[O2] Ksenony O2 FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Duracell_1
    odpowiedział(a)
    Sprawdziłem i nie mam żadnych wartości ugięcia czujników.
    wyniki z badania dla 0142

    Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-V2.lbl
    Part No SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C
    Component: AFS-Steuergeraet 0142
    Revision: 00H04000 Serial number:
    Coding: 3493064
    Shop #: WSC 05311 000 00000
    VCID: 3467FA5B57CEB4BE40B-8061

    Subsystem 1 - Part No: ID-L fehlt
    Component: AFS-Lst.-Modul l ....
    Coding: 00000255

    Subsystem 2 - Part No: ID-R fehlt
    Component: AFS-Lst.-Modul r ....
    Coding: 00000255

    10 Faults Found:
    00471 - Control Module for Elect. Regulated Dampers (J250)
    004 - No Signal/Communication - MIL ON
    00978 - Lamp for Low Beam; Left (M29)
    014 - Defective
    00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)
    014 - Defective
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    01042 - Control Module; Not Coded
    000 - - - MIL ON
    02656 - Power Output Stage for Left Headlight (J667); Not Coded
    000 - - - MIL ON
    02657 - Power Output Stage for Right Headlight (J668); Not Coded
    000 - - - MIL ON
    01539 - Headlights Not Adjusted
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
    02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
    004 - No Signal/Communication - MIL ON
    02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
    004 - No Signal/Communication - MIL ON

    Chyba więcej się nie da

    Zostaw komentarz:


  • matthews
    odpowiedział(a)
    dobór czujników

    Witam znawców tematu mam pytanko odnośnie czujników samo poziomowania do Octavi przed liftem mianowice do tyłu potrzebujemy 1K0 941 273 D a ja znalazłem cos takiego w miarę dobrym stanie ale z pasata CC czy możecie potwierdzić ze będzie pasował do tyłu



    Identyczne zapytanie do przodu zamiast 1K0 941 274 B cos takiego



    Niestety ze zdjęcia trudno ocenić

    Jeśli nie pasuje czy możecie podać numery do jakiego modelu mogę się podłączyć.

    Wielkie dzięki

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Duracell_1, conditions not correct - warunki nie spełnione
    jakie masz błądy w 55 i jakie masz wartości ugięcia czujników w % ?

    Zostaw komentarz:


  • Duracell_1
    odpowiedział(a)
    Witam , mam problem nie mogę zakodować modułu.
    Co zrobiłem:
    Podłączyłem instalacje według schematu
    W CAN Gateway dodałem 55 Xenon Range
    W module 55 chciałem zakodować nowe ustawienia ale ich nie przyjmuje (ERROR).
    Na forum spotkałem się z takim stwierdzeniem ze soft 0148 nie koniecznie chce działać, więc zakupiłem 0142 i co gorsza to samo, nie chce się zakodować.

    Wpisywałem ręcznie oprócz kodowania 1441884 też Shop #: WSC 06402 785 00200 nic to nie daje. Dziś sprawdziłem jeszcze raz elektrykę wydaje mi się że wszystko jest dobrze. Brakuje mi pomysłów co dalej.
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Duracell_1, bo tak ma być, podłączasz się do istniejących przewodów

    Zostaw komentarz:


  • Duracell_1
    odpowiedział(a)
    Mam pytanie w sprawie instalacji, montuje teraz wszystkie przewody i według schematu ze sterownika regulacji zasięgu pin 8 podłączam do złącza C pinu 52, w tym momencie ja już mam tam jakiś przewód podłączony. Nasuwa mi się pytanie czy ten przewód stary (nie wiem gdzie idzie ) ma zostać czy go usunąć (odłączyć). Analogicznie jest w CAN Geteway (pin 16 oraz pin 6 ) też coś jest tam podłączone.

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Ustawilem 144884 zobaczymy. Zestresowalem sie na poczatku bo wywyalilo ze afs nie zainstalowany ale wszedlem w basic setting i wlaczylem adjustment i jest ok

    [ Dodano: Pią 06 Maj, 16 23:12 ]
    Kurcze cos sie jednam zwalilo. Swiece po oczach ludziom. Jechalem dzis po zmierzchu i tak daj ze cale drzewa oswietlam i podsufitki ludzion a ci z naprzeciwka mnie witaja dlugimi...
    Cos zrobilem nie tak? W czym moze byc problem?


    Tak to wyglada w lesie.

    [ Dodano: Wto 10 Maj, 16 10:45 ]
    Człowiek sie uczy na błędach.

    Adrian, dzięki za telefon. Światła obniżone u diagnosty zgodnie z procedura adaptacji.



    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Skoda_Octavia_(1Z)_Headlight_Aim_Control_(Xenon)

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    siemi1, tak

    Zostaw komentarz:


  • siemi1
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Adrian
    W 84.przy skręcaniu obie soczewki lecą w kierunku skrętu. W 34 czyli tym do tiguana tylko jedna soczewka skręca.
    Tu sie to zmienia?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    nie ma czegoś takiego jak tryb serwisowy
    odpalasz adaptację poziomowania na wszelki wypadek
    i regulujesz mechanicznie wtedy

    Zostaw komentarz:


  • pawnowy
    odpowiedział(a)
    Panowie, mam pytanie, jak ustawić ksenony w tryb serwisowy, żeby skorygować ich ustawienie manualnie śrubkami?

    Czy da się to zrobić VCDSem? Poproszę o jakiś tutorial?

    Zostaw komentarz:


  • rafiki
    odpowiedział(a)
    chaberr, skręcać to powinny fabrycznie aczkolwiek u mnie skręcają dopiero jak zakodowałem w centralnej elektryce bajt 17 bit 0 (doświetlanie zakrętów statyczne/dynamiczne), tylko jak się okazuje kodowanie tego bitu nie jest regułą czy skręcają czy nie - byłbym wdzięczny gdyby ktoś podsunął jakiś pomysł czemu raz to zależy a raz nie, bo jest to temat dość interesujący. Tymi kodowaniami odpalamy AFS2. Osobiście to ja sprawdzę jeszcze to do tiguana (końcówka 34) żeby sobie porównać jak to wygląda z pozycji kierowcy jak skręcają obie soczewki lub tylko jedna. Obecnie mam to z 84 na końcu i jestem zadowolony

    Zostaw komentarz:


  • chaberr
    odpowiedział(a)
    Czyli jak dam kodowanie z końcówka 84 to beda skręcać? kurczę szkoda ze nasze octavię nie maja bixenonow jak superby:/

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    eaglemirek, kolega pytał jaka jest różnica między kodowaniami jakie odpisywałem wczesniej które dodają afs2. A

    Zostaw komentarz:


  • rafiki
    odpowiedział(a)
    eaglemirek, kwestia bajtu 17 w BCM. Tam (chyba bit 1) jest opcja doświetlanie zakrętów statyczne/dynamiczne. To kodowanie nie zmienia, że skręca/nie skręca. Choć tego bajtu to nie jestem taki pewny, bo u mnie był na 0 i dopiero po zmianie ksenon zaczął skręcać, a np. u kolegi pawnowy było 0 i ksenon skręcał :?

    Zostaw komentarz:


  • eaglemirek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Adrian
    W 84.przy skręcaniu obie soczewki lecą w kierunku skrętu
    A wcześniej jak jeździłeś po zakrętach to ksenony nie skręcały w kierunku skrętu :?: Ja tak mam od nowości albo mamy zupełnie co innego na myśli :!:

    Zostaw komentarz:


  • cysterniarz
    odpowiedział(a)
    Znajdę chwilę to pogrzebię u siebie. Do pełni szczęścia brakuje teraz bi-xenonu co by się sam odpalał przy wyższych V

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    W 84.przy skręcaniu obie soczewki lecą w kierunku skrętu. W 34 czyli tym do tiguana tylko jedna soczewka skręca.

    Zostaw komentarz:


  • rafiki
    odpowiedział(a)
    Adrian, to z końcówką 84. Tak samo zrobiłem u siebie i jak Ci pisałem wszystko śmiga aż miło

    [ Dodano: Sob 27 Lut, 16 20:26 ]
    Swoją drogą zacząłem się zastanawiać teraz nad tym drugim przez Ciebie podanym. Sprawdzałeś może czy (ew. jakie) są różnice?

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    pawnowy, a jakie kodowanie wybraliście?

    Zostaw komentarz:


  • pawnowy
    odpowiedział(a)
    Adrian,
    lampy świeciły jakoś mocniej
    mnie wczoraj rafiki i Deo pokodowali AFS2 i też mam wrażenie że jest jaśniej i lepiej oświetlona droga :idea:

    nie wiem jak to wytłumaczyć ale mi się podoba :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    Jest. Ale czy na plus. Ja tam nie widzę różnicy przy predkosciach większych niż 40.

    Zostaw komentarz:


  • kazek103
    odpowiedział(a)
    Koledzy jak przebiegły testy z nowym kodowaniem, jest różnica ?

    Zostaw komentarz:


  • ravas
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Adrian
    Ktoś bawił się jeszcze tym?
    U siebie kodowałem zarówno 1441868 jak i 1441884.
    Na każdym kodzie wywalało błąd 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane
    005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona

    Wystarczy zrobić nastawy podstawowe 04 i spokój. Teraz mam zakodowane 1441868 i będę testował - zobaczymy czy to działa.

    Zostaw komentarz:


  • Adrian
    odpowiedział(a)
    mrfazi, tak na chłopski język przekładając śnieg był bielszy może mi się wydawało. Mogła to być kwestia zmęczenia.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...