Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O2] FL>2010 Climatic dołożenie czujnika temperatury
Zwiń
X
-
Witajcie, posiadam auto z 2011 roku, na pokrętłach brak jest oznaczeń temperatury, poza tym wszystko wygląda identycznie, czy w związku z tym jest szansa za wystarczy dołożyć czujniki i zakpdować?? Czy raczej trzeba będzie też zmienić cały panel na taki z oznaczenia i temperatury?
-
Witam
Koledzy macie możne zdjęcia jak zamontować czujni temp. w środkowych nawiewach .
Kolega jasiek2905 załączył zdjęcia jak zamontować bez zbytniej demolki ale nie da się ich odpalić .
Jeśli dysponuje ktoś dokładniejszym zdjęciem gdzie wiercić proszę o dodanie do wątku
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez koleśgeorgg, i jak to się sprawuje? Działa jak powinno?
Zostaw komentarz:
-
Już jakiś czas temu dzięki Piotrkowi (koleś) i u mnie zagościła klima półautomatyczna. :szeroki_usmiech
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez FunSkodaLepiej kupić taki panel jak był, czy zakładać czujniki? Macie może jaki numer powinien być tego panelu bez oznaczeń temperatur? najbardziej mnie denerwuje, że bez tych czujników ogrzewanie działa albo na maxa albo mocno chłodzi, brak pośrednich temperatur, silniczki chodzą prawidłowo a błędy sa tylko tych dwóch czujników.
Ogłoszenia - Sprzedam, kupię na OLX.pl
3T0 820 047 AB - wyciągnięty z mojej O II fl 2011r.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez FunSkodaLepiej kupić taki panel jak był, czy zakładać czujniki? Macie może jaki numer powinien być tego panelu bez oznaczeń temperatur? najbardziej mnie denerwuje, że bez tych czujników ogrzewanie działa albo na maxa albo mocno chłodzi, brak pośrednich temperatur, silniczki chodzą prawidłowo a błędy sa tylko tych dwóch czujników.
Zostaw komentarz:
-
Lepiej kupić taki panel jak był, czy zakładać czujniki? Macie może jaki numer powinien być tego panelu bez oznaczeń temperatur? najbardziej mnie denerwuje, że bez tych czujników ogrzewanie działa albo na maxa albo mocno chłodzi, brak pośrednich temperatur, silniczki chodzą prawidłowo a błędy sa tylko tych dwóch czujników.
Zostaw komentarz:
-
FunSkoda, w aucie z 2012 roku nie powinno na climatcu (klimie manualnej) być oznaczeń temperatury (18,22 itd). Wychodzi na to, że panel został wymieniony.
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez FunSkodaJak sprawdzic czy panel jest odpowiedni i nikt nie namieszał.
Możesz też wyjąć panel i sprawdzić we wtyczkach czy są piny w miejscach podpięcia tych czujników.
Zostaw komentarz:
-
Witam. mam mały problem. Zakupiłem Octavie II FL z 2012r z silnikiem 2.0 TDI CR 110KM, auto z polskiego salonu, poleasingowe. Od początku za mocno grzeje lub chłodzi. panel jest typu climatic z naniesioną temp. 18, 22. po podłączeniu vcds-a potwierdziłem, że to climatic. Pokazują sie dwa błędy.
1. 9471509 czujnik temp. nawiew po środku, przerwa w obwodzie B1086
2. 9471253 czujnik temp. na nogi, przerwa w obwodzie B1085
Wywaliłem kratki na górze i radio i pod lewym nawiewem celem sprawdzenia wiązki i czujnika i zauważyłem brak instalacji i czujnika.
Czy w tym roczniku jest gdzie indziej, czy może ktos zamontował inny panel i dlatego to nie chodzi. Jak sprawdzic czy panel jest odpowiedni i nikt nie namieszał.
Wskazania wg vcds-a tych dwóch czujników to 85st. C.
Dziękuję za pomoc.
Zostaw komentarz:
-
Enriquez, Dzięki, będzie dla potomnych jak trochę przyoszczędzić grosza, mam nadzieję że nie znikną w trybie natychmiastowym z internetu
Zostaw komentarz:
-
ja bym brał, bo te końcówki to po prostu kolejne softy albo jakieś detale wykończenia
Zostaw komentarz:
-
Enriquez, to że będzie na czerwono podświetlone to pies go trącał ale panel kosztuje 3 razy mniej można dorwać nawet za 100 zł a w razie czego jeśli ktoś lubi się bawić to podmieni diody.
co prawda śmiesznie będzie to wyglądało że wszystko na "biało" czy "zielono" a tu panel na "czerwono" ale to chyba najmniejsze zmartwienie. tylko pytanie czym się różnią poszczególne końcowe oznaczenia.
Wiem że jesteś w tym mistrzem dlatego w głębi ducha liczyłem na twą pomoc
Zostaw komentarz:
-
pewnie będzie miał czerwone podświetlenie na przykład
poza tym Passat B6 = Octa przed liftem, B7 = nie wiadomo właściwie co...
Zostaw komentarz:
-
Chciał bym odświeżyć trochę temat.
Czy zamiast panelu (3T0820047M) który jest bardzo trudno dostępny, a jeśli już to jego cena to ponad 350 zł czy jest możliwość zamiany na panel z Passata (3C8907336) (końcówka H albo ZJU, AB) który jest tańszy i na oko wygląda identycznie może są inne piny czy coś ?
Dziękuję
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez przemo78i kupilem za 8zl
Zostaw komentarz:
-
Witam,
Wybaczcie ze nie dalem znaku jak sprawy sie potoczyly. Otoz wszystkiemu winien czujnik G191 jak wskazał Wojtenio za co mu bardzo dziękuj. Oczywiście zrobiłem jak poleciłeś czyli zaminilem miejscami czujnik G191 z G192 i wskazania bledne pojawily się przy FOOTWELL VENT TEMPERATURE
W serwisie za czujnik zaspiewali cos 120zl wiec im podziękowałem i kupilem za 8zl + przesylka w internecie wymienilem czujnik i wszystko dziala jak nalezy. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Zostaw komentarz:
-
Najpierw sprawdź czy jest czujnik zabrudzony i spróbuj podmiany , zobaczysz jaki będzie efekt . Możliwe że będzie potrzebna wymiana tego czujnika na nowy ( lub używany ) . Zwróć tez uwage na stan styków w tym czujniku .
A przemyć to można jakimś detergentem do tłuszczów , wszystko zależy w jakim stopniu jest zabrudzenie .
Najczęściej czujniki się brudzą od stosowania tych pianek do odgrzybiania , dla tego lepiej jest stosować ozonowanie .
Zostaw komentarz:
-
W oryginale miałem Climatic wiec fabrycznie mam rozłożone czujniki.
Jutro po pracy sprawdzę i dam znać jak sie sprawy mają.
Jeśli czujnik będzie zabrudzony, to czym najlepiej go umyć?
Zostaw komentarz:
-
Nie wiem czy miałeś Climatica w oryginale czy dokładanego ale sprawdź czujnik G191 ten na środkowych kratkach nawiewowych ( jak się do niego dobrać jest na początku tego tematu )
Pytam dla tego bo w oryginale jest on od dołu kanału nawiewowego a jak był dokładany to najczęście był montowany od góry .
Przy kolizji i rozszczelnieniu układu mógł zostać zabrudzony . By się przekonać możesz go podmienić z tym G192 co jest po prawej stronie nad nogami w kanale powietrznym ( jak był dokładany , w oryginale jest po lewej stronie ) i porównać wskazania .
Przy okazji sprawdzisz czynie jest pokryty jakimś nalotem .
Wykonaj też nastawy podstawowe ( też jest opisane w tym temacie jak to zrobić ) .
Zostaw komentarz:
-
Witam Panowie.
Czytałem czytałem i niestety nie znalazłem odp. na moj problem wiec postanowiłem opisać tutaj problem bo czuję :wink: że ktoś z was będzie znał gdzie szukać winowajcy :wink:
A problemem jest to że po kolizji ze zwierzakiem rozwaliłem wszystkie chłodnice i ich okolice. Auto zrobione ale cimatic zaczął dziwni się zachowywać. przyczyną jest wysoka tem. na jednym z czujników. a konkretnie na
Center vent temperature - (instrument panel; driver side) bo az 65 przy tem. na zewnątrz 8,5 i zimnym wnętrzu oraz silniku, co obrazuje załączone zdjęcie.
I moje pytanie: czy wystarczy wymienić panel kontrolny bo w nim jest walnięty czujnik, czy to jest jednak czujnik pod tapicerką zamontowany gdzieś gdzie szczerze nie mam pojęcia i jak się do niego dostać tym bardziej.Załączone pliki
Zostaw komentarz:
-
czy idzie wymienić panel climatic przedliftowy na poliftowy?
Czy są P&P czy trzeba coś przerabiać?
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: