W dużej mierze korzystałem z tego:
Temat mechanicznie ogarnąłem dzięki temu:
W zasadzie instalacja jest dość prosta, ale ze względu na to, że trzeba rozbebeszyć cały tył to zajmuje ok. 5 godzin.
Jakby co to pytać PW
P.S. Zalety posiadania orginalnego haka:
1. Wypinany na kluczyk hak
2. Ładnie chowane gniazdo
3. Hak idealnie pasuje do wytłoczki styropianowej w kole zapasowym
4. Pełna kontrola żarówek na przyczepce
5. Odłączanie parktronika
6. Odłączanie tylnego przeciwgielnego na aucie
7. Piękne auto z przyczepką na Columbusie
8. Złącze 13pin - dla mnie to zaleta, bo przerobię swoją przyczepkę na 13pin i już sąsiedzi przestaną pożyczać
9. Dla tych którzy wolą 7pin w komplecie jest orginalna przejściówka
Temat mechanicznie ogarnąłem dzięki temu:
W zasadzie instalacja jest dość prosta, ale ze względu na to, że trzeba rozbebeszyć cały tył to zajmuje ok. 5 godzin.
Jakby co to pytać PW
P.S. Zalety posiadania orginalnego haka:
1. Wypinany na kluczyk hak
2. Ładnie chowane gniazdo
3. Hak idealnie pasuje do wytłoczki styropianowej w kole zapasowym

4. Pełna kontrola żarówek na przyczepce
5. Odłączanie parktronika
6. Odłączanie tylnego przeciwgielnego na aucie
7. Piękne auto z przyczepką na Columbusie

8. Złącze 13pin - dla mnie to zaleta, bo przerobię swoją przyczepkę na 13pin i już sąsiedzi przestaną pożyczać

9. Dla tych którzy wolą 7pin w komplecie jest orginalna przejściówka
Komentarz