrócie, musisz lampy przełożyć i przepinować stare wtyczki do nowych
    położyć wiązkę od lamp magistrali LIN do sterownika,zrobić i położyć wiązki do czujników przód i tył
    podłączyć zasilania i opinować 28 pinową wtyczkę sterownika w 13 pinów,
    nie kupisz obciętych wiązek bo , jak auto miało kseny oryginalnie, to te podłączenia szły zintegrowane z głównymi wiązkami
    także nie istniej coś takiego jak wiązka ksenonów, obcięta, gdzieś widziałem kiedyś dorabianą, ale to drogo było

    teraz terminy mam zajęte, ale 2 kolegów już stoi w kolejce do montażu ksenonów ( i spryskiwaczy)
    Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.

    Zostaw komentarz:


  • michalkazanice
    odpowiedział(a)
    krzynol trochę mnie przestraszyłeś, ale nie będę się poddawał.

    Myślałem o kupnie wiązek uciętych z odpowiedniej wersji, tylko pytanie czy można je dosztukować do skrzynki bezpieczników, czy trzeba wiązkę ciąć i łączyć w odpowiednich miejscach
    No i jak sprawdzić bordnetza (w skodach głębiej siedzę stosunkowo krótko)

    Jeśli chodzi o programowanie to mam do Ciebie stosunkowo blisko, więc o ile masz możliwości mógłbym zrobić to u Ciebie

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    ponieważ wiązki w całości nie kupisz jako takiej, to musisz wyprodukować ją sam
    do tego potrzebujesz wtyczki, piny, uszczelnienia, odpowiednie przewody, itd.
    przydałoby się duże doświadczenie w elektronice, schematy obwodów
    dodatkowo VCDS i ktoś kto go ogarnia dobrze.

    a najpierw sprawdź jakiego masz bordnetza, czy udźwignie xenony?

    Zostaw komentarz:


  • gradek
    odpowiedział(a)
    michalkazanice potrzebujesz oczywiście lampy, moduł poziomowania, czujniki przód i tył oraz oczywiście wiązkę.

    Zostaw komentarz:


  • michalkazanice
    odpowiedział(a)
    Mógłby ktoś podrzucić listę części i FAQ co i jak z założeniem ksenonów? przekopałem trochę wątku, ale część linków nie działa itd...

    Zostaw komentarz:


  • piotrek_02ks
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
    Czyli 1K0 937 087 P obsługuje drzwi tylne bez elektryki, można do minciorów pakować
    Dokładnie tak .

    Najpierw jak go podłączyłem to w ogóle nie chciał mi ruszyć tylnych drzwi,
    ale gdy wkopiowałem mu moje kodowanie ze starego brodnetz-a wszystko było OK.

    - Moje poprzednie kodowanie z brodnetz-a 1K0 937 085L
    48000AB8A0050CB04010008011000024430000AE524D89605C C440000040
    - Kodowanie nowego brodnetz-a 1K0 937 087P
    40010AB8E80508C040080080110089E4427000AE736D85605C 0140000040
    - Moje obecne kodowanie brodnetz-a 1K0 937 087P
    46180AB8A0050CB04010008011001024430000AE524D81605C C440000040
    No i jeszcze była mała poprawka 22 bajtu z 89 na 81.
    Wszystko śmiga i 0 błędów.
    Ostatnio edytowany przez piotrek_02ks; 11616.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Czyli 1K0 937 087 P obsługuje drzwi tylne bez elektryki, można do minciorów pakować
    Ostatnio edytowany przez krzynol; 1427.

    Zostaw komentarz:


  • piotrek_02ks
    odpowiedział(a)
    Tak myślałem że to musiał być bordnetz od benzyniaka, tylko nie wiedziałem gdzie co kliknąć.
    Faktycznie bajt 22 bit 3 miał 89, a teraz ma 81 i jest git. Czyli 1K0 937 087 P w miętówce też działa.
    Dzięki serdeczne za podpowiedź
    Przeczytałem ten post od dechy do dechy, więc jak tylko zbiorę resztę i znajdę trochę więcej czasu wezmę się za oryginalny montaż tych xenonów.
    A na razie póki co to mam na sprzedanie 1K0 937 085 L.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    masz wkodowany przekaźnik pompy paliwa dla silnika benzynowego
    bajt 22 bit 6 (bit 3)

    Zostaw komentarz:


  • piotrek_02ks
    odpowiedział(a)
    Przygotowuję się powoli do założenia ksenonów. Lampy już mam, narazie założyłem je z podmienionymi silniczkami ze zwykłych lamp (tak wiec narazie mam tylko regulację ręczną góra/dół),
    a dzisiaj założyłem zamówiony bordnetz 1K0 037 087 P
    oczywiście na dzień dobry góra błędów w centralnej elektryce 9, którą oczywiście ogarnąłem podmianą kodowania ze starego, kodowaniem kluczyków no i oczywiście nie obyło się bez drapania bajtu 18 na 39.
    Póki co szafa już nie krzyczy, centralny tylnych drzwi oczywiście po podmianie kodowania działa
    No ale schody się zaczęły, a mianowicie nie mogę się pozbyć jednego błędu (01259 - przekaźnik pompy paliwa otwarty lub zwarcie do masy) - o co kaman☹️
    Coś poruszyłem przy podmianie bordnetza,
    czy ten 087 P czegoś nie obsługuje chociaż auto pali, jeździ i śmiga jak talala.
    Jakies sugestie❓

    Zostaw komentarz:


  • piotrek_02ks
    odpowiedział(a)
    a 1K0 937 087 P podejdzie.

    Zostaw komentarz:


  • piotrek_02ks
    odpowiedział(a)
    No z tylu to tylko brak szyb el. i głośników jak to w Mincie, ale tego nie mam zamiaru zakładać. Ważne aby miał centralny i czujnik zamkniętych drzwi.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    do ksenonów owszem, ale czy przypasuje ci do konkretnej/obecnej konfiguracji?
    istotne są drzwi tylne w elektryce

    Zostaw komentarz:


  • piotrek_02ks
    odpowiedział(a)
    Chociaż dawno to było ale odgrzeje trochę kotleta
    Chcę doposażyć swoją miętówkę w ksenony w związku z tym mam małe zapytanie - czy 1K0 937 087 E będzie pasował?
    bo na aledrogo jest tego trochę.

    Zostaw komentarz:


  • matthews
    odpowiedział(a)
    No nie zrobilem ops: Dzieks

    [ Dodano: Sro 06 Lip, 16 00:34 ]
    Adaptacja zrobiona, światła ustawione, niestety problem nie zniknął przy schodzeniu w dół słychać buczenie przez kilka sekund potem powrót w góre. Czy to może być potencjometr lampy ( nie rozpoznaje gdzie się znajduje w danej chwili?).Brak błędów w kanale 55 i Centralnej elektryki.Mam jeszcze pytanko odnośnie czujników w wartościach przedni czujnik wykazuje 30% a tylny 70% czy tak ma być czy cos pomieszałem?

    [ Dodano: Sro 06 Lip, 16 23:27 ]
    Ponizej screeny z measure blocks dla 55 xenon range, możecie powiedzieć czy te wartości są prawidłowe

    https://plus.google.com/u/0/10306094...42594205032517

    [ Dodano: Sro 06 Lip, 16 23:32 ]


    [ Dodano: Pon 18 Lip, 16 23:04 ]
    Witam pytanie do osób posiadających oryginalne xenony, czy w miejscu w którym normalnie jest regulacja świateł halogenowych macie jakąś zaslepke, jak to jest rozwiązane oryginalnie? Czeka mnie przegląd wszystko udało się jak należy tylko zastanawia mnie czy to mi nie przysporzy problemów?

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    A zrobiłeś adaptacje? może chcą iść w dół bo wydaje im się ze da rade ale sa źle ustawione?

    Zostaw komentarz:


  • matthews
    odpowiedział(a)
    Witam wszystkich.
    Mam pytanie jestem po zabiegu zamontowania xenonów do Octavii przed liftem, generalnie wszystko działa ok jednakże(!) przy przekręceniu kluczyka, podczas wykonywania testu światła schodzą maksymalnie w dół I przy tym zabiegu słychac dosłownie przez kilka sekund dość mocne buczenie chyba silniczków.Czy tak ma to wyglądać?? Dodam, iż przy powrocie w górę nic nie słychać.Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez matthews
    1K0 941 274 B
    z indeksem C
    jak się uśmiechniesz na PW to się cos załatwi

    Zostaw komentarz:


  • matthews
    odpowiedział(a)
    Czy mozecie sie podzielic do jakiego innego modelu lub ewentualne podać mi numer czujnika poziomowania do przodu jaki mogę zastąpic 1K0 941 274 B Octavia przed liftem.

    Zostaw komentarz:


  • kowal 2002
    odpowiedział(a)
    Duracell_1, spróbuj zakodować 1507354

    Zostaw komentarz:


  • Duracell_1
    odpowiedział(a)
    Zgadza się sprawdziłem zasilanie, przewody wychodzące z 4 pinu lamp idą na bezpiecznik nr 21 10A, nie do końca wpiąłem wtyczkę pod bezpiecznik i nie stykało. Dlatego moduł nie chciał się zakodować. Za to jak zakodowałem ma teraz takie dwa błędy


    Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
    Control Module Part Number: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
    Component and/or Version: AFS-Steuergeraet 0142
    Software Coding: 1441884
    Work Shop Code: WSC 73430 790 12345
    Additional Info: 7L6941329B AFS-Lst.-Modul l 0005 7L6941329B AFS-Lst.-Modul r 0004
    VCID: 3467FA5B57CEB4BE40B-8061
    2 Faults Found:

    00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
    014 - Defective
    00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)
    014 - Defective

    Ksenony świecą, nowe są żarniki

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    coś masz w ogóle źle podłączone/zasilane
    znaczy sterowniki w lampach

    Zostaw komentarz:

Pracuję...