cysterniarz, tylko nie sugeruj się tym niebieskim na początku. One mają taką poświatę na początku. Na filmie widać jak z niebieskiego światło zmienia się po chwili w białe.
jasne, moje obecne (jeszcze fabryka) też tak się rozpalają.
Zamieszczone przez mrfazi
ylko jedna sprawa OSRAM 66144 ma barwę 4150K,
tak ma, po rozpoznaniu nowe philips / osram robią już teraz 4150 (4300 to marketingowo, żeby nie mylić kupujących bo standardowo są 4300-5000-6000 itd), starych modeli raczej już ciężko upolować. Pozostaje jeszcze z takich w miarę pewnych a nie chińskich - bosma 4300.
Ja się jednak decyduję na ori osrama.
IMHO niebieskie może i fajnie wyglądają, ale im bardziej niebieskie tym większe ciemności nastają jednak. 4150 moim zdaniem jest dobrym wyborem, tak samo jak 4300. Przy 6000K praktycznie jest taka sama dupa zbita jak przy zwykłych H7, ale jaki szacun ...
Jak już rozmawiamy o wymianie palników to jak wyciągnę stare to da radę jakoś przetrzeć soczewkę od wew.? (myślałem o jakimś miękkim waciku na kijku czy drucie) Przy okazji można byłby tam posprzątać. Jest tam jakieś dojście ? krzynol, co myślisz bo Ty już chyba wszystko rozkręciłeś co możliwe :wink: to pewnie masz pojęcie czy się tam idzie dostać do szkła soczewki?
cysterniarz, a więc ja mogę Tobie powiedzieć, że OSRAM 66144 to barwa białego światła z lekką nutą żółtego (nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek świeceniem w odcieniach niebieskiego), super świecą - polecam.
Panowie mam pytanie.
Co może być przyczyną braku zeza przy uruchamianiu auta? Lampy wykonują ruch góra-dół natomiast brak jest ruchu na boki. Przy włączonych lampach i wchodzeniu do sterownika 55 test wykonuję się pełny. Funkcja "travel mode" też działa normalnie.
Enriquez, to wiem. Ale problem występuje też jak stoję dłużej w miejscu. U mnie wygląda to tak, że po opuszczeniu lampy w dół w chwili gdzie powinien być "zez" jest dłuższa przerwa po czym lampy idą w górę tak jak powinny. Dziś postaram się nagrać filmik.
krzynol, nastawy robiłem. Bez tego AFS w ogóle nie chodził. Osobiście podejrzewam sterownik, ale nie mam od kogo wziąć drugiego sterownika na próbę (w Białym nie znam nikogo kto ma O2FL z ksenonami :evil: ).
krzynol, nastawy robiłem. Bez tego AFS w ogóle nie chodził. Osobiście podejrzewam sterownik, ale nie mam od kogo wziąć drugiego sterownika na próbę (w Białym nie znam nikogo kto ma O2FL z ksenonami :evil: ).
Może to testowanie jest wyłączone w adaptacjach? Kiedyś się tym trochę bawiłem i znalazłem jakieś kanały, które odpowiadały za moment testowania (po zapłonie lub po włączeniu silnika) i za samo testowanie (nie pamiętam, czy tylko na boki, czy we wszystkich kierunkach). Postaram się to sprawdzić wieczorem.
Sprawdziłem ww. kanały i wszystko było tak jak powinno być. :evil: Także dalej jestem w kropce.
Wczoraj przyszedł do mnie drugi sterownik AFS. W weekend postaram się go podmienić i zobaczę co z tego wyjdzie.
Komentarz