[O2] Ksenony O2 FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • mrfazi
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Adrian
    Czy jest możliwe aby przez kodowanie zmieniało się napięcie w lampie? Tzn wydawało mi się że na kilku lampy świeciły jakoś mocniej.
    Xenon to nie żarówka, nie zaświeci mocnej od większego napięcia przyłożonego do przetwornicy - raczej.

    Jaka jest widoczna różnica w jakości oświetlenia drogi, macałeś to organoleptycznie, tak chłopskim językiem mógłbyś to opisać ?

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    Mam jeszcze jedno pytanie, nie bardzo się na tym znam a cały czas siedzi mi w głowie. Czy jest możliwe aby przez kodowanie zmieniało się napięcie w lampie? Tzn wydawało mi się że na kilku lampy świeciły jakoś mocniej. Czy to tylko zmęczenie było i złudzenie?

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Adrian, Dobra robota!!! Kolejna opcja na liste modów

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Świetna wiadomość. Sugeruję założyć sobie konto na drive2.ru i rozglądać się za tematami.
    Ruski, pomimo, że proste chłopy to naprawdę jestem pod wrażeniem, co oni wyprawiają.

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    A co powiecie na odpalenie systemu AFS w Octavii (takiego jak w Superbie 2?)

    Wskazówki tutaj:
    Автомобильная социальная сеть


    Krótko mówiąc - kodujemy moduł poziomowania lamp na
    1441868
    zamiast standardowego
    1507354

    i mamy AFS2
    2 noce siedziałem w aucie i sprawdzałem kodowania i jeździłem w kółko po ciemnej bardzo długiej prostej.

    I mogę powiedzieć że mam AFS2.

    Działają 2 kodowania.

    1441884 to jest "dedykowwane" do Octavii
    oraz
    1310934 to zaś jest dla Tiguana

    z tefo co udało mi się wyczytać to prawdopodobnie to do Tiguana ma więcej "programów". Teraz tylko poczekać aż będzie ładna pogoda i można sprawdzać jak to się zachowuje przy zmianach prędkości.

    Enriquez dziękuję za link i info o takich możliwościach.

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol
    yunior81, wygrałeś możliwość postawienia flaszki...
    Koniec OT, szkoda temat zaśmiecać :wink:

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    yunior81, wygrałeś możliwość postawienia flaszki...

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    No to wygralem 0,7

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    yunior81, no Panie Kolego, no ..... ops:

    Zostaw komentarz:


  • mrfazi
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez yunior81
    Panowie czy w OII ksenony podczas jazdy " na bieżąco" koryguja ustawienie swiatel ?
    no raczej :wink:

    Zostaw komentarz:


  • yunior81
    odpowiedział(a)
    Panowie czy w OII ksenony podczas jazdy " na bieżąco" koryguja ustawienie swiatel ?

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    Ktoś bawił się jeszcze tym?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Albo coś jednak nie tak z ruskim kodowaniem.
    Nie mam O2, więc nie sprawdzę.

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    Enriquez, kodowanie wpisane, przyjęte zostało ale światła idą do góry i wywala błąd że trzeba zrobić adaptacje. Uruchamiam standardowa procedurę i błąd nie znika. Jakieś pomysł o co chodzi? Na 100% ja coś źle robię.

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Tylko tyle?
    Gdzie w to kodowanie wejść?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    A co powiecie na odpalenie systemu AFS w Octavii (takiego jak w Superbie 2?)

    Wskazówki tutaj:
    Автомобильная социальная сеть


    Krótko mówiąc - kodujemy moduł poziomowania lamp na
    1441868
    zamiast standardowego
    1507354

    i mamy AFS2

    Zostaw komentarz:


  • karolsky
    odpowiedział(a)
    Koniec końców, jaki jest koszt zainstalowania xenonów?

    Zostaw komentarz:


  • kowal 2002
    odpowiedział(a)
    P4wcio, za CAPSLOCK-a jest :banan

    1- CAN H do sterownika zasięgu/skrętu świateł
    2- CAN L do sterownika zasięgu/skrętu świateł
    3- wolne
    4- + po stacyjce do zasilania sterownika skrętu
    5- masa mijania ( Ksenon )
    6- + mijania ( Ksenon )
    7- masa pozostałych żarówek
    8- + drogowego
    9- + kierunku
    10- + postojówki
    11- wolne
    12- wolne
    13- wolne
    14- masa sterownika skrętu

    Schemat przejściówki p&p H7---> Xe

    Zostaw komentarz:


  • P4wcio
    odpowiedział(a)
    OPIS KOSTKI 14 PIN LAMPY XENON O2?

    POSZUKUJE OPIS KOSTKI 14 PIN LAMPY XENON O2 LIFT ?

    Zostaw komentarz:


  • kadmar
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez eaglemirek
    kadmar, Po zapaleniu silnika nie światełek :!: :!: :!:
    nie wiem dlaczego ubzdurałem sobie, że dopiero po zapaleniu świateł.
    Czyli szafa gra a ja się dziwiłem dlaczego jak zapalam światła to nie mam testu. No ale czas spędzony w garażu na sprawdzaniu kodowania, adaptacji itp bezcenny :roll: hehehe

    Mirek dziękuję :bow

    Zostaw komentarz:


  • eaglemirek
    odpowiedział(a)
    kadmar, Po zapaleniu silnika nie światełek :!: :!: :!:

    Zostaw komentarz:


  • kadmar
    odpowiedział(a)
    Panowie po niespełna dwóch miesiącach od założenia ksenonów zgodnie z tym co niektórzy przewidywali doszedłem do wniosku - zajeb....ta sprawa tylko dlaczego tak późno :twisted:

    po poprawieniu kodowania i położenie tylnego czujnika w zasadzie światełka hulają bez zarzutu. Ostatnio zawracałem cztery litery kilku znawcom tematu ponieważ chciałem wyjaśnić zagadnienie testu AFS po zapaleniu świateł. Miałem wrażenie, że jest wykonywany w sposób losowy. Tymczasem test jest wykonywany pełny ale .... od razu po zapaleniu silnika a nie dopiero po zapaleniu świateł. Tymczasem z lektury forum wynika, że test powinien być wykonany dopiero po zapaleniu światełek. Panowie jak to jest?

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kras
    nic się nie pokazało, porobiliśmy testy w trakcie jazdy i skręcanie wróciło :shock: albo ja wcześniej tego nie dostrzegałem. Wydawało mi się, że reflektory skręcały przy niskich prędkościach a tu się okazuje że działają powyżej 20km/h.
    Ja to tego u siebie nie widze..

    Zostaw komentarz:


  • kras
    odpowiedział(a)
    nic się nie pokazało, porobiliśmy testy w trakcie jazdy i skręcanie wróciło :shock: albo ja wcześniej tego nie dostrzegałem. Wydawało mi się, że reflektory skręcały przy niskich prędkościach a tu się okazuje że działają powyżej 20km/h.

    Zostaw komentarz:


  • kadmar
    odpowiedział(a)
    kras - jak tam diagnostyka wyszła? Co komp pokazał?

    Zostaw komentarz:

Pracuję...