kropeck, ale pewności nie masz ? Nie chciałbym kupić złego i wydać niepotrzebnie kasę.
Zamieszczone przez http://www.my-gti.com/2269
(...) different variants of this module called the Medium and the Highline, the latter is required for fog lights, bi-xenons and other features (...)
czyli, że Highline obsługuje przeciwmgielne. Tylko osobiście szukałbym sterownika 30 bajtowego zamiast 23 bajtowego (wtedy da się włączyć dodatkowo cornery) :-) .
marektbg, ostatnio pytałem na przeglądzie o to i mi powiedział - że jeżeli są to muszą działać. Nie działają, albo wymontowujesz, albo nie da Ci pieczątki w DR.
Odnośnie halogenów
czy Bordnetz 3C0 937 049 AE będzie obsługiwał halogeny ? Ewentualnie jakie będą obsługiwać jeszcze ?
Jest to HIGHEND'owy sterownik, więc raczej tak - będzie obsługiwał przeciwmgielne.
marektbg, ostatnio pytałem na przeglądzie o to i mi powiedział - że jeżeli są to muszą działać. Nie działają, albo wymontowujesz, albo nie da Ci pieczątki w DR.
Odnośnie halogenów
czy Bordnetz 3C0 937 049 AE będzie obsługiwał halogeny ? Ewentualnie jakie będą obsługiwać jeszcze ?
Mam takie pytanie: czy doświetlanie zakrętów można włączyć nie posiadając VCDS? Chodzi mi o to, że jadąc w ciągu dnia na światłach mijania (z powodu np deszczu) nie chciałbym "doświetlać" zakrętów, ale moć je włączyć np jadąc w nocy. Generalnie czy jest jakaś kombinacja (np jak do włączania dziennych że manetkę do siebie i w dół) żeby to włączać i wyłączać. Ewnetualnie zamonowanie przełącznika do świateł z opcją auto i zakodowanie tego w taki sposób że:
pozycja 0 włączone dzienne, kolejna pozycja to pozycyjne, pozycja AUTO to mijania bez doświetlania i pozycja ostatnia mijania z doświetlaniem.
W moim turze ASO chce za podłączenie już kupionych halogenów 1400 zł z robocizną. Robienie na przekaźniku u nich raczej odpada gdyż ponoć przełącznik jest niskoprądowy i styki mogą się upalić przy sterowaniu przekaźnika. Tak więc podłączę sobie sam po gwarancji na oddzielnym wyłączniku.
"Jestem w dość dziwnej sytuacji, otóż w mojej O2 FL:
ASO montowało mi halogeny (lampy posiadają homologację na dzienne, cornery itp).
Chciałem VAG'iem włączyć właśnie cornery i co się okazało, że nie reaguje na uaktywnienie opcji "corner lights via front fog lights"
Dodam że opcja "front fog lights installed" była wyłączona i mimo to halogeny i dzienne działają.
Co mogę w takiej sytuacji zrobić aby odpalić cornery ?"
Mam kilka pytań do kolegi, a mianowicie:
1. W którym ASO montowałeś halogeny?
2. Jaki był koszt montażu?
3. Ile czasu trwał montaż?
4. Czy w tej chwili masz tak jak w otyginale, czyli po odpaleniu silnika świecą Ci się światła dzienne z przodu, natomiast tył się nie świeci i czy po włączeniu świateł mijania gasną światła dzienne?
Zamontowałem halogeny od O2 z homologacją na cornery do nowego tura bez problemu. Kupiłem blaszki do mocowania i blachowkręty w ASO (łącznie 6 zł) jednakże Pan w serwisie powiedział, że chcąc by działały jak oryginalnie, będą musieli zmienić moduł centralnej elektryki. Powiedział także, że doświetlanie nie będzie działać, gdyż nie ma czujników skrętu kół. Cenę za podłączenie poda mi w przyszłym tygodniu.
Witam, mam takie pytanie a w zasadzie dwa:
1. czy pin o danym numerze w sterowniku o 1K0937085H odpowiada za tę sama funkcję co pin o tym samym numerze w sterowniku np. 1K0937087E
2. czy ktos ma rozpiskę pinów za co który odpowiada w sterowniku.
Pytam, gdyż mam zdjęcie sterownika 085H z Minta, który nie ma fizycznie pinów nr 7 i 8 a w tutorialu jest napisane że one właśnie odpowiadają za centralny zamek tylnych drzwi.
Już znalazłem sposób jak to wyjąć - włożyłem w szparę między jedną zaślepkę a drugą plastikowy podważacz (ze spinacza do bielizny) - wszystko można bardzo łatwo rozebrać.
Co do samego montażu halogenów to jest to faktycznie proste - zastanawiam się czy nawet plastikowe opaski zaciskowe nie zrobiłyby roboty - po jednej na każdy z otworów.
marektbg, nie wyrwiesz zderzaka na 100 %,zobacz w instrukcji jest rysunek i opis bo tę zaslepkę trzeba sciągnąć ,żeby wkręcić ucho do holowania.
Dzisiaj zrobiłem przymiarkę i zaślepka wyszła bez problemu.
Teraz pytanie jakie śrubki i czy potrzebne nakrętki?
Gorzej jak zamiast zaślepki wyrwę zderzak :diabelski_usmiech
nie wyrwiesz, spójrz jak są zaczepy na tej fotce, możesz spróbować trochę ją ścisnąć jeśli jesteś silny
to pomoże
ale nie wychodzi to jakoś specjalnie lekko.
Zostaw komentarz: