
[O2] FL>2010 Climatic dołożenie czujnika temperatury
Zwiń
X
-
Enriquez, Dzięki, będzie dla potomnych jak trochę przyoszczędzić grosza, mam nadzieję że nie znikną w trybie natychmiastowym z internetu
-
-
ja bym brał, bo te końcówki to po prostu kolejne softy albo jakieś detale wykończenia
Zostaw komentarz:
-
-
Enriquez, to że będzie na czerwono podświetlone to pies go trącał ale panel kosztuje 3 razy mniejmożna dorwać nawet za 100 zł a w razie czego jeśli ktoś lubi się bawić to podmieni diody.
co prawda śmiesznie będzie to wyglądało że wszystko na "biało" czy "zielono" a tu panel na "czerwono" ale to chyba najmniejsze zmartwienie. tylko pytanie czym się różnią poszczególne końcowe oznaczenia.
Wiem że jesteś w tym mistrzem dlatego w głębi ducha liczyłem na twą pomoc
Zostaw komentarz:
-
-
pewnie będzie miał czerwone podświetlenie na przykład
poza tym Passat B6 = Octa przed liftem, B7 = nie wiadomo właściwie co...
Zostaw komentarz:
-
-
Chciał bym odświeżyć trochę temat.
Czy zamiast panelu (3T0820047M) który jest bardzo trudno dostępny, a jeśli już to jego cena to ponad 350 zł czy jest możliwość zamiany na panel z Passata (3C8907336) (końcówka H albo ZJU, AB) który jest tańszy i na oko wygląda identycznie może są inne piny czy coś ?
Dziękuję
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez przemo78i kupilem za 8zl
Zostaw komentarz:
-
-
Witam,
Wybaczcie ze nie dalem znaku jak sprawy sie potoczyly. Otoz wszystkiemu winien czujnik G191 jak wskazał Wojtenio za co mu bardzo dziękuj. Oczywiście zrobiłem jak poleciłeś czyli zaminilem miejscami czujnik G191 z G192 i wskazania bledne pojawily się przy FOOTWELL VENT TEMPERATURE
W serwisie za czujnik zaspiewali cos 120zl wiec im podziękowałem i kupilem za 8zl + przesylka w interneciewymienilem czujnik i wszystko dziala jak nalezy. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Zostaw komentarz:
-
-
Najpierw sprawdź czy jest czujnik zabrudzony i spróbuj podmiany , zobaczysz jaki będzie efekt . Możliwe że będzie potrzebna wymiana tego czujnika na nowy ( lub używany ) . Zwróć tez uwage na stan styków w tym czujniku .
A przemyć to można jakimś detergentem do tłuszczów , wszystko zależy w jakim stopniu jest zabrudzenie .
Najczęściej czujniki się brudzą od stosowania tych pianek do odgrzybiania , dla tego lepiej jest stosować ozonowanie .
Zostaw komentarz:
-
-
W oryginale miałem Climatic wiec fabrycznie mam rozłożone czujniki.
Jutro po pracy sprawdzę i dam znać jak sie sprawy mają.
Jeśli czujnik będzie zabrudzony, to czym najlepiej go umyć?
Zostaw komentarz:
-
-
Nie wiem czy miałeś Climatica w oryginale czy dokładanego ale sprawdź czujnik G191 ten na środkowych kratkach nawiewowych ( jak się do niego dobrać jest na początku tego tematu )
Pytam dla tego bo w oryginale jest on od dołu kanału nawiewowego a jak był dokładany to najczęście był montowany od góry .
Przy kolizji i rozszczelnieniu układu mógł zostać zabrudzony . By się przekonać możesz go podmienić z tym G192 co jest po prawej stronie nad nogami w kanale powietrznym ( jak był dokładany , w oryginale jest po lewej stronie ) i porównać wskazania .
Przy okazji sprawdzisz czynie jest pokryty jakimś nalotem .
Wykonaj też nastawy podstawowe ( też jest opisane w tym temacie jak to zrobić ) .
Zostaw komentarz:
-
-
Witam Panowie.
Czytałem czytałem i niestety nie znalazłem odp. na moj problem wiec postanowiłem opisać tutaj problem bo czuję :wink: że ktoś z was będzie znał gdzie szukać winowajcy :wink:
A problemem jest to że po kolizji ze zwierzakiem rozwaliłem wszystkie chłodnice i ich okolice. Auto zrobione ale cimatic zaczął dziwni się zachowywać. przyczyną jest wysoka tem. na jednym z czujników. a konkretnie na
Center vent temperature - (instrument panel; driver side) bo az 65 przy tem. na zewnątrz 8,5 i zimnym wnętrzu oraz silniku, co obrazuje załączone zdjęcie.
I moje pytanie: czy wystarczy wymienić panel kontrolny bo w nim jest walnięty czujnik, czy to jest jednak czujnik pod tapicerką zamontowany gdzieś gdzie szczerze nie mam pojęcia i jak się do niego dostać tym bardziej.Załączone pliki
Zostaw komentarz:
-
-
czy idzie wymienić panel climatic przedliftowy na poliftowy?
Czy są P&P czy trzeba coś przerabiać?
Zostaw komentarz:
-
-
Mam pytanko poniewaz nie moge znalezc panelu climatic z podgrzwanymi fotelami w normalnej cenie (teraz chyba w ogole nie ma allegro takiego) czy da rade przelozyc jakos sterowanie podgrzewaniem foteli do panela bez tej funkcji?
Zostaw komentarz:
-
-
Dołożyłem czujniki i panel z końcówką H, temperaturę utrzymuje, niestety nie działa obieg zamknięty na wstecznym i po włączeniu spryskiwaczy. Panel podobno powinien zamykać obieg również przy dużej różnicy temperatur, aby szybciej schłodzić lub ogrzać wnętrze. Wiem że kontrolka nie będzie się świecić. Kodowanie nie było potrzebne, były same zera klapy też chodziły dobrze, ale ustawiono ponownie. Nie wiem czy ten panel tak ma, czy coś trzeba jeszcze ustawić, proszę poradę. Myślę o przestawienie czegoś w can getewayu. Nie jest mi to aż tak bardzo potrzebne, ale jak wszystkim działa to czemu nie ma mi działać.
Obieg zamknięty zaczął się włączać gdy zrobiło się cieplej i włączyła się sprężarka klimatyzacji.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez obrusCzy u Was temperatura na pokrętle pokrywa się mniej więcej z faktyczną?
Zamieszczone przez obrusZauwazylem też, że na nogi nie da rady puścić tak niskiej temperatury, jak na szybę czy kierowcę.
Zostaw komentarz:
-
-
Czy u Was temperatura na pokrętle pokrywa się mniej więcej z faktyczną? U mnie nie. Analizując odczyt wartosci czujników na 22 st ustawionych na pokrętle, przy upalach, przy klimie mam 25. Siedzialem kilka razy z laptopem by wykluczyć ewentualne uszkodzenie czujników i niby wszystko jest ok. Zauwazylem też, że na nogi nie da rady puścić tak niskiej temperatury, jak na szybę czy kierowcę.
Zostaw komentarz:
-
-
Mam i ja :lol:
podziękowania dla kolegi Wojtenio za wskazówki
Zostaw komentarz:
-
-
MurzyN91, dobrze, że się wyjaśniło. Ja się w sumie uczyłem na Twojej O, za co jestem wdzięczny.
A kolega Kapi, wspomagał mnie swoją wiedzą telefonicznie za co dziękuję.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez MurzyN91O samej zmianie na razie nic nie mogę powiedzieć ,gdyż zbyt świeży temat ale myślę że z czasem zauważę zwiększenie komfortu
Zostaw komentarz:
-
-
TwoB - masz racje ,wszystko działa jak należy obieg włącza się przy cofaniu jak i używaniu spryskiwacza szyby
Dzięki koleś - bardzo dobra robota, poszło nam szybko i sprawnietakże jeżeli ktoś jest zainteresowany doposażeniem klimy to polecam kolegę 8)
O samej zmianie na razie nic nie mogę powiedzieć ,gdyż zbyt świeży temat ale myślę że z czasem zauważę zwiększenie komfortu :P
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez koleśJednak nie wszystko działa.
Nie włącza się obieg wewnętrzny po wrzuceniu wstecznego.
Co może być tego powodem?
Jeśli po kontrolce na panelu, to się nie zaświeci. Miałem tą samą wątpliwość. Wyłącz radio, wrzuć wsteczny i zacznij cofać - słychać jak przestawiają się klapy nawiewów, ale kontrolka się nie zaświeci!
Zostaw komentarz:
-
-
Dziś to robiłem.
Montaż czujnika w nawiewie na nogi kierowcy jest bardzo prosty.
Z drugim czujnikiem miałem więcej problemów. Mega tam ciasno.
W 20-sto pinowej wtyczce nie było kabelka z masą więc obie masy poszły do pinu 8 w 16-sto pinowej.
Błędów w klimie brak. W blokach pomiarowych czujniki mierzą temperaturę więc chyba wszystko jest OK.
Generalnie spoko robota. Następnym razem pójdzie mi szybciej.
Jakby ktoś ze Śląska chciał to robić to zapraszam.
[ Dodano: Nie 06 Wrz, 15 20:24 ]
Jednak nie wszystko działa.
Nie włącza się obieg wewnętrzny po wrzuceniu wstecznego.
Co może być tego powodem?
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: